Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (204)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 158
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фурман А. В. 
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Правда Ярославичів, 1997. - 339 c. - Библиогр.: с. 320-321 - укp.

У монографії вперше доцільно подається модульно-розвивальна система навчання, що пройшла теоретичну та експериментальну перевірку в загальноосвітніх школах України протягом п'яти років. Обгрунтовується соціально-культурна місія національної освіти, висвітлюється зміст принципів ментальності, духовності, розвитковості, модульності. Модульно-розвивальне навчання розглядається в контексті фундаментального соціально-психологічного експериментування, характеризується як система інноваційних освітніх технологій та експериментальних умов, аналізується у двох фазах реалізації пошукової діяльності - наукового проектування та освітнього мистецтва втілення цілісного модульно-розвивального процесу. Описується інноваційна система програмно-методичного забезпечення освітньої системи у єдності граф-схем і наукових проектів навчальних сценаріїв і розвивальних міні-підручників, програм самоповаги і самореалізації особистості учня. Позначаються принципи, алгоритми та особливості створення зазначених програмних компонентів, подаються їх фрагменти і зразки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жерносєк І. П. 
Науково-методична робота в загальноосвітній школі : Навч.-метод. посіб. / І. П. Жерносєк; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ІЗМН, 1999. - 160 c. - Бібліогр.: с. 153-155. - укp.

Розглянуто актуальні питання удосконалення організації та змісту внутрішньошкільної науково-методичної роботи загальноосвітньої школи, її головні принципи, а також проблеми розвитку традиційних і нових форм та змісту даної роботи, вимоги до її організації. Проаналізовано сучасний стан науково-методичної роботи майже у ста школах різних регіонів України, висвітлено роботу районих, міських методкабінетів і науково-методичних центрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федоренко Д. Т. 
Мудрість козацької доби. Розробка нетрадиційних уроків і навчально-виховних заходів на засадах української етнопедагогіки : Посібник для студ. пед. навч. закл. і учителів та учнів нац. школи України / Д. Т. Федоренко. - Кривий Ріг : ПП "Вид. дім", 1999. - 144 c. - укp.

Розглянуто основні внутрішні особливості забезпечення ефективності та результативності уроків у початкових класах національної школи України. Висвітлено особливості визначних пам'яток давньої української культури: Велесової книги та Остромирова Євангелія. Детально проаналізовано історію походження українських козацьких танців - гопака, козачка та повзунця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.1-215 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бондар В. І. 
Теорія і технологія управління процесом навчання в школі / В. І. Бондар; АПН України. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 192 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади реформування управлінської діяльності керівників шкіл різного типу. Розкрито структуру педагогічного аналізу як провідної функції управління навчально-виховним процесом, зорієнтованим на особистість вчителя і учнів. Подано технологію діагностики процесу навчання, обробки інформації та прийняття управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жерносек І. П. 
Науково-методична робота в навчальних закладах системи загальної середньої освіти / І. П. Жерносек; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 122 c. - укp.

Розглянуто головні завдання і напрями внутрішньошкільної науково-методичної роботи, особливості розвитку її нових та традиційних форм: індивідуальних, основних групових, масових. Досліджено проблеми створення, трансформування та моделювання передового педагогічного досвіду, його головні ознаки та критерії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жерносек І. П. 
Удосконалення науково-методичної роботи в сучасних загальноосвітніх школах, ліцеях і гімназіях / І. П. Жерносек; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 202 c. - Бібліогр.: с. 199-201. - укp.

Детально розкрито практику реалізації педагогічними колективами концепції неперервного підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів. Охарактеризовано особливості здійснення основних форм і змісту підвищення педагогічної майстерності (в індивідуальних, групових і масових формах). Окремий розділ присвячено проблемі трансформації та моделювання перспективного педагогічного досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жерносек І. П. 
Науково-методична робота в середніх загальноосвітніх навчальних закладах / І. П. Жерносек. - К. : ВІПОЛ, 2002. - 88 c. - Бібліогр.: с. 87. - укp.

Досліджено тенденції розвитку науково-методичної роботи в навчальних закладах системи загальної середньої освіти - загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях, коледжах, колегіумах. Охарактеризовано сучасний процес реалізації основних форм і змісту підвищення педагогічної майстерності педагогів в індивідуальних, групових і масових формах. Розглянуто проблеми роботи педколективу закладу над шкільною та районною науково-методичною темою.

Исследованы тенденции развития научно-методической работы в учебных заведениях системы общего среднего образования - общеобразовательных школах, лицеях, гимназиях, коледжах, коллегиумах. Охарактеризован современный процесс реализации основных форм и содержания повышения педагогического мастерства педагогов в индивидуальных, групповых и массовых формах. Рассмотрены проблемы работы педколлектива заведения над школьной и районной научно-методической темой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Семенюк Т. В. 
Проектно-конструкторська діяльність педагога за модульно-розвивального навчання / Т. В. Семенюк // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 24-27. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано коротку характеристику професійної роботи вчителя як психолога-проектувальника за умов сучасної школи. Наведено приклади з досвіду вчителів-практиків ЗОШ № 10 м. Бердичева та ЗОШ № 46 м. Херсона.

Дана краткая характеристика профессиональной работы учителя как психолога-проектировщика в условиях современной школы. Приведены примеры педагогического опыта учителей-практиков ООШ степеней № 10 г. Бердичева и ООШ № 46 г. Херсона.

A short characteristic of a teacher's professional activity as a project making phycologist in the conditions of a modern school is represented. Experience examples of Berdychiv secondary school № 10 and Cherson secondary school № 46 practical teachers are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дудніченко Н. В. 
Розвиток творчого стилю діяльності педагога засобами методичної роботи школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Дудніченко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2003. - 20 c. - укp.

Розкрито специфіку розвитку творчого стилю діяльності педагога у процесі методичного навчання. Уточнено поняття "творчий стиль діяльності педагога", "методична робота", конкретизовано структуру, показники та рівні сформованості даного стилю діяльності педагога. Визначено завдання, зміст, форми, методи та педагогічні умови організації методичної роботи. Теоретично обгрунтовано та експериментально підтверджено результативність методичного навчання педагогів щодо розвитку творчого стилю діяльності за умов школи. Виявлено та перевірено сукупність педагогічних умов, що забезпечують результативність методичного навчання щодо формування високого та достатнього рівня творчого стилю діяльності педагогів, варіативність змісту методичної роботи відповідно з структурними елементами даної діяльності, створення творчого клімату на методичних заняттях, використання різноманітних форм методичної роботи, надання особистісно орієнтованої спрямованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лещенко М. П. 
Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі : До проблеми педагогічної майстерності: Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / М. П. Лещенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : АСМІ, 2003. - 303 c. - Библиогр.: с. 294-299 - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади та методичні основи педагогічної майстерності вчителя за умов сучасного інформаційного суспільства. Висвітлено багаторічний педагогічний досвід творення пізнавально-активного поля позитивного потенціалу у школі "Чарівний світ". Запропоновано концепцію творення навчально-пізнавального середовища, в якому дитина, незалежно від характеру, здібностей, зовнішньої привабливості, матеріального статку та соціального статусу батьків, має право на щасливе життя.

Раскрыты теоретико-методологические и методические основы педагогического мастерства учителя в условиях современного информационного общества. Освещен многолетний педагогический опыт создания познавательно-активного поля позитивного потенциала в школе "Волшебный мир". Предложена концепция создания учебно-познавательной среды, в которой ребенок, независимо от характера, способностей, внешней привлекательности, материального достатка и социального статуса родителей, имеет право на счастливую жизнь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.466 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лещенко М. П. 
Щастя дитини - єдине дійсне щастя на землі : До проблеми педагогічної майстерності: Навч.-метод. посіб. Ч. 2 / М. П. Лещенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : АСМІ, 2003. - 239 c. - Библиогр.: с. 232-236 - укp.

Розглянуто особливості вивчення української мови у школі "Чарівний світ" за умов полілінгвальної системи навчання, а також розробки та впровадження в навчально-виховний процес моделі особливого мовного світу. Охарактеризовано взаємодію особистості з персоніфікованими мовними категоріями. Визначено закономірності мовного світу, характерні для фантастичної реальності.

Рассмотрены особенности изучения украинского языка в школе "Волшебный свет" в условиях полилингвальной системы обучения, а также разработки и внедрения в учебно-воспитальный процесс модели особенного языкового мира. Охарактеризовано взаимодействие личности с персонифицированными языковыми категориями. Определены закономерности языкового мира, характерные для фантастической реальности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-215 + Ч421.466 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Титаренко І. О. 
Післядипломна освіта вчителя початкових класів в системі методичної роботи загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Титаренко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 22 c. - укp.

Уперше розроблено й обгрунтовано двокомпонентну модель післядипломної педагогічної освіти вчителів у системі внутрішньошкільної методичної роботи, яка містить базовий і варіативний компоненти з метою підвищення фахової компетентності вчителя як предметника, вихователя, методиста, а також для оперативного врахування труднощів у процесі безпосередньої професійної діяльності. Розкрито зміст варіативного компонента щодо врахування труднощів вчителя у проведенні соціально-педагогічної роботи з батьками. Показано необхідність підвищення рівня ділових стосунків. Розглянуто аспект формування компетентності вчителя у розвитку культури поведінки молодших школярів, а також використання сучасних інформаційних технологій. Проаналізовано критерії ефективності внутрішньошкільної методичної роботи з вчителями початкових класів. Удосконалено положення щодо форм організації внутрішньошкільної методичної роботи з учителями початкових класів, а також стосовно внутрішньошкільної методичної роботи у системі післядипломної освіти вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крутенко О. В. 
Інноваційні методи, засоби та форми розвитку особистості дитини у позанавчальний час (у контексті Авторської школи О.А. Захаренка) / О. В. Крутенко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 171-173. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто можливості ефективної організації позанавчальної діяльності учнів на прикладі Авторської школи О.А.Захаренка (село Сахнівка Корсунь-Шевченківського району Черкаської області); висвітлено значення цієї інноваційної педагогічної технології для самореалізації дитини як особистості.

Рассмотрена возможность эффективной организации внеклассной деятельности учащихся на примере Авторской школы А.А.Захаренко (село Сахновка Корсунь-Шевченковского района Черкасской области); определено значение данной инновационной педагогической технологии для самореализации ребенка как личности.

The item addresses the effective ways of organizing extracurricular activities of students implemented in A. Zakharenko Avtorska Shkola ( Author school) located in the village Sakhnovka, Korsun-Shevchenkivky District of Cherkasy Region). Defined also is the importance of the innovative teaching technology facilitating child's personality potential.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Москаленко І. 
Використання інтерактивних технологій у процесі підвищення педагогічної майстерності сучасного вчителя / І. Москаленко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 46-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Акцентовано увагу на такій складовій системи науково-методичної роботи як реалізація творчого потенціалу вчителя. Розглянуто визначення поняття "науково-методична робота", базові організаційні форми та її наукову спрямованість. Визначено чинники, що затримують впровадження нових нетрадиційних форм науково-методичної роботи. Виділено модулі підготовки педагогічних кадрів до застосування інноваційних методів навчання та елементи структури уроку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Добровольська Г. 
Пріоритетні напрями науково-методичної роботи у закладах освіти нового типу Чернігівщини / Г. Добровольська // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 2. - С. 30-36. - укp.

Висвітлено головні напрями науково-методичної роботи в освітніх закладах Чернігівщини нового типу. Наголошено на перспективних моделях організації науково-методичної роботи з педагогами і на здатності закладів освіти нового типу області виконувати функцію науково-методичних центрів шкільної освіти міста, району. Розкрито інноваційні освітні технології, що вивчаються і творчо впроваджуються у систему науково-методичної роботи закладів освіти нового типу. Заслуговує на увагу дослідження методичного супроводу упровадження нових освітніх технологій у закладах освіти нового типу області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Грищенко Н. А. 
Розвиток комунікативних умінь учителів у системі методичної роботи загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. А. Грищенко; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему сучасної теорії та практики - розвитку комунікативних умінь учителів у системі методичної роботи загальноосвітньої школи. Висвітлено аспект вирішення суперечностей між зростаючими вимогами суспільства та держави щодо змісту, методів, засобів, форм мовленнєвої діяльності та недостатністю спеціально організованої підготовки щодо комунікативної діяльності вчителя, між інноваційними процесами за умов гуманізації освіти та сучасними вимогами до системи методичної роботи у загальноосвітній школі, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель цієї роботи. Запропонована модель враховує аспекти формування творчої особистості, підготовку до інноваційної діяльності, де провідним компонентом є мистецтво комунікаційних можливостей учителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чепурна Н. 
Нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників засобами інформаційних технологій / Н. Чепурна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 52-53. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Надано інформацію про проект "Інформатизація регіональної системи освіти", пілотний варіант якого впроваджується в Чернівецькій області. Розкрито завдання проекту, зокрема, створення навчальних матеріалів нового покоління. Ключовою умовою проекту є забезпечення високого рівня доступності інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) для педагогів і учнів. Висвітлено досвід створення ресурсного центру Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. Визначено задачі, які призначене розв'язувати дистанційне навчання. Вказано на можливості використання ІКТ шкільними бібліотеками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мариновська О. 
Методика векторного аналізу модернізації професійного потенціалу як системного показника готовності вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності / О. Мариновська // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 3. - С. 152-160. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення рівня готовності вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності в системі науково-методичної роботи з педагогічними кадрами. Наведено таблицю діагностичної програми формування готовності вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності. Запропоновано методику векторного аналізу модернізації професійного потенціалу як системного показника готовності вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.467

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пальчук В. 
Удосконалення традиційних та розвиток нових форм роботи з педагогічними кадрами / В. Пальчук // Пед. пошук. - 2007. - № 1. - С. 65-66. - укp.

Акцентовано увагу на внутрішньо шкільній методичній роботі. Висвітлено досвід реалізації педагогічним колективом Навчально-виховного комплексу "Колківська ЗОШ 1 - Ш ступенів - ліцей" науково-методичної проблеми: "Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій на засадах особистісно орієнтованого навчання та виховання школярів". Визначено основні напрями, завдання та форми методичної роботи. Розглянуто нові форми роботи, зокрема, аукціон педагогічних ідей, творчий звітпроблемний стіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Щоголєва Л. 
Управління внутрішньошкільною методичною роботою: традиції та новаторство / Л. Щоголєва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 94-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему реформування методичних служб у системі освіти. Наведено визначення понять "управління","методична робота" та "методична культура". Сформульовано функції науково-методичної роботи, проаналізовано складові системи методичної служби. Доведено, що однією з передумов успішної професійної діяльності вчителів є професіоналізм керівників методичних служб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського