Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (19)Книжкові видання та компакт-диски (149)Журнали та продовжувані видання (46)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)421.0-36$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 173
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Узбек О.  
До питання про аналіз індивідуального ринку товарів / О. Узбек, О. Шепеленко // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 313-318. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Відмічається, що в нових умовах господарювання в торгівлі важливого значення набуває проблема виявлення формування політики раціонального асортименту. Простежується динаміка попиту і ціни на товари лікеро-горілчаного асортименту торговельного підприємства "Юпітер" за 1998 р. (дані подано у вигляді кривої попиту). Знайдено оцінку оптимальної ціни на кожний вид товару, на основі якої можна прийняти науково обгрунтоване управлінське рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.42 + У9(4УКР)421.512.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ліпич Л. Г. 
Методи визначення потреб індивідуальних споживачів / Л. Г. Ліпич, С. Я. Войтович. - Луцьк : Надстир'я, 1999. - 207 c. - Бібліогр.: 110 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання дослідження потреб населення, закономірності їх формування та розвитку. Запропоновано використання статистично-поведінкового методу для визначення потреб індивідуальних споживачів у товарах тривалого вжитку. Особливу увагу приділено теоретичним та обчислювальним аспектам розрахунку граничних потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Споживча оцінка асортименту та якості товарів : Зб. наук. пр. / ред.: Н. К. Кисляк; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 2000. - 207 c. - укp.

Узагальнено результати досліджень актуальних проблем товарознавства продовольчих і непродовольчих товарів за ринкових умов. Значну увагу приділено аналізу споживчих властивостей традиційних і нових видів м'ясних, молочних, хлібобулочних, плодоовочевих товарів для масового і лікувально-профілактичного призначення. Вивчено умови і терміни зберігання харчових продуктів, зрізаних квітів, спрямовані на зниження втрат продукції та стабілізацію її якості. Досліджено структуру асортименту і стану ринку непродовольчих товарів в Україні (фотоапаратів, годинників, керамічних виробів, взуття, текстильних матеріалів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж609 я43 + У9(4УКР)421.0-361.4 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кардаш В. Я. 
Товарна інноваційна політика : Навч. посіб. / В. Я. Кардаш; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1999. - 123 c. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Розглянуто головні методичні положення товарної інноваційної політики, показано необхідність та ефективність широкого застосування результатів наукових досліджень, технологічно гнучких виробництв, систем автоматизованого проектування, засобів сучасного маркетингу, нововведень у створенні конкурентоспроможних видів товарів. Висвітлено процес управління товарним асортиментом, якістю товарів та послуг, планування та організації створення нового товару. Здійснено функціонально-вартісне обгрунтування інноваційного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32 + У9(4УКР)421.0-361.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зозулев А. В. 
Поведение потребителей : Учеб. пособие / А. В. Зозулев. - К. : Знання, 2004. - 364 c. - Библиогр.: с. 357-364 - рус.

Рассмотрены важнейшие аспекты поведения людей на потребительском рынке. Определены основные культурные, социальные, личностные, психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, предложены модели потребительского поведения, охарактеризован процесс принятия решений потребителями. Проанализированы особенности изучения потребительских мотиваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21я73 + У9(4УКР)421.0-361.1я73 + Ю959.91я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Карпов В. А. 
Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку : Навч. посіб. / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. - 2-е вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2003. - 284 c. - Бібліогр.: с. 282-284. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання кон'юнктурних спостережень, запропоновано методику аналізу та прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин. Наведено конкретні напрямки вдосконалення роботи, спрямованої на вивчення ринків за умов становлення підприємництва. Визначено показники кон'юнктури науково-технічної продукції, запропоновано класифікацію методів аналізу економічної кон'юнктури.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы конъюнктурных наблюдений, предложена методика анализа и прогнозирования состояния отдельных рынков с учетом особенностей перехода Украины к рынковым отношениям. Приведены конкретные направления усовершенствования работы, направленной на изучение рынков в условиях становления предпринимательства. Определены показатели конъюнктуры научно-технической продукции, предложена классификация методов анализа экономической конъюнктуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-362 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Иванова Р. Х. 
Поведение потребителей : Учеб. пособие / Р. Х. Иванова; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2003. - 118 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы поведения потребителей в условиях экономического обмена. Определены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей. Приведены методические рекомендации к проведению количественных и качественных исследований поведения потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21я73 + У9(4УКР)421.0-361.1я73 + Ю959.91-996я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652000 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Скибінський С. В. 
Поведінка споживачів : Навч. посіб. / С. В. Скибінський, Н. Ф. Басій, Л. М. Орел; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. - Л., 2004. - 103 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розкрито структуру і сутність поведінки споживачів, описано процес прийняття рішень індивідуальним споживачем. Проаналізовано мотивацію як фактор внутрішнього впливу на поведінку споживачів.

Раскрыты структура и сущность поведения потребителей, описан процесс принятия решений индивидуальным потребителем. Рассмотрены вопросы осознания, удовлетворения потребности и освобождения от товара. Проанализирована мотивация как фактор внутреннего влияния на поведение потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР) + У9(4УКР)421.0-36я73 + Ю959.91-996я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кучеренко В. Д. 
Маркетингова товарна політика : Підруч. / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2005. - 186 c. - Бібліогр.: с. 183-184. - укp.

Розглянуто питання формування та здійснення товарної політики підприємства, зокрема, визначення товарної стратегії, позиціонування товарів на ринку, управління життєвим циклом товарів, забезпечення конкурентоспроможності товарів і послуг. Проаналізовано особливості створення ефективного товарного знаку, забезпечення якісного сервісу.

Рассмотрены вопросы формирования и осуществления товарной политики предприятия, в частности, определения товарной стратегии, позиционирования товаров на рынке, управления жизненным циклом товаров, обеспечения конкурентоспособности товаров и услуг. Проанализированы особенности создания эффективного товарного знака, обеспечения качественного сервиса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1 + У9(4УКР)421.0-36 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Райко Д. В. 
Моделирование поведения потребителей при принятии решения о производстве и продвижении инновационных товаров : учеб. пособие / Д. В. Райко; НТУ "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2007. - 118 c. - Библиогр.: с. 108-117 - рус.

Освещены теоретические аспекты формирования потребительских предпочтений на промышленные товары, предложены концептуальные подходы к формированию решения о покупке. Рассмотрены проблемы создания и реализации на целевых рынках инновационных товаров, возможности моделирования оценки экономической эффективности их производства, приведена методика осуществления данной оценки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36-55в611я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Павлишин М. Л. 
Організація захисту прав споживачів : Опор. конспект лекцій для студ. Ч. 1 / М. Л. Павлишин, Д. І. Сапожник, І. В. Ємченко; Львів. комерц. акад. - Л., 2006. - 138 c. - Библиогр.: 126 назв. - укp.

Розглянуто питання теорії та практики організації захисту прав споживачів. Викладено загальні положення теорії поведінки споживача. Проаналізовано організацію та правові засади захисту прав споживачів у процесі торговельної діяльності.

Рассмотрены вопросы теории и практики организации защиты прав потребителей. Изложены общие положения теории поведения потребителя. Проанализированы организация и правовые основы защиты прав потребителей в процессе торговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)920.720.6я73-2 + У9(4УКР)421.0-361я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Поведінка споживачів : Конспект лекцій / уклад.: О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2007. - 134 c. - Бібліогр.: с. 132-133. - укp.

Розкрито сутність поведінки споживачів (ПС) за умов економічного обміну. Наведено мікроекономічний підхід до моделювання ПС. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на ПС. Охарактеризовано процес ухвалення рішень індивідуальним і організаційним споживачем. Розглянуто поведінкову реакцію покупців. Охарактеризовано маркетингові інструменти впливу на ПС. Викладено загальну характеристику методів дослідження ПС. Запропоновано методики, що застосовуються в процесі проведення якісних досліджень ПС.

Раскрыта сущность поведения потребителей (ПП) в условиях экономического обмена. Приведен микроэкономический подход к моделированию ПП. Определены факторы внутреннего и внешнего влияния на ПП. Охарактеризован процесс принятия решений индивидуальным и организационным потребителем. Рассмотрена поведенческая реакция покупателей. Охарактеризованы маркетинговые инструменты влияния на ПП. Изложена характеристика методов исследования ПП. Предложены методики, используемые при проведения качественных исследований ПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361я73-2 + У010.322.я73-2 + Ю959.91-996 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Скибінський С. В. 
Сегментування ринку в інвестиційних проектах / С. В. Скибінський, О. С. Скибінський. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2007. - 136 c. - Бібліогр.: с. 134-135. - укp.

Проаналізовано зв'язок сегментування ринку з маркетингом та інвестиційними процесами. Наведено інформацію про сегментаційні змінні товарів виробничого призначення та споживчого ринку, методики сегментування ринку та типологізування споживачів. Розкрито принципи вибору сегментів ринку і позиціонування товарів на ньому.

Проанализирована связь сегментирования рынка с маркетингом и инвестиционными процессами. Приведена информация о сегментационных переменных товаров промышленного предназначения и потребительского рынка, методиках сегментирования рынка и типологизирования потребителей. Раскрыты принципы выбора сегментов рынка и позиционирования товаров на нем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Щербань В. М. 
Товарна інноваційна політика : Навч. посіб. / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - К. : Кондор, 2006. - 396 c. - Бібліогр.: 109 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємництва в Україні. Розглянуто питання застосування маркетингових, конструкторських та технологічних інструментів і прийомів у створенні конкурентоспроможних видів товарів. Проаналізовано споживчий ринок держави, основні фактори та критерії маркетингового середовища, методи формування ідей та оцінки комерційних перспектив нового продукту, системи забезпечення процесу управління якістю та маркетингового управління інноваційною діяльністю.

Освещены теоретические и методологические основы формирования товарной инновационной политики современного предпринимательства в Украине. Рассмотрены вопросы применения маркетинговых, конструкторских и технологических инструментов и приемов в создании конкурентоспособных видов товаров. Проанализированы потребительский рынок государства, основные факторы и критерии маркетинговой среды, методы формирования идей и оценки коммерческих перспектив нового продукта, системы обеспечения процесса управления качеством и маркетингового управления инновационной деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357я73 + У9(4УКР)421.0-361.41я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ілляшенко С. М. 
Товарна інноваційна політика : Підруч. / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - Суми : Унів. кн., 2007. - 281 c. - Бібліогр.: с. 277-281. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, сучасні методи та прийоми генерування та відбору ідей. Викладено питання функціонально-економічного аналізу конструкцій і технологій виготовлення нових товарів, методи обгрунтування їх відповідності ринковим вимогам.

Освещены теоретические и методические основы маркетинга продуктовых инноваций, методы эффективного применения результатов научных исследований для создания конкурентоспособных товаров, современные методы и приемы генерирования и отбора идей. Изложены вопросы функционально-экономического анализа конструкций и технологий изготовления новых товаров, методы обоснования их соответствия требованиям рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41я73-1 + У010.357я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Загородній А. Г. 
Управління взаємозв`язками підприємства зі споживачами продукції : монографія / А. Г. Загородній, З. О. Коваль. - Л., 2008. - 364 c. - Бібліогр.: с. 285-301. - укp.

Висвітлено теоретичні та прикладні засади формування взаємозв'язків підприємства зі споживачами продукції, описано форми та методи їх державного регулювання. Наведено класифікацію господарських договорів, які використовуються у даній сфері, розглянуто типові зобов'язання сторін. Викладено методи економічного оцінювання й аналізу взаємозв'язків підприємства-виробника з посередниками та споживачами продукції, обгрунтовано напрями їх покращання. Розроблено методику рейтингового оцінювання у сфері відносин підприємства зі споживачами продукції.

Освещены теоретические и прикладные основы формирования взаимосвязей предприятия с потребителями продукции, описаны формы и методы их государственного регулирования. Приведена классификация хозяйственных договоров, используемых в данной сфере, рассмотрены типовые обязательства сторон. Приведены методы экономического оценивания и анализа взаимосвязей предприятия-производителя с посредниками и потребителями продукции, обоснованы направления их усовершенствования. Разработана методика рейтингового оценивания в сфере отношений предприятия с потребителями продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290 + У9(4УКР)421.0-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Літнарович Р. М. 
Побудова і дослідження математичної моделі успішного функціонування держави : порівняльний аналіз / Р. М. Літнарович, І. М. Літнарович; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. С.Дем'янчука. - Рівне, 2009. - 20 c. - Бібліогр.: с. 18. - укp.

Висвітлено особливості побудови математичної моделі успішного функціонування держави. Проведено порівняльний аналіз купівельної спроможності жителів України й європейців, українського трудового народу та депутатів. Увагу приділено вступу України до НАТО.

Освещены особенности построения математической модели успешного функционирования государства. Проведен сравнительный анализ покупательной способности жителей Украины и европейцев, украинского трудового народа и депутатов. Внимание уделено вступлению Украины в НАТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.2 в611 + Х819(4УКР)01 в641.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Скибінський С. В. 
Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. / С. В. Скибінський; Укоопспілка. - Л. : ЛКА, 2009. - 260 c. - Бібліогр.: с. 257-258. - укp.

Визначено місце та роль дослідження поведінки споживачів у маркетинговій діяльності фірми. Проаналізовано відмінності у прийнятті рішень споживачами-індивідами та споживачами-фірмами. Виявлено та класифіковано фактори, що впливають на формування поведінки-споживачів, обгрунтовано необхідність їх дослідження. Описано процес прийняття рішення покупцем товару, розглянуто варіанти мотивів відвідування маркетів, наведено характеристику дій споживачів за різних видів споживання. Розкрито вплив інформаційного чинника на процес прийняття рішення про покупку товару, запропоновано методику визначення ступеня зацікавленості потенційного покупця. Розглянуто логіко-математичні методи дослідження передкупівельного оцінювання варіантів товару покупцями.

Определены место и роль исследования поведения потребитиелей в маркетинговой деятельности фирмы. Проанализированы отличия в принятии решений потребителями-индивидами и потребителями-фирмами. Выявлены и классифицированны факторы, влияющие на формирование поведения-потребителей, обоснована необходимость их исследования. Описан процесс принятия решений покупателем товара, рассмотрены варианты мотивов посещения маркетов, дана характеристика действий потребителей при различных видах потребления. Раскрыто влияние информационного фактора на процесс принятия решений о покупке товара, приведена методика определения степени заинтересованности потенциального покупателя. Рассмотрены логико-математические методы исследования предварительного оценивания вариантов товара покупателем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 я73 + Ю959.91-996 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тридід О. М. 
Система обслуговування споживача: теорія і практика : монографія / О. М. Тридід, К. М. Таньков, Г. Я. Дутка; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К., 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 152-162. - укp.

Розглянуто проблеми формування системи обслуговування споживажа на підставі об'єднання можливостей виробництва, маркетингу та логістики сервісу. Сформульовано основні концептуальні положення формування системи цінностей обслуговування споживача за маркетингово-логістичним підходом. Увагу приділено проблемам сприйняття, ідентифікації, конкурентоспроможності потоку цінності сервісного продукту. Розкрито сутність й особливості ситуаційного управління системою обслуговування споживача, основною формою якого є управління сукупністю потоків функцій усіх підсистем підприємства із забезпеченням внутрішніх і зовнішніх зв'язків "підприємство - споживач".

Рассмотрены проблемы формирования системы обслуживания потребителя на основе объединения возможностей производства, маркетинга и логистики сервиса. Сформулированы основные концептуальные положения формирования системы ценностей обслуживания потребителей на базе маркетингово-логистического подхода. Уделено внимание вопросам восприятия, идентификации, конкурентоспособности потока ценности сервисного продукта. Раскрыты сущность и особенности ситуационного управления системой обслуживания потребителя, основной формой которого является управление совокупностью потоков функций всех подсистем предприятий с обеспечением внутренних и внешних связей "предприятие - потребитель".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дайновський Ю. А. 
Товарна інноваційна політика : навч. посіб. / Ю. А. Дайновський; Львів. комерц. акад. - Л., 2008. - 312 c. - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Розглянуто питання управління асортиментом товарної політики, планування та організації створення нового товару, системного управління якістю товарів і послуг. Визначено техніко-економічні показники та методи оцінювання якості продуктових інновацій, описано сучасні методи та засоби генерування ідей даних інновацій. Наведено функціонально-вартісне обгрунтування інноваційного продукту. Проаналізовано особливості застосування прийомів товарної політики для пошуку інноваційних рішень.

Рассмотрены вопросы управления ассортиментом товарной политики, планирования и организации создания нового товара, системного управления качеством товаров и услуг. Определены технико-экономические показатели и методы оценки качества продуктовых инноваций, описаны современные методы и средства генерирования идей данных инноваций. Приведено функционально-стоимостное обоснование инновационного продукта. Проанализированы особенности применения приемов товарной политики для поиска инновационных решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357я7 + У9(4УКР)421.0-361.41я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711110 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського