Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (21)Книжкові видання та компакт-диски (259)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р3(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 176
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Економічна освіта в Україні ХХІ століття: Стан та перспективи розвитку : Зб. дослідж. Консорціуму із розв. менеджмент-освіти в Україні. - К. : НМЦ "Консорціум із удоскон. менеджмент-освіти в Україні", 2005. - 114 c. - укp.

Висвітлено результати досліджень стану економічної освіти в Україні та перспективи її розвитку, підкреслено необхідність створення професійних асоціацій економістів, реформування економічної освіти та шляхи подальшого розвитку вищих навчальних закладів.

Освещены результаты исследований состояния экономического образования в Украине и перспективы его развития, подчеркнута необходимость создания профессиональных ассоциаций экономистов, реформирования экономического образования и пути дальнейшего развития высших учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Худолій Л. М. 
Методика викладання фінансових дисциплін : Навч. посіб. / Л. М. Худолій; Європ. ун-т. - К., 2005. - 76 c. - Бібліогр.: с. 75. - укp.

Розкрито науково-практичні аспекти освіти та навчання в Україні у ХХІ ст., психолого-педагогічні аспекти навчальної роботи з різними категоріями студентів. Викладено правила підготовки та ефективного проведення лекційних занять, особливості організації практичних і семінарських занять з фінансових дисциплін за різними формами навчання, застосування активних методів навчання в процесі викладання даних дисциплін.

Раскрыты научно-практические аспекты образования и обучения в Украине в ХХІ ст., психолого-педагогические аспекты учебной работы с различными категориями студентов. Изложены правила подготовки и эффективного проведения лекционных занятий, особенности организации практических и семинарских занятий финансовых дисциплин по различным формам обучения, применения активных методов обучения при преподавании данных дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Найдьонов І. М. 
Методика викладання фінансово-економічних дисциплін : Навч. посіб. / І. М. Найдьонов, А. І. Ігнатюк. - К. : Вид-во Купріянов О.О., 2002. - 384 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади та специфіку методики викладання фінансово-економічних дисциплін у вищій школі. Запропоновано методики спілкування у процесі викладацької діяльності, а також проведення семінарських і практичних занять. Розглянуто особливості методичного керівництва науково-дослідницькою роботою студентів. Проаналізовано положення про освітньо-кваліфікаційний рівень, а також організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах.

Рассмотрены теоретические основы и специфика методики преподавания финансово-экономических дисциплин в высшей школе. Предложены методики общения в процессе преподавательской деятельности, а также проведения семинарских и практических занятий. Рассмотрены особенности методического руководства научно-исследовательской работой студентов. Проанализированы основные положения об образовательно-квалификационном уровне, а также организации учебного процесса в высших учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бізнес-освіта як бізнес: Якість послуг і соціальна відповідальність : Матеріали П'ятої щоріч. міжнар. конф. "Розбудова менедж.-освіти в Україні", (м. Харків, 13 - 15 листоп. 2003 р.) / Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні, Укр. асоц. з розв. менедж. і бізнес-освіти. - К., 2003. - 327 c. - укp.

Описано стратегії вищих навчальних закладів для задоволення потреб бізнесу. Розглянуто питання стратегічного планування у вузах, розробки показників якості та запровадження незалежної системи акредитації, принципи стратегічного планування вищої освіти у контексті вимог сучасного бізнесу. Викладено підходи до управління якістю освітніх послуг. Висвітлено методи дослідження бізнесу, проблеми бізнес-освіти і навчання персоналу малих та середніх підприємств. Проаналізовано роль бізнес-освіти у формуванні соціальної відповідальності бізнесу.

Описаны стратегии высших учебных заведений для удовлетворения потребностей бизнеса. Рассмотрены вопросы стратегического планирования в вузах, разработки показателей качества и внедрения независимой системы аккредитации, принципы стратегического планирования высшего образования в контексте требований современного бизнеса. Изложены подходы к управлению качеством образовательных услуг. Освещены методы исследования бизнеса, проблемы бизнес-образования и обучения персонала малых и средних предприятий. Проанализирована роль бизнес-образования в формировании социальной ответственности бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дутка Г. Я. 
Взаємозв'язки фундаменталізації та професіоналізації навчання у підготовці майбутніх економістів / Г. Я. Дутка // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип.1. - С. 331-338. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Благодєтєлєва-Вовк С. Л. 
Забезпечення професіоналізму фахівців-економістів через творчу організацію навчального процесу / С. Л. Благодєтєлєва-Вовк // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 6. - С. 86-90. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69229 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти : Зб. матеріалів наук.-метод. конф., 31 січ. - 2 лют. 2006 р., м. Київ: У 2-х т. Т. 1 / ред.: А. М. Колот; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 410 c. - укp.

Освещены проблемы усовершенствования учебного процесса, повышения конкурентоспособности специалистов на основе усовершенствования содержания образования, личностно-деятельностного подхода при организации самостоятельной и индивидуально-консультативной работы. Рассмотрены вопросы подготовки специалистов экономического профиля в условиях кредитно-модульной системы, гендерные особенности изучения английского языка, использование тренинговых технологий в активизации процесса обучения студентов магистерского уровня подготовки. Раскрыты особенности организации и формирования содержания дистанционного обучения, применения методики построения картограммы и метода мышления Эдварда де Боно в тематических дискуссиях и ситуациях. Освещены возможности повышения качества профессиональной подготовки студентов-магистрантов путем выполнения индивидуальных заданий по материалам предприятий-баз практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти : Зб. матеріалів наук.-метод. конф., 31 січ. - 2 лют. 2006 р.:У 2 т. Т. 2 / ред.: А. М. Колот; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 391 c. - укp.

Наведено характеристику сучасних освітніх технологій, показано можливості їх використання для стимулювання пізнавальної діяльності та виховання активної життєвої позиції студентів. Визначено базові принципи та форми організації системи дистанційного навчання. Обгрунтовано умови удосконалення організації самостійної та індивідуально-консультаційної роботи студентів у ВНЗ. Розкрито сутність поняття "творчості" у комунікативно-креативній педагогіці. Обгрунтовано доцільність застосування методів системного аналізу для розвитку творчого потенціалу студентів. Висвітлено питання науково-методичного забезпечення навчального процесу та впровадження сучасних інформаційних технологій у вищій школі. Проаналізовано проблеми зміни ролі викладача у процесі оцінювання та контролю знань студентів.

Приведена характеристика современных образовательных технологий, показаны возможности их использования для стимулирования познавательной деятельности и воспитания активной жизненной позиции студентов. Рассмотрены базовые принципы и формы организации системы дистанционного обучения. Определены условия усовершенствования организации самостоятельной и индивидуально-консультационной работы студентов в ВУЗ. Раскрыта сущность понятия "творчества" в коммуникативно-креативной педагогике. Обоснована целесообразность применения методов системного анализа для развития творческого потенциала студентов. Освещены вопросы научно-методического обеспечения учебного процесса и внедрения современных информационных технологий в высшей школе. Проанализированы проблемы изменения роли преподавателя в процессе оценивания и контроля знаний студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аксьонова О. В. 
Методика викладання економічних дисциплін : Навч. посіб. для викл. і студ. / О. В. Аксьонова; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 707 c. - Бібліогр.: с. 697-707. - укp.

Розкрито сучасні методичні засади викладання економічних дисциплін у різних навчальних закладах на підставі інтеграції сучасних досягнень вітчизняної та зарубіжної педагогічної та економічної психології та педагогіки. Розглянуто методику викладання як шлях розвитку мислення студентів в економічному навчанні в напрямі підвищення його креативності та інноваційності. Особливу увагу приділено проблемам економічного мислення студентів, сучасним технологіям і методикам навчання, інноваційним методикам розвитку творчого мислення.

Раскрыты современные методические основы преподавания экономических дисциплин в разных учебных заведениях на основе интеграции современных достижений отечественной и зарубежной педагогической и экономической психологии и педагогики. Рассмотрена методика преподавания как путь развития мышления студентов в экономическом обучении в направлении повышения его креативности и инновационности. Особое внимание уделено проблемам экономического мышления студентов, современным технологиям и методикам обучения, инновационным методикам развития творческого мышления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дутка Г. Я. 
Проблема фундаменталізації економічної освіти в педагогічній науці : Навч.-метод. посіб. / Г. Я. Дутка; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. Львів. наук.-практ. центр. - Л. : ЛБІ НБУ, 2004. - 63 c. - Бібліогр.: с. 58-63. - укp.

Досліджено проблему формування основних методологічних і теоретичних положень концепції фундаменталізації професійної освіти. Розглянуто сучасні тенденції розвитку науки та різні види класифікації наукових дисциплін. Визначено основні завдання та функції прикладних і фундаментальних наук, показано пріоритетні напрями фундаменталізації освіти та суттєвий вплив даного процесу на підвищення професійного рівня знань майбутніх спеціалістів. Розкрито сутність поняття фундаментальності як категорії професійної педагогіки. Встановлено особливості розвитку економічної науки за умов постіндустріального суспільства, сформульовано визначення її фундаментальних понять. Проаналізовано актуальні проблеми організації економічної освіти у закладах вищої та середньої школи й обгрунтовано необхідність фундаменталізації фахової підготовки майбутніх економістів.

Исследована проблема формирования методлогических и теоретических положений концепции фундаментализации профессионального образования. Рассмотрены современные тенденции развития науки и различные виды классификации научных дисциплин. Определены основные задачи и функции прикладных и фундаментальных наук, показаны приоритетные направления фундаментализации образования и существенное влияние данного процесса на повышение профессионального уровня знаний будущих специалистов. Раскрыта сущность понятия фундаментальности как категории профессиональной педагогики. Установлены особенности развития экономической науки в условиях постиндустриального общества, сформулированы определения ее фундаментальных понятий. Проанализированы актуальные проблемы организации экономического образования в высших и средних образовательных заведениях и обоснована необходимость фундаментализации профессиональной подготовки будущих экономистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Єлейко В. І. 
Прогнозування обсягу та якості підготовки кваліфікованих робітників і спеціалістів для акціонерних товариств, банків, підприємств, організацій та установ за допомогою економетричного моделювання / В. І. Єлейко, Р. Ф. Турко, Л. І. Лелик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 6. - С. 116-128. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69229 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Гіптерс З. В. 
Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування : Навч. посіб. / З. В. Гіптерс; Нац. банк України, Львів. банк. ін-т. - Л., 2006. - 494 c. - Бібліогр.: с. 286-292. - укp.

Розкрито теоретичні засади психології та педагогіки. Охарактеризовано природу психіки, мозок, пам'ять, пізнавальні процеси, індивідуально-психологічні особливості людини. Розглянуто психологію менеджменту, педагогічні методи навчання, систему ціннісних орієнтацій у вихованні. Проаналізовано конфлікти та шляхи їх розв'язання. Висвітлено проблеми національно-патріотичного виховання української молоді.

Раскрыты теоретические основы психологии и педагогики. Охарактеризованы природа психики, мозг, память, познавательные процессы, индивидуально-психологические особенности человека. Рассмотрены психология менеджмента, педагогические методы обучения, система ценностных ориентаций в воспитании. Проанализированы конфликты и пути их решения. Освещены проблемы национально-патриотического воспитания украинской молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73 + Ч311.215.1 + Ш6(4УКР)6-5я43 + У.р3(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Артюшина М. В. 
Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : навч. посіб. / М. В. Артюшина, О. М. Котикова, Г. М. Романова, О. В. Аксьонова, І. А. Балягіна, М. А. Богорад; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 527 c. - укp.

Розкрито питання реалізації сучасних методів навчання у вищій школі, визначено складові професіоналізму викладача ВНЗ. Охарактеризовано такі методи навчання, як сучасна лекція, дискусія, тренінг, кейс-метод, дидактична гра. Описано методи самостійно-пошукової роботи студентів. Особливу увагу приділено проблемам урахування соціально-психологічних особливостей академічних груп і налагодження конструктивної взаємодії між учасниками педагогічного процесу.

Раскрыты вопросы реализации современных методов обучения в высшей школе, определены составляющиие профессионализма преподавателя ВУЗ. Охарактеризованы такие методы обучения, как современная лекция, дискуссия, тренинг, кейс-метод, дидактическая игра. Описаны методы самостоятельно-поисковой работы студентов. Особое внимание уделено проблемам учета социально-психологических особенностей академических групп и установления конструктивного взаимодействия между участниками педагогического процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252я7 + Ч314я7 + Ю940.3я7 + У.р3(4УКР)я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Реформування системи вищої фінансово-економічної освіти в Україні в контексті положень Болонської декларації : Матеріали наук.-практ. конф., Київ, УДУЕФ, 9 - 10 груд. 2005 р. / Укр. держ. ун-т економіки і фінансів (УДУЕФ). - К., 2006. - 224 c. - пол.

Висвітлено проблеми впровадження положень Болонської декларації в систему вищої фінансово-економічної освіти (ФЕО) в Україні. Розкрито теоретико-методологічні засади реформування й адаптації системи ФЕО на прикладі вищих навчальних закладів, зокрема, Українського державного університету економіки та фінансів та його філій до вимог положень Болонської декларації. Розглянуто концептуальні аспекти розвитку підготовки спеціалістів для фінансової системи країни.

Освещены проблемы внедрения положений Болонской декларации в систему высшего финансово-экономического образования (ФЭО) в Украине. Раскрыты теоретико-методологические основы реформирования и адаптации системы ФЭО на примере высших учебных заведений, в частности, Украинского государственного университета экономики и финансов и его филиалов, к требованиям Болонской декларации. Рассмотрены концептуальные аспекты развития подготовки специалистов для финансовой системы страны.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677579 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сучасна економічна освіта: Україна і Болонський процес / ред.: В. Д. Базилевич; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Знання, 2006. - 326 c. - Бібліогр.: с. 173-180. - англ.

Висвітлено закономірності розвитку сучасної вищої освіти, особливості входження України в єдиний європейський простір освіти. Розкрито методологічні засади формування нової парадигми класичної університетської освіти в галузі економіки й управління. Наведено перелік магістерських програм з даних дисциплін провідних університетів Європи. Розглянуто основні першоджерела Болонського процесу.

Освещены закономерности развития современного высшего образования, особенности вхождения Украины в единое европейское пространство образования. Раскрыты методологические основы формирования новой парадигмы классического университетского образования в сфере экономики и управления. Приведен перечень магистерских программ по данным дисциплинам ведущих университетов Европы. Рассмотрены основные первоисточники Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Новікова Л. М. 
Сучасні технології практичних занять в системі вищої економічної освіти : Навч. посіб. / Л. М. Новікова; Західнодонбас. ін-т економіки і упр. - Павлоград, 2005. - 74 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні проблеми сучасних технологій навчання, визначено інтерактивні методи навчання для проведення практичних занять в системі вищої економічної освіти. Розкрито сутність і функції тренінгових технологій, наведено методичні рекомендації щодо їх підготовки та проведення.

Освещены психолого-педагогические проблемы современных технологий обучения, определены интерактивные методы обучения для проведения практических занятий в системе высшего экономического образования. Раскрыты сущность и функции тренинговых технологий, приведены методические рекомендации относительно их подготовки и проведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 6 - 8 лют., 2007 р., Київ. Ч. 2 / ред.: А. М. Колот; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 288 c. - укp.

Висвітлено основні напрями удосконалення змісту освіти фахівців бакалаврського та магістерського рівнів для формування необхідних фахових компетенцій, принципи гармонізації фундаментальної й інноваційної складової в процесі організації навчання. Розглянуто методологічні питання розробки нових програм підготовки студентів. Визначено роль децентралізації, контролінгу, аутсорсингу в ефективному управлінні ВНЗ. Охарактеризовано методичні засоби формування професійних і комунікативних компетенцій майбутніх юристів, економістів, фінансистів, менеджерів освіти вищої школи. Розкрито роль міжпредметного тренінгу у сучасній системі підготовки кадрів у сфері статистики, можливості використання рольових ігор, активних методів, Інтернету, сучасних прийомів у вивчені іноземних мов.

Освещены основные направления усовершенствования содержания образования специалистов бакалаврского и магистерского уровней для формирования необходимых профессиональных компетенций, принципы гармонизации фундаментальной и инновационной составляющей в процессе организации обучения. Рассмотрены методологические вопросы разработки новых программ подготовки студентов. Определена роль децентрализации, контролинга, аутсорсинга в эффективном управлении ВУЗ. Охарактеризованы методические средства формирования профессиональных и коммуникативных компетенций будущих юристов, экономистов, финансистов, менеджеров высшей школы. Раскрыта роль межпредметного тренинга в современной системе подготовки кадров в сфере статистики, возможности использования ролевых игр, активных методов, Интернета, современных приемов в обучении иностранным языкам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)я431 + У.р3(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350283/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ковальчук Г. О. 
Тренінгові технології навчання з економічних дисциплін : Навч. посіб. / Г. О. Ковальчук, Н. Ю. Бутенко, М. В. Артюшина, І. А. Балягіна, М. І. Радченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 319 c. - Бібліогр.: 107 назв. - укp.

Висвітлено методологічні аспекти організації тренінгових форм навчання у процесі економічної освіти, значущість бізнес-тренінгів у професійній підготовці економістів. Викладено методики проведення тренінгових занять з економічних дисциплін. Проаналізовано основні напрями формування професійної компетентності економіста в економічній освіті. Описано систему методів активного навчання у процесі тренінгу. Розкрито психологічні основи організації тренінгу.

Освещены методологические аспекты организации тренинговых форм обучения в процессе экономического образования, значимость бизнес-тренингов в профессиональной подготовке экономистов. Изложены методики проведения тренинговых занятий по экономическим дисциплинам. Проанализированы основные направления формирования профессиональной компетентности экономиста в экономическом образовании. Описана система методов активного обучения в процессе тренинга. Раскрыты психологические основы организации тренинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Вієвська М. Г. 
Форми удосконалення якості навчального процесу у вищій економічній школі / М. Г. Вієвська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 2. - С. 275-284. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5 - 8 лют. 2008 р., Київ: у 2 т. Т. 2 / ред.: А. М. Колот; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 592 c. - укp.

Увагу приділено запровадженню системи менеджменту якісних показників (ЯП) освіти як ефективного процесу управління освітньою діяльністю університету. Проаналізовано досвід організації контролю ЯП знань студентів. Висвітлено особливості реалізації нової парадигми стосунків основних суб'єктів навчального процесу викладачів і студентів, підвищення професійного рівня науково-педагогічних працівників як головного генератора інноваційних проектів. Наведено актуальні підходи до реалізації моніторингу ринку освітніх послуг. Визначено психологічні чинники впровадження сучасних освітніх технологій у ВНЗ. Розглянуто ділові ігри як складову інноваційних освітніх технологій.

Внимание уделено внедрению системы менеджмента качественных показателей (КП) образования как эффективного процесса управления образовательной деятельностью университета. Проанализирован опыт организации контроля КП знаний студентов. Освещены особенности реализации новой парадигмы отношений основных субъектов учебного процесса преподавателей и студентов, повышения профессионального уровня научно-педагогических работников как основного генератора инновационных проектов. Приведены актуальные подходы к реализации мониторинга рынка образовательных услуг. Определены психологические факторы внедрения современных образовательных технологий (ОТ) в ВУЗ. Рассмотрены деловые игры как составная часть информационных ОТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) я431 + Ч311,01 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351174/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського