Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (441)Журнали та продовжувані видання (255)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 517
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зняття адаптаційних труднощів у дітей в соціально-реабілітаційному центрі / уклад.: Б. С. Кобзар, Є. П. Постовойтов; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 1999. - 130 c. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На основі кількісного аналізу 350 відповідей учнів висвітлено проблеми адаптації вихованців у закладах нового типу - соціально-реабілітаційних центрах (СРЦ). Досліджено зміст, значення і досвід адаптаційного періоду у СРЦ, визначено його основні етапи. Підкреслено значущість активної взаємодії класного керівника (вихователя) зі своїм класом, а також запропоновано диференційовану програму адаптаційного періоду для учнів 1, 5-6 та 10 класів і наведено результати його аналізу на основі застосування ділової гри, анкетування. Розглянуто три форми спілкування вихованців - інтимно-особисту, стихійно-групову, соціально орієнтовану.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психологія та педагогіка: спеціальні : Зб. наук. пр. Кн. 1 / ред.: Л. І. Фомічова; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. - К. : Наук. світ, 1999. - 94 c. - укp.

Розглянуто проблеми освіти дітей, що потребують спеціального корекційного впливу. Висвітлено окремі питання навчання та виховання глухих і туговухих дітей, а також досліджено історію становлення наукової думки у галузі дефектології. Порушено актуальні питання вищої школи, зокрема, психології мовлення у структурі підготовки майбутніх сурдопедагогів, розвитку в студентів якостей дослідника в даній сфері, формування психологічної грамотності як професійної якості дефектолога тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.22 я43 + Ч430 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психологія та педагогіка: спеціальні : Зб. наук. пр. Кн. 2 / ред.: Л. І. Фомічова; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. - К. : Наук. світ, 1999. - 86 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.22 я43 + Ч430 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343275 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 1 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 315 c. - укp.

Розглядається сучасний стан суспільства та динаміка його змін, життєвотворчий потенціал реабілітаційної педагогіки, становлення особистості як суб'єкта життєвотворчості в процесі реабілітації. Висвітлюються проблеми проведення експерименту з комплексної та духовної реабілітації хворої дитини, психологічні можливості самореабілітації у складній життєвій ситуації, особливості психологічної підтримки та допомоги молоді із суїцидальними тенденціями. Аналізується гуманізація процесу навчання у сучасній варіативній школі, проблема формування нової педагогічної стратегії, уроки формування духовності особистості. Характеризується Міжнародна виховна система "Self-Esteem" про подолання кризових і конфліктних ситуацій, повідомляється про досвід розробки проекту Комплексної програми "Здоров'я - через освіту" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43 + Ч430 я43 + Ю984.010.2-990 + Р128.94 p2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 518 c. - укp.

Розглядаються особливості організації навчального процесу в умовах освітньо-реабілітаційної системи, а також практичні аспекти використання проективно-рефлексивної технології навчання. Висвітлюються технологічні підходи до процесу самовизначення особистості у професійній сфері. Вивчається соціалізація особистості в умовах навчально-реабілітаційного центру. Обговорюється створення умов для самовизначення та самоздійснення особистості. Пропонується досвід формування життєвої компетентності дитини, а також обгрунтовується необхідність впровадження технологій проективного самоздійснення у навчально-виховний процес тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я43 + Ч435 я43 + Ч435.211 + Ю984.010.2-993 + Р128.94-34 р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Спеціальна психологія. Тексти : Навч. посіб. Ч. 1 / ред.: М. П. Матвєєва, С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 1999. - 158 c. - укp.

Висвітлюються загальні питання спеціальної психології, зокрема проблеми структури дефекту при розумовій відсталості, соціально-психологічної сутності дефекту та його компенсації, психологічного змісту поняття розумової відсталості, її види та форми. Досліджуються особливості інтелектуального та особистісного розвитку розумово відсталих школярів, своєрідність психіки дітей-олігофренів. Представлені методики дослідження пізнавальних та емоційно-вольових процесів, якостей особистості учнів допоміжної школи. Оскільки описані дослідження психіки дітей з недорозвиненим інтелектом проводились у 60-70-х роках, то, познайомившись з їхніми результатами, є можливість відстежити, як розвивались уявлення про сутність розумової відсталості, як змінилась психіка учнів допоміжної школи за 30 років, як впродовж цього терміну розвивалась сама спеціальна психологія та її проблематика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2-734 я7-3 + Р733.645.095.2-57 я73 + Ч430 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ткаченко В. В. 
Адаптивная физическая культура как средство психофизической реабилитации детей-инвалидов / В. В. Ткаченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 98-104. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто особливості розвитку особистості інваліда, особистісно-орієнтоване навчання, мотиваційні настанови особистості. Досліджено проблеми адаптації та соціальної реабілітації дітей-інвалідів, роль адаптивної фізичної культури в корекційно-розвивальному навчанні та вихованні.

Рассмотрены особенности развития личности инвалида, личностно-ориентированное обучение, мотивационные установки личности. Исследованы проблемы адаптации и социальной реабилитации детей-инвалидов, роль адаптивной физической культуры в коррекционно-развивающем обучении и воспитании.

Peculiarities of the disabled person's development, person-oriented education, motivational tasks a person are studied. Problems of disabled children's adaptation and social rehabilitation, the role of adaptive physical culture in corrective-developing education and teaching are also studied here.


Ключ. слова: дезадаптированные учащиеся, двигательная активность, аспекты и технологии реабилитации, коррекционно-развивающее обучение
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : Зб. наук. пр. Вип. 1(3) / ред.: П. М. Таланчук; Відкр. Міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ін-т вищ. освіти АПН України, Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 580 с. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми навчання та виховання, професійної, соціально-психологічної та фізичної реабілітації людей з особливими потребами. Проаналізовано формування особистісних якостей у дітей з обмеженими інтелектуальними можливостями в процесі громадянського виховання. Розглянуто питання активізації навчання студентів з особливими потребами шляхом застосування різних форм та активних методів навчання. Розкрито концептуальні засади створення навчального середовища для студентів з вадами слуху, психолого-педагогічні основи розвитку здібностей до самостійної роботи у студентів з обмеженими фізичними можливостями, методологічні аспекти впровадження дистанційної освіти в Україні, дизонтогенетичні аспекти ранньої корекційно-педагогічної роботи в соціально-реабілітаційних центрах.

Освещены актуальные проблемы обучения и воспитания, профессиональной, социально-психологической и физической реабилитации лиц с особенными потребностями. Проанализировано формирование личностных качеств у детей с ограниченными интеллектуальными возможностями в процессе гражданского воспитания. Рассмотрены вопросы активизации обучения студентов с особенными потребностями путём применения разных форм и активных методов обучения. Раскрыты концептуальные основы создания учебной среды для студентов с дефектами слуха, психолого-педагогические основы развития способностей к самостоятельной работе у студентов с ограниченными физическими возможностями, методологические аспекты внедрения дистанционного образования в Украине, дизонтогенетические аспекты ранней коррекционно-педагогической работы в социально-реабилитационных центрах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Оздоровча і спортивна робота з неповносправними : Моногр. / ред.: Ю. Бріскін; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Львів. держ. ін-т фіз. культури, Вроцлав. акад. фіз. виховання, Нац. ком. спорту інвалідів України. - Л. : Вид. Т.Сорока, 2004. - 127 c. - укp.

Розглянуто загальні проблеми інвалідного спорту, проаналізовано особливості організації, класифікації, методики підготовки та медичного контролю у Паралімпійському і Дефлімпійському спорті та спеціальних олімпіадах. Висвітлено актуальні проблеми оздоровчої роботи з інвалідами.

Рассмотрены общие проблемы инвалидного спорта, проанализированы особенности организации, классификации, методики подготовки и медицинского контроля в Паралимпийском и Дефлимпийском спорте, специальных олимпиадах. Освещены актуальные проблемы оздоровительной работы с инвалидами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147 + Ч430.261.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шептицький Д. В. 
Результаты исследования уровня физического развития и физической подготовки умственно отсталых детей младшего и среднего школьного возраста / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 93-96. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розкрито проблему фізичної підготовки дітей молодшого та середнього шкільного віку з використанням ігрового методу.

Раскрыта проблема физической подготовки детей младшего и среднего школьного возраста с использованием игрового метода.

Clause is devoted to a problem of physical preparation of children of younger and average school age with use of a game method.


Ключ. слова: реабилитация, физическая подготовка, ребёнок, игра
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Головко Н. О. 
Соціально-психологічна робота з дітьми та молоддю з особливими потребами : Метод. рек. / Н. О. Головко, Л. Є. Данелян, І. С. Довгалюк, Т. О. Комар, О. К. Кучеровський; Держ. соц. служба для сім'ї, дітей та молоді. - К. : Держсоцслужба, 2005. - 107 c. - укp.

Викладено сучасні наукові підходи щодо вивчення проблем людей з особливими потребами, визначено сутність і зміст соціально-психологічної реабілітації даної категорії осіб. Наведено наукові концепції соціалізації, а також методи, форми та програми реабілітаційної роботи з людьми з особливими потребами. Встановлено можливості виховання та навчання аутичної дитини, показано доцільність застосування розвивальних комп'ютерних програм під час проведення занять з дітьми з синдромом Дауна. Розроблено зміст тренінгу "Саморозвиток особистості", розглянуто можливості використання "Телефону довіри" як ефективного засобу термінової психологічної допомоги. Викладено нормативні документи щодо соціального захисту людей з функціональними обмеженнями. Запропоновано методику проведення тренінгу "Соціальна робота з людьми з особливими потребами". Висвітлено досвід реабілітаційної роботи Вінницького обласного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді у взаємодії з Вінницьким соціально-економічним інститутом Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна" у сфері надання соціальних послуг дітям та молоді з функціональними обмеженнями.

Изложены современные научные подходы к изучению проблем людей с особыми потребностями, определены сущность и содержание социально-психологической реабилитации лиц данной категории. Представлены научные концепции социализации, а также методы, формы и программы реабилитационной работы с людьми с особыми потребностями. Рассмотрены вопросы воспитания и обучения аутического ребенка, обоснована целесообразность использования развивающих компьютерных программ во время проведения занятий с детьми с синдромом Дауна. Разработано содержание тренинга "Саморазвитие личности", рассмотрены возможности использования "Телефона доверия" как эффективного средства срочной психологической помощи. Представлены нормативные документы по социальной защите людей с функциональными ограничениями. Разработана методика проведения тренинга "Социальная работа с людьми с особыми потребностями". Освещен совместный опыт реабилитационной работы Винницкого областного центра социальных служб для семьи, детей и молодежи и Винницкого социально-экономического института Открытого международного университета развития человека "Украина" в сфере предоставления социальных услуг детям и молодежи с функциональными ограничениями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р + Ч430 р + Ю949.241 с + С40(4УКР) р

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА667103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психологія та педагогіка: спеціальні : Зб. наук. пр. Кн. 1 / ред.: Л. І. Фомічова; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. - К. : Нора-прінт, 2001. - 143 c. - укp.

Розглянуто питання навчання та виховання дітей із вадами слуху. Розкрито психологічні аспекти аналізу ролі мислення у розумінні текстів молодшими школярами з вадами слуху. Висвітлено історію розвитку та сучасні проблеми виховання в сім'ї, школі та суспільстві в багатонаціональному середовищі України.

Рассмотрены вопросы обучения и воспитания детей с недостатками зрения. Раскрыты психологические аспекты анализа роли мышления в понимании текстов младшими школьниками с недостатками зрения. Освещены история развития и современные проблемы воспитания в семье, школе и обществе в многонациональной среде Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43 + Ч430я43

Шифр НБУВ: В345623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Штефан Л. А. 
Соціально-педагогічна діяльність І.О.Соколянського з дітьми, що мають психофізіологічні особливості / Л. А. Штефан // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 6. - С. 46-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі вивчення науково-педагогічної літератури й архівних джерел проаналізовано внесок І.О.Соколянського у розробку методик навчання та виховання дітей з вадами слуху та зору.


Ключ. слова: соціально-педагогічна діяльність, аномальні діти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.3-8Соколянський

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Римар О.  
Історичні аспекти організації та функціонування товариств для неповносправних в Україні / О. Римар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 15. - С. 96-101. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації та функціонування товариств для осіб з вадами розвитку, зокрема з вадами слуху та зору. Висвітлено їх внесок у розвиток фізкультурно-спортивного руху серед інвалідів в Україні.

Рассмотрены особенности зарождения и функционирования обществ для инвалидов, в частности обществ для глухих и слепых. Освещён их вклад в физкультурно-спортивное движение среди инвалидов в Украине.

The article reveals the peculiar of the Development and function of organizations of invalids in Ukraine.


Ключ. слова: фізкультурно-спортивний рух серед інвалідів, Українське товариство глухих, Українське товариство сліпих, діяльність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Оздоровча і спортивна робота з неповносправними : Зб. наук. ст. з пробл. фіз. виховання і спорту та фіз. реабілітації неповносправ. Вип. 1 / ред.: Є. Болях; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Нац. ком. спорту інвалідів України, Олімп. акад. України, Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2003. - 165 с. - укp.

Розглянуто питання соціальної реабілітації та інтеграції інвалідів до параолімпійського спорту, оптимізації та проведення рекреаційних занять для школярів з порушенням зору. Проаналізовано роль мови у корекційно-педагогічному процесі фізичного виховання глухих дітей. Описано структуру змагальної діяльності спринтерів-підлітків з наслідками церебрального паралічу. Викладено нетрадиційний підхід до занять фізичним вихованням у вищих навчальних закладах з хворими на дитячий церебральний параліч. Наведено характеристику фізичного розвитку молодших школярів з затримкою психічного розвитку. Висвітлено тенденції формування програм параолімпійських ігор, програми спеціальних олімпіад.

Рассмотрены вопросы социальной реабилитации и интеграции инвалидов к параолимпийскому спорту, оптимизации и проведения рекреационных занятий для школьников с нарушением зрения. Проанализирована роль языка в коррекционно-педагогическом процессе физического воспитания глухих детей. Описана структура состязательной деятельности спринтеров с последствиями церебрального паралича. Изложен нетрадиционный подход к занятиям физическим воспитанием в высших учебных заведениях с больными на детский церебральный паралич. Приведена характеристика физического развития младших школьников с задержкой психического развития. Освещены тенденции формирования програм параолимпийских игр, программы специальных олимпиад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147.я54(4УКР) + Ч430.241.6я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж72497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кісельов А. Ф. 
Оздоровча і спортивна робота з неповноправними дітьми і дорослими в Миколаївській області / А. Ф. Кісельов, Ю. Є. Кулаков, Т. К. Жуковська, В. С. Черно, Л. Л. Татарова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 15. - С. 48-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено десятирічний досвід роботи центру ранньої медико-соціальної реабілітації дітей інвалідів, дитячих спеціалізованих шкіл та дитячо-юнацької школи Паралімпійського резерву обласного центру з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт". Розробка отриманих результатів здійснена за віком, статтю, соціальними групами і нозологією. Оцінено діяльність спеціалізованої спортивної дитячо-юнацької школи паралімпійського резерву в підготовці спортсменів інвалідів.

Изучен десятилетний опыт работы центра ранней медико-социальной реабилитации детей инвалидов, детских специализированных школ и детско-юношеской школы Паралимпийского резерва областного центра по физической культуре и спорту инвалидов "Инваспорт". Разработка полученных результатов осуществлена по возрасту, полу, социальными группами и нозологии. Оценена деятельность специализированной спортивной детско-юношеской школы паралимпийского резерва в подготовке спортсменов инвалидов.

The ten years' experience of the center of an early medical social aftertreatment of children of the invalids is studied. Children's specialized schools and children's youthful school of a redundancy of the regional center on physical culture and sports of the invalids. The outcomes on age, sex, social bunches and nosologies are obtained. Dan an assessment of specialized sporting youthful school of a redundancy in preparation of the sportsmen of the invalids.


Ключ. слова: спортивна робота, неповносправні діти та дорослі, Миколаївська область, дитячо-юнацька спортивна школа паралімпійського резерву
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11 + Ч511.147 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Таланчук П. М. 
Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі / П. М. Таланчук, К. О. Кольченко, Г. Ф. Нікуліна; ВНЗ "Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К. : Соцінформ, 2004. - 128 c. - Бібліогр.: 89 назв. - укp.

Узагальнено досвід роботи викладачів Університету "Україна" та їх зарубіжних колег зі студентами з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі, викладено перші результати впровадження в навчальний процес системи супроводу навчання таких студентів.

Обобщен опыт работы преподавателей Университета "Украина" и их зарубежных коллег со студентами со специальными потребностями в интегрированной образовательной среде, изложены первые результаты разработки и внедрения в учебный процесс системы сопровождения обучения таких студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доп. VIII міжнар. наук.-практ. конф., 2007 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ком. ВР України у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів, Київ. міськдержадмін., Ін-т спец. педагогіки АПН України, Фонд соц. захисту інвалідів. - К. : Ун-т "Україна", 2007. - 483 c. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з освітою, правовим статусом, адаптацією у суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з особливими потребами. Висвітлено проблеми соціалізації дітей-інвалідів, сучасні проблеми виховання фахівця ХХІ ст. Визначено причини та наслідки реформування архівної справи у незалежній Україні. Охарактеризовано модульний принцип у викладанні програмування мовою VTA. Розкрито соціально-педагогічні засади організації діяльності молодіжних групових об'єднань, самоорганізаційні аспекти у дидактичному забезпеченні роботи зі студентами, які погано чують. Проаналізовано лінгвістичні особливості структури київських урбаномімів, особливості викладання природничих дисциплін за модульно-рейтинговою системою організації навчального процесу.

Рассмотрены вопросы об образовании, правовом статусе, адаптации в обществе, профессиональной и физической реабилитации людей с особенными потребностями. Освещены потребности социализации детей-инвалидов, современные проблемы воспитания специалиста ХХІ в. Определены причины и последствия реформирования архивного дела в независимой Украине. Охарактеризован модульный принцип при преподавании программирования на языке VTA. Раскрыты социально-педагогические основы организации деятельности молодежных групповых объединений, самоорганизационные аспекты в дидактическом обеспечении работы со студентами с ослабленным слухом. Проанализированы лингвистические особенности структуры киевских урбаномимов, особенности преподавания естественных дисциплин по модульно-рейтинговой системе организации учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я431(0) + Ю948.2 я431(0) + С5*423.3 я431(0) + Р11(4УКР)297 я431(0) + Х819(4УКР)15 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : зб. наук. пр. N 4(6) / ред.: П. М. Таланчук; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна, АПН України. Ін-т вищ. освіти, Ін-т спец. педагогіки. - К., 2007. - 315 с. - укp.

Розглянуто питання використання досягнень соціології, менеджменту, педагогіки у розвитку інноваційних процесів соціальної сфери. Проаналізовано тестову систему оцінювання знань студентів як метод сучасної технології навчання. Висвітлено особливості фізичного розвитку дітей та молоді з особливими потребами за умов інтегрованого середовища, методичні засади розроблення адаптованих навчальних матеріалів для студентів з порушеннями слуху, науково-організаційні основи створення системи ранньої комплексної допомоги дітям з вадами зору. Наведено результати проведення гуманістично орієнтованого тренінгу як головного компонента програми психологічного супроводу соціономічно-професійної підготовки студентів з особливими потребами. Розкрито психологічні аспекти соціалізації та особистісного розвитку студентів з інвалідністю.

Рассмотрены вопросы использования достижений социологии, менеджмента, педагогики в развитии инновационных процессов социальной сферы. Проанализирована тестовая система оценки знаний студентов как метод современной технологии обучения. Освещены особенности физического развития детей и молодежи с особенными потребностями в условиях интегрированной среды, методические основы разработки адаптированных учебных материалов для студентов с нарушениями слуха, научно-организационные основы создания системы ранней комплексной помощи детям с дефектами зрения. Приведены результаты проведения гуманистически ориентированного тренинга как главного компонента программы психологического сопровождения социономическо-профессиональной подготовки студентов с особенными потребностями. Раскрыты психологические аспекты социализации и личностного развития студентов с инвалидностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430я54(4УКР) + Ю9я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж72350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вища освіта інвалідів: рівні права - рівні можливості : Матеріали наук.- практ. конф., Ялта, (9 - 11 жовт. 2006 р.) / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" {Ялта}, Від. преси, освіти та культури Посольства США в Україні. - Ялта : РВВ КГУ, 2006. - 124 c. - укp. - рус.

Рассмотрены особенности формирования коммуникативного компонента общения у незрячих старшеклассников как один из путей их успешной адаптации в условиях ВУЗ. Предложены методика проведения имитационной игры для студентов с ограниченными возможностями, комплексная модель решения проблем инвалидов в сфере образования и социализации. Раскрыта сущность профессиональной готовности студента специализированного факультета к психолого-педагогическому изучению агрессивного поведения младших школьников, изложены психологические основы профессионально-личностного развития и воспитания специалиста с ограниченными возможностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94я431

Шифр НБУВ: ВА679497 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського