Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.268$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Князян М. О. 
Навчально-дослідницька діяльність студентів як засіб актуалізації професійно значущих знань (на базі вивчення іноземних мов) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. О. Князян; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. - О., 1998. - 18 c. - укp.

Уточнено сутність понять "навчально-дослідницька діяльність студентів", "актуалізація професійно значущих знань". Виявлено критерії та рівневу характеристику актуалізації професійно значущих знань майбутніх учителів іноземних мов. Розроблено й експериментально апробовано модель навчально-дослідницької діяльності студентів, визначено необхідні і достатні педагогічні умови її функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: В. І. Євдокимов; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1998. - 143 с. - рус.

Висвітлено проблеми організації навчальної та науково-дослідної роботи викладачів, докторантів, аспірантів і студентів у педагогічному вузі. Розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами образотворчого мистецтва, формування художньої культури студентів творами живопису, управління учбовою діяльністю з використанням нових педагогічних технологій. Проаналізовано дидактичні та ергономічні функції засобів навчання, методи забезпечення наступності у навчально-виховному процесі школи та дошкільного закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мишковська Т. Д. 
Формування дослідницько-педагогічних умінь студентів в умовах модульної організації процесу навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. Д. Мишковська; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

На основі теоретико-методологічного аналізу навчального процесу вищої педагогічної школи України, обгрунтована необхідність його удосконалення, охарактеризована педагогічна діяльність як модель навчального процесу педагогічних вузів. Розкрита сутність понять "дослідницько-педагогічна діяльність", "дослідницько-педагогічні уміння", теоретично обгрунтовано модульну організацію навчання як умову ефективності формування дослідницько-педагогічних умінь студентів. Розроблена, обгрунтована та експериментально апробована методика формування дослідницько-педагогічних умінь студентів, проведений аналіз отриманих результатів. Обгрунтовані умови ефективного формування дослідницько-педагогічних умінь студентів, зроблені висновки і розроблені практичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Микитюк О. М. 
Становлення та розвиток науково-дослідної роботи у вищих педагогічних закладах України : (історико-педагогічний аспект) / О. М. Микитюк; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2001. - 255 c. - Бібліогр.: 489 назв. - укp.

Висвітлено становлення та розвиток науки у вищій школі в Україні. Розкрито зміст і напрями реалізації завдань науково-дослідної роботи у вищих навчальних закладах на різних етапах її розвитку. Описано особливості організації науково-дослідної роботи викладачів і студентів у ХІХ ст. Проаналізовано досвід використання прогресивних ідей щодо організації науково-дослідної роботи Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.513(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА621633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скотний В. 
Науково-дослідна діяльність у Дрогобицькому педагогічному університеті ім. І.Франка: досвід, перспективи (до 60-річчя навчального закладу) / В. Скотний, О. Мовчан // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Мистецтво і освіта : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 6. - С. 322-327. - укp.

Проанализированы опыт, содержание и перспективы научно-педагогической деятельности университета, единственного в Западном регионе Украины. Освещены основные направления сотрудничества с украинскими и зарубежными научно-образовательными центрами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Микитюк О. М. 
Становлення та розвиток науково-дослідної роботи у вищих педагогічних закладах України (історико-педагогічний аспект) / О. М. Микитюк; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: с. 240-261. - укp.

На підставі узагальнення архівних матеріалів, зокрема, Центрального державного історичного архіву України (м.Київ). Фонд 707 "Управління Київського навчального округу", Державного архіву Харківської області. Фонд 667 "Харківський університет" розглянуто питання становлення та розвитку науки у вищій школі в Україні, зміст завдань науково-дослідної роботи (НДР) у вищих навчальних закладах на різних етапах її розвитку. Проаналізовано особливості організації НДР викладачів і студентів у ХІХ ст., а також досвід використання прогресивних ідей НДР ХДПУ ім. Г.С.Сковороди.

На основе обобщения архивных материалов, в частности, Центрального государственного исторического архива Украины (г.Киев). Фонд 707 "Управление Киевского учебного округа", Государственного архива Харьковской области. Фонд 667 "Харьковский университет" рассмотрены вопросы становления и развития науки в высшей школе на Украине, содержания заданий научно-исследовательской работы (НИР) в высших учебных заведениях на различных этапах ее развития. Проанализированы особенности организации НИР преподавателей и студентов в ХІХ ст., а также опыт применения прогрессивных идей НИР ХГПУ им. Г.С.Сковороды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)7 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сидорчук Н. Г. 
Деякі підходи до вивчення феномену науково-дослідної діяльності майбутніх учителів / Н. Г. Сидорчук // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 74-77. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено аналіз категорії "діяльність" у контексті вивчення проблеми підготовки майбутніх учителів до науково-дослідної роботи.

Представлен анализ категории "деятельность" в контексте изучения проблемы подготовки будущих учителей к научно-исследовательской деятельности.

This paper analyzes the category of "activity" within the context of stady of the issue of preparing future teachers to research activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагогічний пошук молодих дослідників України : Зб. наук. пр. студ.-учасн. Всеукр. студ. олімпіади з педагогіки 2002 р. Вип. 2 / ред.: О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2003. - 248 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічний аспект духовного розвитку старшокласників під час вивчення німецької мови. Проаналізовано розвиток обдарованої дитини за умов експериментальної програми "Росток". Досліджено використання структурно-логічних схем як засобу інтерактивного навчання на уроках географії, а також формування мотивації студентів до педагогічної діяльності у непрофільному вищому навчальному закладі. Розкрито особливості використання методу дидактичних ігор на уроках іноземної мови у початковій школі. Акцентовано увагу на удосконаленні процесу диференціації навчання молодших школярів використанням передового педагогічного досвіду учителів, діагностиці рівнів розвитку пізнавального інтересу в учнів до української літератури. Висвітлено історію розвитку освіти на Чернігівщині, а також дошкільне виховання в Галичині в 1920 - 1930 рр. у контексті завдань сучасного українського виховання.

Рассмотрен психолого-педагогический аспект духовного развития старшеклассников в процессе изучения немецкого языка. Проанализировано развитие одаренного ребенка в условиях экспериментальной программы "Росток". Исследовано использование структурно-логических схем как способа интерактивного обучения на уроках географии, а также формирование мотивации студентов к педагогической деятельности в непрофильном высшем учебном заведении. Раскрыты особенности использования метода дидактических игр на уроках иностранного языка в начальной школе. Акцентировано внимание на усовершенствовании процесса диференциации обучения младших школьников с помощью использования передового педагогического опыта учителей, диагностики уровней развития познавательного интересса у учеников к украинской литературе. Освещена история развития образования в Черниговской области, а также дошкольное воспитание в Галиции 1920 - 1930 гг. в контексте заданий современного украинского воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Наукові праці Кам'янець-Подільського державного університету : Зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл. і асп. присвяч. 85-й річниці від створення ун-ту, 2 - 4 квіт., 2003 р. Вип. 2, т. 2 / ред.: О. М. Завальцюк. - Кам'янець-Поділ., 2003. - 313 с. - укp.

Наведено результати наукових досліджень з фізико-математичних наук, проблем теорії та методики початкового навчання та середньої освіти, соціальної реабілітації та розвитку дитини, теорії та методики фізичного виховання. Проаналізовано особливості використання історичного матеріалу на уроках фізики як засобу актизації навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також організації навчання в технологічному багатопрофільному ліцеї за умов особистісних орієнтацій. Запропоновано математичну модель поступального руху енергетичного засобу. Розкрито значення діалогічної взаємодії у професійній діяльності вчителя. Розглянуто психологічний аспект формування навичок самообслуговуючої діяльності у дошкільників з порушенням розумової діяльності, а також вплив на розповсюдженість хвороб, що передаються переважно статевим шляхом, своєчасного вивлення та лікування хворих.

Приведены результаты исследований физико-математических наук, проблем теории и методики начального и среднего образования, социальной реабилитации и развития ребенка, теории и методики физического воспитания. Проанализированы особенности применения исторического материала на уроках физики как средства активизации учебно-познавательной деятельности учеников, а также организации обучения в технологическом многопрофильном лицее в условиях личностных ориентаций. Предложена математическая модель постепенного движения энергетического средства. Раскрыто значение диалогового взаимодействия в профессиональной деятельности учителя. Рассмотрены психологический аспект значения формирования навыков самообслуживающей деятельности школьников с нарушениями мозговой деятельности, а также влияние на распространение заболеваний, передающих в основном половым путем, своевременного выявления и лечения больных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кулик Є. В. 
Підготовка майбутніх вчителів до дослідницької діяльності : Моногр. / Є. В. Кулик. - К.; Дрогобич : Коло, 2004. - 384 c. - Бібліогр.: с. 355-381. - укp.

Висвітлено сучасні теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів трудового навчання (ПМУТН) до педагогічної дослідницької діяльності (ПДД). Представлено методичну систему й охарактеризовано організаційно-методичні принципи ПМУТН до ПДД. Наведено модель готовності до ПДД, показано функціональну роль самоосвітньої роботи у становленні фахівця-дослідника.

Освещены современные теоретико-методологические основы подготовки будущих учителей трудового воспитания (ПБУТВ) к педагогической исследовательской деятельности (ПИД). Представлена методическая система и охарактеризованы организационно-методические принципы ПБУТВ к ПИД. Приведена модель готовности к ПИД, показана функциональная роль самообразовательной работы в становлении специалиста-исследователя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дубасенюк О. А. 
Технологічний підхід до організації роботи з педагогічно обдарованою молоддю (на прикладі Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки) / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 14. - С. 3-6. - укp.

Розглянуто питання розвитку педагогічно обдарованої особистості майбутнього вчителя. Запропоновано технологію організації та проведення Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки як однієї з ефективних форм роботи з обдарованими студентами.

Рассмотрены вопросы необходимости целенаправленной работы с педагогически одарёнными будущими учителями. Предложена технология организации и проведения Всеукраинской студенческой олимпиады по педагогике как одной из наиболее эффективных форм работы с одарёнными студентами.

The article features the necessity of the goal-oriented work with pedagogically gifted students of teacher's training universities. The authors suggest the technology of organizing All-Ukraine competition for knowledge of pedagogics as an efficient form of work with gifted students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Соловей М. І. 
Організація та методика проведення науково-педагогічних досліджень студентами вищих навчальних закладів : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. І. Соловей, Є. С. Спіцин, К. К. Потапенко, З. М. Шалік. - К. : Ленвіт, 2004. - 144 c. - Бібліогр.: с. 142-143. - укp.

Запропоновано систему організації науково-педагогічних досліджень в університеті, описано види наукових студентських робіт. Викладено правила оформлення курсової, дипломної та магістерської робіт і порядок їх подання до захисту. Наведено орієнтовну тематику даних робіт з питань педагогіки.

Предложена система организации научно-педагогических исследований в университете, описаны виды научных студенческих работ. Изложены правила оформлений курсовой, дипломной и магистерской работ и порядок их предоставления к защите. Приведена ориентировочная тематика данных работ по вопросам педагогики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 я73 + Ч489.511.268 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кловак Г. Т. 
Підготовка майбутнього вчителя-дослідника: теорія і практика : Моногр. / Г. Т. Кловак; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 318 c. - Бібліогр.: с. 264-305. - укp.

Розглянуто підготовку майбутнього вчителя-дослідника як педагогічну проблему сучасної вищої школи, а також наукову школу як психолого-педагогічний механізм забезпечення його фахової підготовки. Висвітлено проблему дослідницької діяльності в педагогічній спадщині В.Сухомлинського, а також особливості становлення та історичного розвитку студентської науково-дослідної роботи в педагогічній освіті України.

Рассмотрены подготовка будущего учителя-исследователя как педагогическая проблема современной высшей школы, а также научная школа как психолого-педагогический механизм обеспечения его специальной подготовки. Освещены проблема исследовательской деятельности в педагогическом наследии В.Сухомлинского, а также особенности становления и исторического развития студенческой научно-исследовательской работы в педагогическом образовании Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч30е

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Миргородська О. Л. 
Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії у процесі вивчення економіко-географічних дисциплін / О. Л. Миргородська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 246-248. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано можливості економіко-географічних дисциплін щодо процесу формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії.

Проанализированы возможности экономико-географических дисциплин в плане формирования исследовательских умений будущих учителей географии.

The possibilities of economic-geographical disciplines are analyzed in terms of the process of formation of research abilities of future teachers of geography.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Д8р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ставринова Н. Н. 
Теоретические аспекты подготовки будущих педагогов к исследовательской деятельности : Моногр. / Н. Н. Ставринова; Сургут. гос. пед. ун-т. Каф. педагогики. - Донецк : Вост. изд. дом, 2005. - 219 c. - Библиогр.: с. 193-204 - рус.

Раскрыта сущность исследовательской деятельности, уточнен ее категориальный аппарат. Определены роль и место исследования в профессиональной деятельности современного педагога. Проведен развернутый анализ состояния подготовки будущих педагогов к исследовательской работе и ее учебно-методической оснащенности. Охарактеризован компонентный состав готовности будущего педагога к исследовательской деятельности, установлены ее критерии, показатели и уровни сформированности. Разработана модель исследовательской деятельности педагога. Показана специфика исследовательских задач. Раскрыта их роль в формировании готовности будущего педагога к исследовательской деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кулик Є. В. 
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Є. В. Кулик; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2006. - 40 c. - Бібліогр.: с.33-37. - укp.

Визначено суть, історичні аспекти та сучасний стан розробки проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності. Розкрито особливості такої діяльності, критерії, показники та рівні їх готовності, а також науково обгрунтовано й експериментально перевірено систему підготовки майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності. Розроблено науково-методичне забезпечення реалізації такої системи у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.268 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Князян М. О. 
Самостійно-дослідницька діяльність майбутніх учителів іноземних мов: теорія і практика : Моногр. / М. О. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - Ізмаїл : Сміл, 2006. - 242 c. - Бібліогр.: с. 221-240. - укp.

Розкрито наукову сутність та структуру самостійно-дослідницької діяльності студентів, проаналізовано сучасні підходи щодо визначення її змісту та ролі у навчально-виховному процесі ВНЗ. Наведено характеристику мотиваційно-ціннісного, змістового, процесуально-операційного та рефлексивного компонентів самостійно-дослідної діяльності майбутніх учителів, визначено рівні її сформованості. Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід щодо оптимізації самостійно-дослідницької діяльності студентів. У зв'язку з приєднанням України до Болонського процесу обгрунтовано необхідність внесення конструктивних змін у традиційну структуру самостійної роботи студентів відповідно до кредитно-модульної системи навчання. Розроблено педагогічну технологію формування самостійно-дослідницької діяльності студентів факультету іноземних мов. Розглянуто чинники, що ефективно впливають на даний процес за умов ступеневого навчання.

Раскрыты научная сущность и структура самостоятельной исследовательской деятельности студентов, проанализированы современные подходы к определению ее содежания и роли в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Приведена характеристика мотивационно-ценностного, содержательного, процессуально-операционного и рефлексивного компонентов самостоятельной исследовательской деятельности будущих учителей, определены уровни ее развития. Освещен отечественный и зарубежный опыт по организации самостоятельной исследовательской деятельности студентов. В связи с присоединением Украины к Болонскому процессу обоснована необходимость внесения конструктивных изменений в традиционную структуру самостоятельной работы студентов в соответствии с кредитно-модульной системой обучения. Разработана педагогическая технология формирования самостоятельной исследовательской деятельности студентов факультета иностранных языков. Рассмотрены факторы, эффективно влияющие на данный процесс при подготовке бакалавров и магистров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лебедюк О. О. 
Довідково-бібліографічне забезпечення науково-дослідницької роботи студентів вищого педагогічного закладу / О. О. Лебедюк // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 18. - С. 181-186. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто основні аспекти довідково-бібліографічного забезпечення науково-дослідницької роботи студентів відповідно до її завдань у системі освітньої діяльності ВНЗ.

Рассмотрены основные аспекты справочно-библиграфического обеспечения научно-исследовательской работы студентов соответственно ее заданиям в системе образовательной деятельности ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч758.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Князян М. О. 
Самостійно-дослідницька діяльність майбутнього педагога: структура, функції, засоби активізації : Навч. посіб. / М. О. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - Ізмаїл : Сміл, 2006. - 136 c. - Бібліогр.: с. 112-116. - укp.

Висвітлено зміст, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності майбутнього вчителя на основному етапі його професійної підготовки за умов вищої педагогічної школи. Описано систему самостійно-дослідницьких завдань, що упроваджуються у процесі вивчення за кредитно-модульною технологією стрижневих професійно-педагогічних навчальних дисциплін "Педагогіка", "Основи наукових досліджень", "Педагогіка вищої школи".

Освещены содержание, структура и функции самостоятельно-исследовательской деятельности будущего учителя на основном этапе его профессиональной подготовки в условиях высшей педагогической школы. Описана система самостоятельно-исследовательских задач, внедряемых в процессе изучения по кредитно-модульной технологии основных профессионально-педагогических учебных дисциплин "Педагогика", "Основы научных исследований", "Педагогика высшей школы".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Князян М. О. 
Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки : Автореф. дис... д-ра пед. наук / М. О. Князян; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 44 c. - укp.

Розкрито сутність, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності студентів. Висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки вчителя іноземних мов у контексті компетентнісного підходу. Визначено функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності у даному процесі. Розглянуто теоретико-методологічні й історико-педагогічні витоки проблеми формування самостійно-дослідницької діяльності студента та розроблено її концептуальну модель. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід оптимізації даної діяльності студентів у контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти. Теоретично обгрунтовано й апробовано експериментальну систему формування самостійно-дослідницької діяльності студентів, визначено педагогічні умови її функціонування у процесі ступеневої підготовки вчителів іноземних мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349928 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського