Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (856)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч62 я5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Вісник Львівського університету. Вип. 21 / ред.: М. Присяжний. - Л., 2001. - 571 c. - (Журналістика). - укp.

Розглянуто основи масового спілкування як духовного єднання та порозуміння. Висвітлено правові засади діяльності українських мас-медіа. Охарактеризовано здобутки та недоліки дослідників української преси. Досліджено проблеми політичного маркетингу в Україні. Проаналізовано роль місцевого телебачення у створенні іміджу політичного лідера. Визначено шляхи оптимізації функціонування преси Збройних Сил України. Викладено концепції функціонування якісної преси в Україні. Розкрито деякі аспекти типолого-технологічних особливостей нових медіа в Україні. Описано принцип історичної ретроспекції як інноваційний змістовий аспект передач Національної радіокомпанії України. Відображено проблеми вивчення історії української журналістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/ж. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Магістеріум : Зб. наук. пр. Вип. 22. Журналістика / ред.: В. С. Брюховецький; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". - К., 2006. - 97 с. - укp.

Висвітлено проблеми журналістської освіти в Україні. Проаналізовано особливості менеджменту ЗМІ, взаємодію масової свідомості та журналістики. Розглянуто питання регулювання відносин у сфері авторського права і суміжних прав інформаційним законодавством України, журналістської саморегуляції, масової комунікації, а також історії української журналістики.

Освещены проблемы журналистского образования в Украине. Проанализированы особенности менеджмента СМИ, взаимодействие массового сознания и журналистики. Рассмотрены вопросы регулирования отношений в сфере авторского права и смежных прав информационным законодательством Украины, журналистской саморегуляции, массовой коммуникации, а также истории украинской журналистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я54(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні питання масової комунікації : наук. журн. Вип. 9 / ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2008. - 56 с. - укp.

Визначено ідеологічні та ціннісні контексти медіа в теоріях комунікації. Проаналізовано розвиток теорії моніторингових досліджень засобів масової комунікації в Україні та світі в історичному аспекті. Описано механізм стереотипотворення у мас-медіа, структурну модель текстової сугестивності за матеріалами рекламних слоганів і замовлянь. Висвітлено перспективи дослідження медіа-формату.

Определены идеологические и ценностные контексты медиа в теориях коммуникации. Проанализировано развитие теории мониторинговых исследований средств массовой коммуникации в Украине и мире в историческом аспекте. Описаны механизм стереотипообразования в масс-медиа, структурная модель текстовой суггестивности по материалам рекламных слоганов и заговоров. Освещены перспективы исследования медиа-формата.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нова філологія : зб. наук. пр. N 5(31) / ред.: В. М. Манакін; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2008. - 206 с. - рус.

Проаналізовано роль студентських мас-медіа в формуванні журналіста-професіонала, популярність блогів як особливого типу студентської журналістики, телевізійну практику студентів-журналістів як перший етап формування навичок роботи на телебаченні. Визначено критерії успішності інтерактивної складової студентських ток-шоу. Висвітлено основні теоретичні підходи до вивчення студентської преси у контексті дискурсу молодіжних ЗМІ, засоби впливу рекламних повідомлень у студентських друкованих ЗМІ.

Проанализированы роль студенческих масс-медиа в формировании журналиста-профессионала, популярность блогов как особенного типа студенческой журналистики, телевизионная практика студентов-журналистов как первый этап формирования навыков работы на телевидении. Определены критерии успешности интерактивной составляющей студенческих ток-шоу. Освещены основные теоретические подходы к изучению студенческой прессы в контексте дискурса молодежных СМИ, средства влияния рекламных сообщений в студенческих печатных СМИ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського