Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (145)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (787)Журнали та продовжувані видання (682)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 549
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мазаракі А. А. 
Економіка торговельного підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Л. О. Лігоненко, Н. М. Ушакова; ред.: Н. М. Ушакова. - К. : Хрещатик, 1999. - 798 c. - Бібліогр.: 145 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання функціонування торговельного підприємства за ринкових умов господарювання, зокрема, місце підприємства у системі економічних відносин, організаційно-економічні умови його діяльності, стратегію діяльності, конкурентний статус, стратегічний потенціал і конкурентоспроможність, управління ресурсами, витратами і результатами діяльності підприємства з позиції оптимізації прибутку та ризику. Викладено методику організації фінансового менеджменту торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121 я73 + У9(4УКР)293 73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Витковски Т.  
Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III / Т. Витковски, Г. Витковски // Управляющие системы и машины. - 1999. - № 6. - С. 66-78. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто основні етапи прийняття рішень у процесі купівлі-продажу за умов торгів. Наведено моделі та алгоритми упорядкування альтернатив такі, що за неповної і нечіткої інформації оптимізують поведінку суб'єкта-учасника торгів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фесюк В. А. 
Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою : Текст лекції / В. А. Фесюк, Л. Л. Данілова; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 1999. - 43 c. - Бібліогр.: с. 42-43. - укp.

Аналізуються основні напрямки розвитку роздрібної торговельної мережі (РТМ) в Західній Європі, тенденції розвитку РТМ в США. Висвітлюються особливості організації РТМ в Японії, а також питання використання зарубіжного досвіду в розвитку РТМ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.12 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лысенко Ю. Г. 
Информатика и компьютерная техника : Учеб. пособие для студ. эконом. специальностей ВУЗов. Кн. 5. Электронная коммерция / Ю. Г. Лысенко, В. Н. Андриенко, Н. Н. Иванов; Донецкий нац. ун-т. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004. - 188 c. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

Изложены основные черты новой экономики информационного общества на основе анализа, принципов функционирования и методов оценки экономической эффективности систем электронной коммерции. Рассмотрены вопросы основных направлений развития, концепции и принципов построения электронной коммерции. Проанализированы особенности проектирования систем электронной коммерции на основе современных информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф12 я73 + У9(4УКР)421 ф12 я73 + З970 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Джонс Р.  
Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения / Р. Джонс, Д. Мерфи. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 278 c. - рус.

Рассмотрены особенности розничной торговли в контексте эффективной коммерческой деятельности в целом. Освещены вопросы об устранении противоречия между различными целями, стоящими перед предприятием, планировании стратегических взаимоотношений. Определены недостатки в работе специалиста по закупке, причины изменений в покупательской среде. Проанализированы особенности управления нематериальными активами и стоимостью, описан механизм, благодаря которому ценность играет ведущую роль в создании бренда. Предложен воображаемый сценарий беседы розничного торговца с поставщиком.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Філіна А. П. 
Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А. П. Філіна // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 65-73. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто призначення сучасної реклами за умов ринкових відносин. Зазначено, що реклама як інструмент системи організації масового збуту є однією з рушійних сил, яка сприяє підвищенню життєвого рівня в Україні та в усьому світі. Наведено принципову схему рекламного процесу, яка складається з чотирьох ланок: рекламодавець - рекламне агентство - засоби поширення реклами - споживач. Висвітлено основні функції рекламодавця.

Рассмотрено назначение современной рекламы в условиях рыночных отношений. Отмечено, что реклама как инструмент системы организации массового сбыта является одной из движущих сил, которая благоприятствует повышению жизненного уровня в Украине и во всем мире. Приведена принципиальная схема рекламного процесса, которая состоит из четырех звеньев: рекламодатель - рекламное агентство - средства распространения рекламы - потребитель. Освещены основные функции рекламодателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Плескач В. Л. 
Технології електронного бізнесу : Моногр. / В. Л. Плескач; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2004. - 222 c. - Бібліогр.: с. 206-212. - укp.

Розглянуто концепцію та особливості електронного бізнесу (ЕБ), його місце в інформаційному секторі економіки. Наведено основні напрямки розвитку ЕБ, описано його види. Розкрито суть основних понять ЕБ, визначено функції, запропоновано класифікацію його систем. Викладено технологічні засади електронної комерції. Висвітлено питання вирішення організаційних, нормативно-правових, технологічних, бізнесових задач використання систем ЕБ.

Рассмотрены концепция и особенности электронного бизнеса (ЭБ), его место в информационном секторе экономики. Приведены основные направления развития ЭБ, описаны его виды. Раскрыта сущность основных понятий ЭБ, определены функции, предложена классификация его систем. Изложены технологические основы электронной коммерции. Освещены вопросы решения организационных, нормативно-правовых, технологических, бизнесовых задач применения систем ЭБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131ф12 + У542.1ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Панкратов Ф. Г. 
Комерційна справа : Пер. з рос. / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна. - Рівне : Вид. агенція "Вертекс", 2001. - 350 c. - укp.

Розглянуто організацію комерційної діяльності у сфері товарного обігу. Висвітлено актуальні питання комерційної діяльності: суть і зміст комерційної роботи, особливості її розвитку, психології та етики комерсанта, комерційної інформації та її захисту, шляхи організації господарських зв'язків з постачальниками і покупцями товарів, технологію комерційної роботи з закупівлі та продажу товарів. Особливу увагу приділено біржовій та аукціонній торгівлі, рекламно-інформаційній діяльності щодо збуту товарів, експортно-імпортним операціям, франчайзингу, лізингу, комерційним розрахункам, організації комерційної роботи на підприємстві та іншим актуальним питанням комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1я73(4РОС) + У9(4РОС)421я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Котик Л. Є. 
Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті / Л. Є. Котик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 352-358. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Джефкінс Ф.  
Реклама = Advertising : Практ. посіб. / Ф. Джефкінс; ред.: Д. Ядін; Пер.: О. О Чистякова. - 4-е вид. - К. : "Знання", 2001. - 455 c. - Бібліогр.: с.439-440. - укp.

Наведено інформацію з питань організації реклами, ринків збуту продукції. Висвітлено основні складові рекламної кампанії. Охарактеризовано типи рекламної діяльності: масову рекламу або рекламу, орієнтовану на масового споживача, індустріальну, торговельну, роздрібну, фінансову та кадрову. Проаналізовано основні засоби реклами: пресу, радіо, телебачення, зокрема альтернативне, кіно, зовнішню рекламу та рекламу на транспорті. Розглянуто правові та етичні аспекти рекламної справи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.2я73(4ВЕЛ) + У9(4ВЕЛ)421-803.2я73 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ляпина Т. В. 
Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы / Т. В. Ляпина. - К. : Альтерпрес, 2002. - 336 c. - рус.

Проанализирован и обобщен мировой опыт теории и практики рекламы. Раскрыто содержание понятия современной рекламы, приведен целостный подход к разработке и реализации комплексной рекламной кампании для обеспечения ее высокой результативности. Приведены рекомендации специалистов по созданию и размещению эффективной рекламной продукции, организации рекламных акций во всех сферах не- и коммерческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сохацька О. М. 
Біржова справа : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Сохацька; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т. : Карт-бланш, 2003. - 602 c. - Бібліогр.: 347 назв. - укp.

Викладено основи знань щодо ф'ючерсної торгівлі, біржового товару, базових теорій ф'ючерсних ринків, концепцій ціноутворення біржових цін, фундаментального та технічного аналізу біржових ринків. Описано механізми біржової торгівлі, її учасників, організацію, зокрема, електронного трейдингу, державного регулювання, запровадження клірингу. Розглянуто основні ф'ючерсні та опціонні контракти зарубіжних бірж, біржову спекуляцію, хеджування цінових ризиків. Висвітлено перспективи становлення основних ф'ючерсних ринків в Україні.

Изложены основы знаний относительно фьючерсной торговли, биржевого товара, базовых теорий фьючерсных рынков, концепций ценообразования биржевых цен, фундаментального и технического анализа биржевых рынков. Описаны механизмы биржевой торговли, ее участники, организация, в частности, электронного трейдинга, государственного регулирования, внедрения клиринга. Рассмотрены основные фьючерсные и опционные контракты зарубежных бирж, биржевая спекуляция, хеджирование ценовых рисков. Освещены перспективы становления основных фьючерсных рынков в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.42я73-1(4УКР) + У542.130-212.13я73-1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. / Є. В. Ромат. - К. : Студцентр, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й сучасного стану системи громадського саморегулювання рекламної сфери в Україні. Проаналізовано її тісні взаємозв'язки із системою державного управління рекламою. Подано відомості про розвиток українського рекламного ринку. Зроблено висновки щодо основних тенденцій розвитку системи саморегулювання в рекламній сфері.

Освещены проблемы развития и современного состояния системы общественного саморегулирования рекламной сферы в Украине.Проанализированы ее тесные взаимосвязи с системой государственного управления рекламой. Даны сведения о развитии украинского рекламного рынка, выводы относительно основных тенденций развития системы саморегулирования в рекламной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81-21 + У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Береза А. М. 
Електронна комерція : Навч. посіб. / А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко, В. М. Гужва, В. С. Трохименко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 326 c. - укp.

Наведено основні теоретичні положення та принципи електронної комерції, а також сучасні підходи до даної проблеми. Проведено порівняльний аналіз традиційної комерції бізнесу з електронною. Розглянуто особливості руху грошей у мережі електронної комерції. Проаналізовано можливості комерції на споживчому ринку та між підприємствами. Висвітлено особливості організації електронного ринку та електронної підтримки споживачів, а також побудови віртуального підприємства. Наведено тактичні прийоми та перспективи розвитку електронної комерції.

Приведены основные теоретические положения и принципы электронной коммерции, а также современные подходы к данной проблеме. Проведен сравнительный анализ традиционной коммерции бизнеса с электронной. Рассмотрены особенности движения денег в сети электронной коммерции. Проанализированы возможности коммерции на потребительском рынке и между предприятиями. Освещены особенности организации электронного рынка и электронной поддержки потребителей, а также построения виртуального предприятия. Предложены тактические приемы и перспективы развития электронной коммерции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф12я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА629540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пономаренко Л. А. 
Електронна комерція : Підруч. для студ. екон. спец. / Л. А. Пономаренко, В. О. Філатов; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 442 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Висвітлено сучасні електронні технології бізнесу, зокрема, електронної торгівлі. Розглянуто електронну комерцію, описано головні моделі бізнес-процесів електронної комерції та сучасні інформаційні технології для їх реалізації в Інтернеті. Особливу увагу приділено новим принципам та засобам проведення розрахунків: пластиковим карткам, смарт-карткам, а також цифровим грошам. Проаналізовано досвід компаній, які успішно використовують у своїй діяльності електронну комерцію. Наведено інформацію щодо електронних магазинів, способів залучення покупців на Web-сервер.

Освещены современные электронные технологии бизнеса, в частности электронной торговли. Рассмотрена электронная коммерция, описаны главные модели бизнес-процессов электронной коммерции и современные информационные технологии для их реализации в Интернете. Особое внимание уделено новым принципам и средствам проведения расчетов: пластиковым карткам, смарт-карткам, а также цифровым деньгам. Проанализирован опыт компаний, которые успешно используют в своей деятельности электронную коммерцию. Приведена информация об электронных магазинах, способах привлечения покупателей на Web-сервер.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф12я73-1(4УКР) + У584.3ф12я73-1(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА628677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Белявцев М. И. 
Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов / М. И. Белявцев, Л. В. Шестопалова; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2003. - 418 c. - Библиогр.: с. 411-417 - рус.

Рассмотрены сущность, назначение и состав инфраструктуры товарного рынка, охарактеризованы основные части его инфраструктурного комплекса. Освещены специфические особенности работы оптовых посредников в современных условиях хозяйствования. Проанализированы основные этапы эффективной персональной продажи, описан механизм расчета лизинговых платежей. Раскрыта роль бирж в рыночной экономике.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321я73(4УКР) + У542.10-31я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ляшенко Г. П. 
Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. П. Ляшенко, Л. Л. Лазебник; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. - Ірпінь : Акад. ДСП України, 2003. - 92 c. - Бібліогр.: с. 79. - укp.

Висвітлено фактори, що впливають на загальногосподарську кон'юнктуру товарних ринків, наведено основні методичні вимоги щодо їх дослідження, а також алгоритм аналізу кон'юнктури об'єкта ліцензії. Запропоновано методику розрахунку та прогнозу цін на машини та обладнання. Визначено показники дослідження кон'юнктури ринків сировини.

Определены факторы, влияющие на общехозяйственную конъюнктуру товарних рынков. Приведены основные методические требования к их конъюнктурным исследованиям, а также алгоритм анализа конъюнктуры объекта лицензии. Предложена методика расчета и прогноза цен на машины и оборудование. Определены показатели исследования конъюнктуры рынков сырья.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Саблук П. Т. 
Основи організації сільськогосподарського ринку / П. Т. Саблук, Д. Я. Карич, Ю. С. Коваленко. - 2-вид., стер. - К. : ІАЕ УААН, 2002. - 188 c. - укp.

З використанням світового досвіду розглянуто науково-практичні засади організації сільськогосподарського ринку в Україні. Проаналізовано особливості його організації в аграрній політиці постсоціалістичних країн Східної Європи, а також країн Європейського Союзу. Визначено основні елементи розподільного механізму регулювання економічних відносин. Висвітлено особливості побудови продуктового ринку, а також реформування ринкової інфраструктури. Розглянуто процес планування за ринкових умов, а також методику оцінки наслідків його застосування.

С использованием мирового опыта рассмотрены научно-практические основы организации сельскохозяйственного рынка на Украине. Проанализированы особенности его организации в аграрной политике постсоциалистических стран Восточной Европы, а также стран Европейского Союза. Определены основные элементы распределительного механизма регулирования экономических отношений. Освещены особенности построения продуктового рынка, а также реформирования рыночной инфраструктуры. Рассмотрены процесс планирования в рыночных условиях, а также методика оценки последствий от его использования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У532.0-592 + У542.151

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Обритько Б. А. 
Реклама і рекламна діяльність : Курс лекцій / Б. А. Обритько; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2002. - 240 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби у рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Описано нові сучасні напрямки в теорії та практиці рекламних комунікацій. Висвітлено роль реклами в системі маркетингу.

Рассмотрены этапы рекламного процесса - от возникновения потребности в рекламном обращении до его создания, публикации в средствах массовой информации и организации всего комплекса рекламной деятельности. Описаны новые современные направления в теории и практике рекламных коммуникаций. Освещена роль рекламы в системе маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.81я73-2(4УКР) + Ч620.1я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Закалюжна Л. В. 
Торгова марка як носій інформації на упаковці / Л. В. Закалюжна // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 318-321. - укp.

Зазначено, що репутація торгової марки, її образ формують певне ставлення і до продукції фірми, довіра широкого кола споживачів до торгової марки - мета кожного підприємства, кожної фірми.

Указано, что репутация торговой марки, ее образ формируют определенное отношение и к продукции фирмы, доверие широких кругов потребителей к торговой марке - цель каждого предприятия, каждой фирмы.

Reputation of the trade mark, its image shape the defined ration and to production of the corporation. Confidence of wide circles of customers to the trade mark - purpose of each firm, each corporation.


Ключ. слова: торгова марка, упаковка
Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського