Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.223.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Демченко В. А. 
Самосвідомість як фактор психологічної адаптації першокурсників до навчальної діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук / В. А. Демченко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено вплив самосвідомості на рівень психологічної адаптації до навчання студентів перших курсів. Запропоновано комплексний підхід щодо вивчення даного процесу, показано особливості формування самосвідомості студентів перших курсів. Конкретизовано рівні їх адаптації до умов навчання у вищих навчальних закладах (соціально-психологічний, особистісний та психофізіологічний). Виявлено, що сформованість позитивної Я-концепції визначає оптимальний перебіг процесу психологічної адаптації першокурсників до навчальної діяльності. Визначено методи діагностики та шляхи формування позитивної Я-концепції студентів. Обгрунтовано доцільність їх використання як засобу оптимізації психологічної адаптації першокурсників до нових умов навчальної діяльності. Наукове дослідження розвитку психологічної адаптації студентів перших курсів у процесі формування їх позитивної Я-концепції проведено з урахуванням сучасних умов навчання у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю952.2 + Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Торбіна Т. В. 
Конструктивізм та особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців / Т. В. Торбіна, К. Р. Циганкова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 108-112. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто відповідність сутності педагогіки конструктивізму основним положенням особистісно-орієнтовного підходу. Розглянуто функціональну наповненість концепцій особистісно-орієнтовного підходу і педагогіки конструктивізму. Відзначено гуманістичний характер навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів у процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лаврик Т. В. 
Індивідуальний робочий зошит як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів дистанційного навчання / Т. В. Лаврик // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 1. - С. 93-99. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему індивідуального підходу за умов дистанційного навчання. Зазначено щодо індивідуальних засобів управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Обгрунтовано необхідність запровадження у дистанційному курсі робочого зошиту як індивідуального засобу управління. Індивідуальний робочий зошит як елемент дистанційного курсу виконує розвивальну та управлінську функції. Структура робочого зошита містить: блок планування, блок обов'язкових та альтернативних завдань, блок самооцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сікорський П. 
Методичні умови диференційованого навчання студентів у вищих навчальних закладах / П. Сікорський // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено методичні умови диференційованого навчання студентів та обгрунтовано їх впровадження у ВНЗ. З метою організації диференційованого навчання підсумовано й узагальнено різні критерії для типологічного групування суб'єктів учіння. На основі проведених досліджень і встановленої системи методичних умов укладено організаційно-дидактичну модель диференційованого підходу до навчання фундаментальних дисциплін у ВНЗ і графічно розглянуто її структуру. Акцентовано увагу на тому, що реалізація основних методичних засад диференційованого підходу до навчання потребує не лише відповідної дидактичної підготовки науково-педагогічних працівників, а й проведення серйозної роботи з підготовки навчально-методичних матеріалів, визначення надійних критеріїв типологічного групування студентів, використання адаптованих контрольно-оцінювальних систем.

Определены методические условия дифференцированного обучения студентов и обосновано их внедрение в ВУЗ. С целью организации дифференцированного обучения подытожены и обобщены различные критерии для типологического группирования субъектов учения. На основе проведенных исследований и установленной системы методических условий создана организационно-дидактическая модель дифференцированного подхода к изучению фундаментальных дисциплин в ВУЗ и графически представлена ее структура. Акцентировано внимание на том, что реализация основных методических принципов дифференцированного подхода к обучению требует не только соответствующей дидактической подготовки научно-педагогических работников, но и проведения серьезной работы по подготовке учебно-методических материалов, определения надежных критериев типологического группирования студентов, использования адаптированных контрольно-оценочных систем.

The author motivates the introduction of methodics conditions of students' differentiated training at a higher school and analyses reliable criteria of typological grouping of subjects of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кондрашова Л. В. 
Модульно-блокове структурування педагогічного знання як засіб саморозвитку особистості майбутнього вчителя / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 12-17. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Обгрунтовано можливість модульно-блокового структурування навчального матеріалу в подоланні протиріччя між індивідуально-творчим характером педагогічної праці й заформалізованою підготовкою майбутнього вчителя. Охарактеризовано модульно-блокову структуру навчальної інформації та її специфіку у розвитку творчих якостей як показника професіоналізму майбутніх педагогів. Запропоновано використання технології, побудованої за принципом рольової перспективи, за якої нестандартні дії студентів у проблемних ситуаціях забезпечують необхідні умови для саморозвитку творчих здібностей.

Обоснована возможность модульно-блокового структурирования учебного материала в преодолении противоречий между индивидуально-творческим характером педагогического труда и формальной подготовкой будущего учителя. Охарактеризована модульно-блочная структура учебной информации и ее специфика в развитии творческих качеств как показателя профессионализма будущих педагогов. Предложено использование технологии, построенной по принципу ролевой перспективы, в которой нестандартные действия студентов в проблемных ситуациях обеспечивают необходимые условия для саморазвития творческих способностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267 + Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Черепанова Г. Л. 
Особливості взаємодії викладача зі студентами в процесі їхньої підготовки до самовиховання / Г. Л. Черепанова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 272-277. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто зміст курсу "Самовиховання конкурентоспроможної особистості", який розроблений і структурований у відповідності до принципів та якостей, характерних для екзістенціально орієнтованої освіти. Акцентовано увагу на тому, що провідним компонентом розробленого курсу є взаємодія педагога зі студентами, що грунтується на цінностях екзистенціалізму. Описано особливості рефлексивного управління діяльністю студента. Рекомендовано в процесі підготовки студентів до самовиховання використовувати методи, які б сприяли розвитку активності та формуванню внутрішній мотивації до самовиховної діяльності.

Рассмотрено содержание курса "Самовоспитание конкурентоспособной личности", который разработан и структурирован в соответствие с принципами и качествами, характерными для экзистенциально ориентированного образования. Акцентировано внимание на том, что ведущим компонентом разработанного курса является взаимодействие педагога со студентами, основанное на ценностях экзистенциализма. Описаны особенности рефлексивного управления деятельностью студента. Рекомендовано в процессе подготовки студентов к самовоспитанию использовать методы, которые бы способствовали развитию активности и внутренней мотивации к самовоспитательной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савченко Л. О. 
Індивідуальний підхід до навчання як складова успішності навчання в вищих навчальних закладах / Л. О. Савченко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 21-25. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На основі досліджень визначено ефективність впровадження індивідуального підходу до навчання як складової успішності навчально-пізнавальної діяльності у ВНЗ. З'ясовано, що індивідуальний підхід носить двосторонній характер і тісно пов'язаний з педагогічним тактом вчителя. Наголошено, що введення в навчальний процес особистісного підходу та ігрових технологій у навчанні позитивно позначилось на зростанні інтересу та пізнавальної активності студентів.

На основании исследований определена эффективность внедрения индивидуального подхода к обучению как составляющей успешной учебно-познавательной деятельности в ВУЗ. Выяснено, что индивидуальный подход носит двусторонний характер и тесно связан с педагогическим тактом учителя. Подчеркнуто, что введение в учебный процесс личностного подхода и игровых технологий в обучении позитивно сказалось на повышении интереса и познавательной активности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мамон О. В. 
Формування адекватної самооцінки студентів у процесі колективної роботи з Інтернет-ресурсами / О. В. Мамон // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 208-213. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено проблему формування самооцінки студентів. Проаналізовано вплив використання в навчальному процесі колективної роботи з Інтернет-ресурсами на формування адекватної самооцінки студентів. Встановлено взаємозв’язок між залученням студента до колективної взаємодії та формуванням у нього адекватної самооцінки. Розкрито переваги залучення студентів до оцінювання незалежних робіт, взятих з Інтернет-колекції, та роль такої оцінної діяльності в процесі формування здатності самоконтролю. Охарактеризовано особливості освітнього застосування Інтернет-ресурсів, їх вплив на функції самооцінки. Доведено, що за умов застосування новітніх технологій підвищується рівень значущості самостійної роботи студента та набуття ним умінь самооцінки навчальної діяльності.

Рассмотрен процесс формирования самооценки студентов. Проанализировано влияние использования в процессе обучения студентов коллективной работе с Интернет-ресурсами на формирование у них адекватной самооценки. Установлена взаимосвязь между привлечением студента к коллективному взаимодействию и формированием у него адекватной самооценки. Рассмотрены преимущества привлечения студента к оценке независимых работ, взятых с Интернет-коллекции, и роль такой оценочной деятельности в процессе формирования умений самоконтроля. Раскрыты особенности образовательного применения Интернет-ресурсов, их влияние на функции самооценки. Показано, что в условиях применения новейших технологий повышается уровень значимости самостоятельной работы студента и приобретения им умений самооценки учебной деятельности.

The article enlightens process of forming of students’ self-esteem. The influence of the use in the learning process of collective work with Internet resources on forming of students’ adequate self- esteem is analysed. Intercommunication between the involve of students into the group interaction and the formation of adequate selfesteem is set. Advantages of the involve of students into the assessment of independent works, taken from an Internet-collection, and the role of such assessed activity in the process of forming of self-control skills are considered. Features of using Internet resources in education are determined, their influence on function of selfesteem is shown. It is shown that meaningfulness of student’s independent work grows under the conditions of application of the newest technologies, and acquisition abilities of self- esteem of their educational activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Москалець М. М. 
Формування умінь самоконтролю навчальної діяльності студентів першокурсників економічного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. М. Москалець; МОНМС України, Криворіз. пед. ін-т ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Кривий Ріг, 2012. - 20 c. - укp.

Охарактеризовано сутність, зміст, структуру, форми й методи самоконтролю навчальної діяльності, вивчено й узагальнено стан проблеми його організації в студентів першокурсників економічного профілю. Визначено сутність і зміст, класифікації вмінь самоконтролю навчальної діяльності, критерії та рівні їх сформованості. Виявлено та теоретично обгрунтовано дидактичні умови формування у студентів першокурсників економічного профілю умінь самоконтролю навчальної діяльності, розроблено й експериментально перевірено інтегративну динамічну модель формування досліджуваного феномену. Експериментально доведено ефективність запропонованих засобів. Проведено кількісний, якісний та статистичний аналізи виявили тенденцію змін у компонентах умінь самоконтролю навчальної діяльності, загальних рівнях їх сформованості в студентів першокурсників економічного профілю експериментальних груп.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР) + Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Piniuta I. 
Assessment of collaborative skills = Оцінювання навичок співпраці студентів / I. Piniuta // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2019. - 78, № 1. - С. 96-100. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Розглянуто питання оцінювання засобів розвитку навичок співпраці студентів. В дослідженні студентам запропоновані види командної діяльності з використанням традиційних методів навчання та Інтернет додатків Google Docs, Meeting Words. Оцінювання здійснювалось з використання критеріїв рівності, участі та розподілу відповідальності. Комплекс дослідницьких методів, що поєднав спостереження за студентами та контент аналіз студентських проектів допоміг у виявленні ефективності використання даної методики у розвитку вміння співпраці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нагаєв В. М. 
Методологічні засади управління навчально-творчою діяльністю студентів : монографія / В. М. Нагаєв; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. - Харків : Стильна типографія, 2018. - 151 c. - Бібліогр.: с. 136-150 - укp.

Розглянуто педагогічні проблеми управління навчально-творчою діяльністю (НТД) студентів ВНЗ. Наведено теоретичні, методичні та методологічні основи управління НТД здобувачів освітніх ступенів. Обгрунтовано систему дидактичних форм і засобів управління НТД та механізми координації у педагогічній системі ВНЗ. Розроблено комплекс науково-методичного забезпечення управління НТД студентів ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838548 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського