Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (118)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=У582.90$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гарасюк О. А. 
Передумови та економічна доцільність формування офшорних зон в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01 / О. А. Гарасюк; Наук.-дослід. екон. ін-т М-ва економіки України. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Досліджено науково-методичні засади формування та розвитку офшорних утворень. Висвітлено передумови та економічну сутність процесу формування офшорних юрисдикцій і розвитку офшорного бізнесу. Визначено теоретичні основи діяльності офшорів, уточнено понятійний апарат. Розроблено класифікаційні схеми офшорних компаній та зон. Описано багатокритеріальну класифікацію, що дозволяє охарактеризувати сутність офшорного бізнесу. На підставі узагальнення закордонного досвіду виявлено основні тенденції функціонування офшорних зон і закономірності їх створення. Наведено фактори розміщення офшорних утворень. Проаналізовано правові засади формування та діяльності офшорних центрів, узагальнено їх характерні риси та режими. Зроблено висновок щодо недоцільності створення на сучасному етапі в Україні офшорної зони.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.6 + У582.90 + У580-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315748 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жук О. І. 
Оцінка можливостей входження країн СНД в світову економіку (на прикладі компанії "Лукойл") / О. І. Жук. - К. : Вентурі, 2003. - 264 c. - Бібліогр.: 201 назв. - укp.

Розглянуто структуру та функції світового ринку, умови функціонування на ньому національних економік та окремих фірм. Висвітлено принципи формування конкурентоспроможності фірми та можливості перетворення її на транснаціональну корпорацію.

Рассмотрены структура и функции мирового рынка, условия функционирования на нём национальных экономик и отдельных фирм. Освещены принципы формирования конкурентоспособности фирмы и возможности превращения её в транснациональную корпорацию.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90 + У9(4РОС)305.652 + У9(4РОС)843.522

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козаченко А. В. 
Экономическая безопасность предприятия: сущность и механизм обеспечения : Моногр. / А. В. Козаченко, В. П. Пономарев, А. Н. Ляшенко. - К. : Либра, 2003. - 279 c. - Библиогр.: 195 назв. - укp.

Предложена вертикаль уровней экономической безопасности. Рассмотрены основные элементы экономической безопасности на разных уровнях: международном, национальном и региональном. Представлена совокупность критериев обеспечения социально-экономической безопасности региона. Раскрыты предпосылки возникновения понятия экономической безопасности предприятия и проанализирована ее сущность. Приведен критерий оценки уровня экономической безопасности предприятия. Изложена концепция формирования и функционирования механизма данной безопасности, определена его структура, а также методика оценки уровня экономической безопасности предприятия. Значительное внимание уделено адаптации предприятия: ее сущности, направлению, информационному обеспечению. Освещена организация планирования адаптации предприятия к изменениям внешней среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-99 + У9(4УКР)290-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гоголь Г. П. 
Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. України всіх форм навч. напряму "Економіка і підприємництво" (менедж.) / Г. П. Гоголь; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2004. - 147 c. - укp.

Розглянуто сутність маркетингової політики як інструменту впливу на цільові групи маркетингу. Описано види міжнародного маркетингу. Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок.

Рассмотрена сущность маркетинговых политик как инструментов влияния на целевые группы маркетинга. Описаны виды международного маркетинга. Освещены основные аспекты формирования международной маркетинговой деятельности, а также пути выхода на мировой рынок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1я73 + У584.3я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655798 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьмін О. Є. 
Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації) : Навч. посіб. для студ. спец. "Міжнарод. економіка" / О. Є. Кузьмін, Н. І. Горбаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 186 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Визначено суть поняття конкуренція, встановлено її значення в системі ринкової економіки, розглянуто види конкурентних середовищ та фактори впливу на конкуренцію. Висвітлено питання конкурентоспроможності товарів і послуг на світовому ринку, встановлено фактори забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства, товару, галузі, регіону, країни. Розглянуто сучасні мікростратегії міжнародної конкурентоспроможності, проаналізовано систему управління конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено механізм формування конкурентоспроможності національних економік, галузей, регіонів, засоби регулювання конкуренції на національному та міжнародному рівнях, встановлено особливості конкурентоспроможності за умов глобалізації.

Определена суть понятия конкуренция, установлена ее роль в системе рыночной экономики, рассмотрены различные виды конкурентной среды и факторы влияния на конкуренцию. Освещены вопросы конкурентоспособности товаров и услуг на мировом рынке, установлены факторы обеспечения международной конкурентоспособности предприятия, товара, отрасли, региона, страны. Рассмотрены современные микростратегии международной конкурентоспособности, проанализирована система управления конкурентоспособностью предприятия. Исследован механизм формирования конкурентоспособности национальных экономик, отраслей, регионов, средства регулирования конкуренции на национальном и международном уровнях, установлены особенности формирования конкурентоспособности в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-13я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Циганкова Т. М. 
Сучасна парадигма міжнародного маркетингу : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.05.01 / Т. М. Циганкова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 32 c. - укp.

Досліджено еволюцію формування та системну сутність сучасного міжнародного маркетингу, визначено його вплив на процеси інтернаціоналізації компаній і національних економік. Удосконалено методологію міжнародного маркетингу, наведено її критичну оцінку. Розроблено аксіоматику сучаної міжнародної маркетингової діяльності, виявлено тенденції та проблеми її розвитку за умов глобалізації, встановлено специфіку та напрями реалізації в Україні. Запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення міжнародної маркетингової діяльності на корпоративному рівні та створення макрорівневих передумов її активізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1 + У9(4УКР)829.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лисица Н. М. 
Международный маркетинг : Учеб. пособие / Н. М. Лисица, В. Д. Рогожин, В. В. Юрченко; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2004. - 174 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Рассмотрены общие вопросы международного маркетинга, освещены методы исследования рынков зарубежных стран. Описаны социально-культурные особенности принятия решений в сфере международного маркетинга в разных странах, его стратегии и организация маркетинговой деятельности предприятия, проанализировано формирование товарной политики. Раскрыты предпосылки и формы выхода предприятия на внешний рынок, определены факторы внешней среды, изучено влияние культурной среды на маркетинговую деятельность на внешних рынках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Панченко Є. Г. 
Міжнародний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Є. Г. Панченко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 468 c. - укp.

Визначено засади та функції міжнародного менеджменту. Проаналізовано стан розвитку міжнародних корпорацій (МК), а також діяльність міжнародних компаній з урахуванням особливостей країн, де вони працюють. Розглянуто особливості застосування сучасних методів та інструментів розв'язання МК ключових технологічних, фінансових, торговельних та інвестиційних проблем. Наведено основні напрями підвищення рівня соціальної відповідальності МК.

Определены основы и функции международного менеджмента. Проанализированы состояние развития международных корпораций (МК), а также деятельность международных компаний с учетом особенностей стран, где они функционируют. Рассмотрены особенности применения современных методов и инструментов решения МК ключевых технологических, финансовых, торговых и инвестиционных проблем. Приведены основные направления повышения уровня социальной ответственности МК.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657869 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Куриляк В. Є. 
Міжнародний менеджмент : Навч. посіб. / В. Є. Куриляк; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т. : Карт-бланш, 2004. - 268 c. - укp.

Розглянуто проблеми інтернаціоналізації підприємницької діяльності у процесі створення вартості. Представлено досягнення розвитку міжнародного менеджменту, охарактеризовано тенденції розвитку світового господарства. Висвітлено питання стратегічного менеджменту та менеджменту персоналу, паблік афеарз у міжнародному підприємстві.

Рассмотрены проблемы интернационализации предпринимательской деятельности при создании стоимости. Представлены достижения развития международного менеджмента, охарактеризованы тенденции развития мирового хозяйства. Освещены вопросы стратегического менеджмента и менеджмента персонала, паблик афеарз на международном предприятии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-212.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Циганкова Т. М. 
Міжнародний маркетинг : Навч.-метод. посіб. / Т. М. Циганкова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 232 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Розглянуто питання міжнародного маркетингу та міжнародного середовища в економічному аспекті. Проаналізовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу, міжнародне політико-правове середовище. Описано моделі виходу фірм на закордонні ринки, міжнародні канали розподілення товарів та послуг. Наведено класифікацію методів міжнародних маркетингових комунікацій, а також порівняльну характеристику каналів розповсюдження інформації в міжнародному маркетингу.

Рассмотрены вопросы международного маркетинга и международной среды в экономическом аспекте. Проанализированы социально-культурная среда международного маркетинга, международная политико-правовая среда. Представлены модели выхода фирм на заграничные рынки, международные каналы распределения товаров и услуг. Приведены классификация методов международных маркетинговых коммуникаций, а также сравнительная характеристика каналов распространения информации в международном маркетинге.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1я73-5 + У584.3я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667458 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шиян Н. І. 
Міжнародний менеджмент : Конспект лекцій / Н. І. Шиян; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2005. - 184 c. - Бібліогр.: 18 назв - укp.

Викладено теоретичні засади здійснення міжнародного бізнесу, організації діяльності фірм. Розглянуто сучасні форми й особливості функціонування транснаціональних корпорацій (ТНК). Висвітлено питання міжнародних фінансів, інвестицій та технологічної політики ТНК. Досліджено стратегічне планування, управління людськими ресурсами за умов міжнародної фірми.

Изложены теоретические основы осуществления международного бизнеса, организации деятельности фирм. Рассмотрены современные формы и особенности функционирования транснациональных корпораций (ТНК). Освещены вопросы международных финансов, инвестиций и технологической политики ТНК. Исследовано стратегическое планирование, управление человеческими ресурсами в международной фирме.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-212.1я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Антоненко К. В. 
Механізм індивідуалізованого управління персоналом міжнародного підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / К. В. Антоненко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Досліджено питання індивідуалізованого управління персоналом підприємств на прикладі "Бюро Верітас Україна". За результатами дослідження виявлено недоліки існуючих підходів до визначення індивідуальних характеристик персоналу, що дало змогу розробити модель індивідуалізованого управління персоналом підприємств. Наведено методичні рекомендації стосовно індувідуалізованого управління організаційними змінами, а також щодо застосування запропонованого механізму у практичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Яхно Т. П. 
Міжнародний менеджмент : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. П. Яхно, І. А. Лапшина; Львів. комерц. акад. - Л. : Компакт-ЛВ, 2005. - 304 c. - укp.

Висвітлено систему економічних відносин та конкурентного середовища підприємств. Розкрито сутність міжнародного бізнесу та менеджменту. Проаналізовано досвід організації менеджменту в різних країнах. Описано сучасні методи навчання менеджерів для міжнародного бізнесу, особливості світових систем менеджменту. Розглянуто питання стратегічного планування в системі міжнародного менеджменту, прийняття управлінських рішень та управління людськими ресурсами у міжнародних корпораціях, а також керівництва багатонаціональними корпораціями. Визначено перспективи розвитку міжнародного менеджменту.

Освещена система экономических отношений и конкурентной среды предприятий. Раскрыта сущность международного бизнеса и менеджмента. Проанализирован опыт организации менеджмента в разных странах. Представлены современные методы обучения менеджеров для международного бизнеса, изучены особенности мировых систем менеджмента. Рассмотрены вопросы стратегического планирования в системе международного менеджмента, принятия управленческих решений и управления человеческими ресурсами в международных корпорациях, а также управления многонациональными корпорациями. Определены перспективы развития международного менеджмента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-212.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кузьмін О. Є. 
Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. Є. Кузьмін, Н. І. Горбаль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Компакт-ЛВ, 2005. - 302 c. - Бібліогр.: с. 291-298. - укp.

Розкрито суть і значення конкуренції в системі ринкової економіки. Визначено фактори її активізації й охарактеризовано різні види конкурентних середовищ. Розглянуто основні процеси конкурентної динаміки та сучасні засоби управління конкурентоспроможністю товарів і послуг на світовому ринку. Висвітлено питання регулювання конкуренції на національному та міжнародному рівнях. Наведено методики визначення рівня розвитку конкуренції та оцінки конкурентоспроможності підприємства, товару, галузі, регіону, країни. Розглянуто сучасні моделі конкурентоспроможності національних економік, джерела конкурентної переваги та перешкоди для глобальної конкуренції, наведено засоби забезпечення конкурентоспроможності за умов глобалізації.

Раскрыты сущность и значение конкуренции в системе рыночной экономики. Определены факторы ее активизации и охарактеризованы различные виды конкурентной среды. Рассмотрены основные процессы конкурентной динамики и современные средства управления конкурентоспособностью товаров и услуг на мировом рынке. Освещены вопросы регулирования конкуренции на национальном и международном уровнях. Приведены методики определения уровня развития конкуренции и оценки конкурентоспособности предприятия, товара, отрасли, региона, страны. Рассмотрены современные модели конкурентоспособности национальных экономик, источники конкурентных преимуществ и способы предупреждения глобальной конкуренции, приведены средства обеспечения конкурентоспособности в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-13-21 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Притыченко Т. И. 
Международный маркетинг : Учеб. пособие / Т. И. Притыченко; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х., 2005. - 207 c. - Библиогр.: 44 назв. - рус.

Освещены теоретические и методические основы международного маркетинга. Проанализированы международная маркетинговая среда, сегментация мирового рынка, особенности товарной политики в международном маркетинге, политика ценообразования, распределения и сбыта, приведены критерии выбора посредников. Рассмотрены вопросы организации и планирования международного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111я73 + У582.90-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Височан О. С. 
Міжнародний досвід побудови ефективної системи внутрішнього контролю за грошовими коштами на підприємстві / О. С. Височан // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 350-358. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто питання формування ефективної системи внутрішнього контролю за грошовими коштами. Проаналізовано компоненти та принципи такої системи. Адаптовано зарубіжний досвід використання ваучерної системи контролю за грошовими видатками для потреб вітчизняних підприємств. Використано SADT-методологію для наочного представлення підсистеми контролю за грошовими видатками з використанням ваучерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-93-218 + У9(4УКР)290-93-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лисица Н. М. 
Международный маркетинг : Учеб. пособие / Н. М. Лисица, В. Д. Рогожин, В. В. Юрченко; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "Инжэк", 2006. - 176 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Расскрыты общие вопросы международного маркетинга. Проанализированы факторы влияния внешней, внутренней и культурной среды на деятельность предприятия на внешних рынках. Описаны социально-культурные особенности принятия решений в сфере международного маркетинга в разных странах. Изучена специфика продвижения товара на зарубежные рынки: ценообразование и ценовая политика, распределение и товародвижение, реклама и "паблик рилейшнз", стимулирование сбыта и прямые продажи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Куценко В. М. 
Міжнародний менеджмент : Навч. посіб. / В. М. Куценко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2006. - 296 c. - Бібліогр.: с. 289-291. - укp.

Розглянуто сутність міжнародного менеджменту (ММ), його методологічні засади та зовнішнє середовище. Показано сучасні організаційно-правові форми та структури міжнародного бізнесу. Викладено питання стратегічного управління в міжнародних фірмах, а також управління фінансами та людськими ресурсами. Розкрито сутність поняття міжнародних інвестицій, визначено їх основні форми. Наведено напрямки технологічної політики міжнародних фірм. Висвітлено місце інновацій у міжнародних технологічних стратегіях фірм. Проаналізовано діяльність міжнародного менеджера з урахуванням національних особливостей країн.

Рассмотрены сущность международного менеджмента (ММ), его методологические основы и внешняя среда. Показаны современные организационно-правовые формы и структуры международного бизнеса. Изложены вопросы стратегического управления в международных фирмах, а также управления финансами и человеческими ресурсами. Раскрыта сущность понятия международных инвестиций, определены их основные формы. Приведены направления технологической политики международных фирм. Освещено место инноваций в международных технологических стратегиях данных фирм. Проанализирована деятельность менеджера с учетом национальных особенностей стран.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Піддубний І. О. 
Міжнародний менеджмент : Навч. посіб. / І. О. Піддубний, І. Е. Астахова, Л. М. Бондаренко, Н. М. Лисиця, А. І. Піддубна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ВД "Інжек", 2006. - 252 c. - (Навч. вид.). - Бібліогр.: с. 249-250. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади та методико-практичний інструментарій управління міжнародним бізнесом з урахуванням традицій вітчизняної науково-педагогічної школи, потреб і специфіки української економіки. Розглянуто міжнародний менеджмент (ММ) як парадигму управління сучасним міжнародним бізнесом. Визначено функції ММ, зокрема, мотивації, комунікації та спілкування, контролю та звітності, прийняття рішень. Охарактеризовано зовнішнє та соціокультурне середовище ММ.

Освещены теоретико-методологические основы и методико-практический инструментарий управления международным бизнесом с учетом традиций отечественной научно-педагогической школы, потребностей и специфики украинской экономики. Рассмотрен международный менеджмент (ММ) как парадигма управления современным международным бизнесом. Определены функции ММ, в частности, мотивации, коммуникации и общения, контроля и отчетности, принятия решений. Охарактеризована внешняя и социокультурная среда ММ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-212.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Піддубна Л. І. 
Конкурентоспроможність економічних систем: теорія, механізм регулювання та управління : моногр. / Л. І. Піддубна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ІНЖЕК, 2007. - 368 c. - Бібліогр.: с. 311-334. - укp.

Наведено результати дослідження теоретичних і практичних проблем підвищення конкурентоспроможності економічних систем на підставі міждисциплінарного підходу. Уперше в економічних літературних джерелах розглянуто питання предмета, методу та наукового статусу сучасної теорії конкурентоспроможності, запропоновано концепцію її предметно-методологічного оновлення з використанням системного та праксеологічного підходів. Розкрито макро- та мікроекономічні аспекти регулювання й управління конкурентоспроможністю у контексті трансформаційних і євроінтеграційних процесів в Україні. Особливу увагу приділено розвитку науково-методичного забезпечення оцінки ефективності управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств.

Приведены результаты исследования теоретических и практических проблем повышения конкурентоспособности экономических систем на основе междисциплинарного подхода. Впервые в экономических литературных источниках рассмотрены вопросы предмета, метода и научного статуса современной теории конкурентоспособности, предложена концепция ее предметно-методологического обновления с учетом системного и праксеологического подходов. Раскрыты макро- и микроэкономические аспекты регулирования и управления конкурентоспособностью в контексте трансформационных и евроинтеграционных процессов в Украине. Особое внимание уделено развитию научно-методического обеспечения оценки эффективности управления международной конкурентоспособностью предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5 + У582.90-13-21 + У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688837 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського