Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (32)
Пошуковий запит: (<.>U=П072.1-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бойко М. Ф. 
Трактори та автомобілі : Навч.посіб. для студ. аграр. вищ. навч. закл. за напрямом "Механізація сіл. госп-ва". Ч. 2. Електрообладнання / М. Ф. Бойко. - К. : Вищ. освіта, 2001. - 246 c. - укp.

Наведено загальнотеоретичні відомості про електрообладання тракторів та автомобілів. Розглянуто конструктивну будову, експлуатаційні особливості та технічні характеристики джерел електричної енергії, агрегатів систем пуску різних автотракторних двигунів, контактних, транзисторних, безконтактних, конденсаторних, мікропроцесорних, комплексних та електричних систем запалювання, приладів освітлення та сигналізації, контрольно-вимірювальних пристроїв і допоміжного електричного обладнання, що використовується на сучасних і раніше випущених тракторах і автомобілях. Наведено принципові схеми окремих електроагрегатів, що встановлюються на тракторах і автомобілях провідних фірм світу. Встановлено вимоги щодо технічного обслуговування та діагностування електрообладнання вітчизняної техніки. Розглянуто основні види технічних несправностей та способи їх усунення.

Представлены общетеоретические сведения об электрооборудовании тракторов и автомобилей. Рассмотрены конструктивное строение, эксплуатационные особенности и технические характеристики источников электрической энергии, агрегатов систем пуска различных видов автотракторных двигателей, контактных, транзисторных, бесконтактных, конденсаторных, микропроцессорных, комплексных и электрических систем зажигания, а также осветительных и сигнализационных устройств, контрольно-измерительных приборов и дополнительного электрического оборудования, используемого на современных и ранее выпущеных тракторах и автомобилях. Приведены принципиальные схемы некоторых электроагрегатов, установленных на тракторах и автомобилях ведущих мировых фирм. Сформулированы требования по техническому обслуживанию и диагностированию электрооборудования отечественной техники. Рассмотрены основные виды технических неисправностей и способы их ликвидации.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-36 я73 + П075.2-36 я73 + О33-048.2 я73 + О34-048.2 я73

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: В348624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вітвіцький В. В. 
Моделювання тягових характеристик тракторів / В. В. Вітвіцький, І. В. Лобастов; Укр. НДІ продуктивності АПК. - К. : НДІ "Украгропромпродуктивність", 2003. - 147 c. - (Б-ка спеціаліста АПК Екон. нормативи). - Бібліогр.: с. 146-147. - укp.

Викладено теоретичні засади та здійснено практичне моделювання тягових характеристик тракторів залежно від типів грунтів і видів агрофонів. Визначено основні експлуатаційні показники трактора, а також тяговий коефіцієнт його корисної дії. Подано тягові характеристики тракторів МТЗ-100/102 (МТЗ-1005/1025), ХТЗ-17021, ХТЗ-180.

Изложены теоретические основы и определена практическая возможность моделирования тяговых характеристик тракторов (ТХТ) в зависимости от типа почвы и вида агрофонов. Определены основные эксплуатационные показатели трактора, а также тяговый коэффициент его полезного действия. Даны тяговые характеристики тракторов МТЗ-100/102 (МТЗ-1005/1025), ХТЗ-17021, ХТЗ-180.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-3 + П072.1-901

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Харак Р. М. 
До питання аналiзу унiверсального регулятора швидкостi методом векторних контурiв / Р. М. Харак, В. М. Арендаренко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2007. - № 4. - С. 172-175. - Библиогр.: 4 назв. - укp.

Розроблено аналiтичний та експериментальний методи визначення перемiщень якорiв електромагнiтiв системи автоматичного переключення режимiв регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-3 + О34-011.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Абрамов Д. В. 
Вибір та обгрунтування параметрів багатодискових тракторних гальм, що працюють у мастилі : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / Д. В. Абрамов; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Визначено вплив рівня охолоджувального мастила у гальмівному механізмі на величину втрат потужності у трансмісії трактора за розімкнутого стану гальмівних дисків. Виявлено вплив параметрів фрикційних дисків, властивостей мастила й інтенсивності наростання тиску у приводі гальмівного механізму на час його включення. Уточнено вимоги до мастил, що застосовуються у багатодискових гальмівних механізмах з урахуванням їх сумісності з іншими механізмами трансмісії. Визначено вплив зміни вагових параметрів і параметрів потужності колісних тракторів, що входять у модельний ряд, на необхідну зміну геометричних розмірів і число фрикційних пар багатодискових гальмівних механізмів за умови їх максимальної уніфікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.73 + П072.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339615 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Харак Р. М. 
Дослідження універсального регулятора швидкості дизелів колісних тракторів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / Р. М. Харак; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Наведено результати дослідження універсального регулятора, обладнаного системою автоматичного переключення режимів регулювання. Розроблено розрахункову модель взаємодії електромагнітів з деталями універсального регулятора. Запропоновано методику визначення раціональних конструктивних і силових параметрів ланок механізму автоматичного переключення режимів регулювання універсального регулятора. Проведено порівняльний аналіз ефективності використання серійного та дослідного універсального регулятора за паливною економічністю та динамічними показниками тракторного дизеля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-052 + П072.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Самородов Б. В. 
Математичне моделювання та параметричний синтез безступінчастих трансмісій колісних тракторів : автореф. дис... канд. техн. наук / Б. В. Самородов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Удосконалено комплекс математичних моделей складних технічних систем типу двигун внутрішнього згорання - гідрооб'ємно-механічна трансмісія - машинотракторний агрегат (ДВЗ - ГОМТ - МТА), спрямовані на поліпшення техніко-економічних показників МТА шляхом параметричного синтезу безступінчастих ГОМТ. Поставлено та розв'язано задачу параметричного синтезу ГОМТ у предметній області тракторобудування, рішення якої забезпечує оптимальний вектор конструктивних параметрів ГОМТ. Удосконалено методику математичного моделювання основних техніко-економічних показників МТА з беступінчатими ГОМТ, яка дозволяє визначити найбільш раціональні режими роботи МТА в процесі конкретних тягових технологій. Формалізовано такі критерії якості: кінематичний критерій функціональності ГОМТ і критерій середнього інтегрального ККД ГОМТ, на базі яких реалізується параметричний синтез безступінчатих ГОМТ. До наукового обігу введено комплексний критерій ефективності МТА, що враховує продуктивність, погектарну витрату палива, питому частку відмов за гарантійний термін експлуатації основних систем трактора, вартість МТА і витрати на його експлуатацію та ремонт. Удосконалено методи оптимізації прямого пошуку, реалізація яких у процесі параметричного синтезу трансмісій (в області тракторобудування) дозволяє раціонально визначити весь комплекс конструктивних параметрів ГОМТ у складі МТА. Запропоновано інформаційну технологію системи підтримки прийняття рішень для розв'язання задачі параметричного синтезу ГОМТ та оцінки основних техніко-економічних показників МТА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.2-01 + П072.1-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Петров А. В. 
Дослідження збурюючих впливів на рух мобільних машин / А. В. Петров, В. В. Довгаль // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2010. - 3, вип. 10. - С. 227-231. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Виміряно та статистично проаналізовано збурювальні фактори, що від'ємно впливають на стійкість спрямованого руху працюючого машино-тракторного агрегату (МТА). Знайдено статистичні та спектральні оцінки випадкових коливань кутів вводу керованих коліс МТА.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-34 + О34-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Милаева И. И. 
Бесступенчатая гидрообъемно-механическая трансмиссия тракторов / И. И. Милаева // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2016. - Вип. 16, т. 2. - С. 174-178. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Цель работы - проанализировать бесступенчатую гидрообъемно-механическую трансмиссию (БГОМТ), отметить преимущества и недостатки. Сделаны выводы, что в целом созданная двухпоточная БГОМТ для линейки колесных тракторов АО "ХТЗ" обеспечивает улучшенные массово-габаритные характеристики, улучшенные условия работы гидрообъемной передачи в условиях холодного запуска двигателя и экстренного торможения транспортного средства.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-3 + О34-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Голотюк М. В. 
Дослідження конструкцій ходових систем гусеничних тракторів / М. В. Голотюк // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2018. - № 13. - С. 90-97. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано напрямки удосконалення ходових систем гусеничних тракторів. Наведені відомі конструктивні рішення та узагальнено основні напрямки подальших досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-34 + О342.2-042.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кухаренко П. М. 
Диагностирование автотракторных двигателей с использованием стробоскопического метода / П. М. Кухаренко, В. А. Улексин, В. Н. Яцук // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2012. - Вип. 121. - С. 33-36. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведено описание стробоскопа для определения угла опережения зажигания в двигателях с искровым зажиганием и угла опережения впрыска в дизелях. Повышенная стабильность показаний при измерении угла опережения впрыска достигнута применением оригинального датчика, регистрирующего деформацию топливопровода при впрыске.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-31 + О35-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Приймаков О. Г. 
Оцінка дисбалансу при його контролі в процесі експлуатації двигунів внутрішнього згоряння / О. Г. Приймаков, Ю. О. Градиський // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2012. - Вип. 121. - С. 56-62. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено вплив величини зазору в підшипниках колінчатого вала на величину дисбалансу тракторного двигуна. Встановлено, що найбільш сприятливим режимом є режим маятникових коливань шийки вала. Доведено можливість використання величини дисбалансу для діагностування зносу підшипників.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-31 + О35-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ружило З. В. 
Использование осциллографических методов при испытаниях и диагностике автотракторных двигателей / З. В. Ружило, Ю. А. Герасимчук // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2012. - Вип. 121. - С. 245-251. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлены методика и оборудование для проведения диагностики систем и механизмов автотракторных двигателей внутреннего сгорания. Приведены осциллограммы измерения физических процессов при проведении испытаний ДВС.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-31 + О35-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чернявский И. С. 
Оценка напряженности и долговечности зубчатых передач трансмиссии трактора Т-250 / И. С. Чернявский, А. В. Устиненко, А. В. Бондаренко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 163. - С. 111-119. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены методы оценки напряженности и долговечности зубчатых передач трансмиссий тракторов. Проведен анализ напряженности и долговечности для зацеплений трансмиссии трактора Т-250.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-3 + О34-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чернявский И. С. 
Способы повышения долговечности полуосей ведущих мостов трактора / И. С. Чернявский, А. И. Немилостивая, И. В. Травкин // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2013. - Вип. 139. - С. 108-112. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Изложены основные результаты работ по повышению долговечности полуосей за счет улучшения динамических характеристик.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-3 + О34-042.28-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Антощенков В. Н. 
Теплонагруженность гидроподжимных муфт редуктора ВОМ трактора при различной интенсивности их включения / В. Н. Антощенков, И. А. Шевченко, П. Н. Левченко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2013. - Вип. 139. - С. 152-158. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведена сравнительная оценка теплонагруженности гидроподжимных муфт редуктора ВОМ трактора при разной интенсивности их включения.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-3 + О34-042.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Молодан А. 
Основні підходи до надійності автотракторного двигуна з вимкненням циліндрів як складної системи / А. Молодан, А. Коробко // Техн.-технол. аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сіл. госп-ва України : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 23. - С. 52-60. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета роботи - визначення максимально допустимого числа вимкнених циліндрів, яке може приводити не тільки до зниження потужності двигуна, але і зниження надійності роботи складових його вузлів і агрегатів. Класифікація категорії відмов автотракторного двигуна та ранжування за тяжкістю наслідків від відмов циліндрів за своєю суттю і різними сценаріями розвитку подій, з настанням тієї чи іншої відмови двигуна колісної машини; визначення обмежень, які можуть бути використані для визначення параметрів двигуна з вимкненням циліндрів, які призводять до його зупинки через малі оберти і до відсутності можливості управління колісною машиною; визначення граничної потужності, за якої можна побудувати обмежувальну характеристику так, щоб вона перетинала гвинтову характеристику в точці мінімально можливих обертів двигуна, при цьому робота двигуна на тягові колеса була б ще можлива. З настанням тієї чи іншої відмови двигуна колісної машини виникають різні наслідки за тяжкістю відмов циліндрів за своєю суттю і різними сценаріями розвитку подій. Обмеження, які можуть бути використані для визначення параметрів двигуна з вимкненням циліндрів, призводять до його зупинки через малі оберт і до відсутності можливості управління колісною машиною. Постійне вишукування шляхів зниження мінімально сталої частоти обертання, мабуть незабаром призводить до ситуації, коли величина буде регламентуватися (визначатися) не протіканням робочого процесу в циліндрах двигуна, а керованістю колісної машини, тобто можливістю ефективної роботи рульових пристроїв, особливо для машин з відносно невисокою номінальною швидкістю ходу. Висновки: з вимкненням циліндра ефективна потужність двигуна зменшується на величину індикаторної потужності, яка розвивається у вимкненому циліндрі, оскільки можна вважати, що потужність, яка витрачається на подолання механічних втрат у двигуні, залишається незмінною. Останнє значення m, за якого виконується умова Nem-Ne гр, є максимально допустимим числом вимкнених циліндрів діагностичної моделі двигуна, яка реалізує "м'який" сценарій.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-31 + О35-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Костенко О. М. 
Шляхи оптимізації потужності / О. М. Костенко, С. М. Кривонос, О. У. Дрожчана // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2017. - Вип. 180. - С. 340-345. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано методику визначення оптимальної потужності тракторного двигуна з урахуванням об'єму механізованих робіт у напружений період польових робіт, агротехнічних строків їх виконання, витрати палива. Наведено рішення оптимізаційної задачі по обгрунтуванню одиничної потужності сільськогосподарських тракторів, в основі яких лежить формула "від енергозберігаючої технології механізованих робіт оптимального трактора до оптимального парку".


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лур'є З. Я. 
Динаміка мехатронних гідроагрегатів мобільних машин зі зворотним зв'язком по зусиллю / З. Я. Лур'є, А. І. Панченко, Є. М. Цента // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2018. - Вип. 18, т. 2. - С. 3-29. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-35 + О342.2-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Сосик А. Ю. 
Обгрунтування методів визначення експлуатаційних показників двигунів внутрішнього згоряння машинно-тракторних агрегатів / А. Ю. Сосик, О. В. Дударенко, А. В. Щербина, О. М. Артюх // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2018. - Вип. 18, т. 2. - С. 120-128. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082 + П072.1-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Макогон О. А. 
Синтез алгоритму керування тиском повітря в шинах з урахуванням параметрів динамічної системи підресорювання корпусу колісних транспортних засобів підвищеної прохідності / О. А. Макогон, І. А. Черепньов, О. П. Клімов, О. В. Косарєв, О. П. Пономаренко, О. О. Кумпан, Є. М. Шпінда // Інженерія природокористування. - 2019. - № 1. - С. 14-23. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Предмет вивчення - процеси зміни тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу в залежності від мікропрофілю дорожнього покриття. Мета дослідження - аналіз основних систем керування тиском в шинах та їх складу; вибір варіантів оптимального закону зміни тиску в шинах за умов покращення параметрів динамічної системи підресорювання корпусу КТЗ експлуатації машини в реальних умовах. Задачі: провести аналіз особливостей застосування колісного транспортного засобу у різноманітних дорожніх умовах; зробити огляд систем керування тиском повітря в шинах та їх розвиток; оцінити зв'язок параметрів динамічної системи підресорювання корпусу та тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу; розробити алгоритм регулювання швидкості зміни тиску в автоматизованій системі керування. Методологічною основою дослідження стали загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання. А саме: теоретичні положення аналітичної механіки - рівняння Лагранжа в узагальнених координатах - були використані для опису збуреного руху підресореної частини корпуса КТЗ та створення математичної моделі; порівняльний аналіз існуючих систем керування тиском повітря в шинах та аналіз їх розвитку був покладений в основу синтезу алгоритму керування тиском повітря в шинах КТЗ підвищеної прохідності. Отримані такі результати. Отримана аналітична залежність величини динамічного ходу амортизатора від швидкості зміни тиску в повітряній системі, яка покладена в основу алгоритму регулювання тиску повітря в шинах колісного транспортного засобу, дозволяє максимально враховувати швидкісні реакції підвіски на зміну мікропрофілю рельєфу місцевості. Висновки: визначення аналітичних залежностей параметрів динамічної системи підресорювання корпусу та тиску повітря в шинах дає можливість розробки ефективного алгоритму регулювання швидкості зміни тиску. Відпрацювання алгоритму зміни тиску повітря в шинах у автоматизованій системі керування надасть можливість водієві і його пасажирам більш комфортно пересуватися на транспортному засобі незалежно від стану доріг або їх відсутності; подовжить пробіг шин до руйнування, скоротить час роботи компресора під навантаженням; знизить потужність, що витрачається двигуном на привод допоміжного обладнання.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.1-34 + О342.2-042.656

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського