Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (15)Книжкові видання та компакт-диски (100)Журнали та продовжувані видання (52)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вишняк О. І. 
Електоральна соціологія: історія, теорії, методи / О. І. Вишняк; НАН України. Ін-т соціології. - К., 2000. - 308 c. - Бібліогр.: 349 назв. - укp.

Систематично розглянуто проблеми історії, теорій та методів дослідження електоральної поведінки й електоральних установок. На матеріалах вторинного аналізу електоральних досліджень у країнах Заходу, України та Росії визначено можливості соціологічного прогнозування виборів, обгрунтовано "ідеологічно-економічну" концепцію факторів електоральної поведінки виборців пострадянських країн, розкрито можливості та межі методів електоральних досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Почепцов Г. Г. 
Имиджелогия: теория и практика / Г. Г. Почепцов. - К. : АДЕФ-Украина, 1998. - 392 c. - Библиогр.: с. 384-390 - рус.

Среди других новых наук, которые начали активное движение по постсоветскому пространству, оказалась и "имиджелогия". Она вызвана к жизни не только новой ролью средств массовой коммуникации, когда общество становится информационным, и теперь появляется информационное оружие. Это также связано с тем, что современное общество становится все более плюралистическим, и каждая из социальных групп начинает защищать свои интересы в информационном пространстве. Они порождают свои имиджи и борются с имиджами своих врагов. Поэтому необходимо владеть методами этой борьбы, которые помогает познать "имиджелогия", а именно: имидж как составляющая современной цивилизации; инструментарий имиджелогии и его использование (эмоционализация, вербализация, дистанцирование и др.); имидж в разных контекстах (имиджи политиков, бизнеса, поп-звезд, организации); персональная имиджелогия; имиджи врагов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.111.322 + Ю952,0 + Ю951.082 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія) = Parliament of Ukraine. Elections 98 (Documents, statistics, bibliography) / Ін-т політ. і етнонац. дослідж. НАН України. - К. : Парлам. вид-во, 1998. - 423 c. - Бібліогр.: с.309-420. - укp.

Книга містить інформацію про результати парламентських виборів в Україні, що відбулися 29 березня 1998 р. Використано матеріали, які друкувалися в пресі та інших відкритих джерелах інформації. Видання є першою спробою наукового узагальнення результатів формування парламентського корпусу, статистичні показники мають первинний характер і можуть бути в подальшому конкретизовані в офіційних виданнях. Ця книга - політико-аналітичне зображення українського суспільства і Верховного законодавчого сегмента державної будови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526 "1998" + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сіленко А. О. 
Соціальна держава: територія перемін / А. О. Сіленко; Укр. держ. акад. зв'язку ім. О.С.Попова. - О. : Вид. центр УДАЗ, 2000. - 278 c. - Бібліогр.: с. 256-277. - укp.

Висвітлено еволюцію ідеї соціальної держави, розкрито її поняття, сутність і функції. Проаналізовано процеси трансформації сучасної соціальної держави, існуючі моделі соціальної держави, обгрунтовано позитивні та негативні характерні риси й особливості соціальної держави. Досліджено передумови її формування і перспективи розвитку в Україні, сформульовано концепцію соціальної політики в перехідний період, виявлено політичні фактори соціальної держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024 + С5*666*332

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Паніотто В.  
Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів / В. Паніотто, Н. Харченко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 155-170. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Палеха Ю. І. 
Іміджологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Палеха; Європ. ун-т. - К., 2005. - 323 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні основи іміджології, розглянуто питання побудови іміджу особистості, організації, а також питання прикладної іміджології. Проаналізовано особливості проведення PR-кампаній організацій, різновиди іміджу соціально-економічних груп, політичну, педагогічну, підприємницьку та банківську іміджології.

Освещены теоретические основы имиджологии, рассмотрены вопросы построения имиджа личности, организации, а также вопросы прикладной имиджологии. Проанализированы особенности проведения PR-кампаний организаций, разновидности имиджа социально-экономических групп, политическая, педагогическая, предпринимательская и банковская имиджологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953я73 + С5*666*332.111.322я73 + Ф055.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Політична іміджелогія : Метод. рек. до дисципліни спеціалізації / уклад.: М. М. Логунова; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2004. - 104 c. - укp.

Розкрито сутність та природу політичного іміджу (ПІ), а також значення іміджу в політичному житті суспільства. Визначено імідж суб'єктів у контексті соціально-психологічних характеристик сучасного українського суспільства, а також фактори формування іміджу політика та політичної партії. Показано роль політичної реклами у формуванні ПІ.

Раскрыты сущность и природа политического имиджа (ПИ), а также значение имиджа в политической жизни общества. Определены имидж субъектов в контексте социально-психологических характеристик современного украинского общества, а также факторы формирования имиджа политика и политической партии. Показана роль политической рекламы в формировании ПИ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1я7 + С5*666*332.111.332 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Доцяк І. І. 
Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. / І. І. Доцяк. - Івано-Франківськ : Місто-НВ, 2001. - 181 c. - Бібліогр.: с. 144-164. - укp.

На підставі даних конкретно-соціологічного дослідження з вивчення електоральної поведінки студентства на Івано-Франківщині та Львівщині проаналізовано особливості виборчої активності та політичних симпатій даної соціально-демографічної спільноти. Розглянуто можливі перспективи активізації політичної, зокрема електроральної активності студентства.

На основании данных конкретно-социологического исследования по изучению электрорального поведения студенчества в Ивано-Франковской и Львовской областях проанализированы особенности избирательной активности и политических симпатий данной социально-демографической общности. Рассмотрены возможные перспективы активизации политической, в частности электроральной активности студенчества.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + Ф052

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

М'ягков М.  
Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні / М. М'ягков, П. К. Ордешук, Д. Шакін // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2005. - № 2. - С. 116-155. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Кот М.  
Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року / М. Кот // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2005. - № 2. - С. 98-115. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*456 + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Бебик В. М. 
Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : Навч.-метод. посіб. / В. М. Бебик; Міжрегіон. Акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2001. - 214 c. - Бібліогр.: с. 212-213. - укp.

Викладено засади проведення виборчих кампаній за умов цивілізованого демократичного змагання за політичну владу. Визначено зміст понять ресурсів влади, політичних технологій і систем, маркетингу. Висвітлено функції політичних систем, режимів і комунікацій. У контексті виборювання влади розглянуто типи лідерства. Проаналізовано вибори як процедуру формування владних структур, з'ясовано їх роль у суспільному житті. Визначено типи виборчих систем, зокрема мажоритарних, пропорційних, змішаних і куріальних, наведено організаційно-політичні та спеціальні елементи стратегії виборчої кампанії. Викладено засоби політичної комунікації, розглянуто особливості політичної телевізійної режисури, а також організації зв'язків з громадськістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Фя73 + У9(4УКР)49:Фя73 + С5*666*332.6*4я73 + Ф038я73 + Х805.26 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зоткін А.  
Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму / А. Зоткін // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 1. - С. 137-143. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5*666*442.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Купцов А.  
Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу / А. Купцов // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 1. - С. 125-136. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Баландье Ж.  
Політична антропологія / Ж. Баландье. - К. : Альтерпрес, 2002. - 252 c. - (Сучас. гуманіт. б-ка). - укp.

Розкрито значення політичної антропології, наведено її методи. Визначено типи соціальної поведінки людини, а також форми соціальної стратифікації та політичної влади. Розглянуто мотиви, засоби та цілі маніпуляційних стратегій можновладців. Визначено стратегію сакрального, а також стратегію влади. Висвітлено аспекти традиційної держави (сумнівні моменти політичної антропології), а також політичної зміни. Викладено гіпотези про походження держави. Проаналізовано динаміку традиціоналізму та модернізму. Наведено іменний покажчик, а також покажчик назв політичної, історичної та фізичної географії.

Раскрыто значение политической антропологии, приведены ее методы. Определены типы социального поведения человека, а также формы социальной стратификации и политической власти. Рассмотрены мотивы, средства и цели манипуляционных стратегий власть имущих. Определены стратегия сакрального, а также стратегия власти. Освещены аспекты традиционного государства (сомнительные моменты политической антропологии), а также политических перемен. Изложены гипотезы о происхождении государства. Проанализирована динамика традиционализма и модернизма. Предложен именной указатель, а также указатель названий политической, исторической и физической географии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф088 + Ф032 + С5*666*332

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Резнік О.  
Політична самоідентифікація особистості за умов становлення громадянського суспільства / О. Резнік; НАН України, Ін-т соціол. - К., 2003. - 183 c. - Бібліогр.: с. 172-181. - англ.

Досліджено механізм політичної самоідентифікації особистості за умов формування плюралістичного суспільства. Акцентовано увагу на ролі психологічного процесу ідентифікації індивидів із незалежними від держави та конкурентними соціальними утвореннями в життєдіяльності громадянського суспільства. Розроблено й обгрунтовано комплексну модель політичної самоідентифікації та самоідентичності особистості. На підставі аналізу емпіричних даних виявлено домінантні типи ціннісно-ідеологічних ідентичностей у сучасному українському суспільстві.

Исследован механизм политической самоидентификации личности при условии формирования плюралистического общества. Акцентировано внимание на роли психологического процесса идентификации индивидов с независимыми от государства и конкурентными социальными образованиями в жизнедеятельности гражданского общества. Разработана и обоснована комплексная модель политической самоидентификации и самоидентичности личности. На основании анализа эмпирических данных обнаружены доминантные типы ценностно-идеологических идентичностей в современном украинском обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*332.1*316 + С5*666*332.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Амджадін Л. М. 
Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу / Л. М. Амджадін, О. І. Вишняк, Ю. О. Привалов; НАН України. Ін-т соціол. - К. : Стилос, 2003. - 184 c. - укp.

Розглянуто питання взаємодії вітчизняного бізнесу з політичними структурами та його роль у виборчій кампанії 2002 р. Наведено дані експертного опитування керівників бізнес-структур в Україні, а також відомості з інтерв'ю бізнесменів та депутатів різного рівня.

Рассмотрены вопросы взаимодействия отечественного бизнеса с политическими структурами и его роль в избирательной кампании 2002 г. Приведены данные экспертного опроса руководителей бизнес-структур в Украине, а также данные интервью бизнесменов и депутатов разного уровня.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5*665.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рожкова І.  
Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами) / І. Рожкова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - № 4. - С. 63-80. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Полторак В. А. 
Избирательные кампании: научный подход к организации / В. А. Полторак, О. В. Петров. - К. : Знания Украины, 2004. - 119 c. - (Политика. Альфа и омега). - Библиогр.: с. 115-117 - рус.

Рассмотрены вопросы политического маркетинга и научной организации избирательной кампании, разработки её стратегии, приведена технологическая схема её организации. Освещены основные направления, виды и методы электоральных исследований, проблемы проектирования избирательных технологий. Раскрыта сущность и описаны модели электорального поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + Ф3(4УКР)68

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Палеха Ю. І. 
Іміджологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ю. І. Палеха; Європ. ун-т. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2004. - 323 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні засади іміджології, охарактеризовано сучасні інструментальні засоби формування іміджу. Охарактеризовано різні типи іміджу (суспільний, психологічний, презентаційний), проаналізовано процес його формування. Розглянуто зміст поняття сприйняття та запропоновано методику управління враженням. Охарактеризовано складові та засоби створення іміджу організації. Досліджено сучасні різновиди іміджу соціально-економічних груп та методи формування іміджу в політичній та банківській сферах, підприємницькій та педагогічній діяльності.

Освещены теоретические и методические основы имиджелогии, охарактеризованы современные инструментальные средства формирования имиджа. Рассмотрены разные типы имиджа (общественного, психологического, презентационного), проанализирован процесс его формирования. Раскрыто содержание понятия восприятия и разработана методика управления впечатлением. Охарактеризованы составляющие и средства создания имиджа организации. Исследованы современные разновидности имиджа социально-экономических групп и методы формирования имиджа в политической и банковской сферах, предпринимательской и педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953я73 + С5*666*332.101.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Барматова С.  
Поле політики: до проблеми теоретичної ідентифікації / С. Барматова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 4. - С. 165-174. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.111.3-231.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського