Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогічний дискурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 756
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Науменко Н. М. 
Культура педагогической деятельности учителя начальных классов в контексте идей В. А. Сухомлинского / Н. М. Науменко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 355-358. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

На основе анализа наследия В. А. Сухомлинского выявлены особенности культуры педагогической деятельности учителя начальных классов. Рассмотрены основные требования, предъявляемые к педагогу начальной школы, проанализированы приоритетные направления его деятельности в контексте стандартов нового поколения.

На основі аналізу спадщини В. О. Сухомлинського виявлено особливості культури педагогічної діяльності вчителя початкових класів. Розглянуто основні вимоги до педагога початкової школи, проаналізовано пріоритетні напрямки його діяльності в контексті стандартів нового покоління.

In article on the basis of the analysis of a heritage of V. O. Sukhomlyns’kyi features of culture of pedagogical activity of the teacher of initial classes are revealed. The basic requirements to the teacher of elementary school are considered, priority directions of its activity in a context of standards of new generation are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наточій А. М. 
Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до виховної роботи з дітьми / А. М. Наточій // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 349-354. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто форми та методи підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до виховної роботи з дітьми за умов класичного університету.

Рассмотрены формы и методы подготовки будущих специалистов дошкольного образования к воспитательной работе с детьми в условиях классического университета.

The forms and methods of preparation of the future experts of a preschool education to educational work with children in the conditions of classical university are considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нор К. Ф. 
Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В. О. Сухомлинського / К. Ф. Нор // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 367-371. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито основні погляди В. О. Сухомлинського на прийоми розвитку розумових сил і здібностей молодших школярів. Показано специфіку розумового розвитку дітей у Павлиській школі.

Раскрыты основные взгляды В. А. Сухомлинского на приемы развития умственных сил и способностей младших школьников. Показана специфика умственного развития детей в Павлышской школе.

The article deals with V. O. Sukhomlyns’kyi main views of intellectual development and primary school pupils’ abilities. The peculiarity of children’s intellectual development in Pavlyhsk school is shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Невмержицька О. В. 
Формування цінностей особистості у натуралізмі / О. В. Невмержицька // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 358-363. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено погляди на виховання й освіту у працях педагогів-натуралістів. Проаналізовано методичні та організаційні аспекти формування цінностей особистості у натуралістичній концепції освіти. Охарактеризовано роль педагогів у процесі аксіологічного становлення особистості.

Освещены взгляды на воспитание и образование в трудах педагогов-натуралистов. Проанализированы методические и организационные аспекты формирования ценностей личности в натуралистической концепции образования. Охарактеризована роль педагогов в процессе аксиологического становления личности.

The article highlights the views on the upbringing and education in the works of teachers-naturalists. The methodological and organizational aspects of the formation of the personality’s values in a naturalistic conception of education are analyzed. The article characterizes the role of the teachers in the process of axiological formation of the personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Морозова О.О. 
Концепція естетичного виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О.О. Морозова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 339-342. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто основні ідеї В. О. Сухомлинського щодо естетичного виховання молодших школярів, можливості їх використання в школах України.

Рассмотрены основные идеи В. А. Сухомлинского относительно эстетического воспитания младших школьников, возможности их использования в школах Украины.

The article deals with major ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi concerning aesthetic education of teenagers and possibilities of their use at Ukrainian schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Миринюк Н. І. 
Погляди В. О. Сухомлинського щодо інтеграції краси і слова на уроках літератури / Н. І. Миринюк, В. М. Миринюк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 335-339. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено роль літературно-педагогічної творчості і практичної діяльності видатного українського педагога В. О. Сухомлинського у прищепленні учням любові до слова та розвитку їхнього образного мислення на уроках української літератури.

Освещена роль литературно-педагогического творчества и практической деятельности выдающегося украинского педагога В. А. Сухомлинского в воспитании любви к слову и развитии образного мышления учеников на уроках украинской литературы.

The role of literary-pedagogical creative work and practical activity of the famous Ukrainian pedagogue Vasyl’ Oleksandrovych Sukhomlyns’kyi in teaching love to word and development of figurative thinking of pupils at the lessons of Ukrainian literature have been revealed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ш5(4УКР) р20 г(4УКР)6 д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Навозняк Л. Л. 
Особливості морального виховання учнів засобами фольклору в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Л. Л. Навозняк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 346-349. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано тезу про те, що моральне виховання особистості засобами фольклору сприяє формуванню внутрішніх регуляторів поведінки. Розглянуто точку зору В. Сухомлинського на моральне виховання учнів засобами фольклору, узагальнено досвід педагога.

Обоснован тезис о том, что нравственное воспитание личности средствами фольклора способствует формированию внутренних регуляторов поведения. Рассмотрена точка зрения В. Сухомлинского на нравственное воспитание учеников средствами фольклора, обобщен опыт педагога.

The article substantiates the thesis that the moral education of the personality by means of folklore promotes internal regulators of conduct, considers opinion of V. O. Sukhomlyns’kyi on moral education of pupils by means of folklore, summarizes the experience of the teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.352 + Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Москвина А. В. 
Интеллектуальное развитие младших школьников: диалог с В. А. Сухомлинским / А. В. Москвина // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 342-346. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Раскрыты психолого-педагогические проблемы интеллектуального развития младших школьников в контексте педагогического наследия В. А. Сухомлинского. Дана характеристика отклоняющегося интеллектуального развития и коррекции младшего школьника с позиций диалога современных исследований и опыта великого педагога.

Розкрито психолого-педагогiчнi проблеми інтелектуального розвитку молодших школярів в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. Надано характеристику інтелектуального розвитку, що відхиляється, i коррекцiї молодшого школяра з позицій діалогу сучасних досліджень i досвіду великого педагога.

In this article the psycho-educational problems of junior schoolchild’s intellectual development are revealed in the context of V. O. Sukhomlyns’kyi pedagogical heritage. A characteristic of divergent intellectual development and correction of junior schoolchild is given from the position of a dialogue between modern researches and experience of the great pedagogue.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пилипчук Л. Г. 
Погляди В. О. Сухомлинського на природу як засіб усестороннього розвитку дитини / Л. Г. Пилипчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 396-399. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Окреслено напрямки поглядів В. О. Сухомлинського на природу як один з провідних засобів загального розвитку дитини, визначено доцільний змістовий матеріал з його праць, який можуть досліджувати студенти під час написання курсових і дипломних робіт, а викладачі - використовувати методики викладання природознавства ВНЗ в процесі теоретичної та практичної підготовки майбутніх вчителів початкової ланки освіти. Наголошено, що мозок дитини – найцінніша, найтонша, найбільш чутлива мисляча матерія, що є у природі.

Очерчены направления взглядов В. А. Сухомлинского на природу как один из ведущих средств общего развития ребенка, определен целесообразный содержательный материал из его трудов, который могут исследовать студенты при написании курсовых и дипломных работ, а преподаватели - использовать методики преподавания природоведения в ВУЗ в процессе теоретической и практической подготовки будущих учителей начального звена образования. Отмечено, что мозг ребенка – самая ценная, самая тонкая, чувствительная мыслящая материя, которая есть в природе.

The directions of V. O. Sukhomlyns’kyi’s views to the nature as one of the leading means of general development of a child are outlined in the article, reasonable substantive material from his works, which can be studied by students when writing theircourse and diploma projects, and by teachers of methods of teaching of natural history in higher educational institutions in the process of theoretical and practical preparation of the future teachers of primary classes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч411.387.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Петриченко Л. О. 
Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті вирішення сучасних проблем / Л. О. Петриченко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 392-395. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено спробу узагальнити й осмислити досвід В. О. Сухомлинського, який визначає орієнтири для вирішення найбільш актуальних проблем сучасної школи та професійної підготовки педагогічних кадрів.

Осуществлена попытка обобщить и осмыслить опыт В. А. Сухомлинского, который определяет ориентиры для решения наиболее актуальных проблем современной школы и профессиональной подготовки педагогических кадров.

The attempt to generalize and comprehend V. O. Sukhomlyns’kyi experience that defines guidelines for solving the most actual problems of modern school and vocational training of teaching staff is realized in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч30 в06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Писарчук О. Т. 
Формування освітньо-розвивального середовища початкової школи в педагогічному досвіді В. Сухомлинського / О. Т. Писарчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 404-409. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Конкретизовано поняття та виділено основні компоненти освітньо-розвивального середовища початкової школи В. Сухомлинського та узагальнено основні механізми його створення. Досліджено чинники, умови та особливості організації освітньо-розвивального середовища початкової школи у педагогічному досвіді В. Сухомлинського. Обгрунтовано можливості трансформації ідей видатного педагога щодо формування освітньо-розвивального середовища в сучасну систему початкової освіти.

Исследованы факторы, условия и особенности организации образовательно-развивающей среды начальной школы в педагогическом опыте В. Сухомлинского. Конкретизировано понятие „образовательно-развивающая среда”; выделены основные компоненты образовательно-развивающей среды начальной школы В. Сухомлинского и обобщены основные механизмы ее создания, показаны условии обеспечения ее результативности. Обоснованы возможности трансформации основных компонентов образовательно-развивающей среды выдающегося педагога в современную систему начального образования.

This article explores the factors, conditions and peculiarities of developing educational environment of elementary school teachers in the teaching experience V. O. Sukhomlyns’kyi; concretize the concept of „developing educational environment”, highlighted the main components of developing educational environment of elementary school V. O. Sukhomlyns’kyi, generalized basic mechanisms of its creation, provided that it shows the effectiveness, and reasonably possible transformation of the basic components of education and developing environment V. O. Sukhomlyns’kyi in the modern system of primary education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пироженко Л. В. 
Проблеми змісту освіти у спадщині В. О. Сухомлинського / Л. В. Пироженко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 399-404. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано погляди видатного українського педагога В. Сухомлинського на проблему відбору, структурування та реалізації змісту загальної середньої освіти у теорії та практиці початкової і середньої школи у 1960 - 1970-х рр.

Проанализированы взгляды известного украинского педагога В. А. Сухомлинского на проблему отбора, структурирования и реализации содержания среднего образования в теории и практике начальной и средней школы в 1960 - 1970-х гг.

The views of the famous Ukrainian pedagogue Vasyl’ Oleksandrovych Sukhomlyns’kyi to the problem of selection, structuring and realization of content of secondary education in theory and practice of primary and secondary school in 1960 – 1970 are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Орєхова, Л. І. 
Традиції та новаторство педагогічної системи В. Сухомлинського у професійній підготовці педагогів / Л. І. Орєхова, // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 376-382. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Доведено, що провідною ланкою системи освіти та виховання є професійна підготовка педагогічних кадрів на рівні кращих вітчизняних і світових надбань. Зазначено, що розширення функції учителя в сучасному суспільстві, його роль і призначення, ускладнення освітніх завдань, змісту та технології підготовки педагогів зумовлюють підвищення вимог до особистості вчителя. Тільки на основі синтезу сучасних досягнень педагогічної теорії і практики, переосмислення досвіду минулого, зокрема, педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського, можна створити провідні засади нової концепції педагогічної освіти.

Доказано, что ведущим звеном системы образования и воспитания является профессиональная подготовка педагогических кадров на уровне лучших отечественных и мировых достижений. Отмечено, что расширение функции учителя в современном обществе, его роль и назначения, усложнение образовательных заданий, содержания и технологий подготовки педагогов предопределяют повышение требований к личности учителя. Только на основе синтеза современных достижений педагогической теории и практики, переосмысления опыта прошлого, в частности, педагогического наследия В. А. Сухомлинского, можно создать ведущие принципы новой концепции педагогического образования.

The article proves that the main elements of the system of education and up-bringing are the professional training of pedagogical specialists at the level of the best domestic and world achievement. Widening of the functions of teacher in the modern society, his role and setting, complication of educational tasks, maintenance and technologies of preparation of teachers predetermine the increase of requirements to personality of teacher. Only on the basis of synthesis of modern achievements of pedagogical theory and practice, revaluation of experience of the past, in particular, pedagogical legacy of V. O. Sukhomlyns’kyi, is possible to create leading principles of new conception of pedagogical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Онишків З. М. 
Навчально-виховний комплекс „дошкільний навчальний заклад – початкова школа”: шляхи забезпечення наступності / З. М. Онишків // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 372-376. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості забезпечення наступності в роботі з дошкільнятами та молодшими школярами за умов комплексу „дошкільний навчальний заклад – початкова школа”. Виділено такі особливості забезпечення наступності: полегшення процесу адаптації дітей до умов шкільного життя, формування позитивного ставлення дитини до школи, сприяння формуванню досвіду колективної творчої діяльності, зміна статусу учня, створення можливостей для спільного використання приміщень, сприяння співпраці вихователів і учителів з батьками дітей, використання різних форм методичної роботи.

Рассмотрены особенности обеспечения преемственности в работе с дошкольниками и младшими школьниками в условиях комплекса „дошкольное учебное учреждение – начальная школа”. Выделены такие особенности обеспечения преемственности: улучшение процесса адаптации детей к условиям школьной жизни, формирование положительного отношения ребенка к школе, содействие формированию опыта коллективной творческой деятельности, изменение статуса ученика, создание возможностей для общего использования помещений, содействие сотрудничеству воспитателей и учителей с родителями детей, использование разных форм методической работы.

The article dwells upon the possibilities for continuity between preschool education and junior level classes in the integrated framework of „preschool educational establishments – junior school”. The author singles out the following peculiarities of providing the continuity between the two levels of education: making the adjustment process of pupils to the school life easier, the formation of positive attitude of children toward school, the formation of the experience of creative work in a group, the functioning of multiage after school groups, the change of junior school pupil status, the use of common classrooms, the cooperation of educators and teachers with parents, and the use of various forms of methodical work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Петренко О. Б. 
Ідеї статеворольової соціалізації дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / О. Б. Петренко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 387-392. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано погляди видатного українського педагога В. Сухомлинського на проблему статеворольової соціалізації дитини, зокрема молодшого шкільного віку, у контексті соціокультурних особливостей життя радянського суспільства 1950 - 1970-х рр.

Проанализированы взгляды выдающегося украинского педагога В. Сухомлинского на проблему полоролевой социализации ребенка, в частности младшего школьного возраста, в контексте социокультурных особенностей жизни советского общества 1950 - 1970-х гг.

In the article the views of the prominent Ukrainian teacher V. O. Sukhomlyns’kyi to the problem of sociosexual socialization of child, in particular midchildhood, in the context of sociocultural features of life of soviet society 50 - 70th XX age are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.350.0 + Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Паламарчук Л. Б. 
Етнопедагогічні ідеї творчості В. О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутнього вчителя / Л. Б. Паламарчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 383-387. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні етнопедагогічні ідеї В. О. Сухомлинського та шляхи використання педагогічної спадщини великого вченого-педагога в процесі викладання етнопедагогіки майбутнім вчителям.

Рассмотрены основные этнопедагогические идеи В. А. Сухомлинского и пути использования педагогического наследия великого ученого-педагога в процессе преподавания этнопедагогики будущим учителям.

This article is about the main ethnopedagogical ideas of V. O. Sukhomlyns’kyi and ways of the providing pedagogical inheritance of the great scientist-teacher in the process of the teaching ethnopedagogics to the future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч489.511 + Ч313

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лісовська Т. А. 
Використання ідей В. О. Сухомлинського в музичному вихованні старших дошкільників / Т. А. Лісовська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 293-297. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття „музичне виховання”, трактування означеного феномена вченими; подано аналіз поглядів, ідей В. О. Сухомлинського на гармонійний розвиток і музичне виховання особистості у вимірі сьогодення.

Рассмотрена сущность понятия „музыкальное воспитание”, трактовка указанного феномена учеными; представлен анализ взглядов, идей В. А. Сухомлинского на гармоничное развитие и музыкальное воспитание личности в современном измерении.

In the article the main idea of „music education”, the definition of this phenomenon by the scientists are considered; analysis of points and ideas of view of V. O. Sukhomlyns’kyi on the harmonious development and musical education of the person in the measurement of modern age is represented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч411.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Литвиненко С. А. 
Соціально-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів: творче осмислення спадщини В. О. Сухомлинського / С. А. Литвиненко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 290-293. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему соціально-педагогічної підготовки вчителів початкових класів на основі використання новаторського досвіду науково-педагогічної діяльності В. О. Сухомлинського, спрямованої на об’єднання зусиль школи, сім’ї та громадськості щодо створення оптимальних умов для успішного розвитку та соціалізації дітей.

Рассмотрена проблема социально-педагогической подготовки учителя начальных классов на основе использования новаторского опыта научно-педагогической деятельности В. Сухомлинского, направленной на объединение усилий школы, семьи и общественности по созданию оптимальных условий для успешного развития и социализации детей.

Article is devoted to the social-pedagogical training of primary school teachers using the innovative practice research and teaching V. O. Sukhomlyns’kyi; aimed for schools, families and community unification; to create optimal conditions for the successful development and children’s socialization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Любашина В. В. 
Розвиток діалогічного мовлення старших дошкільників засобами ігрової діяльності / В. В. Любашина // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 301-305. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основний вид діяльності в дошкільному дитинстві – ігровий, та визначено його як провідний засіб розвитку діалогічного мовлення. Висвітлено сучасні дослідження щодо проблем мовленнєвого розвитку дітей засобами ігрової діяльності. Розглянуто види ігор, що найбільше сприяють розвитку діалогічного мовлення.

Рассмотрен основной вид деятельности в дошкольном детстве – игровой, и определен как ведущее средство развития диалогической речи. Освещены современные исследования относительно проблем речевого развития детей средствами игровой деятельности. Рассмотрены виды игр, которые наиболее способствуют развитию диалогической речи.

The author of the article considers a basic type of activity in the preschool childhood – playing, and determines it as a leading tool of development of dialogic speech. The lights the modern researches in relation to the problems of vocal developmentof children by the tools of playing activity. The author considers the types of games which are most helpful in development of dialogic speech


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Луцюк А. М. 
Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя початкової школи / А. М. Луцюк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 297-301. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано основні погляди всесвітньо відомого українського педагога-гуманіста В. О. Сухомлинського на вдосконалення педагогічної майстерності, а також технологію реалізації цієї проблеми у роботі вчителя.

Представлены основные взгляды всемирно известного украинского педагога-гуманиста В. А. Сухомлинского на усовершенствование педагогического мастерства, а так же технологию реализации этой проблемы в роботе современного учителя.

The basic views of world renowned Ukrainian teacher, humanist, V. O. Sukhomlyns’kyi to improve teaching skills, as well as technology renowned realization of this problem in the modern teacher’s work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського