Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.354.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Глоба Г. В. 
Вплив методики застосування комбінованої аеробіки у процесі занять з фізичної культури учнів основної школи на їх стан здоров'я / Г. В. Глоба // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 3. - С. 7-11. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано чинники, що визначають стан здоров'я учнів ЗОШ, та вплив на цей стан методики застосування комбінованої аеробіки у процесі занять з фізичної культури учнів основної школи. Проаналізовано дані щодо вікової динаміки показників стану здоров'я учнів загальноосвітніх шкіл, поширення захворювань, показників мотивації учнів до здорового способу життя. Уточнено прямий взаємозв'язок між психомотиваційним компонентом у ставленні учнів до занять фізичною культурою й здорового способу життя та рівнем їх фізичного здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ковальчук Н. М. 
Матеріальне забезпечення уроків шкільної гімнастики / Н. М. Ковальчук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 140-143. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему занепаду шкільної гімнастики. З'ясовано, що уроки гімнастики в більшості шкіл м. Луцьк проводяться за спрощеною програмою або не проводяться зовсім через те, що гімнастичні прилади відсутні або непридатні для користування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46 + Ч511.96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дурманенко М. Ю. 
Оптимізація розвитку основних рухових навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами акробатики / М. Ю. Дурманенко, М. О. Лянной // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 108-110. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено ефективність застосування засобів акробатики в загальному процесі фізичного виховання старших дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46 + Ч516.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Інноваційні технології у фізичному вихованні сучасних дітей та молоді: танці живота : навч. посіб. / уклад.: О. О. Цибанюк, Н. О. Гнесь; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2011. - 67 c. - Бібліогр.: с. 66-67. - укp.

Розглянуто деякі аспекти використання танцю живота як інноваційної технології у фізичному вихованні сучасних дітей і молоді. Проаналізовано історію виникнення танцю, охарактеризовано сучасні стилі бейліденсу, використання в них елементів фольклору, обгрунтовано значення костюма в танці. Значну увагу приділено використанню танцю живота на заняттях з фізичної культури, акцентовано на професіональній підготовці викладача фізичної культури до занять бейліденсом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46 + Ч481.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ніколаєв Ю. М. 
Оптимізація розвитку фізичних якостей та координації рухів у дітей молодшого шкільного віку засобами гімнастики / Ю. М. Ніколаєв // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2011. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Показано, що дані, одержані в процесі дослідження, дають уявлення про особливості розвитку фізичних якостей засобами гімнастики в учнів початкових класів. Це надає можливість учителям загальноосвітньої школи значно покращити процес фізичного виховання молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ротаєнко А. М. 
Стан викладання оздоровчої гімнастики у процесі вивчення учнями старшої школи предмету "Фізична культура" / А. М. Ротаєнко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 2. - С. 116-120. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто стан викладання оздоровчої гімнастики на уроках фізичної культури у старшій школі, яка є одним із варіативних модулей навчальної програми, та постає ефективним засобом підвищення рівня здоров'я школярів, мотивації інтересу до занять фізичними вправами на уроках фізичної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Семенович С. В. 
Диференційований підхід у процесі навчання юнаків старшої школи атлетичної гімнастики / С. В. Семенович, В. К. Кіндрат // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 125-129. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Bakowicz M.  
Cwiczenia ksztaltujace w profilaktyce wad postawy u dzieci w wieku wczesnoszkolnym / M. Bakowicz // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 150-156. - Библиогр.: 5 назв. - пол.

Зазначено, що одним із важливих завдань фізичного виховання дітей загальноосвітньої школи є профілактика порушень постави учнів початкових класів. У процесі експерименту застосовано різноманітні гімнастичні вправи, які підбирали індивідуально для кожного учня залежно від стану його постави та які виконувалися систематично під час уроків фізичної культури. Проведене дослідження показало їх ефективність. Постава тіла в дітей експериментальної групи була значно кращою, ніж контрольної.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41 + Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мехоношин С. О. 
Гімнастика. Індивідуальна та самостійна робота студентів (на прикладі технологій графічного конструювання, ситуаційного моделювання, ступеневого навчання) : [монографія] / С. О. Мехоношин. - Т. : Навч. книга-Богдан, 2013. - 215, [1] c. - Бібліогр.: с. 193-196 - укp.

Подано правила техніки безпеки та прийоми запобігання травматизму на заняттях гімнастики. Наведено гімнастичну термінологію. Приділено увагу техніці гімнастичних вправ. Досліджено методику навчання гімнастичних вправ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сотник Ж. Г. 
Оптимізація фізичного стану дівчат старшого шкільного віку на основі ритмічної гімнастики / Ж. Г. Сотник, В. І. Романова, Л. В. Винокурова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 247-251. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто застосування занять із ритмічної гімнастики в позанавчальний час із дівчатами старшого шкільного віку. Заняття з ритмічної гімнастики спрямовані на покращання показників фізичного стану й фізичної підготовленості, виховання почуття ритму, розвитку художньо-творчої активності, формування особистості. Запропонована програма позаурочних додаткових занять із ритмічної гімнастики для дівчат-старшокласниць показала суттєві зміни в статичній та динамічній рівновазі, руховій пам'яті, у покращанні показників гнучкості, координації, витривалості й працездатності. Результати дослідження доповнюють уявлення про застосування ритмічної гімнастики, як одного з доступних і нескладних у технічному виконанні засобів оздоровлення організму учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Носко Ю. М. 
Розвиток рухових якостей школярів початкової школи на уроках фізичної культури : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. М. Носко; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено методику розвитку рухових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури, побудовану з урахуванням біомеханічних показників розвитку моторики школярів початкової школи, динаміки фізичного розвитку дівчат та хлопців віком 6 - 10-ти років, кількісних показників біодинамічної та координаційної структури рухових якостей школярів під час занять фізичними вправами, біомеханічних моделей розвитку рухових якостей школярів початкової школи. Дпя оперативного контролю ефективності запропонованої методики розвитку рухових якостей школярів початкової школи розроблено технічні пристрої та апробовано методику їх застосування на уроках фізичної культури. Удосконалено форми, методи та засоби оцінювання рівня розвитку рухових якостей школярів початкової школи у процесі занять фізичними вправами. Розширено уявлення про особливості розвитку моторики рухів і біомеханічні характеристики прояву фізичних якостей школярів початкової школи на уроках фізичної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Петрина Л. А. 
Удосконалення методики проведення занять аеробікою з дівчатами старшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Л. А. Петрина; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Львів, 2014. - 20 c. - укp.

Узагальнено сучасні науково-методичні підходи щодо застосування аеробіки у процесі занять фізичного виховання зі старшокласницями. Визначено рівень фізичного розвитку, функціонального та психічного стану дівчат старшого шкільного віку, їх ставлення до занять фізичною культурою. З'ясовано ефективність застосування різних методичних прийомів проведення занять аеробікою зі школярками старшого шкільного віку. Обгрунтовано методику проведення занять аеробікою з дівчатами старшого шкільного віку та експериментально перевірено її ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кушнерчук І. І. 
Використання танцювальних вправ на уроках фізичної культури в 5-х класах як засобу різнобічного розвитку учнів : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І. І. Кушнерчук; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2012. - 21 c. - укp.

Проведено теоретичне узагальнення та практичне вирішення наукової проблеми впливу танцювальних вправ як засобу різнобічного розвитку учнів V класів на уроках фізичної культури. Одним з напрямів вирішення даної проблеми є значна зацікавленість спеціалістів з фізичного виховання та спорту проблемою розвитку хореографії. Це зумовлено тим, що танцювальні вправи є одним з чинників підвищення фізичної та технічної підготовки учнів. Високий рівень розвитку школярів-танцівників є основою оволодіння складними руховими діями. Розроблено програму різнобічного розвитку учнів засобами танцювальних вправ під час фізичного виховання, описано та розкрито її мету, завдання, принципи побудови, компоненти змісту й етапи його реалізації, методичні прийоми, форми занять й організації навчальної діяльності, критерії та показники оцінювання ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пасаман В. Й. 
Інноваційні технології проведення розминок на уроках фізичної культури у 4-11 класах / В. Й. Пасаман // Пед. пошук. - 2013. - № 2. - С. 67-70. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Доведено переваги використання бігу як основного прийому розминки на уроках фізичної культури. Виявлено, що доцільно використовувати розминки не тільки під час вивчення ігрових модулів, а й під час проведення занять з інших модулів. Аргументовано використання різноманітних розминок під час занять з фізичної культури. Виявлено роль розминок у заохоченні учнів до самостійних занять в позаурочний час. Наведено приклади розминок з урахуванням вікових особливостей росту та розвитку організму учнів. Запропоновано використовувати розминки для кращого засвоєння програмного матеріалу з ігрових модулів навчального курсу з фізичної культури.

Доказаны преимущества использования бега как основного приема разминки на уроках физической культуры. Установлено, что целесообразно использовать разминки не только при изучении игровых модулей, но и во время проведения занятий по другим модулям. Аргументировано использование различных разминок во время занятий по физической культуре. Раскрыта роль разминок в поощрении учащихся к самостоятельным занятиям во внеурочное время. Приведены примеры разминок с учетом возрастных особенностей роста и развития организма учащихся. Предложено использовать разминки для лучшего усвоения программного материала по игровым модулям учебного курса по физической культуре.

Proved are the benefits of using race as a major warm reception at the lessons of physical training. It is found that it is appropriate to use warm-up not only in the study of game modules, but also during the sessions with other modules. Argued is the using a variety of workouts during class in physical culture. Indicated is the role of warm-up to encourage students to self-study after school. Shown are the examples of warm-up with age-appropriate growth and development of the body of students. Proposed is to use workout for better absorption of the material of the gaming software modules of the training course in physical culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Winczewski P. 
Ocena zrуїnicowania rodzajуw kolumn жwiczebnych stosowanych w grach i zabawach ruchowych = Диференційована оцінка варіантів організації учнів у процесі проведення рухливих ігор / P. Winczewski // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: 21 назв. - пол.

У ході дослідження розглянуто різні варіанти організації учнів і керівництва ними в процесі проведення рухливих ігор. Проаналізовано рекомендовані різними авторами варіанти організації 1869 ігор, які описані в навчальних посібниках для вчителів фізичного виховання. Дослідження показали, що частина авторів навчальних видань не приділяє уваги аспектам розподілу учнів за групами рівня, у яких вони повинні перебувати в процесі проведення гри, що ставить частину з них у нерівніумови, а внаслідок цього - до втрати інтересу до цієї їгри. Дослідження показали, що запропонована форма організації рухливих ігор (особливо естафетного характеру) не повною мірою готує учнів до змагань. Відзначено також обмежену рухову активність учнів, а також недостатню їх підготовку щодо прояву ініціативи та взаємодопомоги у становленні до своїх однолітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Столярова В. 
Методика використання змагально-ігрових методів у підготовчій частині уроку / В. Столярова // Освіта на Луганщині. - 2015. - № 1. - С. 118-121. - укp.

Показано досвід роботи Столярової Валентини Петрівни, учителя фізичної культури, спеціаліста вищої категорії, учителя-методиста Старобільської гімназії, переможця VII Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій (м. Черкаси, 2015 рік).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дейнеко А. Х. 
Формування культури рухової діяльності в учнів п'ятих та шостих класів засобами основної гімнастики : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / А. Х. Дейнеко; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Львів, 2016. - 20 c. - укp.

Розглянуто технологію формування культури рухової діяльності в учнів п'ятих і шостих класів засобами основної гімнастики, основу якої становлять методики послідовного використання засобів основної гімнастики та спеціальних змагально-розважальних конкурсів у процесі фізичного виховання учнів ЗНЗ. Зазначено, що практичне застосування таких методик формує в учнів позитивне ставлення до фізкультурно-спортивної діяльності та підвищує рівень їх компетентності у виконанні вправ основної гімнастики. Запропоновано спектр змагально-розважальних конкурсів, що формує у школярів креативне мислення щодо застосовування в повсякденному житті засобів оздоровлення та підвищує їх інтерес до регулярних занять фізичними вправами. Вперше розкрито варіативну сутність інваріантної складової навчальної програми для учнів п'ятих і шостих класів з дисципліни "Фізична культура".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420390 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Shuba L. 
Usage of the method of child training for improving lessons of physical education for children of 9 - 10 years = Використання методу колового тренування для вдосконалення уроків фізичної культури в дітей 9 - 10 років / L. Shuba, V. Shuba // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2020. - № 4. - С. 23-29. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Під час занять фізичними вправами відбувається цілеспрямований вплив на комплекс природних властивостей організму, що належить до фізичних якостей людини. Впливаючи на фізичні якості, за певних умов досягають суттєвої зміни рівня та спрямованості їхнього розвитку. У зв'язку з цим проведено аналіз розробленої та науково обгрунтованої методики колового тренування для оптимізації уроків фізичної культури дітей молодшого шкільного віку. В експерименті взяло участь 107 учнів 9 - 10 років, які поділені на експериментальні (ЕГ) і контрольні (КГ) групи (ЕГ - 27 хлопців, 26 дівчат; КГ - 28 хлопців, 26 дівчат). В експерименті взяли участь хлопці та дівчата 9 - 10 років, які за станом здоров'я віднесені до основної медичної групи. Обрані тести для виявлення динаміки розробленої методики є інформативними та надали позитивний приріст в обох групах. Але найкращий результат показала експериментальна група, що пов'язано з тим, що під час побудови методики враховано не лише сенситивний розвиток, а ще й ті аспекти, які б мотивували учнів до занять. Дані, отримані в процесі впровадження методики колового тренування, свідчать про ефективність розробленої методики, яка використовувалася протягом навчального року як модернізований засіб для підвищення рівня фізичної підготовленості учнів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського