Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4Вел)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Левченко О. М. 
Економіка знань: управління розвитком людських ресурсів Великобританії : Моногр. / О. М. Левченко. - К. : ВД "Корпорація", 2005. - 291 c. - Бібліогр.: с. 264-276. - укp.

Проаналізовано соціально-економічні передумови становлення, сучасний стан і перспективи розвитку системи професійного розвитку людських ресурсів Великобританії за умов формування економіки знань. Висвітлено особливості розвитку професійно-технічної та вищої освіти, а также системи професійної підготовки кадрів на підприємствах. Розглянуто цілі та завдання діяльності державних органів і громадських організацій щодо розвитку системи професійного навчання у даній країні. На підставі вивченого досвіду запропоновано шляхи подальшого розвитку системи безперервної професійної освіти в Україні, визначено основні напрямки інноваційного розвитку вищої освіти та підвищення її якісних показників.

Проанализированы социально-экономические предпосылки становления, современное состояние и перспективы развития системы профессионального развития человеческих ресурсов Великобритании в условиях формирования экономики знаний. Освещены особенности развития профессионально-технического и высшего образования, а также системы профессиональной подготовки кадров на предприятиях. Рассмотрены цели и задачи деятельности государственных органов и общественных организаций развития системы профессионального обучения в данной стране. На основании изученного опыта предложены пути дальнейшего развития системы безпрерывного профессионального образования в Украине, определены основные направления инновационного развития высшего образования и повышения его качественных показателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ВЕЛ)240.01 + Ч454(4ВЕЛ) + Ч484(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Розенфельд Ю. Н. 
Особенности системы высшего образования в Великобритании / Ю. Н. Розенфельд, Г. В. Рощупкин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 141-143. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Зазначено, що Великобританія має репутацію країни класичної університетської та професійної освіти. Модель системи вищої освіти Великобританії поширена в усьому світі та формально відповідає положенням Болонської Декларації. Центрами академічної освіти та науково-дослідної роботи у Великобританії є університети. У коледжах вищої освіти студенти навчаються за програмою бакалавра.

Отмечено, что Великобритания имеет репутацию страны классического университетского и профессионального образования. Модель системы высшего образования Великобритании распространена во всем мире и формально соответствует положениям Болонской Декларации. Центрами академического образования и научно-исследовательской работы в Великобритании являются университеты. В колледжах высшего образования студенты обучаются по программе бакалавра.

Great Britain has a reputation of country of classical university and professional education. The pattern of a system of higher education in Great Britain spreads the world over and officially corresponds to the acts of Bolonian Declaration. The centers of academic education and research activities in Great Britain are Universities. In colleges of highes educational establishments all students are trained according to the bachelor programmer.


Ключ. слова: образование, высшее образование, управление и финансирование высшего образования
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Balatska N. I. 
National policy in education in Great Britain and the United States / N. I. Balatska, O. O. Pysmenna // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2009. - № 2. - С. 184-189. - Библиогр.: 14 назв. - англ.

The article deals with some pressing issues faced by high and highest schools in Great Britain and the USA. Considered are educational, organisational, financial, psychological problems and their social effects in the framework of general characteristics of new trends in education. Analysed are the latest publications in the press and some statistics are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Morgan J.  
Some notes on the assessment of students in UK higher education with respect to placement learning and the distinction between levels of study / J. Morgan // Магістеріум. - 2008. - Вип. 32. - С. 78-83. - Библиогр.: 6 назв. - англ.

Визначено деякі ключові моменти та принципи, що обумовлюють оцінювання студентів під час навчання, зокрема проходження практики у британській вищій школі. Розглянуто відмінності між різними рівнями навчання у британській системі вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воронка Г. С. 
Конструювання додипломних і післядипломних академічних програм у ВНЗ Канади та Великої Британії / Г. С. Воронка // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 187-193. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Здійснено дослідження ступенево-структуризаційних процесів у реалізації додипломних/післядипломних мультипрофільних академпрограм у канадських і британських ВНЗ. Проаналізовано специфічні системи оцінювання знань, уніфіковані системи обліку, нарахування кредитно-залікових одиниць. Обгрунтовано необхідність здійснення реформ в системі освіти України у напрямах: симпліфікації, раціоналізації складних освітніх моделей, ліквідації механічного накладання три- і двоступеневих мультиелементних освітніх структур.

Изложены материалы: академическое структурирование - стимуляционный фактор в развитии образовательных систем в Канаде и Великобритании (социально-экономический аспект), мотивационный фактор в осуществлении беспрерывной учебной деятельности в канадских, британских вузах (ступени - бакалаврская, магистерская, докторская, квалификационно-профессиональный аспект).

In the article has been done the exposition of the materials: academic grading is a Stimulative Factor in the development of Educational Systems in Canada and Great Britain (a Social-Еconomic Aspect), - a Motivative Factor in exercising of Continual Learning Activity in Canadian. British Universities (grades - Baccalaureate, Master, Doctoral, a Qualification-Professional Aspect).


Ключ. слова: додипломні і післядипломні академічні програми, ВНЗ Канади та Великої Британії
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч484(7КАН) + Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кучай Т. П. 
Підготовка майбутніх учителів в університетах Великої Британії до екологічного виховання учнів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т. П. Кучай; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз проблеми екологічної освіти, досліджено сучасні тенденції підготовки вчителя в університетах Великої Британії до екологічного виховання учнів. Розкрито зміст базових понять екологічної освіти, зокрема, таких, як "екологія", "екологічна освіта", "екологічне виховання", "екологічна культура". Розглянуто британську модель підготовки майбутніх учителів до екологічного виховання учнів, визначено її структуру й особливості методичного забезпечення. Теоретично обгрунтовано зміст навчального спецкурсу "Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів на уроках англійської мови", для реалізації якого створено навчально-методичний комплекс (навчальну програму та посібники) для викладачів і студентів ВНЗ з урахуванням прогресивного досвіду Великої Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч421.352.27 + Б1 р(4ВЕЛ)2 р3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Журкіна С. В. 
Статус і функції тьютора в університетах Великої Британії та США / С. В. Журкіна // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26, Ч. 1. - С. 146-150. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Досліджено систему тьюторства у вищій школі Великої Британії та США. Відзначено особливе положення тьютора у британських ВНЗ. Підкреслено підвищену складність визначення функцій тьютора, адже його розглянуто не як викладача у звичайному значенні слова, а як наставника. Визначено, що самостійні заняття для англійських студентів є основними в навчальній роботі, а роль викладача як основного джерела інформації замінено консультативною роллю тьютора. Зроблено висновок щодо можливості адаптування позитивного досвіду організації тьюторської діяльності у закладах освіти України.

Исследована система тьюторства в высшей школе Великобритании и США. Отмечено особое положение тьютора в британских ВУЗ. Подчеркнута повышенная трудность в определении функций тьютора, так как его рассмотрено не как преподавателя в обычном смысле слова, а как наставника. Определено, что самостоятельные занятия для английских студентов являются основными в учебной работе, а роль преподавателя, как основного источника информации, заменена консультативной ролью тьютора. Сделан вывод о возможности адаптации положительного опыта организации тьюторской деятельности в учреждениях образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(7СПО) + Ч484(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гаврилюк М. В. 
Феномен лідерства в університетській освіті. На матеріалах Англії та Уельсу : навч. посіб. / М. В. Гаврилюк; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2011. - 130 c. - Бібліогр.: с. 117-130. - укp.

Висвітлено теоретичні основи лідерства, охарактеризовано лідерство в університетській освіті. З'ясовано передумови та особливості розвитку лідерства, а також проаналізовано державну політику щодо нього в університетах Англії та Уельсу. Значну увагу приділено питанням практичної реалізії лідерства в управлінській, науково-педагогічній та науково-дослідній діяльності сучасних університетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05 я73 + Ч484(4ВЕЛ)711 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чорна О. А. 
З досвіду впровадження електронного (дистанційного) навчання в традиційних університетах Великої Британії / О. А. Чорна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 176. - С. 163-167. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто національну політику Великої Британії щодо впровадження та підтримки електронного (дистанційного) навчання в традиційних університетах країни, та проаналізовано дослідження студентського досвіду використання технологій електронного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)764 + Ч484(4ВЕЛ)711 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чернякова Ж. Ю. 
Інтернаціоналізація освітнього простору старшої школи Великої Британії : монографія / Ж. Ю. Чернякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Мрія, 2013. - 199 c. - Бібліогр.: с. 127-159 - укp.

Проаналізовано процес інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи Великої Британії. З'ясовано теоретичні засади, встановлено етапи та пріоритетні завдання розвитку інтернаціоналізації європейського освітнього простору. Визначено нормативні та змістовно-процесуальні засади інтернаціоналізації освітнього простору старшої школи Великої Британії, конкретизовано сучасні підходи до вдосконалення професійної підготовки британського вчителя за умов інтернаціоналізації. Надано рекомендації щодо використання прогресивного британського досвіду в сучасній Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)7 ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нєженцева А. Є. 
Організація управління якістю освіти в університетах Великої Британії / А. Є. Нєженцева // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 183-188. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто поняття "якість вищої освіти", проаналізовано підходи до його визначення та застосування в навчанні у вищих навчальних закладах Великої Британії. Охарактеризовано сучасні критерії та стандарти, стратегії, завдання управління та забезпечення оцінювання якості освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шестопалова І. О. 
Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу у вищій школі Великої Британії / І. О. Шестопалова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 203-210. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні підходи до організації навчально-виховного процесу у сучасній вищій школі, які розробляються останнім часом в педагогічній науці Великої Британії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч481.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Воронка Г. 
Функціонування шкіл післядипломної освіти: інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу / Г. Воронка // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 46-47. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено проблему інтенсивного використання інформаційних ресурсів в контексті ефективної реалізації академічного процесу. Досліджено практичний досвід закладів вищої освіти Канади та Великої Британії щодо вирішення зазначеної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)78 + Ч484(7КАН)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Балацька Н. 
Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 74-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано політику Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти. На прикладі оплати навчання у приватних школах і фінансування державних шкіл за даними наукової групи при Центрі економіки освіти наведено статистичні дані про доходи, соціальний і освітній статуси випускників британських установ середньої освіти щодо виявлення переваг, гарантованих цим видом навчальних закладів.

Обсуждена политика Великобритании в области среднего и высшего образования. На примере оплаты обучения в частных школах и финансирования государственных школ по данным научной группы при Центре экономики образования представлена статистика о доходах, социальном и образовательном статусе выпускников британских учреждений среднего образования по выявлению преимуществ, гарантированных этим видом учебных заведений.

It is debated British policy in the field of secondary and higher education. For example, tuition fees in private schools and funding of public schools according to the research group at the Center for Economics of Education presented statistics on income, social and educational status of graduates of British institutions of secondary education to identify the benefits guaranteed by this type of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч484(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Федина М. 
Особливості основних форм і методів навчання у вищій школі Великобританії / М. Федина // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 6. - С. 153-161. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Вивчено та проаналізовано основні методи та форми організації навчання в університетах Великобританії. Наведено визначення термінів "форма організації навчання" та "метод навчання". Охарактеризовано особливості організаційних форм навчання - лекцій, дискусій, семінарів, тьюторської системи. Виявлено позитивні аспекти організації англійської вищої освіти, які можна було б врахувати у разі реформування вищої освіти в Україні. Підсумовано, що лекція та тьюторське заняття є основними формами навчання у вищій школі Великобританії, важливе місце серед форм навчання посідають семінари, а також різні форми групових дискусій. Зазначено, що дискусію можна розглядати як метод навчання та форму організації навчального процесу.

Изучены и проанализированы основные методы и формы организации обучения в университетах Великобритании. Приведены определения терминов "форма организации обучения" и "метод обучения". Охарактеризованы особенности организационных форм обучения - лекций дискуссий, семинаров, тьюторской системы. Выявлены положительные аспекты организации английского высшего образования, которые можно было бы учесть при реформировании высшего образования в Украине. Подытожено, что лекция и тьюторские занятия являются основными формами обучения в высшей школе Великобритании, важное место среди форм обучения занимают семинар, а также различные формы групповых дискуссий. Дискуссию можно рассматривать как метод обучения и форму организации учебного процесса.

The article analyzes and generalizes peculiarities of main methods and forms of the teaching organization in universities of Great Britain. The essence of such notions as a lecture, a discussion, a seminar and a tutorial system is determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч481.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бобрицька В. І. 
Кейс-метод: актуалізація досвіду Великобританії в умовах сучасної університетської освіти в Україні / В. І. Бобрицька // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 118-122. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто потребу освіти України у прикладних дослідженнях, розвитку нових методів і технологій, які сприятимуть становленню людської особистості на прикладі прогресивних країн. Проаналізовано досвід Великої Британії у створенні та застосуванні кейс-методів, упроваджених у процес професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ. Запропоновано широко відомі моделі Великобританії, подано рекомендації щодо їх застосування. Розкрито досвід застосування кейс-методу у процесі лекційного викладання у ВНЗ, самостійної роботи студентів, у вирішенні ситуаційних завдань, у рольових іграх. Висвітлено етапи створення технології кейсу у Манчестерському, Кентерберійському університетах. Констатовано, що перспективність застосування кейс-методу у практиці вітчизняної університетської освіти є надзвичайно актуальною.

Рассмотрена потребность образования Украины в прикладных исследованиях, развитии новых методов и технологий, способствующих становлению человеческой личности на примере прогрессивных стран. Проанализирован опыт Великобритании в создании и применении кейс-методов, внедренных в процесс профессиональной подготовки будущих специалистов в ВУЗ. Предложены широко известные модели Великобритании, даны рекомендации по их применению. Раскрыт опыт применения кейс-метода в процессе лекционного преподавания в ВУЗ, самостоятельной работы студентов, в решении ситуационных задач, в ролевых играх. Освещены этапы создания технологии кейс-метода в Манчестерском, Кентерберийском университетах. Констатировано, что перспектива применения кейс-метода в практике отечественного университетского образования является чрезвычайно актуальной.

Сonsidered the need for education in Ukraine in applied research, development of new methods and technologies that contribute to the formation of the human person as an example of advanced countries. The experience of Great Britain in the creation andapplication of case-method, introduced in the training of future professionals in colleges and universities. Proposed that the well-known model of the UK, recommendations for its use. Revealed the experience of case-method teaching in a lecture at universities, independent work of students, the decision of situational problems, role-playing games. Highlights the steps for creating technology of case-method at Manchester, University of Canterbury. It was stated that the prospect of the use of case-methodin the practice of domestic university education is extremely important.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч481.292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Воронка Г. 
Академічне консультування в навчально-освітньому процесі Канади і Великобританії / Г. Воронка // Шлях освіти. - 2008. - № 1. - С. 27-30. - укp.

Розглянуто процеси культурно-освітнього розвитку в університетах Канади та Великобританії, особливості навчання та витрати на здобуття вищої освіти у цих країнах. Значну увагу приділено діяльності університетських структур: асоціації "конституційного захисту", відділу працевлаштування, центру посередницьких послуг, офісу захисту прав студентів. Розкрито діяльність структурних підрозділів Канадської студентської федерації та Національної студентської спілки Великобританії, які діють при універсистетах зазначених країн для задоволення потреб студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч484(7КАН)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Воронка Г. 
"Інформаційно-поліграфічне забезпечення" навчального процесу у британських ВНЗ / Г. Воронка // Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 21-22. - укp.

Висвітлено зміст інформаційних даних, вміщених у довідково-рекламних проспектах, реєстрах і каталогах післядипломних програм у британських ВНЗ, які рекламують ефективне викладання навчальних програм в інституціях магістратури та післядипломних професійно-кваліфікаційних курсів. Охарактеризовано специфіку текстового викладу у проспектах та їх поліграфічне оформлення. Упорядники проспектів акцентують увагу на специфічних традиціях в університетах, вміщують проголошені адміністрацією університетів принципи, довідкові спецматеріали, а також побутові інформаційні дані щодо кліматичних особливостей на території Британських островів, гарантування житлових умов у гуртожитках університетів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гуаріно К. 
Аналіз латентних змінних: новий підхід до ранжирування / К. Гуаріно, Г. Риджвей, М. Чунь, Р. Баддін // Вища шк.. - 2006. - № 4. - С. 59-77. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Описано застосування баєсівського методу аналізу латентних змінних для розрахунку рейтингу університетів Великої Британії та США на основі пакета показників якості. Зроблено порівняння рейтингів, розрахованих методом прихованих змінних, та традиційних, одержаних зважуванням та сумуванням.

Рассмотрено использование метода Баэса по анализу латентных переменных для расчета рейтингов университетов Великой Британии и США на основе пакета показателей качества. Проведено сравнение рейтингов, рассчитанных посредством метода скрытых переменных, и традиционных, полученных посредством взвешивания и суммирования.

The article deals with the application of the Bayes method of analysing latent variables for calculating the rating of the universities of Great Britain and the USA of the basis of the applications package of the quality indices. The ratings calculated by the method of latent variables are compared to the traditional ones received by way of summing and weighting.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711в6 + Ч484(7СПО)711в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Воронка Г. 
Аудит організації навчально-педагогічного процесу в закладах вищої освіти та фінансування ВНЗ / Г. Воронка // Вища шк.. - 2006. - № 1. - С. 72-78. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано особливості та роль аудиту організації навчально-педагогічного процесу в британських вищих навчальних закладах. Зазначено, що місія університетів у Великій Британії - пропагувати, підтримувати високий рівень навчально-освітньої, науково-дослідної, консультативно-комерційної діяльності, стимулювати вільний інтелектуальний розвиток, демократичний процес здобуття знань. Наголошено, що місією шкіл бізнесу, що є підрозділами університетів, є надання високоякісних освітньо-просвітницьких, професійно-навчальних послуг представникам місцевих етнічних громад, ділових кіл у галузі практичної економічної та підприємницької діяльності. Зазначено, що перевірка організації навчальної діяльності студентів полягає у визначенні рівня володіння професійними навичками, наявності навичок самостійної організації праці та здійснення наукового дослідження. Перевірка організації процесу викладання дисциплін полягає у визначенні ступеня професійної компетентності викладачів, умінні контактувати з присутніми в аудиторії, застосуванні ефективних педагогічних технологій, розвитку трансфертних професійних навичок. Наголошено, що фінансування вищих навчальних закладів у Великій Британії є процесом, який контролюється урядом і промисловими концернами та залежить від рівня наукових досліджень. Розкрито, що однією з проблем у комерціалізації наукових досліджень є налагодження контактів між авторами наукових концепцій і замовниками наукових проектів.

The peculiarities and the role of auditing the organization of educational-pedagogical process in the British higher educational establishments are considered. The author shows that financing higher educational establishments is one of the social priorities of Great Britain. It is centralized, differentiated, selective and diversified process on the level of state goverment


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ВЕЛ)49:Ч30/49 + Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського