Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (18)Книжкові видання та компакт-диски (151)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)3-2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 239
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тархан Л. З. 
Дидактическая компетентность инженера-педагога: теоретические и методические аспекты : монография / Л. З. Тархан. - К. : Крымучпедгиз; Симф., 2008. - 424 c. - Библиогр.: с. 360-393 - рус.

Освещены вопросы формирования и развития дидактической компетентности будущих инженеров-педагогов в процессе обучения в ВУЗ. Предложена концепция обновления обучения будущих инжеренов-педагогов на основе компетентностно-деятельностного подхода. Раскрыты и теоретически обоснованы компоненты ключевых, базовых и профессиональных компетенций. Определены основные конструкты профессиональной компетентности, понятие дидактической компетентности и ее структурное и содержательное наполнение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702277 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. Е. Коваленко. - Х. : Вид-во НУА, 2005. - 359 c. - Бібліогр.: с. 353-356. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні засади викладання спеціальних дисциплін у системі професійно-технічної та вищої освіти. Особливу увагу приділено сучасним методикам дидактичного проектування. Розглянуто основні етапи конструювання змісту освіти, методи аналізу та прогнозування мети навчання. Наведено методики діагностики стану навчального процесу, запропоновано методи аналізу організаційно-педагогічних, соціодемографічних і психологічних характеристик учнів та оцінки базових знань і досвіду особистості. Запропоновано методики конструювання навчальних матеріалів, розроблено теоретичні засади проектування технологій навчання. Розглянуто дидактичні характеристики навчальної мотивації та способи її здійснення, визначено мету та завдання проектування технології формування нових знань. Розкрито сутність проблемного навчання у контексті сучасних педагогічних теорій, розроблено технологію формування професійних дій і встановлено основні вимоги до контролю діяльності учнів. Описано сучасні форми організації навчального процесу за умов використання різних технологій навчання.

Рассмотрены теоретические и методические основы преподавания специальных дисциплин в системе профессионально-технического и высшего образования. Особое внимание уделено современным методикам дидактического проектирования. Рассмотрены основные этапы конструирования содержания образования, методы анализа и прогнозирования цели обучения. Приведены методики диагностики состояния учебного процесса, предложены методы анализа организационно-педагогических, социодемографических и психологических характеристик учащихся и оценки базовых знаний и опыта личности. Предложены методики конструирования учебных материалов, разработаны теоретические основы проектирования технологий обучения. Рассмотрены дидактические характеристики учебной мотивации и способы ее осуществления, определены цель и задания проектирования технологии формирования новых знаний. Раскрыта сущность проблемного обучения в контексте современных педагогических теорий, разработаны технология формирования профессиональных действий и установлены основные требования к контролю деятельности учащихся. Описаны современные формы организации учебного процесса в условиях использования различных технологий обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я73-1 + Ж.р(4УКР)3-2 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федорович А. В. 
Підготовка майбутнього вчителя трудового навчання до професійно-педагогічної діяльності : навч.-метод. посіб. / А. В. Федорович; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2007. - 118 c. - (Унів. б-ка). - Бібліогр.: с. 106-113. - укp.

Розглянуто сутність діяльності вчителя трудового навчання, особливості педагогічної техніки та спілкування, шляхи управління творчим самопочуттям вчителя у спілкуванні. Розкрито проблеми моральної свідомості особистості педагога. Наведено навчально-тематичний план даного спецкурсу, тематику рефератів, список літератури, іменний і предметний покажчики.

Рассмотрены сущность деятельности учителя трудового обучения, особенности педагогических техники и общения, пути управления творческим самочувствием учителя при общении. Раскрыты проблемы моральной сознательности личности педагога. Приведены учебно-тематический план данного спецкурса, тематика рефератов, список литературы, именной и предметный указателели.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 13 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2006. - 300 с. - рус.

Проаналізовано розвиток психолого-педагогічної складової підготовки інженерно-педагогічних кадрів. Розглянуто питання методичної підготовки інженерів-педагогів в галузі проектування навчально-методичного забезпечення модульної технології навчання. Висвітлено моніторинг ефективності підготовки магістрів у системі вищої педагогічної освіти. Описано педагогічні технології формування загальної і професійної культури фахівців.

Проанализировано развитие психолого-педагогической составной подготовки инженерно-педагогических кадров. Рассмотрены вопросы методической подготовки инженеров-педагогов в области проектирования учебно-методического обеспечения модульной технологии обучения. Освещен мониторинг эффективности подготовки магистров в системе высшего педагогического образования. Описаны педагогические технологии формирования общей и профессиональной культуры специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. N 18 - 19 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 352 с. - рус.

Розглянуто питання реалізації концепції розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні, удосконалення правової підготовки інженерів-педагогів для підвищення якості професійної діяльності у відповідності до вимог сучасної освіти. Розкрито теоретичні засади формування системи спільної діяльності фахівців з економіки підприємств у процесі їх професійної підготовки. Проведено моніторинг якості професійної підготовки інженерів-технологів. Викладено компетентнісний підхід у навчанні інформатики та комп'ютерної техніки студентів економічних ВНЗ. Висвітлено проблему формування професійної готовності вчителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів.

Рассмотрены вопросы реализации концепции развития инженерно-педагогического образования в Украине, усовершенствования правовой подготовки инженеров-педагогов для повышения качества профессиональной деятельности в соответствии с требованиями современного образования. Раскрыты теоретические основы формирования системы общей деятельности специалистов по экономике предприятий в процессе их профессиональной подготовки. Проведен мониторинг качества профессиональной подготовки инженеров-технологов. Изложен компетентностный подход в обучении информатике и компьютерной техники студентов экономических ВУЗ. Освещена проблема формирования профессиональной готовности учителей информатики к оценке учебных достижений учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 я43 + Ж.р(4УКР)3-2 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сухойваненко О. М. 
Професійна компетентність вчителя трудового навчання як складова його фахової підготовки / О. М. Сухойваненко, С. С. Медвeдь // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 143-147. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи формування професійної компетентності вчителя трудового навчання як важливого компоненту його фахової підготовки у вищому навчальному закладі. Представлено огляд підходів, які використовуються для визначення сутності цього педагогічного явища. Вказано підходи до визначення цілей, відбору змісту, організації навчального процесу, відбору освітніх технологій, оцінки результатів підготовки компетентного спеціаліста в практиці професійної педагогічної освіти. В результаті формування професійної компетентності педагог буде здатний забезпечити позитивні та високоефективні результати в навчанні, вихованні та розвитку учнів.

Рассмотрены теоретические основы формирования профессиональной компетентности учителя трудового обучения как важного компонента его специальной подготовки в высшем учебном заведении. Представлен обзор подходов, которые используются для определения сущности этого педагогического явления. Указаны подходы к определению целей, отбора содержания, организации учебного процесса, отбора образовательных технологий, оценке результатов подготовки компетентного специалиста в практике профессионального педагогического образования. В результате формирования профессиональной компетентности педагог будет способен обеспечить положительные и высокоэффективные результаты в обучении, воспитании и развитии учеников.

The article is devoted to theoretical ground of a manual work teacher's professional competence forming as a core component of his training in a higher educational establishment. The review of approaches which are used for definition of essence of this pedagogical phenomenon is submitted. To definition of the purposes, selection of the maintenance the organization of educational process, selection of educational technologies, an estimation of results of preparation of the competent expert approaches are specified in practice of professional pedagogical education. As a result of formation of professional competence the teacher will be capable to provide positive and highly effective results in training, education and development of pupils.


Ключ. слова: професійна компетентність, вчитель трудового навчання, підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Професійна педагогіка: педагогіка професійно-технічної освіти : Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / уклад.: Г. В. Ігнатенко; Глух. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2005. - 108 c. - Библиогр.: с. 100-102 - укp.

Розкрито загальні засади професійної педагогіки (ПП), надано теорію професійного навчання (ПН). Наведено загальну характеристику ПП як галузі педагогіки, описано систему професійної освіти в Україні. Розглянуто генезу розвитку професійно-технічної освіти, питання теорії ПН у професійно-технічних закладах.

Раскрыты основы профессиональной педагогики (ПП), дана теория профессионального обучения (ПО). Приведена общая характеристика ПП как отрасли педагогики, описана система профессионального образования в Украине. Рассмотрены генеза развития профессионально-технического образования, вопросы теории ПО в профессионально-технических заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова, Є. В. Шматков; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Контраст, 2008. - 488 c. - Бібліогр.: с. 479-483. - укp.

Розглянуто методику професійного навчання як науку та навчальний предмет. Висвітлено особливості формування програми професійної підготовки студентів технічних спеціальностей. Увагу приділено методиці аналізу, конструювання та прогнозування змісту та мети навчання, діагностиці стану навчального процесу. Наведено інформацію про мотиваційні технології навчання, технологію нових знань і професійних дій. Охарактеризовано основні типи систем організації теоретичного навчання.

Рассмотрена методика профессионального обучения как наука и учебный предмет. Освещены особенности формирования программы профессиональной подготовки студентов технических специальностей. Уделено внимание методике анализа, конструирования и прогнозирования содержания и цели обучения, диагностики состояния учебного процесса. Дана информация о мотивационных технологиях обучения, технологии новых знаний и профессиональных действий. Охарактеризованы основные типы систем организации теоретического обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я73 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. N 21 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2008. - 254 с. - рус.

Проаналізовано проблему безперервної комп'ютерної підготовки студентів комп'ютерного профілю. Описано методику формування змісту вузівських стандартів вищої інженерно-педагогічної освіти, технології навчання технічної творчості студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Визначено інтегровані дидактичні засоби креативного навчання студентів технічних дисциплін. Розглянуто питання вдосконалення змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання.

Проанализирована проблема непрерывной компьютерной подготовки студентов компьютерного профиля. Описаны методика формирования содержания вузовских стандартов высшего инженерно-педагогического образования, технологии обучения технического творчества студентов инженерно-педагогических специальностей. Определены интегрированные дидактические средства креативного обучения студентов технических дисциплин. Рассмотрены вопросы усовершенствования содержания подготовки, переподготовки и повышения квалификации мастеров производственного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 20(24) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; АПН України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 328 с. - рус.

Проаналізовано інтелектуальну власність як важливий чинник науково-технічного прогресу, філософію професіоналізму в контексті загальнокультурної підготовки інженера-керівника. Висвітлено проблеми професійно-технічної освіти за умов формування ринкових відносин. Розглянуто питання науково-методичного забезпечення розвитку інформаційної компетентності вчителів у процесі підвищення кваліфікації, використання інформаційних технологій у підготовці вчителів трудового та професійного навчання. Визначено роль та місце управлінської підготовки в системі інженерної освіти.

Проанализированы интеллектуальная собственность как важный фактор научно-технического прогресса, философия профессионализма в контексте общекультурной подготовки инженера-руководителя. Освещены проблемы профессионально-технического образования в условиях формирования рыночных отношений. Рассмотрены вопросы научно-методического обеспечения развития информационной компетентности учителей в процессе повышения квалификации, использования информационных технологий в подготовке учителей трудового и профессионального обучения. Определены роль и место управленческой подготовки в системе инженерного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зайчук В. О. 
Сучасні педагогічні технології: дидактично-інформаційний аспект. Т. 1 / В. О. Зайчук, А. С. Нісімчук, А. Д. Білан; Луц. гуманіт. ун-т, Ін-т пед. технологій. - Луцьк : Твердиня, 2009. - 288 c. - Библиогр.: с. 278-283 - укp.

Розглянуто актуальні питання професійної підготовки інженерів-педагогів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Обгрунтовано важливі аспекти модульно-технологічного навчання студентів технічного університету. Увагу приділено проблемам комп'ютерно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців. Проаналізовано роль інтенсивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі. Запропоновано методику викладання педагогічної технології у технічному університеті.

Рассмотрены актуальные вопросы профессиональной подготовки инженеров-педагогов в процессе учебно-познавательной деятельности. Обоснованы важные аспекты модульно-технологического обучения студентов технического университета. Уделено внимание проблемам компьютерно-педагогической подготовки будущих специалистов. Проанализирована роль интенсивных образовательных технологий в учебно-воспитательном процессе. Предложена методика преподавания педагогической технологии в техническом университете.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351409/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Васильков В. М. 
Особливості психодіагностики професійно важливих властивостей інженера-педагога у контексті практичної діяльності психолога / В. М. Васильков // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 106-110. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Зазначено, що найважливішою складовою психологічної діяльності людини є її особистісні властивості. Формування структури професійно важливих властивостей особистості підлягає логіці професійного становлення суб'єкта діяльності. Висвітлено особливості психодіагностичної діяльності практичного психолога щодо визначення професійно важливих властивостей сучасного інженера-педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2с + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Борисова Т. М. 
Ергономічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у процесі навчально-трудової діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. М. Борисова; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування ергономічної готовності вчителів трудового навчання до майбутньої педагогічної діяльності. Розкрито сутність, наведено функціональну характеристику, описано структуру ергономічної готовності студентів до майбутньої педагогічної діяльності. Розроблено зміст і методику формування ергономічної готовності майбутніх учителів трудового навчання до професійної діяльності, експериментально підтверджено їх ефективність. Встановлено критерії та рівні сформованості готовності студентів до реалізації ергономічних знань і вмінь у майбутній педагогічній діяльності. Розроблено й експериментально перевірено навчальну програму та методичні рекомендації з курсу "Основи ергономіки".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Нітченко Г. М. 
Зміст і методика підготовки майбутніх учителів трудового навчання з інформатики : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. М. Нітченко; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування змісту та методики підготовки майбутніх учителів трудового навчання з інформатики. Проаналізовано історію розвитку та сучасний стан інформаційних процесів у галузі освіти. Обгрунтовано можливості використання новітніх інформаційних технологій у професійній діяльності вчителя трудового навчання. Визначено обсяг необхідних знань, умінь і навичок, необхідних майбутньому вчителю трудового навчання для успішної професійної самореалізації. Для визначення змісту дисципліни "Інформатика" використано загально-дидактичні та специфічні принципи добору, а також професіографічний підхід і метод експертного оцінювання. Розглянуто основні методичні підходи до викладання дисципліни "Інформатика". Встановлено критерії оцінювання знань та умінь з інформатики, визначено рівні готовності майбутніх учителів трудового навчання до використання інформаційних технологій у професійній діяльності. Розроблено модель формування інформатичної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. Визначено ефективність розробленої програми з інформатики та запропонованої методики підготовки майбутніх учителів трудового навчання з даної дисципліни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Яковенко Т. В. 
Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню навчально-методичного забезпечення модульної технології : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. В. Яковенко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан існуючої в педагогічній теорії та практиці проблеми проектування модульної навчально-методичної документації. На засадах компонентного аналізу уточнено поняття "навчально-методичне забезпечення модульної технології". Вперше розроблено та теоретично обгрунтовано алгоритм реалізації майбутніми інженерами-педагогами діяльності щодо проектування модульної програмної документації та дидактичних матеріалів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вовковінський М. І. 
Методика формування педагогічної техніки майбутнього вчителя трудового навчання засобами тренінгу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М. І. Вовковінський; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.

Висвітлено основні проблеми формування педагогічної техніки у майбутніх учителів трудового навчання як основи педагогічної майстерності. Розкрито сутність таких понять, як "педагогічна техніка", "техніко-тактична підготовка", "тренінг", "тренінговий механізм", "закономірності педагогічної техніки", "логічна конструкція", "вихідні уміння", "прояви-діагностика вихідних умінь". Запропоновано структурно-функціональну схему педагогічної техніки у контексті педагогічної майстерності. Обгрунтовано закономірності педагогічної техніки та створено тренінгові механізми, впровадження яких сприяє формуванню у студентів даного професійного уміння. З метою визначення рівня його сформованості розроблено діагностичну модель оволодіння педагогічною технікою. Обгрунтовано, що тренінгову підготовку студентів у процесі дослідно-експериментальної роботи доцільно проводити на базі таких навчальних предметів, як педагогічна майстерність і методика трудового навчання. Експериментально перевірено сформованість педагогічної техніки майбутніх учителів трудового навчання, проаналізовано їх особисте ставлення до обраного фаху. Зроблено висоновок, що оволодіння студентами зовнішньою та внутрішньою технікою забезпечує такий рівень педагогічної майстерності, який створює можливості для реалізації особистісно-орієнтованого підходу у процесі навчання та виховання учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Курач М. С. 
Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв'язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. С. Курач; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Тернопіль, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання художньо-трудової підготовки студентів педагогічних ВНЗ на основі реалізації міжпредметних зв'язків. Розкрито суть поняття "художньо-трудова підготовка" студентів ВНЗ. Виявлено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови реалізації зазначених зв'язків у процесі художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання, якими є забезпечення наступності змісту художньо-трудової підготовки учнівської молоді та студентів педагогічних ВНЗ, урізноманітнення методів і прийомів навчання, застосування комп'ютерного програмного засобу з урахуванням явища перенесення міжпредметних знань і умінь студентів у процесі художньої обробки матеріалів, застосування елементів проектно-технологічної системи навчання на основі комплексу диференційованих завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.211.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Оршанський Л. В. 
Теоретико-методичні засади художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л. В. Оршанський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 41 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Розкрито особливості цієї підготовки з урахуванням сучасного стану та тенденцій модернізації професійної педагогічної освіти. Визначено закономірності, принципи та концептуальні засади художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання. З використанням структурно-функціонального методу визначено її структуру та зміст. Апробовано педагогічну технологію художньо-трудової підготовки студентів, яка грунтується на проблемно-пошуковому методі навчання та передбачає використання кредитно-модульної організації навчального процесу. Підтверджено ефективність проектно-технологічної діяльності, традиційних та інноваційних методів, форм організації та засобів навчання, творчого розвитку та формування національної самосвідомості студентів. Запропоновано критерії та показники художньо-трудової підготовки майбутніх учителів і методику діагностування її рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тархан Л. З. 
Теоретичні і методичні основи формування дидактичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. З. Тархан; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2008. - 40 c. - укp.

Розроблено теретичні та методичні основи компетентнісного підходу у професійній підготовці студентів інженерно-педагогічних ВНЗ. Розкрито його вплив на модернізацію освіти. Проаналізовано суть і тлумачення понять "компететність", "компетенція", "дидактична компетентність". Визначено освітні конструкти професійної освіти. Виділено основні компетенції для здійснення особистісної та продуктивної діяльності, що має соціальне значення. Обгрунтовано специфіку компетентнісно-діяльнісного підходу до навчання майбутнього інженера-педагога, теоретичні аспекти професійної компетентності педагога. Визначено функції компетентностей та їх структурні компоненти. Розглянуто зміст, розкрито особливості, значення та критерії оцінювання даної компетентності, складовими якої є психолого-педагогічна, дидактична, спеціальна, методична, інформаційна, управлінська, загальнокультурна, комунікативна, науково-дослідницька та рефлексивна компетентності. Теоретично обгрунтовано модель дидактичної компетентності майбутнього інженера-педагога. Розроблено шляхи її формування з використанням інноваційних технологій як основи інтегральних знань. На підставі результатів проведеного педагогічного експерименту з'ясовано ефективність запропонованих підходів до реалізації навчального процесу, спрямованого на формування дидактичної компетентності даних студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кулик Є. В. 
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Є. В. Кулик; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2006. - 40 c. - Бібліогр.: с.33-37. - укp.

Визначено суть, історичні аспекти та сучасний стан розробки проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності. Розкрито особливості такої діяльності, критерії, показники та рівні їх готовності, а також науково обгрунтовано й експериментально перевірено систему підготовки майбутніх учителів трудового навчання до педагогічної дослідницької діяльності. Розроблено науково-методичне забезпечення реалізації такої системи у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.268 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345057 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського