Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Автореферати дисертацій (438)Книжкові видання та компакт-диски (4681)Журнали та продовжувані видання (2468)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3311
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Міщенко О. В. 
Аналіз форм фізичної культури в режимі дня молодших школярів / О. В. Міщенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 26. - С. 9-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Констатовано зниження рухового навантаження молодших школярів, пов'язане з особливостями навчання. Висвітлено роль позакласних форм фізичного виховання та заходів, спрямованих на вирішення зазначеної проблеми.


Ключ. слова: рухова активність молодших школярів, форми фізичного виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єрмак С. М. 
Визначення змісту трудового навчання з "Електротехнічних робіт" в 5 - 9 класах / С. М. Єрмак // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 79-85. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні поняття та уміння, які необхідно сформувати в учнів 5-9 класів у процесі вивчення електротехнічних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: З2р(4Укр)-21 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Одарченко Н. І. 
Використання відеоінформації при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу : Навч. посіб. / Н. І. Одарченко; АПН України. Ін-т педагогіки. - Суми : Слобожанщина, 1999. - 79 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Розглядаються можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу. Саме їх інформаційні можливості у оперативності подачі навчальної інформації можуть створювати сприятливі умови для успішного сприймання, усвідомлення навчального матеріалу з мінімальними витратами навчального часу, порівняно із іншими засобами навчання. На основі побудованої моделі проведення таких форм занять з використанням засобів відеоінформації подано методичні розробки навчальних занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Журавльова І. І. 
Використання сучасних інформаційних технологій для організації дистанційного навчання / І. І. Журавльова // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 92-95. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Показано, що впровадження сучасних інформаційних технологій в освіту оптимізує навчальний процес і дозволяє процесу спілкування між учителем та учнем бути незалежним від часу та відстані. Розглянуто україномовне програмне забезпечення "Прометей - 3", призначене для організації процесу дистанційного навчання, контролю та створення електронних навчальних посібників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю / ред.: Г. О. Балла; Центр соц. експертиз і прогнозів Ін-ту соціології НАН України. - К., 1998. - 130 c. - Бібліогр.: с. 128-130. - укp.

Розкривається сутність гуманізації навчання й виховання. Висвітлюються підходи до її здійснення, започатковані чи розвинуті видатними психологами й педагогами, у т.ч. К.Роджерсом, А.Маслоу, В.Сухомлинським, Ш.Амонашвілі. Показано співзвучність гуманістичної орієнтації освіти сучасним цивілізаційним зрушенням, особливу вагу такої орієнтації для посттоталітарного суспільства (зокрема, українського) і для осіб, які потерпіли від Чорнобильської та інших катастроф. Висвітлюється конкретний практичний досвід побудови на гуманістичних засадах навчально-виховного процесу в початкових класах. Даються рекомендації щодо надання допомоги дітям, які зазнають труднощів в навчанні, з урахуванням їх психологічних причин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч421.215 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Савченко О. Я. 
Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 1999. - 366 c. - укp.

Розглянуто предмет і завдання дидактики, зміст початкової освіти, а також сутність, принципи, правила та етапи навчального процесу. Визначено взаємозв'язок навчання та розвитку учнів, викладено методи та форми організації навчального процесу. Особливу увагу приділено особливостям побудови уроків і варіантам їх структури у малокомплектній школі. Наведено зарубіжний досвід початкової освіти, зокрема, висвітлено актуальні проблеми розвитку шкільної освіти, особливості режиму початкового навчання у країнах Європейської співдружності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуржій А. М. 
Дидактичні основи створення навчального обладнання : Навч. посіб. для студ. вузів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; АПН України. Ін-т педагогіки. - К., 1999. - 337 c. - Бібліогр.: 748 назв. - укp.

Подано аналітичний огляд сучасного стану забезпечення середніх закладів освіти України навчальним обладнанням, визначено методологічні та концептуальні засади його удосконалення з метою створення у предметних лабораторіях та кабінетах навчального середовища відповідно до нової парадигми і стандартів освіти. Висвітлено технічні засоби навчання, питання організації дослідження ефективності створення навчального обладнання і засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сивенко Л. М. 
Дидактичні ситуації та їх роль в розвитку розумових здібностей школярів / Л. М. Сивенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 22. - С. 21-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що систематичне проведення уроків-диспутів допомагає учням оволодіти новими вміннями, необхідними для подолання дидактичних труднощів. Ефективність уроку з використанням дидактичних ситуацій обумовлена загальною творчою діяльністю учителя та учнів, знаходженням нових способів вирішення дидактичних ситуацій, розвитку розумових здібностей школярів у цілому.


Ключ. слова: дидактична ситуація, розумові здібності, розумова діяльність, школярі, творче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сивенко Л. М. 
Дидактичні ситуації як компонент педагогічного процесу / Л. М. Сивенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 24. - С. 44-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що систематичне проведення уроків-диспутів допомагає учням оволодіти новими вміннями, необхідними для вирішення дидактичних ситуацій. Ефективність уроку з використанням дидактичних ситуацій обумовлена загальною творчою діяльністю учителя і учнів, знаходженням нових способів вирішенням дидактичних ситуацій, розвитком розумових здібностей школярів у цілому.


Ключ. слова: дидактична ситуація, розумові здібності, розумова діяльність, школярі, творче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Логачевська С. П. 
Диференціація у звичайному класі : Посіб. для вчителя / С. П. Логачевська; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Заповіт, 1998. - 335 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 218. - укp.

Розкрито суть диференційованого навчання у звичайних класах, де перебувають діти з різними здібностями і рівнем підготовки. Розкрито зміст і методику роботи вчителя. Широко представлені фрагменти уроків і роздільні завдання до найскладніших тем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + В1 р(4УКР)20-36 + Ш141.4-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тхоржевський Д. О. 
Загальноосвітня підготовка учнів у процесі трудового навчання / Д. О. Тхоржевський, В. О. Дідух, В. К. Сидоренко, Р. О. Захарченко, В. І. Чепок; ред.: Д. О. Тхоржевський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 183 c. - укp.

Висвітлюються загальноосвітні завдання трудового навчання та шляхи їх здійснення, політехнічна освіта в процесі трудового навчання, соціально-психологічні передумови вибору професії, профорієнтаційна робота в загальноосвітньому навчально-виховному закладі, зміст трудового навчання як засіб профорієнтації школярів. Розглядаються різні види виховання особистості школяра: патріотичне, трудове, економічне, естетичне, екологічне, розумове та фізичне. Характеризуються загальні дидактичні основи індивідуального підходу до учнів, а також диференційовані завдання як засіб індивідуального підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гушулей Й. М. 
Загальнотехнічна підготовка учнів у процесі трудового навчання: дидактичний аспект / Й. М. Гушулей; ред.: Г. В. Терещук; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2000. - 312 c. - Бібліогр.: 163 назв. - укp.

Розглянуто концепцію поглибленої загальнотехнічної підготовки учнів у системі безперервної освіти "школа - вищий заклад освіти". Розкрито дидактичні умови реалізації структурно-функціональної моделі поглибленого вивчення техніки у ліцеї. Значну увагу приділено аналізу змісту та структури загальнотехнічних знань, процесу їх засвоєння, шляхів реалізації проблемного підходу. Обгрунтовано рівні вивчення технічних об'єктів, виділено аспекти даного процесу - загальноосвітній та професійний. Проведено систематизацію навчального матеріалу про технічні об'єкти з урахуванням функціональної специфіки їх основних органів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.202 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуржій А. М. 
Засоби навчання загальноосвітніх навчальних закладів (теоретико-методологічні основи) : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. та слухачів системи післядиплом. освіти / А. М. Гуржій, І. В. Орлова, М. І. Шут, В. В. Самсонов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 96 c. - Бібліогр.: 134 назв. - укp.

Викладено методологічні основи класифікації засобів навчання та навчального обладнання загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено класифікації засобів навчання та навчального обладнання та характеристику їх видової різноманітності. Висвітлено основні категорії видової різноманітності. Проаналізовано внутрішньовидову різноманітність засобів навчання та навчального обладнання загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено закономірності внутрішньовидової різноманітності друкованих засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кравців Р. Й. 
Застосування мікро-ЕОМ у навчальному процесі (на кафедрах біологічного та ветеринарного циклів) : Навч. посіб. для студ. аграр. закл. освіти / Р. Й. Кравців, Р. М. Ступницький, Б. І. Козій. - К. : Урожай, 1998. - 115 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано основні моменти підготовки комп'ютерів та комп'ютерних класів до роботи, послідовні етапи роботи з операційною системою, основні команди вводу та виводу інформації, елементи програмування на різних версіях мови Бейсик для початківців. Висвітлено також досвід застосування модульно-рейтингової оцінки знань студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.253.1 + Е60*73 я73-9 + П817.1 я73-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Терещенко Т. П. 
Комп'ютеризоване навчання як форма організації навчального процесу / Т. П. Терещенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 113-116. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі. Розкрито психолого-педагогічні аспекти взаємодії між викладачем, учнем і комп'ютером. Запропоновано методичні, педагогічні, психологічні вимоги до побудови комп'ютерних навчальних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сологуб А. И. 
Креативное образование: талант и здоровье / А. И. Сологуб. - Кривой Рог : ИВИ, 2000. - 264 c. - Библиогр.: 178 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы образования интеллектуально и творчески одаренных детей с привлеченим их к разнообразной творческой деятельности и ознакомлением с правилами охраны здоровья. Доказано, что разработанная креативная педагогическая система образования может быть использована для обеспечения условий развития творческой мотивации, способностей, умений, одновременного укрепления здоровья детей и духовного их становления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Р128.94 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Матеріали науково-практичної конференції на тему "Проблеми і перспективи початкової освіти". 22 - 23 листоп. 1999 року / ред.: В. А. Мосіяшенко; Глухів. держ. пед. ін-т ім. С.М.Сергєєва-Ценського, Науково- практична конференція на тему "Проблеми і перспективи початкової освіти" (1999). - Глухів, 1999. - 80 c. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи до змісту професійної орієнтації підлітків, процес реформи математичної освіти на початку ХХ ст. та її вплив на початкову освіту, а також становлення світської системи освіти у Російській імперії на початку XVIII ст. Проаналізовано актуальні проблеми виховання молодших школярів, зокрема, виховання у підлітків творчого ставлення до праці, проведення професійної просвіти та діагностики вчителями початкових класів. Особливу увагу приділено питанням теорії та практики початкового навчання, ролі передового досвіду в удосконаленні системи початкової освіти, а також проблемам підготовки творчої особистості вчителя початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Корсакова О. К. 
Методи навчання, що формують в учнів досвід перетворювальної діяльності / О. К. Корсакова; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : ФАДА, ЛТД, 2000. - 28 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На підставі результатів наукових досліджень та осмислення передового педагогічного досвіду розроблено нетрадиційний підхід до визначення методів навчання творчості. Запропоновано методичні рекомендації для їх ефективного застосування в середніх загальноосвітніх закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р90623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Трубачева С. Е. 
Методи самостійного набуття знань учнями у сучасній школі / С. Е. Трубачева; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : ФАДА, ЛТД, 2000. - 30 c. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему вдосконалення методів самостійного набуття знань, підвищення ефективності їх застосування. Визначено специфіку названих методів навчання, їх структуру та функції. Розглянуто шляхи оптимізації застосування методів. Запропоновано модель навчального заняття з домінуванням методів самостійного набуття знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р90627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Романов А. В. 
Методика подготовки и проведения тестового контроля в учебном процессе / А. В. Романов. - Чебоксары : Клио, 1998. - 45 c. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассматриваются вопросы комплексного использования тестовых технологий: их цели и функции, основные понятия, разновидности, формы проведения, методы обработки и оценки результатов. Освещаются методические аспекты тестологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85692 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського