Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (131)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.332$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Канішевська Л. В. 
Патріотичне виховання - складова частина виховання соціальної зрілості учнів / Л. В. Канішевська // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 67-73. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні питання патріотичного виховання учнів старших класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, які залишились без опіки батьків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332.13

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Седнєв В. В. 
Соціальна робота з дівчатами-підлітками : Метод. посіб. / В. В. Седнєв, І. О. Бабюк; Донец. обл. центр соц. служб для молоді. - Донецьк, 1997. - 73 c. - (Секс. здоров'я молоді; Вип.3). - укp. - рус.

Приведены современные данные о физиологических и психологических особенностях девочек-подростков, при этом основной упор делается на данные современных исследований. Рассматриваются вопросы полового воспитания, профилактики абортов и заболеваний, передающихся половым путем. Большое внимание уделено коррекционной работе, особенно групповой. Предложена простая и надежная методика исследования личности подростка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-349 я8 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гусак Н. І. 
Підготовка юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н. І. Гусак; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.

На підставі теоретичного аналізу наукових досліджень з проблеми підготовки молоді до сімейного життя та виконання сімейних функцій, а також практики такої підготовки, вітчизняного та зарубіжного досвіду розкрито суть і виявлено особливості роботи з юнаками-старшокласниками стосовно зазначеної проблеми. Відзначено необхідність використання потенціалу сприятливого мікросередовища у процесі підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: шкільних навчальних дисциплін, позаурочної виховної діяльності, спецкурсу "Майбутній чоловік та батько", батьківської сім'ї, соціального оточення та соціальних служб. Виокремлено критерії та рівні підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька, розроблено й експериментально перевірено форми та методи ефективної підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Городнова Н. М. 
Соціально-психологічні чинники становлення статеворольової ідентифікації підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. М. Городнова; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. - К., 2006. - 24 c. - укp.

Розкрито особливості соціально-психологічних чинників становлення статеворольової ідентифікації підлітків. Висвітлено стан даної проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці. Проаналізовано особистісно-гендерний підхід у дослідженні чинників статеворольової ідентифікації. Розроблено й експериментально перевірено психокорекційну програму. Обгрунтовано психолого-педагогічні програми взаємодії сім'ї та школи, наведено методичні рекомендації вчителям, батькам щодо гармонійного розвитку статеворольової ідентифікації підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.2 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сухоленова О. Г. 
Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. Г. Сухоленова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Луганськ, 2000. - 20 c. - укp.

Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної та неповної сімей, встановлено причини деформації його у дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначено заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями стосовно дівчат з неадекватним образом "Я", які виховуються в неповних сім'ях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сінькевич Н. К. 
Формування морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків в умовах взаємодії школи та позашкільних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.06 / Н. К. Сінькевич; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування морально-ціннісних орієнтацій дівчат підліткового віку в системі взаємодії школи та позашкільних закладів. Запропоновано педагогічну програму для науково-методичного й організаційного забезпечення спільної роботи школи та позашкільних закладів у формуванні морально-ціннісних орієнтацій у дівчат-підлітків, яка передбачає єдине планування виховного процесу, системне визначення педагогічних цілей і завдань, шляхів їх реалізації, а також інформаційного забезпечення педагогічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Москальова А. С. 
Формування психологічної культури дівчат-підлітків в умовах позашкільного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. С. Москальова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Розроблено модель психологічної культури дівчини-підлітка, що містить такі складові: мотиваційно-потребову, інтелектуально-почуттєву, поведінково-вольову. Обгрунтовано рівні їх сформованості та визначено методичну базу діагностування. Виявлено типи психологічної культури дівчат-підлітків. Розроблено та впроваджено у діяльність позашкільного навчального закладу технологію (програму, зміст і форми роботи) формування психологічної культури дівчат-підлітків. На підставі результатів емпіричного дослідження доведено ефективність проведеного формуючого експерименту. Підтверджено, що за умов цілеспрямованої систематичної роботи практичного психолога позашкільного навчального закладу за відповідною технологією підвищується рівень сформованості психологічної культури дівчат-підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.02 + Ю952.2-734 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чеботарьова І. В. 
Формування якостей господині у дівчат-підлітків у позакласній роботі : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Чеботарьова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування якостей господині у дівчат-підлітків у позакласній роботі. Розкрито педагогічні погляди учених різних періодів на трудове виховання молоді, зокрема, щодо підготовки дівчат до виконання господарсько-побутових обов'язків у майбутній сім'ї, а також до ролі матері, дружини, берегині, хранительки домашнього вогнища. Наведено теоретичну модель зразкової господині, а також характеристику блоків розробленої моделі та досліджено взаємозв'язок між ними. Визначено фактори впливу на формування якостей господині у дівчат-підлітків. Проаналізовано сучасний стан трудового виховання дівчат, що є фундаментальною основою у формуванні якостей господині. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови реалізації системи з формування якостей господині у дівчат-підлітків на підставі розробленої програми роботи клубу "Господарочка", складовими якої є спецкурси: "Культура зовнішнього вигляду", "Культура дому", "Культура харчування", а також "Театр мод" та "Уроки моральності і духовності", система творчих завдань; проведення різноманітних позакласних заходів, які сприяють ефективному формуванню якостей господині у дівчат-підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бартків О. С. 
Особливості ресоціалізації неповнолітніх правопорушниць / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 108-111. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано сутність процесу ресоціалізації неповнолітніх осіб жіночої статі, розкрито особливості його організації. Визначено основні напрями та зміст ресоціалізаційної діяльності з неповнолітніми правопорушницями за умов жіночої колонії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Х884.9(4УКР)024 + Ч421.334 + Х884.9(4УКР)18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Turska D.  
Lekcje matematyki - czy maja plec? Sprawozdanie z trzeciego etapu badan / D. Turska, R. E. Bernacka // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 13-19. - Библиогр.: 16 назв. - пол.

Досліджено проблему ставлення учителя до учнів та оцінювання їх знань залежно від статі на уроках математики в польських ліцеях і гімназіях. За шкалою оцінювання поведінки вчителя, яка враховує чотири чинники, проведено опитування школярів. З'ясовано, що ставлення до дівчат є більш упередженим незалежно від статі вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Аніщенко О. В. 
Гендерна освіченість вчителів - актуальна проблема педагогічної науки і практики / О. В. Аніщенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 202-210. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблеми гендерної освіченості педагогів. Акцентовано увагу на необхідності впровадження диференційованого підходу до виховання хлопчиків і дівчаток, обліку педагогом гендерних особливостей учнів, формування партнерських відносин між різностатевими суб'єктами педагогічного процесу.

Рассмотрены проблемы гендерной образованности педагогов. Акцентировано внимание на необходимости внедрения дифференцированного подхода к воспитанию мальчиков и девочек, учета педагогом гендерных особенностей учащихся, формирования партнерских отношений между разнополыми субъектами педагогического процесса.

The publication contains the analysis of problem of teaching of adults on production. The basic forms of preparation, retraining, in-plant training of working shots are described. Attention on the questions of the educational and methodical providing of professional preparation of adults on production is accented


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дороніна Т. О. 
Теоретико-методологічні засади гендерної освіти та виховання учнівської молоді : [монографія] / Т. О. Дороніна; НАПН України, Ін-т вищ. освіти, Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Видавн. дім, 2011. - 330 c. - Бібліогр.: с. 277-330 - укp.

Визначено головні тенденції становлення та розвитку гендерної теорії в освіті. Проаналізовано теоретичний і практичний досвід впровадження гендерного знання в освітньо-виховний процес. Розроблено концепцію гендерної освіти та виховання учнівської молоді відповідно до завдань і перспектив розвитку національної системи освіти в Україні. Доведено, що провідною особливістю гендерної теорії є її міждисциплінарність. Складність самого феномена "гендер" зумовила його всебічний розгляд системою наук, які безпосередньо пов'язані з проблемами існування людини. Тому сучасна теорія гендеру має своє філософське, політико-правове, соціально-економічне та психологічне обгрунтування, що базується на теоретичних засадах відповідних наук. Ці теорії допомагають розглядати гендер як багатовимірне утворення, яке одночасно виступає як процес, структура та система стратифікації. Показано, що гендерний підхід в освіті - це новітня стратегія навчання та виховання молоді, заснована на розумінні рівності прав і можливостей у набутті освіти, гармонійному розвитку та самореалізації особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.358 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Євстігнеєва І. В. 
Педагогічні умови гендерного виховання учнів основної школи на уроках фізичної культури / І. В. Євстігнеєва // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 168-173. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Надано загальну характеристику педагогічних умов щодо гендерного виховання учнів основної школи на уроках фізичної культури. Проаналізовано методологічні засади як механізм гендерного виховання особистості та його прояву у вчинках, поведінці та діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кравченко Т. 
Радянська педагогіка другої половини ХХ століття про статеве виховання школярів / Т. Кравченко // Іст.-пед. альм.. - 2010. - Вип. 2. - С. 8-10. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено питання статевого виховання школярів. Розглянуто основні теоретичні положення статевого виховання підростаючого покоління у контексті вітчизняної педагогічної науки другої половини ХХ ст. З'ясовано, що успішне розв'язання завдань статевого виховання, учені вбачали в цілеспрямованому та систематичному виховному впливі з боку сім'ї, школи та громадськості з урахуванням вікових особливостей дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Павлущенко Н. М. 
Дослідження впливу статево-рольових стереотипів та основних чинників гендерної соціалізації на дітей молодшого шкільного віку / Н. М. Павлущенко // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 293-296. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито вплив статево-рольових стереотипів та основних чинників гендерної соціалізації на дітей молодшого шкільного віку: експериментально досліджено особливості впливу сім'ї, школи, засобів масової інформації, художньої літератури, серед яких базовим гендерним стереотипом є патріархальний, який реалізується в традиційних взаєминах подружжя, авторитарних і ліберальних стилях роботи педагогічних колективів, гендерних конфігураціях, відповідних казковим канонам героїні-жертви і героя-богатиря. Констатовано домінування формування стереотипів норм "правильної" чоловічої і жіночої поведінки всіма соціальними інститутами, де розуміння сутності та значення егалітарної взаємодії статей, яке пропонує демократичне суспільство, залишається лише предметом теоретичного дослідження.

Раскрыто влияние поло-ролевых стереотипов и основных факторов гендерной социализации на детей младшего школьного возраста, экспериментально исследованы особенности влияния семьи, школы, средств массовой информации, художественной литературы, из которых базовым гендерным стереотипом является патриархальный, реализующийся в традиционных взаимоотношениях супругов, авторитарных и либеральных стилях работы педагогических коллективов, гендерных конфигурациях, соответствующих сказочным канонам героини-жертвы и героя-богатыря. Констатирована тенденция доминирования формирования стереотипов норм "правильного" мужского и женского поведения всеми социальными институтами, где понимание сущности и значения эгалитарного взаимодействия полов, предлагаемого демократическим обществом, остается предметом теоретического исследования.

The article analyzes the impact of gender role stereotypes and the main factors of gender socialization on primary schoolchildren, these stereotypes and factors appearing and consolidating under the influence of family, peers, school, media.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бабінець Г. М. 
Гендерне виховання / Г. М. Бабінець, Р. І. Шиналь // Наша шк.. - 2011. - № 6. - С. 47-50. - укp.

У контексті гуманізації системи освіти України актуалізовано необхідність урахування психологічної категорії гендеру як складової особистісного підходу до організації навчання й виховання дітей. Визначено завдання гендерного виховання як процесу формування соціально організованих відносин між людьми різних статей. Наведено фрагменти уроків української літератури в X класі та української мови у VIII класі, під час яких учням надається інформація з гендерних питань, висвітлюється зміст понять "гендер", "гендерна рівність", "гендерна рівноправність", "гендерна поведінка".

В контексте гуманизации системы образования Украины актуализирована необходимость учета психологической категории гендера как составляющей личностного подхода к организации обучения и воспитания детей. Определены задачи гендерного воспитания как процесса формирования социально организованных отношений между людьми разного пола. Приведены фрагменты уроков украинской литературы в X классе и украинского языка в VIII классе, во время которых ученикам предоставляется информация по гендерным вопросам, освещается содержание понятий "гендер", "гендерное равенство", "гендерное равноправие", "гендерное поведение".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ш5(4УКР) р20 + Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Яценко Л. 
Формування культури гендерних взаємовідносин старшокласників: теоретичний аспект / Л. Яценко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 263-266. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито змістову сутність поняття «культура гендерних взаємовідносин» через призму понять «культура», «взаємовідносини», «гендер». Обґрунтовано необхідність гендерного підходу до виховання молодого покоління на всіх етапах розвитку особистості. На основі проведеного теоретичного дослідження зроблено висновок про важливість формування цих якостей у хлопців і дівчат старшого шкільного віку.

Раскрыта смысловая сущность понятия «культура гендерных взаимоотношений» в свете понятий «культура», «взаимоотношения», «гендер». Обоснована необходимость гендерного подхода к воспитанию молодого поколения на всех этапах развития личности. На основе проведенного теоретического исследования сделан вывод о важности формирования этого качества у юношей и девушек старшего школьного возраста.

Contents and essence of the conception «culture of gender intercourse» to pass through prism of conceptions «culture», «intercourse» and «gender» are considered. The necessity of a gender approach in educating the younger generation at all stages of development is substantiated. Peculiarity of forming those qualities in the boys and girls of the senior school’s age as basic theoretical research are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кікінежді О. 
Гендерний розвиток молодшого школяра: соціалізаційний аспект / О. Кікінежді // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25. - С. 343-348. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто чинники гендерної соціалізації молодших школярів. Проаналізовано прихований соціалізаційний план підручників початкової школи на основі проведеної гендерної експертизи. Показано шляхи інтегрування гендерного підходу в систему початкової освіти в контексті егалітарної парадигми та особистісно орієнтованого навчання та виховання.

Рассмотрены факторы гендерной социализации младших школьников. Проанализирован скрытый социализационный план учебников начальной школы на основе проведенной гендерной экспертизы. Показаны пути интегрирования гендерного подхода в систему начального образования в контексте эгалитарной парадигмы и личностно ориентированного обучения и воспитания.

The aspects of gender socialization of pupils of primary school are discussed. The higgen socializing plan of the textbooks of primary school the gender expertiese is analized. The ways of integration og the gender approach to system of of primary-school education in the context of the egalitarian paradigm, personality-oriented education and upbringing are displayed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ремізанцева К. О. 
Розвиток гендерних стереотипів у студентів вищих навчальних закладів США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / К. О. Ремізанцева; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Конкретизовано головні дефініції теорії гендерної стереотипізації. Розглянуто історичні аспекти й витоки становлення та розвитку гендерних стереотипів у системі вищої освіти. Обгрунтовано етапи розвитку гендерних стереотипів у студентів ВНЗ США (І-й етап (1944 р. - початок 1980-х pp.) - етап започаткування та розвитку теоретичного вивчення гендерних стереотипів; ІІ-й етап (середина 1980-х p. - початок XXI ст.) - етап розширення змісту гендерних питань та активізації діяльності з подолання гендерних стереотипів). Виокремлено найбільш ефективні шляхи корекції та подолання наявних гендерних стереотипів у студентів. Виявлено позитивний історико-педагогічний досвід вивчення й подолання проблеми гендерних стереотипів у США й розглянуто шляхи творчого використання теоретичних і практичних здобутків американської системи вищої освіти у сфері гендерної проблематики в сучасну систему вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч483(7СПО)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Коваль С. М. 
Гендерно орієнтований підхід до навчання та виховання учнів середніх шкіл США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. М. Коваль; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2012. - 20 c. - укp.

Проаналізовано зарубіжну та вітчизняну наукову літературу з питання гендера та гендерного підходу в освіті, уточнено зміст базових понять. Аргументовано доцільність упровадження гендерно роздільної освіти й охарактеризовано організацію процесу навчання та виховання в гендерно роздільних школах США. Експліковано можливості творчого використання провідних, інноваційних ідей, технологій і практичного досвіду роздільної за статтю освіти учнів у процесі осмислення й вдосконалення системи середньої освіти України. Обгрунтовано зміст навчального спецкурсу "Основи гендерного підходу в системі середньої освіти США", для реалізації якого створено навчально-методичний комплекс (навчальна програма та посібник для студентів, учителів "Гендерний підхід у системі середньої освіти США: історія та сучасність", структурно-організаційна модель навчально-виховного процесу, розроблена й охарактеризована на основі гендерного підходу).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393315 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського