Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (204)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 158
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фурман А. В. 
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Правда Ярославичів, 1997. - 339 c. - Библиогр.: с. 320-321 - укp.

У монографії вперше доцільно подається модульно-розвивальна система навчання, що пройшла теоретичну та експериментальну перевірку в загальноосвітніх школах України протягом п'яти років. Обгрунтовується соціально-культурна місія національної освіти, висвітлюється зміст принципів ментальності, духовності, розвитковості, модульності. Модульно-розвивальне навчання розглядається в контексті фундаментального соціально-психологічного експериментування, характеризується як система інноваційних освітніх технологій та експериментальних умов, аналізується у двох фазах реалізації пошукової діяльності - наукового проектування та освітнього мистецтва втілення цілісного модульно-розвивального процесу. Описується інноваційна система програмно-методичного забезпечення освітньої системи у єдності граф-схем і наукових проектів навчальних сценаріїв і розвивальних міні-підручників, програм самоповаги і самореалізації особистості учня. Позначаються принципи, алгоритми та особливості створення зазначених програмних компонентів, подаються їх фрагменти і зразки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Федоренко Д. Т. 
Мудрість козацької доби. Розробка нетрадиційних уроків і навчально-виховних заходів на засадах української етнопедагогіки : Посібник для студ. пед. навч. закл. і учителів та учнів нац. школи України / Д. Т. Федоренко. - Кривий Ріг : ПП "Вид. дім", 1999. - 144 c. - укp.

Розглянуто основні внутрішні особливості забезпечення ефективності та результативності уроків у початкових класах національної школи України. Висвітлено особливості визначних пам'яток давньої української культури: Велесової книги та Остромирова Євангелія. Детально проаналізовано історію походження українських козацьких танців - гопака, козачка та повзунця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.1-215 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жерносєк І. П. 
Науково-методична робота в загальноосвітній школі : Навч.-метод. посіб. / І. П. Жерносєк; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ІЗМН, 1999. - 160 c. - Бібліогр.: с. 153-155. - укp.

Розглянуто актуальні питання удосконалення організації та змісту внутрішньошкільної науково-методичної роботи загальноосвітньої школи, її головні принципи, а також проблеми розвитку традиційних і нових форм та змісту даної роботи, вимоги до її організації. Проаналізовано сучасний стан науково-методичної роботи майже у ста школах різних регіонів України, висвітлено роботу районих, міських методкабінетів і науково-методичних центрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Жерносек І. П. 
Науково-методична робота в навчальних закладах системи загальної середньої освіти / І. П. Жерносек; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 122 c. - укp.

Розглянуто головні завдання і напрями внутрішньошкільної науково-методичної роботи, особливості розвитку її нових та традиційних форм: індивідуальних, основних групових, масових. Досліджено проблеми створення, трансформування та моделювання передового педагогічного досвіду, його головні ознаки та критерії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бондар В. І. 
Теорія і технологія управління процесом навчання в школі / В. І. Бондар; АПН України. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 192 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади реформування управлінської діяльності керівників шкіл різного типу. Розкрито структуру педагогічного аналізу як провідної функції управління навчально-виховним процесом, зорієнтованим на особистість вчителя і учнів. Подано технологію діагностики процесу навчання, обробки інформації та прийняття управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жерносек І. П. 
Удосконалення науково-методичної роботи в сучасних загальноосвітніх школах, ліцеях і гімназіях / І. П. Жерносек; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 202 c. - Бібліогр.: с. 199-201. - укp.

Детально розкрито практику реалізації педагогічними колективами концепції неперервного підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів. Охарактеризовано особливості здійснення основних форм і змісту підвищення педагогічної майстерності (в індивідуальних, групових і масових формах). Окремий розділ присвячено проблемі трансформації та моделювання перспективного педагогічного досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жерносек І. П. 
Науково-методична робота в середніх загальноосвітніх навчальних закладах / І. П. Жерносек. - К. : ВІПОЛ, 2002. - 88 c. - Бібліогр.: с. 87. - укp.

Досліджено тенденції розвитку науково-методичної роботи в навчальних закладах системи загальної середньої освіти - загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях, коледжах, колегіумах. Охарактеризовано сучасний процес реалізації основних форм і змісту підвищення педагогічної майстерності педагогів в індивідуальних, групових і масових формах. Розглянуто проблеми роботи педколективу закладу над шкільною та районною науково-методичною темою.

Исследованы тенденции развития научно-методической работы в учебных заведениях системы общего среднего образования - общеобразовательных школах, лицеях, гимназиях, коледжах, коллегиумах. Охарактеризован современный процесс реализации основных форм и содержания повышения педагогического мастерства педагогов в индивидуальных, групповых и массовых формах. Рассмотрены проблемы работы педколлектива заведения над школьной и районной научно-методической темой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лещенко М. П. 
Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі : До проблеми педагогічної майстерності: Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / М. П. Лещенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : АСМІ, 2003. - 303 c. - Библиогр.: с. 294-299 - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади та методичні основи педагогічної майстерності вчителя за умов сучасного інформаційного суспільства. Висвітлено багаторічний педагогічний досвід творення пізнавально-активного поля позитивного потенціалу у школі "Чарівний світ". Запропоновано концепцію творення навчально-пізнавального середовища, в якому дитина, незалежно від характеру, здібностей, зовнішньої привабливості, матеріального статку та соціального статусу батьків, має право на щасливе життя.

Раскрыты теоретико-методологические и методические основы педагогического мастерства учителя в условиях современного информационного общества. Освещен многолетний педагогический опыт создания познавательно-активного поля позитивного потенциала в школе "Волшебный мир". Предложена концепция создания учебно-познавательной среды, в которой ребенок, независимо от характера, способностей, внешней привлекательности, материального достатка и социального статуса родителей, имеет право на счастливую жизнь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.466 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лещенко М. П. 
Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі : До проблеми педагогічної майстерності: Навч.-метод. посіб. Ч. 2 / М. П. Лещенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : АСМІ, 2003. - 239 c. - Библиогр.: с. 232-236 - укp.

Розглянуто особливості вивчення української мови у школі "Чарівний світ" за умов полілінгвальної системи навчання, а також розробки та впровадження в навчально-виховний процес моделі особливого мовного світу. Охарактеризовано взаємодію особистості з персоніфікованими мовними категоріями. Визначено закономірності мовного світу, характерні для фантастичної реальності.

Рассмотрены особенности изучения украинского языка в школе "Волшебный свет" в условиях полилингвальной системы обучения, а также разработки и внедрения в учебно-воспитальный процесс модели особенного языкового мира. Охарактеризовано взаимодействие личности с персонифицированными языковыми категориями. Определены закономерности языкового мира, характерные для фантастической реальности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.466 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бондаренко Г.  
Народознавство: прикладний аспект / Г. Бондаренко // Нар. творчість та етнографія. - 2007. - № 2. - С. 101-102. - укp.

Висвітлено досвід учителів - переможців конкурсу на кращий урок чи культурно-виховний захід з національно-патріотичного виховання - з творчого переосмислення різноманітного історико-етнографічного, фольклорного та літературного матеріалу.

Освещен опыт учителей - победителей конкурса на лучший урок или культурно-воспитательное мероприятие по национально-патриотическому воспитанию - по творческому переосмыслению разнообразного историко-этнографического, фольклорного и литературного материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52(23=УКР)я721 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Передовий педагогічний досвід освітян Хмельниччини : посібник / ред.: В. М. Федорчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2008. - 371 c. - укp.

Висвітлено передовий педагогічний досвід освітян Хмельниччини щодо викладання шкільних предметів, організації виховної роботи в загальноосвітніх закладах, описано особливості роботи в спеціальних навчальних закладах. Розкрито проблеми формування екологічної культури, морально-етичного словника молодших школярів за умов впровадження ідей гуманно-особистісної педагогіки. Запропоновано технологію викладання української літератури укрупненими дидактичними одиницями. Розглянуто можливості застосування інтерактивних технологій на уроках історії, географії, біології, англійської мови. Увагу приділено впровадженню мультимедійних засобів у навчально-виховний процес.

Освещен передовой педагогический опыт преподавания школьных предметов учителей Хмельницкой области, организации воспитательной работы в общеобразовательных заведениях, описаны особенности работы в специализированных учебных заведениях. Раскрыты проблемы формирования экологической культуры, морально-этического словаря младших школьников в условиях внедрения идей гуманно-личностной педагогики. Предложена технология преподавания украинской литературы укрупненными дидактическими единицами. Рассмотрены возможности применения интерактивных технологий на уроках истории, географии, биологии, английского языка. Уделено внимание внедрению мультимедийных средств в учебно-воспитательный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ХМЕ) + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Устименко С. Ф. 
Психологічні основи розвитку креативності особистості в умовах педагогічної інноватики : метод. посіб. / С. Ф. Устименко, Н. М. Токарева, А. І. Воронін, О. Л. Пінська, Є. Л. Гергель; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2007. - 268 c. - укp.

Проаналізовано можливості актуалізації креативного потенціалу особистості у контексті інноваційного освітньо-виховного процесу. Наведено рекомендації щодо розвитку креативності когнітивних процесів під час вивчення психологічних дисциплін майбутніми педагогами, методичні рекомендації вчителям щодо організації роботи дітей з ознаками обдарованості. Запропоновано методику застосування каузального педагогічного мислення.

Проанализированы возможности актуализации креативного потенциала личности в контексте инновационного образовательно-воспитательного процесса. Приведены рекомендации по развитию креативности когнитивных процессов при изучении психологических дисциплин будущими педагогами, методические рекомендации учителям по организации работы детей с признаками одаренности. Предложена методика применения каузального педагогического мышления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 я7 + Ч421.466 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Давидюк Н. Ю. 
Розвиток професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів засобами проектної діяльності. (З досвіду роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) : навч. посіб. / Н. Ю. Давидюк; Упр. освіти і науки Рівнен. облдержадмін., Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2008. - 98 c. - Бібліогр.: с. 91-96. - укp.

Розкрито актуальні питання розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальных закладів у системі післядипломної педагогічної освіти на підставі застосування методу проектів.

Раскрыты актуальные вопросы развития профессиональной компетентности внешкольных учебных заведений в системе последимпломного педагогического образования на основе применения метода проектов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Галус О. М. 
Трансформування наукових ідей у педагогічну практику : Наук.-метод. рек. / О. М. Галус; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Хмельниц. : РВВ ХГПА, 2007. - 34 c. - Бібліогр.: с. 33. - укp.

Висвітлено підходи до структурування ознак науково-педагогічної ідеї, розглянуто теоретичну модель і основні етапи трансформування наукових ідей. Наведено алгоритм діяльності творчої групи та вимоги до видання друкованих матеріалів за наслідками трансформування науково-педагогічних ідей.

Освещены подходы к структурированию признаков научно-педагогической идеи, рассмотрены теоретическая модель и основные этапы трансформирования научных идей. Приведены алгоритм деятельности творческой группы и требования к опубликованию печатных материалов с учетом последствий трансформирования научно-педагогических идей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р108110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Щоголєва Л. О. 
Діагностичні процедури в моніторингових дослідженнях якості науково-методичної роботи : метод. посіб. / Л. О. Щоголєва; Волин. ін-т післядиплом. пед. освіти, каф. упр. діяльн. - Луцьк : Твердиня, 2009. - 76 c. - Бібліогр.: с. 71-74. - укp.

Наведено характеристику моніторингу як сучасного механізму управління науково-методичною роботою у закладах освіти. Розглянуто інструментарій моніторингових діагностичних досліджень. Обгрунтовано рекомендації щодо викорисання одержаних результатів у процесах проектування й організації науково-методичної роботи. Розроблено технологію проведення моніторингових досліджень у загальноосвітніх закладах, описано основні діагностичні процедури. Розглянуто кваліметричні моделі оцінювання ефективності науково-методичної роботи освітнього закладу.

Дана характеристика мониторинга как современного механизма управления научно-методической работой в образовательных учреждениях. Рассмотрен инструментарий мониторинговых диагностических исследований. Обоснована рекомендации по использованию полученных результов в процессах проектирования и организации научно-методической работы. Разработана технология проведения мониторинговых исследований в общеобразовательных заведениях, описаны основные диагностические процедуры. Рассмотрены квалиметрические модели оценивания эффективности научно-методической работы образовательного учреждения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 р + Ч421.410 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Організація та зміст освітнього процесу в навчально-виховних закладах Запорізької області у 2008 - 2009 навчальному році : метод. рек.:у 2 ч. Ч. 1 / упоряд.: В. Я. Ястребова; Упр. освіти і науки Запоріз. обл. держ. адмін. - З. : ЛІПС, 2008. - 296 c. - Библиогр.: с. 252 - укp.

Наведено методичні рекомендації управлінцям, методичним службам Запорізької області та педагогічній громаді щодо покращання організації навчально-виховного процесу. Висвітлено положення про моніторинг діяльності загальноосвітнього навчального закладу нового типу (гімназії, ліцею, колегіуму) щодо реалізації галузевої програми впровадження профільного навчання на 2008 - 2010 рр. Проаналізовано досвід реалізації завдань державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю в діяльності науково-дослідницької лабораторії КЗ "ЗОІППО" ЗОР. Розкрито психолого-педагогічні аспекти організації навчально-виховного процесу за умов реалізації гуманістичної освітньої парадигми. Розглянуто питання оновлення технології організації методичної роботи з учителями початкових класів на регіональному рівні, а також проектування й реалізації акмеологічної програми розвитку та саморозвитку управлінської майстерності керівника закладу освіти. Наведено рекомендації учителям української мови та літератури, математики, біології, географії, економіки, хімії, фізики й астрономії щодо організації навчально-виховного процесу.

Приведены методические рекомендации управленцам, методическим службам Запорожской области и педагогической общественности об улучшении организации учебно-воспитательного процесса. Освещены положения о мониторинге деятельности общеообразовательного учебного заведения нового типа (гимназии, лицея, коллегиума) по реализации отраслевой программы внедрения профильного обучения на 2008 - 2010 гг. Проанализирован опыт реализации задач государстенной целевой программы работы с одаренной молодежью в деятельности учебно-опытной лаборатории КЗ "ЗОИППО" ЗОР. Раскрыты психолого-педагогические аспекты организации учебно-воспитательного процесса в условиях реализации гуманистической образовательной парадигмы. Рассмотрены вопросы обновления технологии организации методической работы с учителями начальных классов на региональному уровне, а также проектирования и реализации акмеологической программы развития и саморазвития управленческого мастерства руководителя образовательного заведения. Приведены рекомендации для учителей украинского языка и литературы, математики, биологии, географии, экономики, химии, физики, астрономии по организации учебно-воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ЗАП) + Ч421.46 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Творческая лаборатория учителя (опыт освоения инновационной технологии "Экология и развитие" образовательными учреждениями г. Севастополя) : учеб.- метод. пособие / ред.: Е. В. Макагон; Севастоп. гор. гуманит. ун-т. - Суми : Унив. кн., 2008. - 188 c. - рус.

Рассмотрены актуальные вопросы организационного, научно-методического и психологического сопровождения инновационной образовательной технологии "Экология и развитие". Проанализирован опыт педагогов-практиков по освоению интегрированных курсов, апробации форм и методов работы по новым учебникам в контексте реализации данной педагогической технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01р + Ч421.215.1 + Ч421.466р + Ю984.030.229р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Просіна О. В. 
Всеукраїнський експеримент - школа методичного досвіду у Миколаєві / О. В. Просіна, А. І. Велікандо // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 140-141. - укp.

Наведено результати роботи семінару "Школа методичного досвіду", що відбувався у Миколаєві. Головна мета роботи Школи - у діалогічній взаємодії знайти оптимальні технології, методи для впровадження інтегрованих курсів "Мистецтво" та "Художня культура" згідно програми Всеукраїнського науково-практичного семінару за проблемою "Організаційно-методичні засади впровадження інтегрованих курсів освітньої галузі "Естетична культура".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кухарчук Т. А. 
Організаційно-педагогічні умови адаптації молодих вчителів природничих дисциплін до роботи в школі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. А. Кухарчук; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2008. - 20 c. - укp.

На підставі психолого-педагогічного аналізу літературних джерел розкрито суть поняття "професійна адаптація молодого вчителя природничих дисциплін", а також зміст структурних компонентів адаптації (інтегративно-особистісного, регулювально-технологічного, предметно-діяльнісного, самоактуалізаційного). Виявлено організаційно-педагогічні умови забезпечення успішної адаптації молодих учителів, а саме: спрямування їх педагогічної діяльності на усвідомлення цілей адаптації; функціональне педагогічне управління нею; реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до організації процесу адаптації; системність в організації професійної адаптації вчителів природничих дисциплін. Експериментально перевірено ефективність реалізації даних умов. Розроблено модель управління адаптацією молодих учителів до роботи в школі. Визначено критерії та показники їх адаптованості - професійні й індивідуально-психологічні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Павленко В. І. 
Організація науково-методичної роботи в школах сільської місцевості : автореф. дис... канд. пед. наук / В. І. Павленко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження організації науково-методичної роботи в школах сільської місцевості. Розкрито сутність науково-методичної роботи, визначено її функції та особливості організації на засадах управлінського підходу. Охарактеризовано основні етапи науково-методичної роботи, досліджено їх реалізацію в практичній діяльності шкіл на базі програмно-цільового підходу. Розроблено кваліметричну модель визначення оптимальних форм і методів організації науково-методичної роботи на кожному етапі її реалізації з урахуванням регіональних і місцевих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського