Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О821.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Черняк Я. П. 
Розробка матеріалів і технології наплавлення зношених рейок на діючій трамвайній колії : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.03.06 / Я. П. Черняк; НАН України. Ін-т електрозварювання ім. Є.О.Патона. - К., 2005. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1-083.051

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Черняк Я. П. 
Сопротивляемость металла ЗТВ стали М76 образованию холодных трещин после наплавки проволоками ферритного класса / Я. П. Черняк, Г. В. Бурский, В. К. Каленский // Автомат. сварка. - 2002. - № 11. - С. 53-54. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Изучена возможность наплавки трамвайных рельсов без предварительного подогрева ферритными проволоками типов ТГМ и ГСМФ. Установлено, что при плавке на оптимальных режимах холодные трещины в металле зоны термического влияния рельсов и в наплавленном не образуются. Полученные результаты подтверждены испытаниями образцов с применением усовершенствованного метода вставок.


Індекс рубрикатора НБУВ: К644-18 + О821.1-065.101.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузьменко Г. В. 
Новая технология электродуговой сварки ванным способом рельсов в условиях трамвайных и подкрановых путей / Г. В. Кузьменко, В. Г. Кузьменко, В. И. Галинич, В. М. Тагановский // Автомат. сварка. - 2012. - № 5. - С. 40-44. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Описана новая технология сварки рельсов, разработанная в ИЭС им. Е. О. Патона, приведены примеры ее использования при реконструкции и строительстве трамвайных и подкрановых путей. Отмечено, что после соответствующей проверки и получения разрешения она может рассматриваться в качестве альтернативы существующим способам сварки при выполнении работ в условиях железнодорожного пути.


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1-065.101.51 + О922.21-048.99

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мокін О. Б. 
Математичні моделі умов неруйнування закруглення колії у вертикальній площині під час руху електричного транспортного засобу на підйом / О. Б. Мокін // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2010. - № 5. - С. 72-74. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Побудовано математичні моделі умов неруйнування закруглення колії у вертикальній площині під час руху по ньому електричного транспортного засобу на підйом. Визначено вплив лінійної швидкості вагона, що рухається по закругленню колії у вертикальній площині на підйом, на запас неруйнування цього закруглення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мокін О. Б. 
Метод визначення граничних умов для задачі оптимізації руху електричного транспортного засобу колією, що має закруглення / О. Б. Мокін // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2010. - № 4. - С. 17-20. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано метод визначення граничних умов для задачі оптимізації руху електричного транспортного засобу колією, що має закруглення. Побудовано алгоритм визначення цих граничних умов із використанням запропонованого критерію оптимальності руху по закругленню.


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Машкевич С. 
Історія приміських трамвайних ліній Києва. III. Деміївський трамвай / С. Машкевич // Краєзнавство. - 2017. - № 1/2. - С. 81-94. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено історію Деміївського трамвая - приватного транспортного підприємства у передмісті Києва - Деміївці, що функцiонувало з 1908 по 1920 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1г(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж21140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Машкевич С. 
Історія приміських трамвайних ліній Києва. IV. Дарницький (Слобідський) трамвай / С. Машкевич // Краєзнавство. - 2017. - № 3/4. - С. 93-107. - Бібліогр.: 107 назв. - укp.

Висвітлено історію Дарницького (Слобідського) трамвая - першої трамвайної лінії в Києві, яка перетнула Дніпро. Ця лінія працювала з 1912 по 1941 р., спочатку як приватне підприємство, потім як частина загальноміської трамвайної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1г(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж21140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Jover V. 
Investigation of geometrical deterioration of tramway tracks = Дослідження погіршення геометрії трамвайних колій / V. Jover, L. Gaspar, S. Fischer // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2020. - № 2. - С. 46-59. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Основна мета статті - демонстрація результатів аналізу погіршення геометрії трамвайних колій. Ця стаття є часткою дослідження в рамках кандидатської дисертації. Спочатку були узагальнені системи верхньої будови колії та інструменти, використані під час роботи, після чого була проведена перевірка колії, зупинок трамвая, перетинів колій і стрілочних переводів. Проведено дослідження окремої трамвайної колії, зупинок трамвая, переїздів та стрілочних переводів. Під час дослідження колії оцінено результати вимірювань відповідно до двох методик. Для визначення фактора зносу систем верхньої будови колії провели додаткові вимірювання також на інших трамвайних лініях. Виконаний аналіз є першим кроком складної методики, яку використовують під час розгляду й оптимізації витрат життєвого циклу верхньої будови трамвайної колії. Для досягнення цієї мети існує багато параметрів, факторів, які необхідно взяти до уваги в майбутньому. Наявні методи й моделі, які використовують у різних галузях цивільного будівництва, наприклад, дуже складна методика, пов'язана з дорожнім покриттям; але не існує спеціальної методики, що стосується залізничних або трамвайних колій. Автори спробували розробити методику розрахунку й оцінки, за допомогою якої можна оцінити 6 різних типів верхньої будови трамвайної колії на лінії N 1 в столиці Угорщини (Будапешт). Це найновіша реконструйована трамвайна лінія, друга за довжиною в Будапешті. Визначено, який тип системи верхньої будови колії є "найкращим" і "найгіршим" на основі власних вимірювань і методів розрахунку та оцінки. Проведене дослідження авторів ляже в основу написання кандидатської дисертації в багатопрофільній аспірантурі при Університеті Іштвана Сечені (Дьєр, Угорщина).


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Турик Е. 
Дослідження причин появи дефектів в зварних стиках трамвайних рейок, виконаних термітним зварюванням / Е. Турик, І. О. Рябцев, М. Ломозік, К. Красновський // Автомат. зварювання. - 2021. - № 11. - С. 35-39. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено результати досліджень причин втомного руйнування стиків рейок двох нових трамвайних колій, виконаних термітним зварюванням двома організаціями. Проведено контрольний аналіз хімічного складу та механічних властивостей матеріалу рейок; аналіз хімічного складу швів; макро- та мікроскопічні дослідження зварного шва, ЗТВ і основного металу; дослідження твердості в цих зонах. Установлено, що потенційною причиною появи тріщин є скупчення пор і поодинокі мікротріщини в металі зварних швів. Визначено порушення технологічного процесу термітного зварювання трамвайних рейок, що призводять до утворення цих дефектів. Виявлені дефекти є результатом наступних факторів, пов'язаних із невиконанням вимог стандарту по термітному зварюванню трамвайних рейок і системи забезпечення якості зварювальних робіт: порушеннями технології зварювання та недостатнім контролем на відповідних етапах виробничого процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Палант О. В. 
Бетони та вироби для трамвайних колій підвищеної стійкості до динамічних, електричних і температурних впливів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.05 / О. В. Палант; Український державний університет залізничного транспорту. - Харків, 2019. - 24 c. - укp.

Висвітлено дослідження удосконалення матеріалів і деталей трамвайної колії для зниження вібрації, електричних впливів, температурних напружень в рейках і тріщиноутворення в бетоні. Зроблено аналіз особливостей улаштування та експлуатації мережі трамвайних ліній, встановлено недоліки традиційних конструкцій трамвайної колії, серед яких вібрація та шум, електрокорозійні пошкодження, викиди рейок від температурних напружень, тріщиноутворення в бетоні підрейкових основ, сходи трамваїв з рейок тощо. Виконано теоретичні та експериментальні дослідження, в результаті яких з'ясовано: вплив струмів витоку та надлишкових електричних зарядів на конструкції трамвайних колій. Визначено, що високій здатності поліуретану гасити вібрацію сприяє електростатичне відштовхування між функціональними групами С=О з подвійними зв’язками уретанових груп, а високому електричному опору - висока електронегативність цих груп. Зазначено, що заміна у важкому бетоні гранітного заповнювача кварцовим, а частини цементу – кварцовим наповнювачем обумовлює зниження коефіцієнта лінійного теплового розширення бетону, а наклеювання на шийку трамвайної рейки вкладишів із такого бетону – зниження температурних напружень в рейці, а також зниження віброшвидкості коливань підрейкової основи. Визнано залежність тріщиностійкості бетону в умовах динамічних впливів від коефіцієнтів розсунення зерен крупного α та дрібного µ заповнювачів та водоцементного відношення. Результати досліджень впроваджено під час реконструкції трамвайних ліній м. Харкова. Доведено, що економічний ефект складає 2317 тис. грн. та обумовлений збільшенням міжремонтного терміну, протягом якого колія зберігається у справному стані.


Індекс рубрикатора НБУВ: О821.1-04 + Н626.28

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА442175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
11.

Пантелеймонов Є. О. 
Індуктори для термічної обробки зварних стиків залізничних та трамвайних жолобчастих рейок / Є. О. Пантелеймонов // Автомат. зварювання. - 2022. - № 3. - С. 38-41. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - створення індукторів для термічної обробки зварних стиків залізничних і трамвайних жолобчастих рейок (ЗіТЖР). Для термічної обробки зварних стиків залізничних рейок запропоновано індуктори, що розташовані навпроти один одного з двох сторін рейки. Дослідження локального нагріву ЗіТЖР струмами частотою 2,4 кГц показали, що індуктори забезпечують рівномірний нагрів елементів перерізу рейок, низький перепад температури між поверхневими та глибинними шарами металу в голівці рейок і зниження часу нагріву від цехової температури до температури нормалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211.6-045.023 + О821.1-045.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського