Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (104)Журнали та продовжувані видання (81)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.29$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 302
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мушак А. Я. 
Телекомунікації для дистанційного навчання: впровадження дистанційних мультимедійних технологій у навчальних програмах / А. Я. Мушак // Управляющие системы и машины. - 1998. - № 5. - С. 83-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Дано огляд основних напрямків використання інтерактивної мультимедіа в дистанційному навчанні на основі телематики. Опис кожної складової підкріплений прикладами із реальних навчальних середовищ. Наведено ймовірні способи програмної реалізації розглядуваних напрямів мультимедійної інтерактивності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Довгялло О. М. 
Телекомунікації для дистанційного навчання: використання інтерактивних засобів у навчальних програмах / О. М. Довгялло, А. Я. Мушак // Управляющие системы и машины. - 1998. - № 4. - С. 32-39. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Ключ. слова:
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Мушак А. Я. 
Інтерактивна мультимедіа - невід'ємний атрибут сучасних технологій дистанційного навчання / А. Я. Мушак // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 100-101. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Визначено основні напрями використання інтерактивної мультимедіа в дистанційному навчанні. Проаналізовано можливі способи застосування інтерактивної мультимедіа в навчальних програмах. На основі дистанційного "Курсу комунікаційних та інформаційних технологій" розглянуто конкретні способи обслуговування засобами інтерактивної мультимедіа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Довгялло А. М. 
Опыт дистанционного обучения на основе телекоммуникационных технологий в Украине / А. М. Довгялло, В. В. Колос, С. П. Кудрявцева, А. Ф. Манако, Ю. В. Цыбенко // Управляющие системы и машины. - 1999. - № 5. - С. 84-91. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Довгялло А. М. 
Технология проектирования и разработки гибких дистанционных обучающих курсов на основе телематики / А. М. Довгялло, В. В. Колос, С. П. Кудрявцева // Управляющие системы и машины. - 1999. - № 1. - С. 79-95. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Технологія базується на покроковому проектуванні моделі Системи Гнучкого Дистанційного Навчання (СГДН). Наведено структуру моделі та характеристики її компонентів: вивчення та викладання, комп'ютерні комунікації, засоби навчання, гнучкість, організаційне середовище. Розглянуто кроки, що складають суть процесу проектування та розробки СГДН.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Образование и виртуальность-2000 : Сб. науч. тр.: По материалам 4-й Междунар. конф. Укр. ассоц. дистанц. образования / ред.: В. А. Гребенюк, В. В. Семенец; Укр. ассоц. дистанц. образования. Харьк. гос. техн. ун-т радиоэлектроники. Ун-т внутр. дел {Х.}, Севастоп. ин-т ядер. энергии и пром-сти. - Х.; Севастополь, 2000. - 262 c. - рус.

С позиций экономики, теории организации, образования рассмотрены проблемы внедрения дистанционных технологий в современное образование, а также вопросы теории виртуального и дистанционного обучения (ВО ДО), виртуальных образовательных сред. Раскрыты методологические и организационные аспекты ДО, а также вопросы контроля, тестирования знаний; приведены математические методы ДО. Описаны Flash-технологии для разработки мультимедийных учебных пособий ДО, а также Active Server Pages (ASP) для создания интерактивных систем ДО. На основе идеографического подхода проведен структурный синтез компьютерных программ для ДО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 я431 + Ч34(4УКР)764я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сухина В. Ф. 
Некоторые особенности и перспективы постклассического образования / В. Ф. Сухина // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 102-110. - Библиогр.: 19 назв. - рус.

Досліджено деякі посткласичні (постмодерністські) тенденції в освіті, які проявляються, значною мірою, під впливом зміни методологічних орієнтацій в сучасній науці. Ці зміни полягають, передусім, у посиленні ролі плюралістичних орієнтирів у теорії та практиці наукового пошуку, усвідомленні синергетичних уявлень про світ, а значить, розумінні процесів, що відбуваються в ньому, як істотно нелінійних, визнання ціннісної "навантаженості" науки. За сучасних умов освіта зазнає впливу постмодерністських наукових тенденцій, що, в свою чергу, активно впливає на науку та інші сфери культури. Однак, було б невірним розглядати класичні тенденції освіти як такі, що залишилися безповоротно в минулому. Сучасна освіта схильна до впливу і класики, і посткласики. Посткласична тенденція стимулює педагога до виявлення мінливості, спростувань, аномалій, робить акцент не на дистанційності у стосунках "викладач - студент", а на їх партнерстві. Можливо, що деякі посткласичні уявлення витримають перевірку часом і стануть класичними. Такими можуть стати, наприклад, розглянуті ідеї плюралізму, синергізму, зміни ціннісної "навантаженості" знань.


Ключ. слова: освіта, класичні традиції, посткласична освіта, постмодерністські тенденції, плюралізм, синергетика, ціннісна "навантаженість" науки і знань
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рижкова С. А. 
Інновації в освіті: теорія та практика розбудови дистанційних технологій навчання / С. А. Рижкова // Наука та наукознавство. - 2000. - № 1-2. - С. 93-99. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Узагальнено соціальні й економічні передумови розвитку технологій дистанційного навчання у світі. Розглянуто методологічну, організаційну, апаратну та програмну складові забезпечення навчального процесу. Показано можливості дистанційних технологій щодо учбових планів, курсів учбових дисциплін і контролю рівня знань під час навчання у різних інструментальних середовищах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(0)764 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Олійник В. В. 
Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті (організаційно-педагогічний аспект) : Навч. посіб. / В. В. Олійник; АПН України. Центр. ін-т післядипл. пед. освіти. - К., 2001. - 147 c. - укp.

Наведено стислий аналітичний огляд стану дистанційної освіти за кордоном і в Україні. Запропоновано принципову структуру Української науково-освітньої телекомунікаційної мережі УРАН (Київський регіон). Обгрунтовано доцільність і можливість повномасштабного впровадження дистанційного навчання в післядипломну педагогічну освіту. Проаналізовано особливості методичного та дидактичного забезпечення дистанційного підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Подано перелік літератури з організаційно-педагогічних питань дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті.

Приведен краткий аналитический обзор состояния дистанционного образования за рубежом и на Украине. Предложена принципиальная структура Украинской научно-образовательной телекоммуникационной сети УРАН (Киевский регион). Обоснована целесообразность и возможность полномасштабного внедрения дистанционного обучения в последипломное педагогическое образование. Проанализированы особенности методического и дидактического обеспечения дистанционного повышения квалификации педагогических работников. Приведен перечень литературы по организационно-педагогическим аспектам дистанционного обучения в последипломном педагогическом образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290я7 + Ч34(4УКР)764я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Семенюк Т. В. 
Проектування освітнього простору за модульно-розвивального навчання / Т. В. Семенюк // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8. - С. 67-70. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано концептуальну модель граф-схем курсів навчальних дисциплін як інноваційного варіанта календарно-тематичного планування педагогічної діяльності вчителів і учнів. Розроблено технологічна модель науково-педагогічного проектування нового програмово-методичного забезпечення, теоретично обгрунтовано дидактичні засади (принципи, технологію та досвід) структурування предметних курсів. Розглянуто питання ролі і місця граф-схем у практичній діяльності педагогів, керівників навчальних закладів.

Представлена концептуальная модель граф-схем курсов учебных дисциплин как инновационного варианта календарно-тематического планирования деятельности учителей и учащихся в условиях модульно-развивающего обучения.

The conceptual model of graph-schemes as an innovational variant of thematic planning for pedagogical activities of teachers and pupils is represented in modular-developmental training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Каптерев А. И. 
Основные принципы и направления создания виртуального образовательного пространства / А. И. Каптерев // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 8-я междунар. конф. "Крым-2001". - 2001. - 1. - С. 425-430. - рус.

Розглянуто особливості віртуальної комунікації в епоху Інтернет, визначено принципи та напрямки створення віртуального освітнього середовища. Запропоновано для використання систему МЕДІАГНОЗІС, реалізовану на кафедрі віртуальних комунікацій МДУКМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345647/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Образование и виртуальность-2001 : Сб. науч. тр.: По материалам 5-й Междунар. конф. Укр. ассоц. дистанц. образования / ред.: В. А. Гребенюк, В. В. Семенец; Укр. ассоц. дистанц. образования. Харьк. гос. техн. ун-т радиоэлектроники. Ун-т внутр. дел {Х.}, Севастоп. ин-т ядер. энергии и пром-сти. - Х.; Ялта, 2001. - 362 c. - рус.

Обсуждены особенности развития дистанционного образования (ДО) в Республике Таджикистан, приведен сравнительный анализ технологий ДО и телемедицины, а также использования мультимедийных программ для обучения студентов, имеющих слабую школьную подготовку по физике. Описаны алгоритмы оценки знания ДО, информационно-обучающий сервер в данной системе, рассмотрены дидактические принципы построения программных продуктов контроля знаний ДО и заочных форм обучения. Отражен опыт создания дистанционной учебной программы для вузов, освещены особенности разработки экспертной системы перевода технического текста с немецкого языка. Описан мультиагентный модуль распознавания уровня знаний студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 я431 + Ч34(4УКР)764я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Заєць О. Й. 
Візуалізація дистанційного навчання / О. Й. Заєць // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 170-174. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми візуалізації дистанційного навчання з урахуванням сучасних можливостей інформаційних технологій та психо-фізіологічних особливостей пізнавальних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Філіпова Л. Я. 
Організація дистанційного навчання на базі Інтернет-технологій (зарубіжний досвід) / Л. Я. Філіпова // НТІ. - 2002. - № 1. - С. 42-44. - укp.

Розглянуто організаційні складові дистанційного навчання: технологічне забезпечення та педагогічні аспекти. Проаналізовано освітні можливості Інтернет як основи інформаційного середовища дистанційного навчання. Представлено позитивний досвід впровадження дистанційного навчання на базі web-технологій в університетах Росії, США, Канади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Журавльов А. В. 
Педагогічно орієнтований WEB-дизайн для створення електронних навчальних посібників дистанційного навчання / А. В. Журавльов, І. І. Журавльова // Електронні зображення та візуальні мистецтва. - К., 2002. - С. 193-195. - укp.

Надано рекомендації, розроблені Центром дистанційного навчання Української Академії державного управління при Президентові України для створення електронних навчальних посібників дистанційного навчання.

Recommendations for the Distance learning WEB-books design, which were prepared in the Ukrainian Academy of Public Administration, Office of the President of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пальчевський С. С. 
Сугестопедагогіка / С. С. Пальчевський; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2002. - 394 c. - Бібліогр.: с. 320-330. - укp.

Розглянуто сугестопедагогіку як психотерапевтичну течію педагогіки, визначено її засади. Встановлено взаємозв'язки з сугестологією, психотерапією, психологією, фізіологією, генетикою, філософією сучасної освіти та основами театрального мистецтва. З використанням головних напрямів сугестопедагогіки, зокрема, гіпнопедії, релаксопедії, сугестопедії викладено основи теорії навчання та виховання. Виявлено причини, що призвели до згасання гіпнопедичного напряму. Висвітлено питання щодо сугестопедагогічного школознавства, зокрема, принципи розбудови сугестопедагогічних систем освітнього закладу, їх функціональні можливості, а також вимоги до особистості сугестопедагога.

Рассмотрена сугестопедагогика как психотерапевтическое течение педагогики, определены ее источники. Установлены взаимосвязи с сугестологией, психотерапией, психологией, физиологией, генетикой, философией современного образования и основами театрального искусства. С использованием главных направлений сугестопедагогики, в частности, гипнопедии, релаксопедии, сугестопедии изложены основы теории обучения и воспитания. Выявлены причины, приведшие к угасанию гипнопедического направления. Освещены вопросы сугестопедагогического школоведения, в частности, принципы строительства сугестопедагогических систем образовательного заведения, их функциональных возможностей, а также требования к личности сугестопедагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)-2 + Ч33(4УКР)-2 + Ч311.292 + Ю984.030.2-9с759

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА626079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Манако А.  
Розробка сімейства он-лайнових інформаційних ресурсів для телекомунікаційних освітніх середовищ / А. Манако, В. Манако, К. Синица // Електронні зображення та візуальні мистецтва. - К., 2002. - С. 196-206. - укp.

Предложена концептуальная модель системы информационных ресурсов (ОИР), разработанная на основании данных анализа требований к он-лайновым ОИР, предъявляемых различными категориями пользователей (обучаемых, преподавателей, администраторов, разработчиков, инфо-брокеров). Модель обеспечивает основу для создания ОИР, способных функционировать в различных телекоммуникационных образовательных средах и поддерживать разнообразные сценарии дистанционного обучения. На ее основе разработана система-демонстратор, включающая гетерогенную цифровую библиотеку, семейство специализированных он-лайновых каталогов и набор сервисов, ориентированных на разработчиков и конечных пользователей.

The paper presents a detailed analysis of key requirements to the on-line information resources (OIR) posed by the main user categories (learner, tutor, administrator, developer, info-broker). Based on that, a conceptual framework for OIR system development is proposed, which enables incorporation of the OIR system in different on-line learning environments and its use in a variety of distance learning scenarios. A pilot system has been developed to justify the concept, including a heterogeneous digital library, a family of subject-oriented on-line catalogues, and a collection of developers-oriented and end-user-oriented services. Perspectives of further development and extension of functionality of the pilot system are discussed. As a unique example, a virtual exhibition of the learning process is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жилінкова І.  
Зобов'язання з надання послуг у сфері інтерактивної (дистанційної) освіти / І. Жилінкова // Право України. - 2002. - № 4. - С. 108-113. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)211.8 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Бріскін Ю.  
Галузеві особливості Internet-освіти [Електронний ресурс] / Ю. Бріскін // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 27-29. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

The author considers field specific peculiarities of Internet-education.


Ключ. слова: особливості, Internet-утворення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Левченко Э. Н. 
Основы суггестопедии : Учеб. пособие / Э. Н. Левченко; Славян. гос. пед. ун-т. - Славянск : Печат. двор, 2003. - 368 c. - рус.

Описан метод суггестопедии, раскрыта сущность основных понятий, используемых в данной области, в частности, внушения, сознания, тела, духа, души человека. Рассмотрен человек как биоэнергетическая система. Показана роль внушения в его жизни, описаны его виды. Определены функции транспортных систем организма. Проанализированы особенности авербальной формы внушения, определены уровни регуляции в зависимости от состояния сознания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю962 я73 + Ч311.291 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653785 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського