Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (35)Книжкові видання та компакт-диски (381)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 236
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Каплун А. В. 
Розвиток професійної школи сільськогосподарського профілю у Польщі:(1960-1990рр.) : Дис...канд.пед.наук / А. В. Каплун; Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 179 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4ПОЛ)22,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41452 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Каплун А. В. 
Розвиток професійної школи сільськогосподарського профілю у Польщі:(1960-1990рр.) : Дис...канд.пед.наук / А. В. Каплун; Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 179 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4ПОЛ)22,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41452 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Каплун А. В. 
Розвиток професійної школи сільськогосподарського профілю у Польщі:(1960-1990рр.) : Дис...канд.пед.наук / А. В. Каплун; Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 179 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4ПОЛ)22,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41452 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Каплун А. В. 
Розвиток професійної школи сільськогосподарського профілю у Польщі:(1960-1990рр.) : Дис...канд.пед.наук / А. В. Каплун; Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 179 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4ПОЛ)22,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41452 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Лузан П. Г. 
Активізація навчання у сільськогосподарському вузі / П. Г. Лузан. - К. : ІАЕ УААН, 1996. - 188 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Обгрунтовуються деякі теоретичні положення активізації навчання, викладені показники, рівні, дидактичні шляхи формування активності, а також теоретичний матеріал та методичні поради щодо виховання пізнавальних здібностей студентів. Характеризуються репродуктивні й продуктивні методи навчання, запропонована структурна модель їх систематизації на основі поетапної реалізації активності, що націлює педагогів вищої школи на розв'язання проблеми оптимального використання методів навчання. Розглядаються питання застосування гри як засобу активізації пізнання. Для підтвердження достовірності та наукової обгрунтованості викладених матеріалів і положень вміщено результати дослідно-експериментальної роботи, проведеної протягом 1993-1996 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + П.р(4УКР)3-34,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лузан П. Г. 
Формування активності студентів у навчанні : Моногр. / П. Г. Лузан, А. І. Дьомін, В. І. Рябець. - К. : Вища шк., 1998. - 191 c. - Бібліогр.: с. 182-190. - укp.

Розглянуто основні методологічні проблеми активізації навчання у вищих аграрних закладах освіти. Розкрито сутність пізнавальної активності, охарактеризовано її структуру, наведено методи поетапного розвитку. У контексті діяльнісного підходу проаналізовано роль педагога у формуванні активності студентів у процесі навчання та вплив міжособистісних взаємин у студентській групі на даний процес. Наведено результати дослідження пізнавальної активності студентів як психолого-фізіологічного явища. Визначено функції основних сфер психіки, що домінують у пізнавальній діяльності людини, зокрема, детально досліджено вплив понятійно-логічного, образного мислення та емоційної сфери психіки на активність навчання. Наведено рекомендації щодо удосконалення практичної підготовки студентів у технічному коледжі. Обгрунтовано вимоги до рівня професійних знань, умінь і навичок техніків і механіків (основних спеціальностей агротехнічного коледжу), розроблено педагогічну технологію продуктивної практичної підготовки студентів та визначено умови її ефективного впровадження.

Рассмотрены основные методологические проблемы активизации обучения в высших аграрных образовательных учреждениях. Раскрыта сущность познавательной активности, охарактеризована ее структура, приведены методы поэтапного развития. В контексте деятельностного подхода проанализирована роль педагога в формировании активности студентов в процессе обучение и влияние межличностных взаимоотношений в студенческой группе на данный процесс. Приведены результаты исследования познавательной активности студентов как психолого-физиологического явления. Определены функции основных сфер психики, доминирующих в познавательной активности человека, в частности детально исследовано влияние понятийно-логического, образного мышления и эмоциональной сферы на активность обучения. Приведены рекомендации по усовершенствованию практической подготовки студентов в техническом коледже. Обоснованы требования к уровню профессиональных знаний, умений и навыков техников и механиков (основные специальности агротехнического коледжа), разработана педагогическая технология продуктивной практической подготовки студентов и обоснованы условия ее эффективного внедрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + П.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бугерко А. А. 
Училище-агрофірма: новий тип навчального закладу : Навч.-метод. посіб. / А. А. Бугерко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Знання, 1998. - 108 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Викладено концептуальні засади ступеневої організації навчально-виробничого процесу у вищому професійному училищі-агрофірмі, обгрунтовано модель цього процесу, проаналізовано специфіку виробничого навчання та виробничої практики, особливості планування та проведення лабораторно-практичних занять з предмета "Організація і технологія механізованих робіт у рослинництві". Висвітлено розвиток взаємодії училища-агрофірми та вищих закладів освіти сільськогосподарського профілю, а також питання науково-методичного забезпечення діяльності училища-агрофірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ч464(4УКР) + П.р(4УКР)22,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Хахула Л. П. 
Професійно-педагогічна адаптація молодих викладачів вищих аграрних навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. П. Хахула; Нац. аграр. ун-т. - К., 1998. - 19 c. - укp. - рус.

Теоретично обгрунтовано процес професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів спеціальних дисциплін аграрних технікумів та коледжів, з'ясовано можливості якісної і у менш тривалий період адаптації молодих викладачів-аграріїв до навчально-виховної роботи; розроблено та експериментально перевірено систему адаптаційної діяльності початкуючого викладача по оволодінню педагогічною професією. Встановлено, що системний підхід до управління професійною адаптацією в поєднанні з цілеспрямованою професійною самоосвітою і самовихованням підвищує ефективність набуття психолого-педагогічних знань, розвитку професійно значущих якостей особистості, впливає на професійне функціонування молодого викладача-аграрія, оволодіння ним педагогічною майстерністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + Ч481.203 + П.р(4УКР)3-4,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аврамчук Л. А. 
Проблемність навчання як засіб формування продуктивної пізнавальної діяльності студентів аграрного навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Аврамчук; Нац. аграр. ун-т. - К., 1998. - 17 c. - укp. - рус.

Розглянуто питання формування продуктивної пізнавальної діяльності студентів в процесі проблемного навчання. Теоретично обгрунтовано концептуальні підходи до проведення проблемних занять з використанням фундаментального пов'язуючого поняття. Досліджено вплив проблемних занять на формування продуктивної пізнавальної діяльності студентів. Розроблено методику проведення проблемних занять з використанням фундаментального пов'язуючого поняття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.222 + П.р(4УКР)21-34,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Зайчук В. О. 
Проблеми підготовки кадрів у профтехучилищах сільськогосподарського профілю в Україні 1969-1995 рр. / В. О. Зайчук. - К. : Генеза, 1998. - 171 c. - Бібліогр.: 154 назв. - укp.

На основі аналізу історичних та педагогічних джерел розглянуто історико-педагогічні аспекти підготовки кадрів для сільськогосподарського виробництва, охарактеризовано науково-педагогічні вимоги до змісту навчання в закладах профтехосвіти сільськогосподарського профілю. Викладено нові підходи до розробки навчальних планів та шляхів науково-методичного забезпечення діяльності навчально-виховних закладів різного типу цього профілю в нових соціально-економічних умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)22 г,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Михайлюк О. І. 
Нижчі та середні сільськогосподарські освітні заклади Полтавщини в ХІХ - на початку ХХ ст. / О. І. Михайлюк; УААН. Ін-т земл-ва. - К. : Нора-прінт, 1999. - 16 c. - укp.

На підставі аналізу раніше не опублікованих матеріалів розкрито базові напрямки та специфіку становлення нижчої та середньої сільськогосподарської освіти на Полтавщині в ХІХ - на початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р11(4УКР-4ПОЛ) + П.р21(4УКР-4ПОЛ)

Шифр НБУВ: Р90106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Улюкаєв С. Г. 
Нижча сільськогосподарська освіта на Україні (кінець XIX - початок XX ст.) / С. Г. Улюкаєв // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 2. - С. 138-145. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Освещена история становления и развития низшего сельскохозяйственного образования на Украине в конце XIX - начале XX ст. Охарактеризованы содержание и организация обучения в низших сельскохозяйственных заведениях разных типов. Показан позитивный опыт и возможности его использования в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Корлюк С. С. 
Аграрна освіта в умовах переходу до ринкових відносин / С. С. Корлюк // Аграр. вісн. Причорномор'я : зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 3 (6). - С. 17-22. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69783 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Сподін Л. А. 
Формування професійної спрямованості особистості студентів - майбутніх фахівців АПК / Л. А. Сподін // Аграр. вісн. Причорномор'я : зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 3 (6). - С. 212-214. - укp.

Формирование профессиональной направленности личности студентов аграрных вузов важно для обеспечения реформирования АПК будущими специалистами-аграриями. Профессиональная направленность создает внутреннюю предпосылку для формирования общественной и профессиональной активности личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ковбасенко В. М. 
Проблеми формування наукового світогляду у студентів сільськогосподарського навчального закладу / В. М. Ковбасенко, О. П. Сидоренко // Аграр. вісн. Причорномор'я : зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 3 (6). - С. 99-103. - укp.

Анализируются общие и частные проблемы формирования научного мировоззрения у студентов сельскохозяйственных вузов. Обосновывается необходимость усиления философской подготовки этой категории студентов, формирования у них диалектического стиля мышления, повышения их общей культуры, внедрения в учебные планы вузов АПК Украины спецкурсов "Этика" и "Эстетика".


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вішліна Р. І. 
Деякі соціально-філософські проблеми сучасної освіти та пошуки шляхів їх вирішення / Р. І. Вішліна, Л. Г. Нем'ята, Г. М. Павлова // Аграр. вісн. Причорномор'я : зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 3 (6). - С. 51-55. - укp.

Философский анализ социальных проблем современного образования представляет собой объективную необходимость, которая требует выработки практических рекомендаций по повышению качества учебно-воспитательного процесса во всех вузах, в т.ч. в сельскохозяйственных, подготовки специалистов нового типа с учетом требований современного сельскохозяйственного производства и форм собственности.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3,025 + Ч481.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вергунов В. А. 
Сільськогосподарська освіта в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.) / В. А. Вергунов, Н. П. Коваленко, О. І. Михайлюк // Вісн. Східноукр. держ. ун-ту. Іст. науки. - Луганськ, 2000. - № 2(24). - С. 42-44. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

У другій половині XIX - на початку XX ст. в Україні створено певну систему сільськогосподарської освіти. В організації мережі сільськогосподарських освітніх закладів активну участь брали урядові установи, земства, сільськогоподарські товариства та окремі особи. Недоліками у цій справі були відсутність єдиного державного підходу до побудови системи та слабка матеріальна база відповідних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4Укр)г + Ч33(4Укр)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Скобло Ю. С. 
Придатність людини до професійної діяльності / Ю. С. Скобло, Л. М. Тищенко, В. П. Богомолова, Л. І. Бабко // Вісн. Харк. держ. техн. ун-ту сіл. госп-ва. Підвищ. надійності відновлюван. деталей машин. - 2000. - Вип. 4. - С. 272-282. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто комплекс взаємопов'язаних питань, які забезпечують необхідний професійний рівень оператора самохідної сільськогосподарської техніки. Відзначено, що процес набуття професійної підготовки описується двома складовими у вигляді статичної та динамічної моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Головко Л. Л. 
Формування досвіду самостійної діяльності студентів вищої сільськогосподарської школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Л. Головко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Визначено сутність досвіду самостійної діяльності студентів у новій ситуації розвитку вищої сільськогосподарської школи, її структурні компоненти: афективний, когнітивний, аксеологічний, праксеологічний, які є педагогічними умовами його формування. Експериментально доведено, що рівень сформованості досвіду самостійної роботи студентів зумовлений формою і методами навчальної, наукової та практичної їх діяльності в аудиторний та позааудиторний час. Проведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Розроблено та використано в процесі дослідження критерії визначення рівня сформованості досвіду самостійної роботи студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + П.р(4УКР)3-34,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Біда О. А. 
Основні етапи розвитку методики викладання природознавства і сільськогосподарської праці в школі : Для вчителів почат. кл. і студ. пед. ф-тів / О. А. Біда; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 54 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Подано ретроспективний аналіз становлення і розвитку методики викладання природознавства і сільськогосподарської праці за три останні століття від її зародження до сьогодення, зокрема, наприкінці XVIII ст., у ХІХ ст., на початку ХХ ст. у радянський період та на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)210 г(4Укр) + П.р(4Укр)21-341 г,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597580 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського