Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (23)Книжкові видання та компакт-диски (176)Журнали та продовжувані видання (106)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.34$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Волинець Л. С. 
Соціальне сирітство в Україні: експертна оцінка та аналіз існуючої в Україні системи утримання та виховання дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. С. Волинець, Н. М. Комарова, О. Г. Антонова-Турченко, І. Б. Іванова, І. В. Пєша; Укр. ін-т соц. дослідж. - К., 1998. - 120 c. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Досліджено причини сучасного соціального сирітства в Україні та вивчено процес формування особистості за умов інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Наведено практичні рекомендації щодо соціальної роботи з дітьми-сиротами, а також теоретично обгрунтовано необхідність запровадження нових форм сімейної опіки над дітьми, позбавленими батьківської опіки та піклування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + С5*644.123 е(4УКР) и + Ю984.010.1-993

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Малков Д. Ю. 
Діяльність клубів за місцем проживання дітей та молоді в системі ЦССМ м.Києва : Навч.-метод. зб. / Д. Ю. Малков, К. С. Шендеровський. - К., 2002. - 62 c. - (Б-чка організатора та методиста соц. служб). - укp.

Розглянуто основні організаційно-методичні питання розвитку клубів за місцем проживання дітей і молоді системи центрів соціальних служб (СС) для молоді Києва. Наведено структурно-функціональний підхід до діяльності даних клубів, розглянуто СС для молоді як організацію соціальної сфери.

Рассмотрены основные организационно-методические вопросы развития клубов по месту проживания детей и молодежи системы центров социальных служб (СС) для молодежи Киева. Приведен структурно-функциональный подход к деятельности данных клубов, рассмотрены СС для молодежи как организация социальной службы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч421.346 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Канішевська Л. В. 
Теоретико-методологічні засади виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, у позаурочній діяльності / Л. В. Канішевська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Стилос, 2001. - 342 c. - Бібліогр.: с. 314-339. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки. Запропоновано типологічну класифікацію вихованців, охарактеризовано специфіку виховної роботи у школах-інтернатах для дітей-сиріт. Розглянуто принципи, методи виховної діяльності педагогів як системи виховання соціально зрілої особистості дитини, проаналізовано її зміст і форми. Обговорено особливості управління виховним процесом, висвітлено функціональну роль громадянськості як провідного чинника виховання соціальної зрілості старшокласників у школах даного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Погоріла І. О. 
Становлення виховних систем гімназій у контексті життєтворчості особистості : Практ.-орієнтов. посіб. / І. О. Погоріла; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Унів. вид-во "Пульсари", 2003. - 228 c. - Бібліогр.: с. 223-227. - укp.

Розкрито суть виховної системи сучасної гімназії, а також значення життєтворчих цільових програм у даній системі закладів навчання. Охарактеризовано педагогіку життєтворчості як концептуальну засаду виховних систем, а також соціокультурний простір як їх умову.

Раскрыты содержание воспитательной системы современной гимназии, а также значение жизнетворческих целевых программ в данной системе заведений образования. Охарактеризованы педагогика жизнедеятельности как концептуальная основа воспитательных систем, а также социокультурное пространство как их условие.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павлик Н. П. 
Виховна діяльність у притулку для неповнолітніх : монографія / Н. П. Павлик. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2008. - 227 c. - Бібліогр.: 292 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади проблеми організації процесу виховання у притулку для неповнолітніх, причини виникнення та поширення дитячої безпритульності. Визначено роль та місце притулків серед закладів державного виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Розглянуто питання створення та апробації моделі виховного процесу у притулку, проаналізовано ефективність впровадження моделі психолого-педагогічних умов організації процесу виховання.

Раскрыты теоретические основы проблемы организации процесса воспитания в приюте для несовершеннолетних, причины возникновения и распространения детской беспризорности. Определены роль и место приютов среди заведений государственного воспитания детей-сирот и детей, лишенных родительской заботы. Рассмотрены вопросы создания и апробации модели воспитательного процесса в приюте, проанализирована эффективность внедрения модели психолого-педагогических условий организации процесса воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + С5*644.123

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Боришевський М. Й. 
Діти державної опіки: проблеми, розвиток, підтримка : Навч. посіб. / М. Й. Боришевський, Г. М. Бевз, І. П. Жерносек, А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих, Центр з усиновлення дітей при МОН України. - К. : Міленіум, 2005. - 283 c. - укp.

Викладено питання розвитку дітей, які зазнали депривації внаслідок втрати батьківського піклування. Розглянуто мету, завдання, роль і форми державної опіки над дітьми (ДОНД) у межах загальної системи захисту дитинства (ЗД). Висвітлено особливості формування ставлення громадськості та фахівців до ДОНД як одного з напрямів системи ЗД, розбудова якої була ініційована ратифікацією Україною Конвенції ООН про права дітей.

Изложены вопросы развития детей, которые испытали депривацию вследствие потери родительского попечения. Рассмотрены цель, задачи и формы государственной опеки над детьми (ГОНД) в рамках общей системы защиты детства (ЗД). Освещены особенности формирования отношения общественности и специалистов к ГОНД как одного из направлений системы ЗД, развитие которой была инициирована ратификацией Украиной Конвенции ООН о правах детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644.123 + С40(4УКР) + Ч421.342я7 + Ч491.05я7 + Х839(4УКР)011.211я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Холодилова Е.  
Снижение социальной дезадаптации детей 6 - 7 лет средствами физического воспитания / Е. Холодилова, Н. Ершова // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2007. - № 2. - С. 134-143. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Теоретично розроблено та експериментально обгрунтовано педагогічну модель зниження рівня соціальної дезадаптації дітей віком 6 - 7-ми років, які залишились без опіки батьків, засобами сюжетно-рольових занять. Виявлено соціально дезадаптованих дітей віком 6 - 7-ми років в школі-інтернаті. Вивчено рівень розвитку фізичних якостей цих дітей за умов школи-інтернату. На основі сюжетно-рольової гри розроблено і апробовано методики, які сприяли б більш ефективному вирішенню проблеми соціальної дезадаптації дітей віком 6 - 7-ми років. Для регулювання фізичного навантаження в сюжетно-рольових іграх застосовувались ряд методичних прийомів: ускладнення правил, формування ігрових груп та розташування гравців, варіювання ролей дітей та педагога. Контрольна група займалась за програмою продовженого дня. Отримані результати засвідчили, що в дітей знизився рівень соціальної дезадаптації в середньому на 40 %. Крім того, досліджено рівень розвитку фізичних якостей дітей обох груп. Після закінчення експерименту в контрольній групі було виявлено недостовірний приріст за всіма показниками (Р>0,05). В експериментальній групі відбувся достовірний приріст показників за всіма параметрами, окрім гнучкості.

The purpose of research is to develop theoretically and to prove experimentally pedagogical model of decrease of a level social disadaptation children of 6-7 years in orphanages with means of role - play lessons. Problems: 1. To reveal socially disadaptaited children of 6-7 years in orphanages. 2. To investigate the parameters of physical qualities of children of 6-7 years, in conditions of a boarding school. 3. To develop and approve the techniques promoting more effective decision of a problem social disadaptation of children of 6-7 years on the basis of role- play games. Methods of research: supervision, conversation, questioning, experiment, the analysis of documents and literatures, comparison, ordering, methods of control exercises and mathematical processing. Prospective results are: the realization of the developed recommendations will allow to spend more effectively work on decrease social disadaptation pupils of boarding schools. Pedagogical experiment last within an academic year. The lessons in experimental group were spent by Z.I.Ermakovoj's (1992), N.A.Firsanovoj (2005) modernized methodics. The developed technique took root into morning walks. Games and exercises in first half of walk were spent three times a week, those days when there were no physical education lessons. The game part of walk always began with game exercise of low intensity. Also in a preparatory part new games or exercises were spent. In a game part 1-2 games were used, in a final part of employment game exercises also were applied.

For regulation of physical activity of children in role-play games the group of methodical receptions has been picked up: 1) complication of rules, 2) formation of groups playing and arrangement of players, 3) a variation of roles playing (including the teacher). The control group was engaged under the program of the prolonged day. The results received in research have shown, that at experimental group. The level of social disadaptation on the average on 40% has gone down. Besides we investigated development of physical qualities of both groups. For their diagnosing the method of control exercises has been used: pulling up on a low crossbeam from laying (quantity of times); a broad jump from a place (s


Ключ. слова: дезадаптация, социальная дезадаптация, социальная адаптация, физическое воспитание, сюжетно-ролевые игры
Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121 + Ч421.341 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лазарева В. Г. 
Современный подход к развитию уверенности и психоэмоциональной устойчивости у детей-сирот средствами игры бейсбол в школе-интернате N1 г.Донецка / В. Г. Лазарева, В. Н. Пристинский // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2007. - № 4. - С. 33-38. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Наведено методику розвитку впевненості та впливу бейсболу на психоемоційний стан дітей-сиріт і дітей, які залишилися без батьківської турботи. Заняття бейсболом сприяють вихованню фізичних якостей і розвитку здібностей, а також готують дітей-сиріт до життя після закінчення навчально-виховної установи; виховують почуття відповідальності перед собою, членами своєї команди, суспільством.

Представлена методика развития уверенности и влияния бейсбола на психоэмоциональное состояние детей-сирот и детей, лишившихся родительской опеки. Занятия бейсболом способствует воспитанию физических качеств и развитию способностей, а также готовят детей-сирот к жизни после окончания учебно-воспитательного учреждения; воспитывают чувство ответственности перед собой, членами своей команды, обществом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.67 + Ю983.52 + Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бабенко І. Г. 
Соціально-психологічна реабілітація бездогляних дітей : Метод. посіб. / І. Г. Бабенко, В. М. Мишківська, Н. П. Павлик; Міжнар. орг. з міграції в Україні, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка, Житомир. райдержадмін. - Житомир, 2006. - 200 c. - Бібліогр.: с. 184-199. - укp.

Розглянуто особливості психолого-педагогічної роботи з бездоглядними дітьми в Україні. Висвітлено історичний досвід соціального захисту дітей-сиріт в державі. Окреслено різні аспекти явища соціального сирітства, визначено причини його виникнення та напрямки подолання. Проведено аналіз вживання категорій "соціальне сирітство", "соціальна компетентність" у вітчизняній науковій літературі. Наведено методичні матеріали щодо формування соціальної компетентності бездоглядних дітей.

Рассмотрены особенности психолого-педагогической работы с беспризорными детьми в Украине. Освещен исторический опыт социальной защиты детей-сирот в стране. Очерчены разные аспекты явления социального сиротства, определены причины его возникновения и направления преодоления. Проведен анализ употребления категорий "социальное сиротство", "социальная компетентность" в отечественной научной литературе. Приведены методические материалы по формированию социальной компетентности беспризорных детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422.71*361.2я7 + С40(4УКР)я7 + Ч312р + Ч421.342р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кулик І. В. 
Формування культури родинних взаємин в процесі духовного виховання молодших школярів шкіл-інтернатів / І. В. Кулик // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 53-56. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито поняття "духовність", її значення для формування культури родинних взаємин молодших школярів шкіл-інтернатів, а також зміст та основні концепції.

Раскрыто понятие "духовность", его значение в формировании культуры родительских отношений младших школьников школ-интернатов, а также содержание и основные концепции.

In the article an author exposes notion "spirituality", its value for forming of culture of family mutual relations of younger schoolboys of boarding-schools, an essence, the maintenance and the basic conceptions.


Ключ. слова: духовність, душевність, дух, духовний розвиток, духовна культура, духовні цінності, духовне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Філатова Г.  
Особливості формування образу "Ми" у вихованців школи-інтернату / Г. Філатова // Соц. психологія. - 2006. - № 3. - С. 89-94. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На сучасному етапі суспільного розвитку України не втрачає свого значення проблема забезпечення ефективної роботи установ для дітей, позбавлених батьківської опіки. Соціально-економічна криза, нестабільність моральних засад сім'ї посилили феномен соціального сирітства і поставили його в центр уваги суспільства.


Ключ. слова: ідентифікація, Ми-образ
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю984.010.2-993 + Ч421.341

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шаповалова Т. Г. 
Валеологічне виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. Г. Шаповалова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему валеологічного виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю. Визначено концепцію особистісно-зорієнтованого підходу до виховання на основі валеологічного виховання старших підлітків. Вивчено теоретичні засади та практичний стан даної проблеми. Проаналізовано ефективність організаційно-педагогічних умов, змісту, форм та методів формування валеологічної культури. Описано особистісно зорієнтовану модель формування валеологічної культури старших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.385.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Марущак В. С. 
Виховання позитивного ставлення до праці в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. С. Марущак; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розвинуто теоретичні засади та з'ясовано практичний стан проблеми ставлення до праці учнів V - VII класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Розкрито суть і структуру позитивного ставлення, розроблено критерії оцінювання та показники її сформованості. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, що сприяють підвищенню сформованості позитивного ставлення до праці даних учнів у позаурочній діяльності, якими є раціональна організація різних видів трудової діяльності, застосування відповідних форм і методів трудового виховання, використання трудових традицій українського народу та школи-інтернату, побудова співробітництва педагогів і учнів за принципами особистісно орієнтованого виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч421.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бернадська Л. В. 
Виховання толерантності в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Бернадська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Визначено теоретичні засади і практичний стан проблеми виховання толерантності. Розкрито суть і уточнено структуру виховання толерантності як особистісного утворення. Визначено специфіку такого виховання в учнів V - VII класів шкіл-інтернатів. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості толерантності. Запропоновано й експериментально перевірено структурно-функціональну модель її виховання у даних учнів у позаурочній діяльності. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності такого виховання, а саме: оптимізацію форм і методів виховання толерантності; організацію спільної діяльності учнів з метою розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки; побудову взаємин педагогів з учнями на підставі педагогічної підтримки; організаційно-методичну підготовку педагогів шкіл-інтернатів з питань виховання толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.341 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чигирин О. Г. 
Культурно-просвітня діяльність як засіб адаптації дітей в інтернатних закладах спортивного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Г. Чигирин; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано значення культурно-просвітницької діяльності як засобу адаптації дітей в спортивних інтернатних закладах. Розроблено двовекторну модель дослідження адаптаційного процесу. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на специфіку адаптаційного процесу в інтернатних спортивних закладах. Обгрунтовано педагогічні умови та системи культурно-просвітніх засобів, що сприяють успішній адаптації дітей до нових умов життєдіяльності. Наведено методичні рекомендації щодо удосконалення навчально-виховної роботи з новачками інтернатних закладів спортивного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч710.032

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Степаненко Л. М. 
Моральне виховання учнів початкових класів шкіл-інтернатів засобами народної педагогіки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Степаненко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

У дисертації досліджена проблема морального виховання засобами народної педагогіки учнів початкових класів шкіл-інтернатів у позаурочний час. Автором виявлені основні педагогічні умови, що забезпечують ефективність морального виховання молодших школярів. Визначені зміст, форми і методи морального виховання учнів початкових класів шкіл-інтернатів у позаурочний час, а також моральна вихованість молодших школярів, що передбачає систему моральних знань, умінь, навичок, переконань і виявляється в їхній поведінці, у конкретних вчинках, ситуаціях, у ставленні до природи, до оточуючих, до себе. Особливу увагу приділено діяльності молодших школярів у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч30.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Жданович Ю. М. 
Організаційно-педагогічні засади виховного процесу у скаутській організації "Пласт" : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. М. Жданович; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Вперше здійснено цілісне дослідження виховного поцесу в скаутській організації "Пласт". Проаналізовано зміст, форми, методи та організаційно-педагогічні умови виховання пластунів, розроблено критерії їх вихованості й оцінювання ефективності виховного процесу. Представлено рівні та соціально-педагогічну характеристику вихованості пластунів. Експериментально перевірено ефективність пластової методики виховання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч422(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Погоріла І. О. 
Організаційно-педагогічні умови становлення виховних систем сучасних гімназій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. О. Погоріла; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 18 c. - укp.

Розкрито історико-педагогічний аспект проблеми виховної системи сучасної гімназії. Проаналізовано понятійно-категоріальний апарат дослідження. Виявлено стан розробки проблеми у науковій теорії та педагогічній практиці загальноосвітніх навчально-виховних закладів, зокрема, гімназій. Розглянуто концептуальні засади становлення виховних систем сучасних гімназій. Досліджено та теоретично обгрунтовано цілісну модель даної системи, розроблено критерії її ефективності, розкрито зміст, форми та методи виховання гімназистів. Наведено рівні вихованості учнів та їх соціально-педагогічну характеристику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Яковлєва В. А. 
Особливості організації та змісту гуманістичного виховання учнів 5 - 9 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В. А. Яковлєва; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано науково-педагогічні засади проблеми особливостей організації та змісту гуманістичного виховання учнів 5 - 9 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності, досліджено соціальні, психологічні, педагогічні та економічні причини, які викликали появу труднощів у спілкуванні учнів з однолітками та дорослими. Запропоновано положення, використання яких сприяє усуненню цих труднощів. Розроблено та експериментально перевірено модель гуманістичного виховання учнів 5 - 9 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності та модель оперативного управління нею, застосування яких забезпечує узгодженість у виховній роботі, сприяє формуванню позитивного психологічного клімату у взаємовідносинах школярів і педагогів. Виявлено та обгрунтовано педагогічні умови успішної організації гуманістичного виховання даних учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шелевер О. В. 
Особливості превентивної роботи з важковиховуваними дітьми молодшого шкільного віку в загальноосвітніх школах-інтернатах : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О. В. Шелевер; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2004. - 20 c. - укp.

Здійснено аналіз вітчизняної та зарубіжної практики соціальної опіки дітей, позбавлених батьківського піклування, виявлено її види. Обгрунтовано специфіку психічного розвитку та поведінки дітей молодшого шкільного віку в інтернатних закладах та визначено найбільш характерні для них відхилення, які зумовлюють їх важковиховуваність. Розроблено й апробовано методику превентивної роботи з важковиховуваними дітьми. Розкрито роль і місце шкільної психологічної служби у системі превентивного виховання дітей в інтернатних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.334 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349261 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського