Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (45)Книжкові видання та компакт-диски (303)Журнали та продовжувані видання (163)
Пошуковий запит: (<.>U=У521.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зернецька О. В. 
Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні відносини / О. В. Зернецька; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К. : Освіта, 1999. - 352 c. - укp.

Вперше у вітчизняній політологічній науці комплексно досліджено глобальні трансформації систем масової комунікації кінця ХХ ст. як нового фактора міжнародних відносин. У контексті революційних змін у галузі новітніх технологій, кабельного та супутникового телебачення та розвитку диджиталізації розглянуто системи мас-медіа на державному, регіональному і глобальному рівнях. Висвітлено роль міжнародних і регіональних організацій у регулюванні відносин у сфері масової комунікації, проаналізовано стан і тенденції розвитку медіа-системи в Україні та заходи щодо її входження у європейський та світовий комунікаційний простір.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + С58333.4 + А6 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Осовська Г. В. 
Комунікації в менеджменті : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. В. Осовська; Житомир. інж.-технол. ін-т. - Житомир, 2000. - 336 c. - Бібліогр.: с. 329-330. - укp.

Розглянуто питання організації усного спілкування, писемної комунікації, теорії та практики комунікації, її види та структуру. Наведено вимоги протоколу та етикету стосовно організації ділових переговорів (підготовки, необхідної атрибутики, завершення). Розкрито особливості техніки проведення спілкування на переговорах з вітчизняними та зарубіжними партнерами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 я73 + У9(4УКР)212.1 я73 + Ю751.3 я73 + Ш12-937.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Завадський Й. С. 
Менеджмент : Підруч. для студ. екон. спец. вищ. учб. закл. України. Т. 1 / Й. С. Завадський. - 2-ге вид. - К. : Укр.-фінс. ін-т менеджменту і бізнесу, 1999. - 541 c. - Библиогр.: 65 назв. - укp.

Комплексно висвітлено проблеми бізнесу та підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки з урахуванням нових тенденцій розвитку світової економічної науки і практики. Показано світ бізнесу, його роль у суспільстві, вплив економічного середовища на бізнесову діяльність, особливості організації базових форм бізнесу (корпорацій, товариств, особистих господарств), місце малого бізнесу в сучасній економіці, взаємовідносини підприємницьких структур і уряду, стан міжнародного бізнесу, його майбутнє. Різнобічно розглянуто функції менеджменту, проблеми створення інформаційних систем, управління операційною діяльністю, трудовими і фінансовими ресурсами, здійснення обліково-аналітичних і банківських операцій, управління за умов ризику, страхування ризикового менеджменту. Охарактеризовано процес управління маркетингом, систему маркетингових досліджень, вибір цільових ринків, сучасні підходи до ціноутворення, конкуренції, реклами і стимулювання збуту, організації власного продажу, маркетингу послуг тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Золотарева Т. Н. 
Организация труда менеджера (теория, методика, практика) / Т. Н. Золотарева, Г. И. Бритченко. - Донецк : Кассиопея, 1999. - 100 c. - Библиогр.: 49 назв. - рус.

Досліджено теоретичні та методичні основи організації праці менеджера з використанням нових інформаційних технологій. Розкрито сутність та особливості праці менеджера за сучасних умов, обгрунтовано зростаючу роль інформаційної функції в управлінському процесі, а також основні напрямки удосконалення праці менеджера. Наведено імітаційну модель робочого місця менеджера, що дозволяє обчислювати рахунки необхідних затрат на реорганізацію чи створення автоматизованих робочих місць на підприємстві. Розроблено методики організації робочого місця менеджера на базі персонального комп'ютера та обслуговування інформаційних потоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14-64 + У521.214

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596587 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Осовська Г. В. 
Основи менеджменту : Навч. посіб. для студ. / Г. В. Осовська; Ін-т змісту і методів навчання. - Житомир, 1998. - 599 c. - у.

Розглядаються теоретичні основи менеджменту, функції, принципи та методи управління; розробка та прийняття управлінських рішень. Широко представлені теми управління конфліктом (природа, класифікація, модель, функціональні наслідки), стресами (причини, боротьба), змінами, маркетингом (сутність, зміст, цілі, структура, функції, технологія). Значну увагу приділено питанням керівництва та лідерства; інноваційному менеджменту; психології управління; визначенню економічної ефективності управління. Рекомендовано напрямки використання організаційних резервів для забезпечення ефективної та прибуткової діяльності підприємств з урахуванням зарубіжного досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я73 + У010.355.1я73 + У9(4УКР)212.1я73 + У521.21я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Королько В. Г. 
Основы паблик рилейшнз : Учебник для студ. вузов / В. Г. Королько. - М. : Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 526 c. - (Образоват. б-ка). - Библиогр.: с. 506-510 - рус.

Освещена история развития паблик рилейшнз (ПР), механизмы функционирования ПР в разных сферах: области госуправления, рыночной экономике, общественно-политических отношениях. Рассмотрены механизмы формирования общественного мнения, действие ПР в кризисных ситуациях и при проведении избирательных кампаний, создания имиджа организации и цивилизованного лоббирования. Особое внимание уделено этике ПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + У521.21 + А6 в73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Почепцов Г. Г. 
Паблик рилейшнз для профессионалов / Г. Г. Почепцов; ред.: А. В. Морозов. - 2-е изд., испр. - М. : Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 622 c. - (Образовател. б-ка). - Библиогр.: с. 618-622 - рус.

Рассмотрены основные подходы, общие и конкретные стратегии, а также инструментарий паблик рилейшнз (ПР). Детально проанализированы взаимоотношения со средствами массовой коммуникации, политические перформансы и психологические операции. Значительное внимание уделено коммуникативному пространству. Отдельные главы посвящены наукам коммуникативного цикла, значимым для ПР, а именно: теории аргументации, переговоров и разведки, герменевтики, конфликтологии, семиотики и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + А6 + С5*333.4 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Моисеев В. А. 
Паблик рилейшнз. Теория и практика / В. А. Моисеев. - К. : Вира-Р, 1999. - 375 c. - рус.

Рассматриваются предпосылки возникновения паблик рилейшнз (ПР), тенденции развития мировой ПР-индустрии, становление рынка ПР-услуг. Освещается взаимосвязь и различия ПР с другими смежными сферами: журналистикой, информационной сферой, рекламой. Описываются принципы, предмет и определение ПР. Раскрываются функции ПР (по внешним связям, административно-управленческие и др.) и особенности их реализации. Информируется о средствах реализации задач ПР: использовании прессы, выставок и рекламы, проведении организационно-представительских мероприятий. Исследуются основы профессиональной деятельности в ПР, особенности подготовки и проведения кампаний ПР. Изложены особенности реализации ПР в промышленно-финансовых и общественно-политических сферах, а также участия в социально-экономическом преобразовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + С5*333.4 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Королько В. Г. 
Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : Підруч.: Для студ. вищ. закл. освіти / В. Г. Королько. - 2-e вид., допов. - К. : Видавн. дім "Скарби", 2001. - 400 c. - (Сер. "VERBA MAGISTRI"). - Бібліогр.: с. 396-399. - укp.

Відображено сучасні досягнення теорії та практики цивілізованих зв'язків з громадськістю. Розкрито суть поняття, принципи та функції паблік рилейшнз. Проаналізовано його шляхи становлення та розвитку. Висвітлено місце паблик рілейшнз у функціональній структурі організації. Визначено типи масових компаній, їх принципи й елементи. Наведено кодекс професійної поведінки та етики Міжнародної асоціації ПР (ІПРА), Афінський кодекс, кодекс професійної поведінки інституту ПР (Англія), Європейський кодекс професійної поведінки в сфері ПР (Лісабонський кодекс), кодекс професійної етики українського журналіста, кодекс професійної етики російського журналіста, кодекс професійної етики спілки професійних журналістів США.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + У521.21 я73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Силин Р.  
Практика Тотального Менеджмента : Учеб. пособие для студ. вузов / Р. Силин, Р. Коуп. - Хмельницкий, 2000. - 248 c. - Библиогр.: 27 назв. - рус.

Розглянуто питання щодо практичного застосування тотального менеджменту з метою керування сучасною організацією або підприємством. Проаналізовано структуру підприємств, взаємовідносини людей, роль менеджерів у виробничому циклі. Наведено способи одержання більш високої продуктивності за умов належної організації взаємовідносин. Звернуто увагу на важливість одержання і використання інформації з метою вибору правильних стратегічних рішень. Розглянуто моделі стратегічного планування, способи планування та галузі застосування моделей. Доведено необхідність прискорення всіх процесів, зокрема, оперативного планування. Запропоновано сучасну систему тотального керування якістю, яка отримує більш широке розповсюдження у всьому світі, а також висвітлено її особливості та подано рекомендації для її здійснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мартыненко Н.  
Технология менеджмента : Учебник для студ. вузов / Н. Мартыненко. - К. : Леся, 1997. - 798 c. - рус.

Рассматривается содержание работы руководителей и менеджеров по управлению организацией. Для раскрытия труда менеджера использован концептуальный подход автора к функциям управления. Это позволило охарактеризовать практическую деятельность менеджера как целенаправленный процесс и, вместе с тем, как предмет изучения. Дано описание предпринимательской деятельности управления в трех областях: обосновании целей, задач и практики предпринимательства и бизнеса; основ организации предпринимательской деятельности; выбора наиболее эффективной юридической формы организации предпринимательства. Раскрываются наиболее важные подходы и методы менеджмента предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я73 + У521.21я73

Шифр НБУВ: ВА587102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Черкасов В. В. 
Управленческая деятельность менеджера. Основы менеджмента. : Учебник для студ. экон. спец. вузов / В. В. Черкасов, С. В. Платонов, В. И. Третяк. - К. : Ваклер: Хоуп, 1998. - 470 c. - (Образоват. б-ка). - Библиогр.: 48 назв. - рус.

В учебнике впервые в систематизированной и комплексной форме изложены многогранные аспекты управленческой деятельности менеджера, организации его труда. Особенно подробно освещены актуальные вопросы современной практики менеджмента - делегирования полномочий, теории мотивации, психологической устойчивости менеджера, принципы разрешения конфликтов и подбора сотрудников. Также рассмотрены вопросы эффективного использования рабочего времени, деловой этики, делового риска, планирования, подготовки и проведения деловых совещаний и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.14я73 + У521.21я73 + У010.32я73

Шифр НБУВ: ВА586345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Червінська Л. П. 
Фактори мотивації персоналу в менеджменті / Л. П. Червінська. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 254 c. - Бібліогр.: с. 249-253. - укp.

На основі вітчизняного і зарубіжного досвіду визначено категоріальний статус мотивації поведінки людини, розкрито її місце і роль в економічній системі. Систематизовано основні фактори мотивації і особливості їх комплексного застосування у виробничій практиці. Визначено найбільш пріоритетні напрями розвитку мотиваційного механізму в умовах переходу до ринкової економіки. Виявлено правомірність гіпотетичного підходу до сформульованої проблеми з точки зору особливостей утворення певних видів мотивів у процесі трудової діяльності. Вперше сформульовано альтернативні підходи до особливостей розвитку мотиваційного механізму відповідно певному менталітету працівників агропромислової сфери, нового типу мислення в умовах формування ринкового середовища. Розроблено механізми оцінки персоналу в менеджменті і комплексно обгрунтовано мотиваційний потенціал менеджера. Сформульовано концептуальні підходи до розвитку проблеми мотивації високопродуктивної діяльності різних категорій працівників з урахуванням особистих тенденцій, індивідуальних особливостей кожного члена трудового колективу як внутрішніх корелятів їх поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Почепцов Г. Г. 
Элементы теории коммуникации / Г. Г. Почепцов; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т". - Ровно, 1999. - 143 c. - Библиогр.: с. 138-140 - рус.

Рассмотрены общие характеристики коммуникации, социологические, психологические и семиотические модели коммуникации, а также семиотические модели рекламы. Представлены модели психотерапевтической, мифологической, аргументирующей, переговорной, имиджевой и пропагандистской коммуникаций, изложены особенности управления коммуникативными процессами и современные методы их анализа.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73 + У521.21 я73 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики і освіти : Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Київ 16 - 17 груд. 1999 р.) / Асоц. навч. закл. України недерж. форми власності. - К., 2000. - 323 c. - укp.

Висвітлено проблеми використання інформаційних технологій в усіх сферах людської діяльності, прийняття оптимальних рішень в економіці, підприємництві та бізнесі. Розглянуто активні форми навчання на базі сучасних інформаційних технологій, питання інтеграції України до європейського освітянського простору. Наведено методи та засоби дистанційного навчання, у т.ч. технічні засоби інтенсифікації навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф.я431(0) + У50-131ф.я431(0) + У521.21ф.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Балабанова Л. В. 
Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств : Моногр. / Л. В. Балабанова, К. В. Савельєва; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 273 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: 134 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти зв'язків із громадськістю за умов ринкової економіки. Висвітлено актуальні проблеми даних зв'язків, визначено їх можливості та значення для функціонування підприємств на сучасному етапі розвитку суспільства. Викладено методологію проведення маркетингових досліджень PR-діяльності на підприємствах. Увагу приділено питанням вдосконалення PR-діяльності на основі комплексного та стратегічного підходів, використання запропонованої комплексної маркетингової системи потенціалу зв'язків з громадськістю, а також методиці формування стратегічних наборів, які враховують основні параметри PR-діяльності.

Рассмотрены теоретические и методологические аспекты связей с общественностью в условиях рыночной экономики. Освещены актуальные проблемы указанных связей, определены их возможости и значение для функционирования предприятий на современном этапе развития общества. Изложена методология проведения маркетинговых исследований PR-деятельности на предприятиях. Внимание уделено вопросам усовершенствования PR-деятельности на основе комплексного и стратегического подходов, использования предложенной комплексной маркетинговой системы потенциала связей с общественностью, а также методике формирования стратегических наборов, которые учитывают основные параметры PR-деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кузьмін О. Є. 
Менеджмент. Конспект лекцій : Навч. посіб. для студ. напрямів "Економіка і підприємництво" та "Менеджмент" / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник; Нац. ун-т "Львів. політехніка". Ін-т дистанц. навчання. - Л. : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2002. - 131 c. - (Дистанц. навчання; № 2). - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Визначено сутність поняття менеджменту, показано його відмінність від управління. Висвітлено основні історичні етапи розвитку науки про менеджмент. Наведено класифікацію організацій та охарактеризовано особливості управління персоналом за різних умов. Визначено основні функції менеджменту, розглянуто сучасні технології та методи його впровадження. Проаналізовано методику прийняття управлінських рішень, визначено роль інформативних і комунікативних чинників у системі менеджменту підприємства. З'ясовано сутність, базові принципи та стилі керівної діяльності. Розглянуто питання відповідальності та етики у сфері управління персоналом. Визначено підстави щодо здійснення організаційних змін, спрямованих на підвищення ефективності та результативності менеджменту. Розглянуто особливості функціонування іноземних систем менеджменту на прикладі розвинутих країн світу - Японії, США, Німеччини, Франції, Швеції, Фінляндії.

Определена сущность понятия менеджмента, показано его отличие от управления. Освещены основные исторические этапы развития теории менеджмента. Приведена классификация организаций и охрактеризованы особенности управления персоналом в различных условиях. Определены основные функции менеджмента, рассмотрены современные технологии и методы его внедрения. Проанализирована методика принятия управленческих решений, установлена роль информативных и коммуникативных факторов в системе менеджмента предприятия. Обоснованы сущность, базовые принципы и стили руководства. Рассмотрены вопросы ответственности и этики в сфере управления персоналом. Определены предпосылки для осуществления организационных преобразований, направленных на повышение эффективности и результативности менедмента. Рассмотрены особенности функционирования иностранных систем менеджмента на примере развитых мировых стран - Японии, США, Германии, Франции, Швеции, Финляндии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-2 + У521.21 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Новіков Б. В. 
Основи адміністративного менеджменту : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Б. В. Новіков, Г. Ф. Сініок, П. В. Круш; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 560 c. - Бібліогр.: 78 назв. - укp.

Розглянуто особливості менеджменту державних організацій, теорію адміністративно-державного управління: витоки, традиції, проблеми, перспективи розвитку. Охарактеризовано основні теоретичні школи та напрями адміністративно-державного управління провідних країн Заходу: США, Великобританії, Франції, Німеччини.

Рассмотрены особенности менеджмента государственных организаций, теория административно-государственного управления: истоки, традиции, проблемы, перспективы развития. Охарактеризованы основные теоретические школы и направления административно-государственного управления ведущих стран Запада: США, Великобритании, Франции, Германии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 я73 + У9(4УКР)212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фелпс Б.  
Умные бизнес-показатели: система измерений эффективности как важный элемент менеджмента / Б. Фелпс. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2004. - 289 c. - рус.

Проанализирована система измерений эффективности как основа менеджмента, приведены критерии отбора показателей результативности, оценки метрик факторов-определителей и созидателей. Освещена динамика бизнес-метрик, рассмотрены вопросы консолидированного менеджмента и угрозы конкуренции, внедрения бизнес-метрик в структуру организации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Застосування механізмів ефективності менеджменту в діяльності державних органів : Теорія і практика: Пер. з англ., фр. / ред.: Ю. Г. Попсуєнко; Ресурс. центр розв. громад. орг. "Гурт". - К. : Вид. дім "КМ Академія", 2001. - 178 c. - (Теорія і практика держ. упр.). - укp.

Описано та проаналізовано в порівняльному аспекті розвиток ефективності менеджменту у 10-ти країнах Організації економічного співробітництва та розвитку: Австралії, Канаді, Данії, Фінляндії, Франції, Голландії, Новій Зеландії, Швеції, Великій Британії та США. Запропоновано підходи до впровадження інновацій ефективності менеджменту діяльності. Висвітлено основні принципи та методики ефективності менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617555 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського