Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.431$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Шапошнікова Н. П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Шапошнікова; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2001. - 21 c. - укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Палка О. В. 
Елементи професійної адаптації учнів ПТНЗ у процесі вивчення іноземних мов / О. В. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 140-146. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Доведено позитивний вплив високого рівня фахової підготовки викладача на процес професійної адаптації учнів ПТУЗ під час вивчення іноземних мов.

Доказано позитивное влияние высокого уровня профессиональной подготовки преподавателя на процесс профессиональной адаптации учащихся ПТУ на уроках изучения иностранного языка.

The elements of vocational school students' professional adaptation in the process of learning foreign languages with the help of professionally directed teaching course are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.431 + Ю952.14 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колісник-Гуменюк Ю. І. 
Професійна адаптація особистості як педагогічна проблема / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 147-158. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Встановлено ефективність проведення професійної адаптації особистості у процесі навчання в ПТОЗ. Систематизовано наукові досліження щодо узагальнення досвіду проведення професійної адаптації. Розглянуто проблему неадаптованості майбутніх спеціалістів.

Установлена эффективность проведения профессиональной адаптации личности в процессе обучения в профессионально-технических учебных заведениях. Систематизированы научные поиски педагогов относительно обобщения опыта проведения профессиональной адаптации. Рассмотрена проблема неадаптированности будущих специалистов.

The efficiency of a professional adaptation realization at vocational schools in the process of studies is analyzed. The pedagogues' scientific searches regarding to the experience generalization of professional adaptation realization are systematized. The problem of future specialists' inadaptability is determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч461.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Верченко Н. 
Учнівське самоврядування в умовах виховуючого середовища / Н. Верченко // Шлях освіти. - 2008. - № 3. - С. 31-32. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання учнівського самоврядування з метою створення умов розвитку та самореалізації особистості. Проведено дослідження організації учнівського самоврядування у різних навчальних закладах. Встановлено, що досвід застосування даної системи управління характерний для загальноосвітніх шкіл, ніж закладів професійно-технічної освіти (ПТО). Розглянуто структуру, склад і принципи діяльності органів учнівського самоврядування Єланецького професійно-аграрного ліцею (ЄПАЛ), в якому створено республіку "ТЕМП" (талановите, ерудоване молоде покоління). Доведено, що використання такого виховного середовища відповідає сучасній стратегії розвитку особистісного потенціалу учня, його самоактуалізації в навчально-виховному процесі навчальних закладів системи ПТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.431 + Ч461.431 + Ю252.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Титко Г. 
Учнівське самоврядування у професійному ліцеї / Г. Титко // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 1. - С. 20-22. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито зміст самоврядування в ліцеї як дієвого способу поєднання учнівського та педагогічного колективів. Розглянуто три етапи становлення та розвитку гуманістичної виховної системи у ліцеї. Висвітлено структуру та напрями роботи секторів учнівського самоврядування. Акцентовано увагу на принципах, яких слід дотримуватися в організації самоврядування у навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.431 + Ч464(4УКР)719

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Агапова М. Б. 
Категоріальний аналіз поняття "професійний інтерес учнів професійно-технічних навчальних закладів" / М. Б. Агапова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 29. - С. 111-114. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Зроблено категоріальний аналіз проблеми формування професійних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі фахової підготовки, встановлено взаємозв'язок між поняттями "мотивація", "мотив", "інтерес", "професійний інтерес". Сформульовано означення професійного інтересу як основної категорії дослідження.

Сделан категориальный анализ проблемы формирования профессиональных интересов учащихся профессионально-технических учебных заведений в процессе профессиональной подготовки, установлена взаимосвязь между понятиями "мотивация", "мотив", "интерес", "профессиональный интерес". Сформулировано определение профессионального интереса как основной категории исследования.

The article analyses the problem of forming vocational school students' professional interests in the process of professional training; defines the interrelation between such concepts as "motivation", "motive", "interest", "professional interest". Thedefinition of professional interest as the basic category of research is suggested in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.431 + Ю984.030.2-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського