Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (18)Автореферати дисертацій (37)Книжкові видання та компакт-диски (399)Журнали та продовжувані видання (83)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч314$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 393
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Болтівець С. І. 
Педагогічна психогігієна: теорія та методика / С. І. Болтівець; Київ. міжрегіон. ін-т удоскон. вчителів ім. Б. Грінченка. - К. : Ред. "Бюл. Вищ. атестац. коміс. України", 2000. - 303 c. - Бібліогр.: 216 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні, методологічні та методичні основи психогігієни процесу виховання та навчання. Проаналізовано культурно-історичний розвиток проблеми духовного здоров'я та становлення педагогічної психогігієни. Визначено культурно-етнічні виміри психогігієни. Викладено основи індивідуальної психорегуляції. Наведено методики психогігієнічного нормування та контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : Зб. наук. пр. / ред.: А. С. Дем'янчук; Рівнен. екон.-гуманіт. ін-т АПН України. - Рівне : Вид. фірма "Ліста", 2001. - 472 c. - укp.

Досліджено проблеми формування основ інформаційної культури вчителів початкових класів. Викладено коцептуальні засади гуманізації військового виховання. Визначено шляхи розвитку педагогіки толерантності як складової гуманістичного виховання. Розкрито психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу школи та вузу. Розглянуто питання формування мовлення дітей у працях основоположників зарубіжної та вітчизняної педагогіки. Висвітлено тенденції розвитку управлінських відносин у галузі фізичного виховання та спорту за ринкових умов. Здійснено ретроспективний аналіз психолого-педагогічних засад моделювання системних зв'язків музичного та морального виховання дітей молодшого шкільного віку. Охарактеризовано національні та загальнолюдські духовні цінності як основу формування світогляду молоді України. Відображено проблеми інформаційної підтримки фондового ринку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210 я43 + Ч314 + Ч34(4УКР)01 + Ю984.0 я43 + Ю940 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Просвіта, 2004. - 413 c. - укp.

На основі досягнень психологічної науки систематизовано та наведено відомості з вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку дитини. Розкрито суть понять про психологію виховання, учіння, навчання. Розглянуто питання психології дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка, старшокласників. Визначено стилі педагогічної діяльності.

На основании достижений психологической науки систематизированы и приведены сведения, касающиеся возрастной и педагогической психологии. Освещены проблемы психического развития ребенка. Раскрыта сущность понятий психологии воспитания, учения, обучения. Рассмотрены вопросы психологии дошкольного и младшего школьного возраста, личности подростка, старшеклассников. Определены стили педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.3 я73 + Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка / ред.: М. О. Носко. - Чернігів, 2005. - 199 с. - (Психол. науки; Вип. 31, т. 3). - укp.

Наведено соціально-психологічну характеристику організаторських здібностей у студентів. Проаналізовано фактор української національної ідентичності та усвідомлення "престижності" і "непрестижності" буття українцем серед студентської молоді. Висвітлено особливості рекламно-інформаційних технологій у пропаганді здорового способу життя студентів. Розглянуто питання застосування діагностики соціального інтелекту для дослідження соціально-психологічних особливостей юнацтва. Розкрито психологічний вплив комп'ютерних ігор на агресію підлітків. Визначено психологічні особливості агресивної поведінки молоді в ситуації міжособистісного конфлікту, взаємозв'язок соціально-психологічних характеристик студентів - учителів початкових класів та психологічної готовності до розвитку креативності молодших школярів.

Приведена социально-психологическая характеристика организаторских способностей у студентов. Проанализирован фактор украинской национальной идентичности и осознания "престижности" и "непрестижности" бытия украинцем среди студенческой молодежи. Освещены особенности рекламно-информационных технологий в пропаганде здорового образа жизни студентов. Рассмотрены вопросы применения диагностики социального интеллекта для исследования социально-психологических особенностей юношества. Изучено психологическое влияние компьютерных игр на агрессию подростков. Определены психологические особенности агрессивного поведения молодежи в ситуации межличностного конфликта, взаимосвязь социально-психологических характеристик студентов - учителей начальных классов и психологической готовности к развитию креативности младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка / ред.: М. О. Носко. - Чернігів, 2005. - 191 с. - (Психол. науки; Вип. 31, т. 2). - укp.

Висвітлено аспекти соціальної роботи щодо профілактики наркотичної залежності серед молоді. Проаналізовано соціально-психологічний тренінг як інтерактивну технологію формування навичок здорового способу життя молоді. Розглянуто питання підготовки вчителів фізичної культури до виховної роботи зі школярами щодо формування здорового способу життя, валеологічної освіти та виховання як основи формування фізичного та психічного здоров'я студентів. Визначено комунікативно-особистісний потенціал соціального інтелекту у студентів-психологів, аспекти розвитку їх ціннісно-смислової сфери.

Освещены аспекты социальной работы относительно профилактики наркотической зависимости среди молодежи. Проанализирован социально-психологический тренинг как интерактивная технология формирования навыков здорового способа жизни молодежи. Рассмотрены вопросы подготовки учителей физической культуры к воспитательной работе со школьниками относительно формирования здорового образа жизни, валеологического образования и воспитания как основы формирования физического и психического здоровья студентов. Определены коммуникативно-личностный потенциал социального интеллекта у студентов-психологов, а также аспекты развития их ценностно-смысловой сферы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Старовойтенко Н. В. 
Основи психології та педагогіки / Н. В. Старовойтенко, Н. М. Фоміна; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2005. - 216 c. - Бібліогр.: с. 185-189. - укp.

Розглянуто психічні процеси (відчуття, сприймання, увагу, пам'ять, мислення, уяву), стани та властивості особистості, закономірності людської психіки. Розкрито суть понять про характер, емоції, почуття, здібності, спілкування, вольову поведінку. Показано загальнокультурне значення педагогіки, а також роль психологічних знань у життєдіяльності людини.

Рассмотрены психические процессы (ощущение, восприятие, внимание, память, мышление, представление), состояния и свойства личности, закономерности человеческой психики. Раскрыта сущность понятий о характере, эмоциях, чувствах, способностях, общении, волевом поведении. Показаны общекультурное значение педагогики, а также роль психологических знаний в жизнедеятельности человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Заброцький М. М. 
Педагогічна психологія (теорететичні концепції та практикум): Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Заброцький, Р. В. Павелків. - Рівне, 2003. - 300 c. - Бібліогр.: с. 285-288. - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено найновіші відомості з педагогічної психології, що розкривають особливості та закономірності розвитку особистості за умов навчального та виховного процесу. Розглянуто стереотипізацію як механізм міжособового пізнання, з'ясовано суть понять про бар'єри педагогічної взаємодії. Визначено функції педагогічного мислення, показано роль оціночної діяльності у розвитку ціннісно-смислової сфери.

На основании достижений психологической науки приведены новейшие сведения по педагогической психологии, раскрывающие особенности и закономерности развития личности в условиях учебного и воспитательного процесса. Рассмотрена стереотипизация как механизм межличностного познания, согласована сущность понятия о барьере педагогического взаимодействия. Определены функции педагогического мышления, показана роль оценочной деятельности в развитии ценностно-смысловой сферы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Власова О. І. 
Педагогічна психологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. І. Власова. - К. : Либідь, 2005. - 400 c. - Бібліогр.: с. 395. - укp.

Розглянуто педагогічну психологію як психологічну дисципліну. Розкрито зміст і сутність категорії навчання, описано історичні методи його організації. Запропоновано психологічні моделі навчання, класифікацію його видів. Наведено покомпонентний аналіз навчальної діяльності, а також психологічний аналіз професійної компетентності педагога. Висвітлено психологічні питання самоосвітньої діяльності.

Рассмотрена педагогическая психология как психологическая дисциплина. Раскрыты содержание и сущность категории обучения, описаны исторические методы его организации. Предложены психологические модели и классификация видов обучения. Приведены покомпонентный анализ учебной деятельности, а также психологический анализ профессиональной компетенции педагога. Освещены психологические вопросы самообразовательной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Психологічний ресурс простору вищої освіти : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: О. В. Винославська; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Політехніка, 2004. - 123 с. - укp.

Проаналізовано особливості процесів гуманізації вищої освіти в Україні в психологічному, педагогічному та культурологічному аспектах. Висвітлено етико-психологічні проблеми професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ, а також проблему психологічної готовності редакторів до професійної діяльності у комунікативному аспекті. Розглянуто питання розвитку практичної компоненти комунікативної компетентності фахівців у технічному університеті. Викладено інноваційні підходи до професійної підготовки менеджерів освіти.

Проанализированы особенности процессов гуманизации высшего образования в Украине в психологическом, педагогическом и культурологическом аспектах. Освещены этико-психологические проблемы профессиональной деятельности научно-педагогических работников ВУЗ, а также проблема психологической готовности редакторов к профессиональной деятельности в коммуникативном аспекте. Рассмотрены вопросы развития практической компоненты коммуникативной компетентности специалистов в техническом университете. Представлены инновационные подходы к профессиональной подготовке менеджеров образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я43 + Ю940я43

Шифр НБУВ: Ж72923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки, асп. / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-е вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2005. - 712 c. - укp.

Досліджено психолого-педагогічні засади навчання, розглянуто умови ефективності та якості навчально-виховного процесу. Проведено системно-структурний і функціональний аналіз сучасних форм і методів навчання. Розкрито зміст понять "научіння, навчання, учіння", розглянуто їх види та наведено класифікацію. Встановлено основі принципи побудови освітньої системи, розглянуто Закон України "Про освіту". Проаналізовано педагогічні концепції відомих вітчизняних учених-педагогів щодо структурування навчальної діяльності. Розглянуто питання професійного становлення та діяльності учителя. Охарактеризовано змістово-інформаційні, цільові, мотиваційні, операційні, емоційно-вольові, комунікативні, контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності. Обгрунтовано необхідність урахування особистих, психічних і вікових особливостей учнів у навчально-виховному процесі. Розглянуто основні дидактичні принципи навчання та сучасні наукові методи проведення психологічних і педагогічних досліджень.

Исследованы психолого-педагогические основы учебного процесса, рассмотрены факторы и условия повышения его эффективности и качества. Проведен системно-структурный и функциональный анализ современных форм и методов обучения. Раскрыто содержания понятий обучения, образования, учения, рассмотрены их виды и приведена классификация. Установлены основые принципы построения образовательной системы, приведен Закон Украины "Об образовании". Проанализированы педагогические концепции известных отечественных ученых-педагогов о структурировании учебной деятельности. Рассмотрены вопросы профессионального становления и деятельности учителя. Охарактеризованы содержательно-информационные, целевые, мотивационные, операционные, эмоционально-волевые, коммуникативные, контрольно-оценочные составляющие учебной деятельности. Обоснована необходимость учета личностных, психических и возрастных особенностей учащихся в учебно-воспитательном процессе. Рассмотрены основные дидактические принципы обучения и современные научные методы проведения психологических и педагогических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю940.3 я73 + Ю984.03 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Панок В. Г. 
Стратегія розвитку психологічної служби системи освіти України : Метод. посіб. / В. Г. Панок, І. І. Цушко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - К. : Ніка-Центр, 2004. - 125 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан психологічної служби системи освіти України, розглянуто її основні завдання, головні напрями діяльності. Представлено стратегію розвитку психологічної служби освітньої галузі на період до 2008 р. Наведено нормативні документи, прийняті у 2004 р. на виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України з питання "Про стан і перспективи розвитку психологічної служби системи освіти України".

Проанализировано современное состояние психологической службы системы образования Украины, рассмотрены её основные задания, главные направления деятельности. Представлена стратегия развития психологической службы образовательной отрасли на период до 2008 г. Приведены нормативные документы, принятые в 2004 г. на выполнение решения коллегии Министерства образования и науки Украины по вопросу "О состоянии и перспективах развития психологической службы системы образования Украины".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 + Ч314.4(4УКР)р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Яким Ярема / ред.: Д. Герцюк; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2003. - 243 c. - (Укр. пед. думка Галичини в іменах; Вип. 1). - Библиогр.: с. 228-230 - укp.

Висвітлено життєвий та творчий шлях Я.Яреми (1884 - 1964) - відомого педагога, психолога, визначної постаті в українській культурі першої половини ХХ ст. Проаналізовано праці педагога за період 1911 - 1938 рр., які спрямовані на опрацювання концепції української сучасної школи. Розглянуто питання української етнопсихології, різні аспекти методології навчання, вікових особливостей дітей в психолого-педагогічному контексті. Описано вплив дитячих переживань Т.Шевченка на його творчість.

Освещен жизненный и творческий путь Я.Яремы (1884 - 1964) - известного педагога, психолога, выдающейся личности в украинской культуре первой половины ХХ в. Проанализированы труды педагога за период 1911 - 1938 гг., направленные на обработку концепции украинской современной школы. Рассмотрены вопросы украинской этнопсихологии, различные аспекты методологии обучения, возрастных особенностей детей в психолого-педагогическом контексте. Описано влияние детских переживаний Т.Шевченка на его творчество.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч33(4УКР)6-8 Ярема Я. + Ю91(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дяченко Т. В. 
Народно-педагогічні уявлення східних слов'ян у галузі екологічного виховання / Т. В. Дяченко. - Кіровоград : Імекс ЛТД, 2002. - 114 c. - Бібліогр.: с. 103-112. - укp.

Розглянуто особливості організації екологічного виховання східних слов'ян у ранньому дитинстві (від народження до семи років), в дитячому та підлітковому віці (від семи до чотирнадцяти років). Проаналізовано вплив обрядовості на екологічне виховання дітей. Висвітлено процес формування у них загальних уявлень про природу, а також бережливого ставлення до неї.

Рассмотрены особенности организации экологического воспитания восточных славян в раннем детстве (от рождения до семи лет), в детском и подростковом возрасте (от семи до четырнадцати лет). Проанализировано влияние обрядовости на экологическое воспитание детей. Освещен процесс формирования у них общих представлений о природе, а также бережного отношения к ней.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314(4)я73 + Ч421.352.27я73 + Т595.221я73 + Т597я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625055 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гоцуляк В. П. 
Основи психології та педагогіки : Конспект лекцій / В. П. Гоцуляк, Н. І. Демченко, М. П. Тішин; Нац. авіац. ун-т. - К., 2001. - 164 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розкрито предмет і методи психології та педагогіки, висвітлено завдання як наукових дисциплін і навчальних предметів Національного авіаційного університету. Наведено психологічну характеристику особистості, описано її структуру і типи. Особливу увагу приділено соціальній сутності особистості, що формується за умов спілкування, діяльності й активності самої людини. Проаналізовано психологічні особливості спілкування і діяльності людини. Висвітлено основні закономірності пізнавальних процесів: відчуттів, сприйняття, уявлень, пам'яті, уваги, мислення. Розкрито сутність емоційно-вольової сфери людини. Розглянуто соціальну обумовленість емоцій, їх сигнальну і регулятивну функції, наведено психологічну характеристику волі.

Раскрыты предмет и методы психологии и педагогики, освещены задачи психологии и педагогики как научных дисциплин и учебных предметов Национального авиационного университета. Приведена психологическая характеристика личности, описаны ее структура и типы. Особое внимание уделено социальной сущности личности, которая формируется в условиях общения, деятельности и активности самого человека. Рассмотрены разные типологии личностей. Проанализированы психологические особенности общения и деятельности человека. Освещены основные закономерности познавательных процессов: ощущений, восприятий, представлений, памяти, внимания, мышления. Раскрыта сущность эмоционально-волевой сферы человека. Показана социальная обусловленность эмоций, их сигнальная и регулятивная функции, приведена психологическая характеристика воли.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73-2 + Ч314я73

Шифр НБУВ: ВА625018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2001. - 208 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 128). - укp.

Викладено засади формування економічної культури у вищій школі за умов інформаційного суспільства. Описано психологічні основи засвоєння учнями екологічних знань на уроках географії. Висвітлено особливості модульної організації навчального процесу під час підготовки педагогічних кадрів у системі професійної освіти. Розглянуто проблеми в роботі соціального педагога з молоддю адиктивної поведінки. Розкрито соціокультурні передумови зародження українського шкільництва в Австралії. Визначено роль громадських організацій у роботі з дітьми, молоддю та різними типами сімей, охарактеризовано інноваційні форми організації навчання, що сприяють формуванню творчої активності майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я54(4Укр)3 + Ю9в2:430я54(4Укр)3 + С.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лозниця В. С. 
Психологія і педагогіка: основні положення : Навч. посіб. / В. С. Лозниця. - К. : ЕксОб, 2001. - 303 c. - укp.

Розглянуто механізми психічних явищ, типи нервової системи та темпераменту. Проаналізовано поведінку людини, її психічний стан і пізнавальні процеси, а також структуру її діяльності. Висвітлено особливості формування особистості, наведено методи практичної психології. Розкрито суть поняття психології, свідомості, визначено функції мозку. Висвітлено історичні аспекти вчення про темперамент. Охарактеризовано деякі принципи навчання, розглянуто його види, методи та форми організації занять. Висвітлено особливості класичної форми навчання Я.А.Коменського, а також лабораторної системи занять за Дальтон-планом. Наведено соціальні та психологічні характеристики можливих груп навчання, проаналізовано біологічні, соціальні та психологічні особливості юнацького віку.

Рассмотрены механизмы психических явлений, типы нервной системы и темперамента. Проанализировано поведение человека, его психическое состояние и познавательные процессы, а также структура его деятельности. Освещены особенности формирования личности, приведены методы практической психологии. Раскрыто содержание понятий психологии, сознания, определены функции мозга. Освещены исторические аспекты учения о темпераменте. Охарактеризованы некоторые принципы обучения, рассмотрены его виды, методы и формы организации занятий. Расмотрены особенности классической формы обучения Я.А.Коменского, а также лабораторной системы занятий по Дальтон-плану. Приведены социальные и психологические характеристики возможных групп обучения, проанализированы биологические, социальные и психологические особенности юношеского возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9в2:Ч30 + Ч314я7

Шифр НБУВ: ВА625444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лушин П. В. 
Психологія педагогічної зміни (екофасилітація) : Наук.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / П. В. Лушин. - Кіровоград : Імекс ЛТД, 2002. - 76 c. - укp.

Наведено матеріали, що покладено в основу психологічних курсів екопсихології людини, сугестопедії та оригінального майстер-класу з екологічної фасилітації. Розглянуто поняття особистісної зміни як незворотного, нелінійного та малопередбачуваного переходу до нової ідентичності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-9 я73 + С5 и.я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА621443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Актуальні проблеми сучасної української психології / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2003. - 436 с. - (Наук. зап. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Вип. 23). - укp.

Висвітлено фізіологічні можливості людини каріометричним методом функціональної генетики. Проаналізовано психологічні механізми управління навчанням учнів за умов застосування гіпертекстових систем. Описано психічні та фізіологічні функції в онтогенезі учня. Розглянуто питання періодизації психічного розвитку дитини в історії вітчизняної психології кінця ХІХ - початку ХХІ ст., особистості дошкільника в інноваційних системах виховання, комунікативної культури школярів підліткового віку. Розкрито психологічні аспекти девіантної поведінки неповнолітніх.

Освещены физиологические возможности человека кариометрическим методом функциональной генетики. Проанализированы психологические механизмы управления обучением учеников в условиях применения гипертекстовых систем. Описаны психические и физиологические функции в онтогенезе ученика. Рассмотрены вопросы периодизации психического развития ребенка в истории отечественной психологии конца ХІХ - начала ХХІ ст., личности дошкольника в инновационных системах воспитания, коммуникативной культуры школьников подросткового возраста. Раскрыты психологические аспекты девиантного поведения несовершеннолетних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4УКР)6 + Ч314я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Серьожникова Р. К. 
Основи психології та педагогіки : Навч.-метод. посіб.: Для студ. усіх спец. / Р. К. Серьожникова, Н. Д. Пархоменко, Л. С. Яковицька; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк : ВАТ "УкрНТЭК", 2002. - 260 c. - укp. - рус.

Рассмотрены психологические закономерности профессионального мастерства, а также особенности психолого-педагогической организации трудового коллектива. Охарактеризован специалист как субъект деятельности и познания, освещена роль эмоций в мотивации и регуляции его деятельности. Освещены методические основы психологии и педагогики, а также их место в системе наук. Охарактеризована психология взаимодействия руководителя с подчиненным.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73 + Ч314я73

Шифр НБУВ: ВА633492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Калиниченко І. О. 
Особливості психофізіологічних властивостей та особистісних якостей учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів різного типу / І. О. Калиниченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 4. - С. 76-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено психофізіологічні властивості та особистісні якості 182-х випускників загальноосвітніх навчальних закладів різного типу. З метою розробки критеріальних показників для оцінки процесів психофізіологічної адаптації до умов навчання та своєчасного виявлення факторів ризику соціальної дезадаптації використано метод інтегральних оцінок. Зазначено, що у керуванні процесом формування соціальної зрілості одне з провідних місць належить первинній психогігієнічній профілактиці, спрямованій на запобігання невротичним станам, підвищення розумової працездатності.

Изучены психофизиологические свойства и личностные качества 182-х выпускников общеобразовательных учебных заведений разного типа. Для оценки процессов психофизиологической адаптации к условиям обучения и своевременного выявления факторов риска социальной дезадаптации использован метод интегральных оценок. Отмечено, что в управлении процессом формирования социальной зрелости одно из ведущих мест принадлежит первичной психогигиенической профилактике, которая направлена на предупреждение невротических состояний и повышение умственной работоспособности.

The question considered are connected with the contribution of A.S. Makarenko in a modern tendency of native professional education and manager education of foreign countries.


Ключ. слова: підлітки, соціальна дієздатність, узагальнений показник рівня психофізіологічного стану, узагальнений показник рівня особистісних якостей
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ю983.21-214 + Ю983.720.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського