Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (35)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (239)Автореферати дисертацій (394)Книжкові видання та компакт-диски (3693)Журнали та продовжувані видання (89)
Пошуковий запит: (<.>K=УРОК$<.>+<.>K=ФІЗКУЛЬТУРИ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3583
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 1 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - К., 1998. - 554 c. - укp.

Розглядаються питання охорони довкілля в контексті біологічної освіти на порозі XXI століття, екологічні ризики і моніторинг біорізноманітності, реалізація принципу розвиваючого навчання при вивченні біології, а також інноваційні прийоми креативного розвитку учнів на уроках біології. Висвітлюються особливості управління розумовою діяльністю учнів на уроках математики, використання навчальних психотренінгів для розвитку математичних здібностей школярів, алгоритмічний підхід до викладання геометрії на підготовчих курсах навчального закладу. Повідомляється про інтеграцію природничих наук і деякі недоліки традиційного викладання фізики, аналізуються проблемні задачі з хімії та їх роль у вихованні творчого мислення учнів, елементи модульно-розвиваючого навчання і рейтингової оцінки знань при вивченні хімії в середній школі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431 + В.р(4Укр)21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 2 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - К., 1998. - 359 c. - укp.

Розглядаються загальні проблеми шкільної освіти, гуманітарні та екологічні аспекти викладання природничо-математичних дисциплін в середній школі, нові форми і методи навчання. Висвітлюються особливості диференціації та індивідуалізації навчання, специфіка роботи з обдарованими дітьми, досвід роботи шкіл з поглибленим вивченням природничо-математичних дисциплін. Аналізуються проблеми активізації пізнавальної діяльності школярів, експериментальні роботи як засіб розумового розвитку учнів, проблеми підготовки школярів до міжнародних олімпіад по хімії. Повідомляється про створення інтегровано-узгоджених програм з фізики, математики, астрономії та інформатики, про форми активізації самостійної роботи учнів на уроках математики та фізики. Характеризується рейтингова система оцінювання знань, колективні форми роботи на уроках хімії та біології тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431 + В.р(4Укр)21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лендєл М. А. 
Аграрні відносини на Закарпатті: уроки минулого і сучасність / М. А. Лендєл. - Ужгород : Патент, 1999. - 274 c. - Бібліогр.: 117 назв. - укp.

Досліджено проблемні питання реформування аграрних відносин на Закарпатті. Висвітлено етапи аграрних реформ і формування приватного сектора у сільському господарстві регіону, а також визначено соціально-економічну ефективність сучасної аграрної політики. Акцентовано увагу на досвіді розвитку аграрних відносин у країнах Центральної та Південно-Східної Європи та можливостей трансформації його в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР333)320-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ситник П. К. 
Аналіз вихідних принципів соціально-політичного вчення марксизму: уроки історії (у пошуках сенсу людського життя та суспільного ідеалу) / П. К. Ситник; Рада нац. безпеки і оборони України. - К., 1997. - 266 c. - (Гуманіт. політика і духовна культура; Вип.3). - укp.

Аналізуються вихідні принципи і ключові категоріальні визначення соціально-політичного вчення марксизму в контексті основних здобутків духовного і практичного досвіду новітньої історії. З'ясовуються внутрішні вади комуністичного вчення, причини поразки реального соціалізму. Обгрунтовується принципова неспроможність марксистського гуманістичного ідеалу і розвивається альтернативне розуміння призначення людини, сенсу її життя і відповідних принципів організації суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(0)6-60 + Ю3(4ГЕР)6-60

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС32761 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Безперервна географічна освіта: інноваційні методи і технології : Матеріали ІV Міжнар. наук.-метод. семінару (Харків, 13-17 верес. 1998 р.) / ред.: В. А... Свіч; Харк. держ. ун-т. - Х., 1998. - 147 c. - укp.

Розкривається основний зміст доповідей учасників семінару, висвітлюються проблеми і досвід використання інноваційних методів та технологій у системі безперервної географічної освіти (дошкільної, шкільної, позашкільної, вузівської, післядипломної). Вказується місце і роль інноваційних педагогічних технологій в безперервній географічній освіті. Обговорюється дистантна освіта, що полягає у використанні сучасних технологій глобальної сітки ІНТЕРНЕТ на уроках географії. Розглядається інтеграція географічної науки з іншими дисциплінами як необхідна умова розвитку безперервної географічної освіти. Приводиться доцільність розробки і використання в шкільній географії образотворчих модулів екологічного змісту, а також елементів геоінформаційних технологій. Висвітлюються шляхи підвищення якості економічних знань при вивченні економічної географії світу, наводяться деякі методологічні аспекти вивчення екологічних проблем урбанізованого середовища, описується система управління екологічною якістю довкілля та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р.я431(0)

Шифр НБУВ: ВА586870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ткаченко А. К. 
Безхребетні тварини-паразити на Уманщині та заходи боротьби з ними : Навч. посіб. для студ. природн. ф-тів пед. ун-тів та вчителів біології / А. К. Ткаченко, О. П. Столяр; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 1999. - 122 c. - Бібліогр.: 95 назв. - укp.

Висвітлено питання видового складу, чисельності, біології та екології домінуючих паразитів людини. Розглянуто залежність розповсюдження цих паразитів від екологічних та соціально-економічних факторів. Запропоновано розробки уроків з використанням матеріалів досліджень у шкільному курсі біології та валеології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р267 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Верлан О. О. 
Взаємодія моралі і права в системі виховання старшокласників / О. О. Верлан // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. - 1999. - № 6. - С. 23-24. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито зв'язок морального і правового виховання в сучасній школі. Наведено матеріал дослідження морально-правової вихованості учнів, показано досвід формування морально-правових знань і поведінки учнів на уроках і позакласній роботі з правознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Х002.02р(4Укр)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мартинов А.  
Вибори 43-го президента США: уроки демократії / А. Мартинов // Людина і політика. - 2001. - № 1. - С. 75-81. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто особливості фінансування передвиборчої кампанії, програми кандидатів, перебіг передвиборчих перегонів, систему виборів президента США, розподіл голосів виборців. Наведено соціологічні показники наслідків виборів. Висунуто тезу про необхідність реформування американської виборчої системи.


Ключ. слова: вибори, президент США, демократія
Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(7США)526.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зубович Г. П. 
Вивчення творчості О.Кобилянської / Г. П. Зубович, О. В. Волошкіна; Волин. акад. дім. - Луцьк, 2000. - 34 c. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Викладено поради щодо вивчення художніх творів О.Кобилянської та розроблено уроки з вивчення кожного твору. Значну увагу приділено зразку тематичної діагностики рівня навченості учнів та словнику малозрозумілих слів, значення яких пояснюються за допомогою відповідників із сучасної української літературної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 Кобилянська О. р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жила С. О. 
Вивчення української літератури у взаємозв'язку з образотворчим мистецтвом : Посіб. для вчителя / С. О. Жила. - Чернігів : РВК "Деснян. правда", 2000. - 176 c. - укp.

Запропоновано створену на міжмистецькій основі методику, яка допомагає глибше усвідомлювати життя письменника, сприяє розвитку умінь і навичок творчого сприймання художніх текстів, зміцненню літературної освіти учнів. Обгрунтовано педагогічні аспекти використання живопису, графіки, скульптурних зображень і художніх фотографій на уроках літератури. Розкрито специфіку вивчення літератури у взаємозв'язку з образотворчим мистецтвом, висвітлено форми і методи підвищення рівня та якості знань у результаті симбіозу вказаних видів мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р2-34 + Щ103(4УКР)6-074

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА596627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Соп'яненко К. Г. 
Вивчення української літератури у середній загальноосвітній школі (курс лекцій) : Метод. посіб. для студ. ф-ту укр. мови та літ-ри. Ч. 1. Теоретичний курс / К. Г. Соп'яненко; Глухів. держ. пед. ін-т ім. С.М.Сергєєва-Ценського. Каф. укр. л-ри та методики її викладання. - Глухів, 1999. - 126 c. - Библиогр.: 73 назв. - укp.

Наведено загальні відомості з питань методики викладання української літератури в школі, запропоновано шляхи її розвитку. Розглянуто форми, методи та методичні прийоми викладання літератури, зокрема, метод лекції, бесіди, самостійної роботи та ін. Висвітлено особливості уроку як основної форми вивчення літератури, показано його структуру та методику, наведено класифікацію типів уроків. Викладено методологічні й методичні питання роботи з текстом, охарактеризовано особливості вивчення окремих тем і розділів програмового матеріалу. Аналізуються питання розвитку зв'язного мовлення учнів та система творчих робіт з літератури, а також пропонується методика вивчення творів різних жанрів (фольклорних, епічних, ліричних, драматичних, літературно-критичних статей).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р2-34 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Трохимчук І. М. 
Використання дослідницького методу викладання на уроках ботаніки / І. М. Трохимчук // Наука і сучасність. - К., 2000. - 22, вип. 2, ч. 2. - С. 152-158. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Рассмотрен исследовательский метод преподавания ботаники в школе, который приобретает всё более широкое распространение. Чёткая последовательная система учебного исследования является одним из условий успешного формирования биологических понятий в школьной программе по ботанике. Сущность исследовательского принципа состоит в глубоком усвоении знаний в процессе исследования, непосредственного наблюдения за жизнью растений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е5р2

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Требин М. П. 
Война и ноосфера: уроки XX столетия / М. П. Требин // Вестн. междунар. слав. ун-та. Сер. Социология. - 1999. - 2, № 6. - С. 3-6. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: А733

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Янечек Н. М. 
Впровадження інноваційних форм і методів навчання та виховання студентів на уроках англійської мови / Н. М. Янечек // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти . - 2001. - № 1. - С. 192-195. - укp.

Розглянуто використання технології, принципів педагогічного співробітництва, інноваційних методів навчання на уроках англійської мови в Київському професійно-педагогічному коледжі ім. А.Макаренка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.25 + Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вісник Черкаського університету. Вип. 4 / ред.: В. Л. Омеляненко; Черкас. держ. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 1997. - 157 с. - (Психол.-пед. науки). - рус.

Містяться статті з актуальних питань теорії освіти, навчання, виховання та психології. Досліджуються проблеми формування педагогічної майстерності учителів, технологія удосконалення навчально-виховного процесу на уроці, системності у підході до педагогічних явищ. Висвітлюється роль народного мистецтва у системі національного виховання молоді та в духовному відродженні національної свідомості українського народу, педагогічний потенціал творчої спадщини Л.Українки, особливості спілкування викладачів із студентами, педагогічні умови становлення професіоналізму технічних вузів. Розглядається використання краєзнавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення учнів, словесний опис зовнішності як комунікативне уміння, дещо з історії застосування ідей системного підходу в педагогіці та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 10 / ред.: Г. І. Льогенький; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2000. - 170 с. - укp. - рус.

Висвітлено важливі аспекти сімейного виховання у вітчизняній та зарубіжній соціально-педагогічній науці (XVII - 60-ті рр. XX ст.). Значну увагу приділено філософсько-естетичним проблемам діалогу в концепції М.Бахтіна, перспективам розвитку масових виховних заходів у вищих навчальних закладах нового типу, шляхам активізації творчих здібностей учнів других класів на уроках музики. Детально проаналізовано роль рідної мови у процесі формування навичок іноземної мови у дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гімназія на порозі ХХІ століття : Наук.-метод. посіб. / ред.: В. І. Сафіулін; упоряд.: В. Ф. Паламарчук; Укр. гімназія "Троєщина". - К. : Знання, 1999. - 207 c. - укp.

Розглянуто місце гімназій у системі освіти України, їх джерела, цілі, концепції та програми. Показано відмінність навчання й розвитку учнів у гімназіях, визначено інноваційний потенціал даних учбових закладів нового типу. Висвітлено особливості планування навчального матеріалу та індивідуального підходу до гімназистів на уроках різних дисциплін (фізичної культури, географії, хімії, математики, іноземної мови, історії, української мови та літератури тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч426-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Якименко М. А. 
Державне та ринкове регулювання сільськогосподарського виробництва в Україні: історичний досвід та уроки / М. А. Якименко, О. М. Краснікова // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2000. - № 6. - С. 68-69. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано основні етапи розвитку командно-адміністративних методів господарювання, показано їх негативні наслідки та причини краху, визначено основні параметри ринку, можливості його поєднання з плановою економікою, підбито підсумки стану реформування аграрних відносин в Україні, обгрунтовано необхідність прискорення реформ за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)320-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Савченко О. Я. 
Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. - К. : Генеза, 1999. - 366 c. - укp.

Розглянуто предмет і завдання дидактики, зміст початкової освіти, а також сутність, принципи, правила та етапи навчального процесу. Визначено взаємозв'язок навчання та розвитку учнів, викладено методи та форми організації навчального процесу. Особливу увагу приділено особливостям побудови уроків і варіантам їх структури у малокомплектній школі. Наведено зарубіжний досвід початкової освіти, зокрема, висвітлено актуальні проблеми розвитку шкільної освіти, особливості режиму початкового навчання у країнах Європейської співдружності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дидактики дисциплін природознавчо-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: О. В. Сергєєв. - Кам'янець-Подільський, 2000. - 223 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер.: пед.; Вип. 6). - укp.

Розглянуто дидактичні можливості гіпертекстових середовищ, акмеологічну технологію ігрового навчання у системі підготовки вчителя фізики. Запропоновано до огляду концептуальні засади побудови та вивчення курсу безпеки життєдіяльності у 12-річній середній школі. Висвітлено проблеми самоосвітньої діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Всебічно досліджено досягнення вітчизняної науки у галузі електромагнетизму та електротехніки наприкінці XIX ст. Окремі розділи присвячено інтегрованим урокам у шкільній практиці, створенню проблемної ситуації засобами інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Б.р(4Укр)2-38я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського