Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (15)Книжкові видання та компакт-диски (79)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Боришевский М. И. 
Развитие саморегуляции поведения школьников : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / М. И. Боришевский; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1992. - 77 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-734 + ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41324 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Боришевский М. И. 
Развитие саморегуляции поведения школьников : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / М. И. Боришевский; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1992. - 77 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-734 + ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41324 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Боришевский М. И. 
Развитие саморегуляции поведения школьников : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / М. И. Боришевский; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1992. - 77 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-734 + ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41324 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Боришевский М. И. 
Развитие саморегуляции поведения школьников : Дис...д-ра психол.наук:19.00.07 / М. И. Боришевский; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1992. - 77 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-734 + ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41324 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Шиліна З. М. 
Формування громадянської позиції особистості в педагогічній системі А. Макаренка / З. М. Шиліна // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 1. - С. 133-135. - укp.

Автор рассматривает действенность и результативность системы морального воспитания, построенной на педагогике содружества взрослых и детей и принципе параллельного педагогического воздействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гриценко Л. І. 
А.Макаренко про гуманну роль соціуму в розвитку особистості / Л. І. Гриценко // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 1. - С. 103-107. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Показана суть гуманистических ценностей и ориентаций А. Макаренко, которые первостепенную роль в развитии личности отводят социальным факторам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433(4УКР)6-213 + Ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Костюк В. В. 
Творче самовиявлення особистості школяра у навчально-виховному процесі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Костюк; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Луганськ, 1999. - 16 c. - укp. - рус.

Розглядаються психолого-педагогічні умови, які забезпечують оптимальне творче самовиявлення учнів у навчально-виховному процесі. Розкрито дійові форми та методи, які всіляко сприяють активному самоствердженню та самореалізації особистості школяра. Показано, як переорієнтувати педагогічний процес на цілі розвитку та саморозвитку всебічно розвиненої творчої особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Научитель О. Д. 
Ціннісні орієнтації студентів: психологічні фактори формування, розвитку, трансформації : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. Д. Научитель; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена дослідженню ціннісних орієнтацій (ієрархічна структура та фактори, що впливають на її формування). У роботі наведені результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій студентів вузу протягом усього навчання. Показано, що в процесі надбання теоретичних знань, практичних вмінь під час навчання у вузі здійснюється формування системи ціннісних орієнтацій. Встановлено, що система ціннісних орієнтацій має складну, диференційовану та ієрархічно організовану структуру. На зміст та рівень інтеграції ціннісних орієнтацій значною мірою впливає рік навчання, спеціалізація за факультетом, статево-вікові фактори.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Боришевський М. Й. 
Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. / М. Й. Боришевський, С. Т. Музичук, В. В. Антоненко, Л. П. Удодова, Л. І. Пилипенко, П. Д. Фролов, Н. Д. Володарська, І. В. Мартинюк; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1999. - 190 c. - Бібліогр.: с. 182-190. - укp.

Розкривається сутність самоактивності особистості, аналізуються психолого-педагогічні, соціально-психологічні чинники, що сприяють зростанню в учнів здатності до проявів самоактивності, забезпечують їхню участь у вихованні на рівні суб'єкт-суб'єктної взаємодії з педагогом, актуалізують потребу у самовихованні. Розглядаються теоретичні й методологічні засади дослідження самоактивності учнів у виховному процесі, способи оволодіння суспільними цінностями у становленні самоактивності учнів, оцінні ставлення як чинник самоактивності учнів у виховному процесі. Проводиться психологічний аналіз залежностей між самоактивністю учнів у виховному процесі й рівнем їх вихованості, висвітлюються духовні цінності як детермінанта самоактивності особистості у вихованні й самовихованні та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч421.352.212 + Ю984.010.2-990-78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Малыхина Л. И. 
Формирование приемов мыслительной деятельности школьников как необходимое условие воспитания их активности и самостоятельности / Л. И. Малыхина // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 53-60. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены некоторые пути формирования таких условных операций как сравнение, анализ, синтез, обобщение, а также вопрос формирования у школьников умения выделить главное, существенное в материале, который изучается.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Артюшенко А. О. 
Вольові якості школярів і методики їх оцінки / А. О. Артюшенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 18. - С. 31-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано апробовані методики оцінки вольових якостей в учнів у процесі занять фізичною культурою. Модифіковано відомі раніше та розроблено нові тестові фізичні вправи.


Ключ. слова: вольові якості, тестові фізичні вправи, критерії оцінки
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ротерс Т. Т. 
Теорія і методика розвитку особистості школяра у взаємодії фізичного та естетичного виховання : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Т. Т. Ротерс; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 40 c. - укp.

Визначено методологічні засади взаємодії фізичного та естетичного виховання в процесі розвитку особистості. Виявлено специфічні можливості ритму як домінантного компонента даної взаємодії у процесі розвитку школяра. На підставі дослідження теорії ритму, його значущості та прояву в різних галузях життєдіяльності людства розроблено модель ритмічного розвитку особистості школяра. Визначено основні засоби ефективності та наведено критерії встановлення рівня ритмічного розвитку школярів різного шкільного віку. Розроблено методику розвитку даної якості у школярів, яку запроваджено в практичну діяльність загальноосвітніх шкіл, а також розглянуто стан професійної підготовки вчителів до проведення такого виду роботи. Доведено вплив музично-ритмічних вправ на розвиток відчуття ритму у школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.21 + Ч421.354 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Паращенко Л. І. 
Формування організаторських та управлінських умінь в учнів ліцею бізнесу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. І. Паращенко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано структуру, зміст, педагогічні умови й методи формування в учнів ліцею бізнесу організаторських і управлінських умінь. Розроблено методику діагностики управлінських здібностей учнів. Представлено технологію формування організаторських та управлінських умінь у ліцеїстів, яка грунтується на принципах ігрової та практичної підготовки, використанні методу проектів і створення особливого освітнього середовища ліцею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + У9(4УКР)р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Максимова О. О. 
Іван Огієнко та ідея досягнення успіху дітьми / О. О. Максимова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 53-56. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто ідею розвитку оптимізму, почуття досягнення успіху дітьми у контексті доробку І. Огієнка.

Рассмотрена идея развития оптимизма, чувства достижения успеха детьми в контексте наследия И. Огиенка.

The idea of development of optimism and children's feeling of achieving success are considered in the context of I. Ogiyenko's heritage.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Артюшенко А. О. 
Виховання вольових якостей в учнів середнього шкільного віку в процесі занять фізичною культурою : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. О. Артюшенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Запропоновано інформативні методики та критерії оцінювання вольових якостей у молодших підлітків. Показано, що прояв даних якостей в учнів V - VII класів значною мірою залежить від рівня їх фізичної підготовленості та функціональної рухливості нервових процесів. Діти віком 10 - 13-ти років характеризуються відносно високим рівнем вольових проявів і більш значним приростом показників фізичних здібностей. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні засоби та методику виховання вольових якостей учнів у процесі розвитку основних фізичних здібностей - швидкості, сили, витривалості, швидкісно-силових якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.21 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327389 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Алєксєєнко Т. Ф. 
Виховання особистості у Пласті : моногр. / Т. Ф. Алєксєєнко, Ю. М. Жданович; Ін-т пробл. виховання АПН України. - 2-ге вид. - К. : ПП "Проспект-А", 2006. - 262 c. - Бібліогр.: с. 236-262. - укp.

Розглянуто цілісну систему виховання особистості у молодіжній громадській організації Пласт. Розкрито теоретичні та методологічні засади виховного процесу, особливості його становлення та функціонування за сучасних умов. Охарактеризовано структуру, принципи, зміст і методику виховання особистості у цій організації.

Рассмотрена целостная система воспитания в молодежной общественной организации Пласт. Раскрыты теоретические и методологические основы воспитательного процесса, особенности его становления и функционирования в современных условиях. Охарактеризованы структура, принципы, содержание и методика воспитания личности в этой организации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч422(4УКР)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Брода М.  
Виховання самостійності особистості: історія, теорія і практика : Навч.- метод. посіб. / М. Брода; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2006. - 120 c. - (Унів. б-ка). - Бібліогр.: с. 116-120. - укp.

Розкрито питання історії становлення, теорії та практики організації виховання самостійності у навчанні учнів. Розглянуто рівні самостійності та її місце у структурі особистості. Висвітлено концептуальні засади виховання самостійності учнів у незалежній Україні. Проаналізовано авторитарні особливості фронтальної форми роботи та розкрито її негативну роль у процесі виховання.

Раскрыты вопросы истории становления, теории и практики организации воспитания самостоятельности в обучении учащихся. Рассмотрены уровни самостоятельности и ее место в структуре личности. Освещены концептуальные основы воспитания самостоятельности учащихся в независимой Украине. Проанализированы авторитарные особенности фронтальной формы работы и раскрыта ее негативная роль в процессе воспитании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості учнів в умовах позашкільних навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф., 30 - 31 берез. 2006 р., Київ. Ч. 3 / ред.: І. Д. Бех; АПН України. Ін-т пробл. виховання, Укр. держ. центр позашк. освіти. - К. : Грамота, 2006. - 184 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування системи цінностей і духовних пріоритетів людини. Розглянуто питання пошуку, розвитку та підтримки талановитої й обдарованої особистості та створення педагогічних умов для самовиховання, самореалізації, самовдосконалення творчої особистості засобами навчально-виховної діяльності в гуртках, секціях, творчих об'єднаннях за інтересами. Проаналізовано особливості впливу комп'ютерних ігор на соціальні орієнтації підлітків. Розкрито деякі аспекти поліхудожнього виховання дітей мультимедійними засобами; типологію та проблеми організації екологічних дидактичних ігор у позашкільній діяльності; актуальні питання екологічних шкільних об'єднань.

Освещены проблемы формирования системы ценностей и духовных приоритетов человека. Рассмотрены вопросы поиска, развития и поддержки талантливой и обдаренной личности и создания педагогических условий для самовоспитания, самореализации, самоусовершенствования учащихся средствами учебно-воспитательной деятельности в кружках, секция, творческих объединениях по интересам. Проанализированы особенности влияния компьютерных игр на социальные ориентации подростков. Раскрыты некоторые аспекты полихудожественного воспитания детей мультимедийными средствами; типология и проблемы организации экологических дидактических игр во внешкольной деятельности; актуальные вопросы экологических школьных объединений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387я431 + Ч421.352.21я431

Шифр НБУВ: В349847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Голуб О. 
Виховання самостійності у першокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / О. Голуб // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано фактори, які зумовлюють особливості виховання самостійності у дітей у школах-інтернатах. Зазначено: у зв'язку з тим, що школа-інтернат охоплює педагогічним впливом все життя дитини, важливе значення має індивідуальна виховна робота. Акцентовано увагу на оформленні щоденників педагогічного спостереження та складанні планів індивідуальної роботи з першокласниками в напрямі формування самостійності дитини з моменту її зарахування до школи. Запропоновано систему прийомів психолого-педагогічної корекції молодшого школяра. Висвітлено мету курсу "Вступ до шкільного життя", гуртка "Абетка спілкування". Обгрунтовано доцільність використання методики О. Смирнової, адаптованої до умов школи-інтернату. Розкрито прийоми методики: мовленнєве спілкування, яке включене в діяльність; планування ігрової діяльності; "усний щоденник".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.212 + Ч424(4УКР)714.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Зарицька В. В. 
Формування у старшокласників здатності до самореалізації : Автореф. дис... канд. психол. наук / В. В. Зарицька; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Запропоновано теоретичне обгрунтування феномену "самореалізація особистості старшокласника". Проаналізовано суть і зміст життєвої компетентності як суттєвої детермінанти самореалізації. Виділено сукупність компетенцій, які забезпечують здатність до самореалізації. Обгрунтовано доцільність цілеспрямованого формування цієї здатності у старшому шкільному віці. Розроблено систему роботи з формування здатності старшокласників до самореалізації на базі дослідження рівня розвитку основних компетенцій наприкінці навчання у IX класі. Як основні етапи послідовного циклу формування цієї здатності запропоновано самоактуалізацію, самовизначення та саморепрезентацію. Психологічний інструментарій дослідженого процесу містить модель і технологію формувального експерименту, а також програму для старшокласників і методичні рекомендації для шкільних психологів і педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.3 + Ч421.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343626 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського