Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=П072-91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Пастухов В. І. 
Дослідження сучасного стану з агрегатування тракторів та сільгоспмашин / В. І. Пастухов // Вісн. Харк. держ. техн. ун-ту сіл. госп-ва. Підвищ. надійності відновлюван. деталей машин. - 2000. - Вип. 4. - С. 201-206. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено комплекс питань та основи методики дослідження сучасного стану агрегатування сільськогосподарських машин з енергетичним засобом.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Корсун Н. А. 
Агрегатирование тракторов: теоретический взгляд / Н. А. Корсун. - Х. : Основа, 2002. - 143 c. - Библиогр.: 116 назв. - рус.

Изложены теоретические основы определения эксплуатационных и технологических показателей агрегатов. Рассмотрены обоснования оптимальных параметров энергонасыщенных тракторов и агрегатов, создаваемых на их базе. Приведены варианты комплектования агрегатов по различным критериям и проанализированы показатели агрегатов, тракторов, а также двигателя, как энергетического средства.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91 + О34-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хандрос М. Я. 
Підвищення ефективності функціювання мобільного сільськогосподарського агрегату шляхом поліпшення його динамічних параметрів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.20.01 / М. Я. Хандрос; Нац. аграр. ун-т. - К., 1999. - 21 c. - укp.

Досліджено негативний вплив усталених коливань зовнішнього завантаження на енергетичні показники та продуктивність мобільного сільськогосподарського агрегату. Одержано додаткові дані про спектральні щільності та статичні моменти коливань енергетичних показників транспортного, орного та силозбирального агрегатів. Подано оригінальні рівняння прямолінійного нерівномірного сталеного руху агрегату та його складових частин. У рівняннях враховано динамічні параметри інерційності робочого процесу та регулятора, зведений момент інерції двигуна, поступальні маси трактора та робочих машин, жорсткість швидкісної характеристики та пружного зчепу, момент інерції в'язкого демпфера тощо. Підвищення ефективності функціонування агрегату за подібних умов досягається шляхом раціонального вибору допустимих співвідношень між динамічними параметрами, внаслідок чого втрати, у порівнянні із статистичними режимами руху, зменшуються у 2...4 рази.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нікітенко Ю. Д. 
Підвищення надійності ведучих мостів сільськогосподарських агрегатів обгрунтуванням ресурсовизначальних технічних параметрів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.11 / Ю. Д. Нікітенко; Харк. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Для підвищення працездатності ведучих мостів запропоновано методику їх обкатування з додаванням вільної сірки в мастило. На підставі зібраного фактичного матеріалу розроблено статистичну модель ресурсу ведучого моста сільськогосподарського агрегата й одержано математичну модель, що дозволяє прогнозувати стан ведучого моста з оцінкою його 80 %-ого ресурсу. Розроблено та впроваджено методику обкатування під навантаженням головних передач на основі гідродинамічного розрахунку в полюсі зчеплення спіральних конічних зубів шестірень. Розроблено методику та стенд для випробувань планетарних колісних редукторів ведучих мостів транспортних засобів. Для проведення обкатування під навантаженням розроблено та впроваджено стенди, захищені авторськими посвідченнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Погорілий С. П. 
Обгрунтування параметрів пристрою і начіпних технологічних модулів для агрегатування з мобільним енергетичним засобом : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.11 / С. П. Погорілий; НААН України, ННЦ "Ін-т механізації та електрифікації сіл. госп-ва". - Глеваха, 2011. - 19 c. - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності використання мобільних енергетичних засобів шляхом застосування нових технічних рішень, які забезпечать агрегатування технологічних модулів з мобільними енергетичними засобами. Досліджено існуючі способи агрегатування технологічних модулів з мобільним енергетичним засобом. Визначено на основі досліджень конструкційно-компонувальну схему енергетичного засобу для впровадження нових технічних рішень, які забезпечать агрегатування технологічних модулів. Розроблений пристрій для агрегатування підвищує ефективність використання самохідного шасі, зменшує час на агрегатування та не потребує підіймального обладнання. Обгрунтовано теоретично й експериментально параметри технологічних модулів для агрегатування з самохідним шасі. Уточнено математичні моделі динамічних процесів під час агрегатування самохідних шасі з технологічним модулем і математичну модель руху самохідного шасі з технологічним модулем. Досліджено вплив конструкційних параметрів технологічних модулів на основні експлуатаційні властивості самохідного шасі. Встановлено вплив ваги технологічного модуля й його розміщення на технологічні параметри самохідного шасі. Визначено економічну ефективність застосування самохідного шасі, обладнаного розробленим пристроєм для агрегатування.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мельник І. І. 
Математична модель обгрунтування кількості агрегатів для виконання механізованих робіт / І. І. Мельник, В. І. Сапсай, Г. І. Барабаш, В. М. Зубко // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2010. - Вип. 10, т. 9. - С. 125-129. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено результати аналізу впливу кількості та продуктивності машинних агрегатів на основних операціях на кількість машинних агрегатів на допоміжних і суміжних операціях і зв'язок кількості агрегатів із тривалістю проведення операції.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мітков В. Б. 
Перспективи використання фронтальних знарядь у складі комбінованих МТА / В. Б. Мітков, Б. В. Мітков, В. С. Тюлєв // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2011. - Вип. 11, т. 2. - С. 54-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розширено функціональні можливості енергетичних засобів тягового класу 1,4 і 3 шляхом агрегатування їх у складі комбінованих МТА.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Апьонкін Ю. В. 
Полігональний ефект як фактор відмови ланцюгових передач сільськогосподарських машин / Ю. В. Апьонкін, М. Л. Рябчиков // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 3/7. - С. 27-29. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано ланцюгові передачі сільськогосподарських машин, визначено основні фактори, що впливають на строк служби привідних ланцюгів. Описано природу виникнення динамічних навантажень на ведучій зірочці ланцюгового приводу.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Артьомов М. П. 
Дослідження динаміки мобільних сільськогосподарських агрегатів / М. П. Артьомов, М. А. Подригало, Д. М. Клец // Автоматизація виробн. процесів у машинобуд. та приладобудуванні : укр. міжвід. наук.-техн. зб. - 2011. - Вип. 45. - С. 435-438. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проведено дослідження мобільних сільськогосподарських агрегатів за допомогою розробленого контрольно-вимірювального комплексу з можливістю визначення їх динамічних параметрів та технічного стану.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лебедєв А. Т. 
Активна і пасивна робота трактора на транспортних роботах / А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2017. - № 7. - С. 86-93. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Необхідність розподілу виконуваної трактором роботи на активну (корисну) і пасивну (негативну) дозволяє підвищити ефективність їх використання в аграрному секторі. Доведено, що на транспортних роботах при агрегатуванні трактора з напівпричепом і напівнавісними причепом більш активну роботу має транспортний агрегат з напівнавісними причепом. Для транспортно-технологічних агрегатів змінної маси при безперервному завантаженні / розвантаженні вантажу повна робота рушійної сили трактора при агрегатуванні з напівпричепом не залежить від форми траєкторії руху центру мас вантажу, що перевозиться, а залежить від початкового і кінцевого його положення. На зниження активної роботи транспортного засобу і відповідно на підвищення пасивної роботи істотно впливає нерівномірний його рух внаслідок нестабільності тягової сили трактора і опору його руху. Експериментально підтверджено, що при прямолінійному русі транспортного агрегату ХТЗ-17221+ТСП-16 (маса вантажу - 12 т) на твердій грунтовій дорозі на довженні 1000 м через нерівномірність його руху пасивна робота склала 3,2 МДж (еквівалент 0,07 кг дизельного палива), при русі з підворотами - відповідно 6,4 МДж (0,15 кг дизельного палива).


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Калюжний О. Д. 
Обгрунтування наукових методів раціонального комплектування машинно-тракторних агрегатів, у складі яких трактори з безступеневою коробкою переміни передач / О. Д. Калюжний, К. Г. Сировицький, С. М. Васюк, А. Р. Коваль // Інженерія природокористування. - 2016. - № 1. - С. 113-117. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Комплектування, або як часто його називають, агрегатування, зводиться в основному до знаходження оптимального співвідношення між кінематичними параметрами робочих машин і швидкісними режимами роботи двигуна трактора. В цілому висновок про правильність вибору тієї чи іншої передачі необхідно з урахуванням маневрових характеристик трактора і кінематичних параметрів робочої машини. Із збільшенням ширини захвату агрегату пропорційно підвищується його продуктивність, а для посівних машин, обприскувачів і ряду інших - підвищується якість виконання роботи, внаслідок зменшення площі поля яка піддається дії ходових систем. При цьому ширина захвату агрегату обмежується, з однієї сторони потужністю двигуна трактора, а з другої - погіршенням маневровості на поворотах і переїздах. Швидкість руху агрегату повинна встановлюватися з урахуванням якості роботи. В багатьох випадках, швидкість, яка визначається по енергонасиченості трактора, не може бути реалізована внаслідок агротехнологічних або фізіологічних обмежень. Економічні обмеження швидкості машинного агрегату обумовлені зміною енерговитрат на виконання процесу, експлуатаційної надійності машин в складі агрегату, а також деяким погіршенням використання часу зміни. В кожному окремому випадку швидкісні режими роботи необхідно уточнювати з урахуванням фізико-механічних властивостей грунтів, стану поверхні поля, фаз розвитку рослин, вологості грунту і інших факторів які впливають на якість роботи. Раціональне поєднання ширини захвату і швидкості руху агрегату залежить головним чином від техніко-економічних показників роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гаврон Н. Б. 
Оцінка надійності конструкцій тракторних причепів з позиції механіки руйнування / Н. Б. Гаврон, І. М. Кучвара, О. С. Шевчук, О. П. Конончук, А. Й. Матвіїшин, Ю. Б. Коваль // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2018. - № 11. - С. 35-40. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему оцінки надійності тракторних причепів, досліджено зміни показників середнього наробітку на відмову сільськогосподарських транспортних засобів з позицій впливу на них тріщин, що зароджуються і розвиваються під дією експлуатаційних навантажень в тримких металоконструкціях. Обгрунтовано можливість застосування класичних підходів механіки руйнування при розрахунок довговічності з метою покращання експлуатаційних властивостей транспортних сільськогосподарських агрегатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шуляк М. Л. 
Підвищення ефективності експлуатації енергонасиченого трактора в агрегаті з сільськогосподарською машиною змінної маси / М. Л. Шуляк // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2014. - Вип. 148. - С. 280-286. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності експлуатації МТА з урахуванням використання сільськогосподарських машин змінної маси, за рахунок переходу двигуна трактора на частковий швидкісний режим.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91 + О34-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Макаренко М. Г. 
Підвищення тягових показників блочно-модульних тягово-приводних агрегатів / М. Г. Макаренко, О. М. Макаренко, О. Г. Григораш // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2014. - Вип. 148. - С. 295-304. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано використання тягово-приводних комбінованих агрегатів. Розглянуто питання стосовно раціонального співвідношення між масами тягового засобу і сільгоспмашин для систем розосередженого приводу з позицій енергетичного критерію.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-2 + П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Макаренко М. Г. 
Вплив розміщення енергосилового модуля блочномодульного агрегату на показники зчеплення рушіїв з поверхнею кочення / М. Г. Макаренко, О. М. Макаренко, Ю. М. Кулаков // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 156. - С. 282-286. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто вплив розміщення в агрегаті енергосилового модуля з ведучими колесами, що мають диференціальний чи жорсткий зв'язок, на граничний кут схилу по умовам зчеплення рушіїв з поверхнею кочення.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Назаренко О. О. 
Дослідження динаміки машинно-тракторного агрегату з універсальним регулятором швидкості / О. О. Назаренко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 156. - С. 349-354. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено результати експлуатаційних досліджень динаміки машиннотракторного агрегату (МТА) на базі колісного трактора тягового класу 30 кН. Обгрунтовано раціональний спосіб регулювання паливоподачі при розгоні транспортного МТА, який вперше враховує навантаження двигуна трактора і положення важеля керування паливним насосом високого тиску.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91 + О342.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Пелипенко Є. С. 
Підвищення ефективності гальмування колісних тракторів з безступінчастими трансмісіями шляхом вибору раціонального способу гальмування : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / Є. С. Пелипенко; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків, 2018. - 20 c. - укp.

Розкрито проблеми підвищення ефективності гальмування колісних тракторів з безступінчастими ГОМТ (гідрооб'ємно-механічна трансмісія) за рахунок способу гальмування, вибору форми та тривалості зміни параметру регулювання. Складено комплексну математичну модель процесу гальмування трактора, ХТЗ-21021 з ГОМТ-1С, яка дозволяє моделювати всі можливі способи гальмування. Зазначено, що від існуючих математична модель відрізняється врахуванням кінематичних, силових і енергетичних параметрів безступінчастої ГОМТ, а також описом барабанного гальмівного механізму з пневматичною системою в складі колісного трактора ХТЗ-21021. На основі використання теорії оптимізації формалізовано, що раціональною зміною параметру регулювання гідромашини для ГОМТ з "диференціалом на виході", з точки зору гальмівної ефективності, є вигнута форма. На лабораторному стенді ГОМТ підтверджено, що найкраща гальмівна ефективність при гальмуванні параметром регулювання ГОП (мінімальна кількість обертів вихідного вала ГОМТ, а, як наслідок, мінімальний гальмівний шлях) спостерігається для вигнутих форм керування ГОП (гідрооб'ємна передача), незалежно від тривалості керуючого впливу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О342.2-042.73 + П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433194 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського