Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=О112.232$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Плугин А. Н. 
Повышение надежности, долговечности и безопасности эксплуатации железнодорожных инженерных сооружений / А. Н. Плугин, О. А. Калинин, С. В. Мирошниченко, А. А. Плугин, Д. А. Плугин // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 3. - С. 61-62. - рус.

Обоснована актуальность решения проблемы повышения надежности и безопасности сооружений железных дорог. Предложено новое технологическое ее решение.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Демченко Т. Ф. 
Діяльність М.А.Белелюбського (1845 - 1922) в контексті розвитку транспортної науки і техніки (кінець XIX ст. - початок XX ст.) : автореф. дис... канд. іст. наук : 07.00.07 / Т. Ф. Демченко; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано педагогічну, науково-організаційну, інженерну та громадську діяльність видатного вітчизняного інженера-проектувальника, вченого в галузі будівельної механіки та залізничного містобудування, професора Петербурзького інституту інженерів шляхів М.А. Белелюбського, його значення та заслуги у розвитку залізничної справи наприкінці XIX ст. - початку XX ст. Систематизовано різноманітний джерельний матеріал, висвітлено розвиток науки та техніки залізничного транспорту в Російській імперії та в Україні. Доведено, що науковий і педагогічний доробок ученого став основою для розвитку нових ідей і задумів щодо подальших технічних досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232д(4УКР) Белелюбський, М.А. + О2д(4УКР) Белелюбський, М.А.

Шифр НБУВ: РА365024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мірошник І. О. 
Діяльність Аманда Струве (1835 - 1898) в контексті розвитку залізничного транспорту і комунального господарства : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / І. О. Мірошник; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2011. - 21 c. - укp.

Досліджено життя та діяльність видатного вітчизняного інженера-залізничника, підприємця, мостобудівника та спеціаліста з комунального господарства А. Є. Струве. Проведено періодизацію творчого шляху вченого, виявлено основні етапи його становлення, досліджено наукові праці та проаналізовано багатогранну організаційну діяльність. Зроблено висновок про вагомий внесок вченого-інженера в розвиток залізничного мостобудування та комунального господарства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232 д(4УКР) Струве, А. С. + О2 г/д (4УКР) Струве, А. С.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коваль П. М. 
Ефективні конструкції залізобетонних збірно-монолітних прогонових будов автодорожніх мостів з використанням попередньо напружених балок / П. М. Коваль, А. Є. Фаль, С. В. Стоянович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 664. - С. 44-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано технічний стан монолітних і збірних прогонових будов мостів. Описано конструкції збірно-монолітних прогонових будов балочних залізобетонних мостів. Наведено опис конструкції залізобетонних балок типу "3Bet-90", "3Bet-120".


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Артемов В. Е. 
Сравнительный анализ моделей железнодорожных нагрузок С14 и LM71 для балочных мостов / В. Е. Артемов, А. С. Распопов // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2014. - № 1. - С. 160-166. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Выполнен анализ железнодорожной нагрузки LM71 с целью ее применения в национальных проектах балочных железнодорожных мостов. Цель исследования - гармонизация национальных норм проектирования искусственных сооружений с европейскими стандартами (Еврокодами) с использованием аналитических методов расчета мостов (методика линий влияния), матричный анализ и компьютерное программирование. Параметры напряженно-деформированного состояния балочных железнодорожных мостов под воздействием нагрузок С14 и LM71 имеют определенные отличия. Степень этих отличий зависит от длины и материала пролетных строений, а также от особенностей определения динамических коэффициентов. Полученные зависимости следует учитывать при использовании национальных норм проектирования и гармонизированных с Еврокодами стандартов. В дальнейших исследованиях планируется определить соотношения между нагрузкой С14 и моделями SW, HSLM с учетом различных динамических эффектов и скорости движения поездов. Представленные результаты, в частности параметры напряженно-деформированного состояния пролетного строения моста с учетом соответствующих динамических коэффициентов, получены впервые. Результаты исследования использованы при разработке Национального приложения к Национальному стандарту Украины ДСТУ-Н Б EN 1991-2:2010. Еврокод 1. Часть 2. "Подвижные нагрузки на мосты" (EN 1991-2:2003).


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232.42-02

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кныш В. В. 
Применение приварных шпилек для крепления полотна железнодорожных мостов / В. В. Кныш, С. А. Соловей, А. А. Гришанов, Г. О. Линник, М. Г. Мальгин // Автомат. сварка. - 2015. - № 1. - С. 40-47. - Библиогр.: 13 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Kluchnik S. V. 
Stress-strain state of beam staged connection point of the railway bridge track-way = Деформаційно-напружений стан вузла поверхового сполучення балок проїзної частини залізничного моста складної форми / S. V. Kluchnik // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 3. - С. 160-170. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Мета роботи - дослідження фактичного деформаційно-напруженого стану вузла сполучення поздовжніх балок із поперечними при їх поверховому розташуванні. Необхідно також визначити можливий вплив спільної роботи поясів ферм та балочної клітки мостового полотна на їх деформаційно-напружений стан. Для досягнення поставленої мети проведено випробування існуючого моста. Для вимірювання деформацій (напружень) в елементах прогонової будови використовувалися тензорезистори, наклеєні на поясних кутиках поперечних і поздовжніх балок та на викружках нижніх поясних кутиків поздовжніх балок у місцях обпирання їх на поперечні балки. Для вимірювання прогинів ферм, поздовжніх та поперечної балок при статичних випробуваннях використовувалися прогиноміри Аїстова і Максимова, які встановлювалися по нижніх поясах ферм у середині прогону 0 - 1, а також на обох поздовжніх та однією поперечною балках із середини прольоту. Прогиноміри кріпилися до прогінної будови та з'єднувалися дротяними зв'язками з поверхнею грунту. Одержано і проаналізовано деформаційно-напружений стан вузла сполучення поздовжніх балок із поперечними при їх поверховому розташуванні. Аналіз показує, що крім вертикального вигину балок має місце значний вплив горизонтального вигину поперечних балок та їх крутіння, що виникають внаслідок спільної роботи балок проїзної частини з верхніми поясами головних ферм, як у балки П0, так і в інших балок. Проведено дослідження напружено-деформованого стану мета левих балок проїзної частини поверхового розташування з урахуванням спільної роботи балок із несучими фермами. Практична значимість. При випробуванні прогонової будови поїзним навантаженням у поясах поперечних балок з'являються значні додаткові напруги від горизонтального вигину поперечних балок та їх крутіння. Поява цих напружень пов'язана з включенням поздовжніх балок у спільну роботу з верхніми поясами ферм. Виникаючі дефекти в поздовжніх балках пов'язані з концентрацією місцевих напружень через конструктивні особливості поверхової проїзної частини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пилипчук О. Я. 
Науковий доробок М. С. Стрілецького (1885-1967) в галузі залізничного мостобудування та будівельної механіки : монографія / О. Я. Пилипчук, О. М. Підкошаная; ред.: Л. Т. Котляренко; Державний університет інфраструктури та технологій. - Київ : Талком, 2022. - 169, [16] c. - (Історія освіти, науки і техніки: в школах, напрямах, іменах; кн. 25). - Бібліогр.: с. 145-167 - укp.

Висвітлено науковий доробок М. С. Стрілецькою (1885-1967) в галузі залізничного мостобудування та будівельної механіки. Досліджено життєвий шлях вченого, процес його становлення як науковця, охарактеризовано основні методологічні принципи наукової діяльності. Розглянуто його наукову та викладацьку працю, основні напрями досліджень. Наукова і педагогічна творчість М. С. Стрілецького відповідає назрілим потребам перебудови залізничного мостобудування та будівельної механіки в Україні і підпорядкована розв’язанню найголовніших соціально-наукових завдань. Наукові праці М. С. Стрілецького в контексті розвитку металевих конструкцій належним чином не проаналізовані. Досі в історії науки та техніки відсутнє спеціальне комплексне узагальнення його наукового доробку в контексті розвитку залізничного транспорту, не має належної характеристики його інженерної діяльності. Це зумовило проведення даного історико-наукового дослідження. Здійснено детальний аналіз його найважливіших наукових праць, які до цього часу не втратили своєї актуальності. Розглянуто проблеми розвитку науки і техніки залізничного транспорту в Російській імперії і в Україні. Проаналізовано внесок М. С. Стрілецького у розвиток будівельної науки, у питання розробки ним теорії збірних залізобетонних мостів, особливості будівництва монументальних мостів та будівельної механіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232 д(4УКР) Стрілецький М. С. + Н112 д(4УКР) Стрілецький М. С.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
9.

Ключник С. В. 
Дослідження роботи вузла поверхового сполучення балок проїзної частини залізничного моста / С. В. Ключник // Наука та пpогpес тpансп. Вісн. Дніпp. нац. ун-ту залізн. тpансп. ім. акад. В. Лазаpяна. - 2021. - № 1. - С. 115-126. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Поверхове сполучення балок проїзної частини залізничних мостів найбільш просте за конструкцією, але внаслідок конструктивних недоліків виникаютьчисленні дефекти. Мета роботи - дослідження запропонованих раніше способів підсилення вузла спирання балок проїзної частини поверхового сполучення, а також дослідження роботи запропонованого автором підсилення. Проаналізовано стан металевих мостів, експлуатованихна залізниці. Виявлено, що вирішальним елементом для визначення вантажопідйомності всього моста є балки проїзної частини. Для досягнення поставленої мети за допомогою методу скінченних елементів проведено аналіз напруженого стану вузла спирання поздовжньої балки на поперечну без підсилення та з підсиленням. Виявлено раціональні параметри запропонованого вузла підсилення. Розрахунки проведено в програмному забезпеченні "Selena". Одержано і проаналізовано деформаційно-напружений стан вузла сполучення поздовжніх балок із поперечними за їх поверхового розташування, підібрано раціональні параметри елементів підсилення вузла спирання балок поверхового сполучення та проаналізовано деформаційно-напружений стан нового вузла сполучення поздовжніх балок із поперечними за їх поверхового розташування на основі типових прогонових споруд "Проєкт стальконструкції". Аналіз показує, що після пропонованого підсилення максимальні напруження в горизонтальних поличках поясних кутиків поздовжніх і поперечних балок, що руйнували конструкції, зменшились на 43 - 73 %. Проведено аналіз напружено-деформованого стану металевих балок проїзної частини поверхового розташування з урахуванням спільної роботи балок із несучими фермами, атакож досліджено напружено-деформований стан запропонованого підсилення вузла спирання металевих балок з виявленням раціональних параметрів. Зазначений спосіб ремонту з підсиленням рекомендовано як найбільш раціональний для моста через річку Інгулець на 109-мукм лінії Верхівцеве - Долинська (договір N 94/2011 - Цтех-177/2011-ЦЮ від 30.09.2011). За поданими результатами було оформлено патент на корисну модель N 109806 від 12.09.2016.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Підкошаная О. М. 
Науковий доробок М. С. Стрілецького (1885–1967) в галузі залізничного мостобудування та будівельної механіки : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / О. М. Підкошаная; Державний університет інфраструктури та технологій. - Київ, 2019. - 23 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232 д(4УКР) Стрілецький М. С. + Н112 д(4УКР) Стрілецький М. С.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440645 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського