Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Автореферати дисертацій (68)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=РОЗФАРБУВАНН$<.>+<.>K=ЛІТАКІВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 525
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Nesteruk I.  
Bodies With Favourable pressure gradient and reduction of the hydrodynamical drag / I. Nesteruk // Крайові задачі для диференц. рівнянь. - 2000. - Вип. 4. - С. 126-133. - Библиогр.: 9 назв. - англ.

Показано, що ефекти кривизни можуть суттєво змінити характеристики межового шару та зменшити загальний опір таких вісесиметричних тіл у нестисливій рідині. З використанням точного розв'язку розраховано вісесиметричні форми з від'ємним градієнтом тиску на переважній частині поверхні (до 99,7 % тіла). Одержані форми можна використовувати для подальшої оптимізації та контролювання фюзеляжів дозверхових літаків та суден.


Індекс рубрикатора НБУВ: В253.317

Шифр НБУВ: Ж69636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соколенко С.  
Авиация ускоряет глобализацию / С. Соколенко // Экономика Украины. - 2001. - № 2. - С. 66-74. - рус.

Досліджено трансформацію світової аерокосмічної та авіаційної промисловості, консолідацію її галузей. Висвітлено розвиток ринку літаків, конкурентну боротьбу між літакобудівними компаніями, впровадження у виробництво нових технологій. Охарактеризовано нагальні проблеми світової авіатранспортної індустрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.75

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Соколов В. М. 
Використання відходів сплавів на основі нікелю при одержанні легованих сталей / В. М. Соколов, В. П. Карпов, Є. А. Жидков // Металознавство та оброб. металів. - 1998. - № 3. - С. 66-68. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Визначено основні марки сплавів з високим вмістом нікелю, які часто зустрічаються в двигунах ракет та літаків, що зараз підлягають конверсії. Створена математична програма розрахунку шихтових карток для плавки сталі з використанням цих відходів. Практичне застосування цих відходів обмежене через присутність в них вольфраму та молібдену. На ВАТ Костянтинівський завод "Втормет" реалізована технологія окислювального рафінування таких відходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: К327.91-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вопросы проектирования и производства конструкций летательных аппаратов : Сб. науч. тр. Вып. 25(2) / ред.: Я. С. Карпов; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н.Е.Жуковского. - Х., 2001. - 136 с. - рус. - укp.

Запропоновано інтегральний показник якості авіаційної техніки у вигляді адитивної та мультиплікативної залежностей, які включають технічну й економічну складові. Описано алгоритм визначення оптимальних вагових коефіцієнтів, складових інтегрального показника якості. Сформульовано технологічні задачі щодо проектування та підготовки виробництва великомасштабних вільнолітальних моделей літаків. Наведено методичний підхід до обгрунтування вимог щодо діапазонів, які визначають тактико-технічні характеристики майбутнього зразка (системи, комплексу) озброєння та військової техніки на підставі результатів розв'язання задачі оптимізації кількісно-якісного складу угруповання за критерієм ефективність - вартість - час. Розглянуто питання забезпечення стійкості та вибору загальних геометричних параметрів параплану. Висвітлено процес динамічної взаємодії потоку ідеальної стиснутої рідини з вібраційним станом тонкої циліндричної оболонки у загальній постановці. Проаналізовано залежність аеробразивного зносу від

швидкості частот у повітряному потоці. Розкрито аномальні закономірності, які дозволяють знизити знос на критичних режимах конструктивними заходами. Розглянуто модель оптимального фільтра, що згладжує геофізичне поле. Розкрито особливості застосування калманівської фільтрації для його згладжування, сутність яких полягає у звуженні смуги пропускання фільтра, а виникнення за даних умов динамічної помилки компенсують одночасною установкою фільтрів у канал картографічної інформації та канал поточного сигналу поля. Наведено графіки фактичного та згладженого геофізичних полів. Запропоновано двовимірний аналітичний опис замкнутої кривої перетину камери для утримання термоядерної плазми одним рівнянням із постійними коефіцієнтами - поліномом восьмої степені. Досліджено точність поліноміальної апроксимації перетину камери, заданого набором точок. Розроблено статистичний опис форми перетину камери з використанням відрізків прямих ліній для підвищення точності апроксимації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52я54

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Самков О. В. 
До постановки задачі про формування програми розвитку авіаційного озброєння і методологічні шляхи її розв'язання / О. В. Самков, Г. О. Фінадорін, О. В. Харченко // Зб. наук. пр. Центр. н.-д. ін-ту озброєння та військ. техніки Збройн. Сил України. - 1998. - Вип. 1. - С. 96-104. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наводено математичну постановку задачі з обгрунтування парку літаків військового призначення на основі трьох критеріїв: бойової ефективності, безпеки польотів і вартості. Вказані методологічні напрямки розв'язку даної задачі складають основу формування Програми розвитку військової авіації з урахуванням етапів розробки, закупівлі, модернізації, модифікації авіаційної техніки та озброєння.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Семенов А. А. 
Основи теорії надійності : Навч. посіб. для студ. / А. А. Семенов, В. Г. Мелкумян; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 1998. - 84 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - рус.

Подані основні відомості про об'єкти надійності, їхні властивості та події, що з ними відбуваються. Розглянуто математичні моделі надійності елементів та систем, що складені з цих елементів. Представлено експериментальне визначення показників надійності. Висвітлені деякі аспекти резервування об'єктів. Наведені найпростіші алгоритми обчислення показників надійності відновлюваних та невідновлюваних об'єктів. Розглянута система забезпечення посадки літаків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О561.5-021.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проблеми експлуатації та надійності авіаційної техніки : Зб. наук. пр. / ред.: П. В. Назаренко; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 1998. - 180 c. - укp.

Надані результати досліджень, що проводяться на кафедрах та в наукових лабораторіях Київського міжнародного університету цивільної авіації, метою яких є забезпечення ефективної технічної експлуатації авіаційної техніки. Розглядаються шляхи підвищення економіії палива при експлуатації авіаційної техніки, основи застосування літаків та гелікоптерів цивільної авіації для вирішення завдань цивільної оборони, прогнозування попиту на авіаційні перевезення, оцінювання параметрів математичної моделі безпілотного літального апарату, принципи моделювання процесів використання парку різнотипових повітряних суден, проблеми якості ремонту і льотно-технічні характеристики повітряних суден та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-021.1 я43 + О52-08 я43

Шифр НБУВ: ВА586854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Васюхин М. И. 
Проблемы генерации сложных движущихся символов на цветном картографическом фоне / М. И. Васюхин // Управляющие системы и машины. - 1998. - № 6. - С. 50-52. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

На підставі результатів експериментальних досліджень дано рекомендації для вирішення проблем адекватної ідентифікації різних типів літаків і найбільш точного відображення виконання операції повороту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01 + З970.633

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бетин А. В. 
Рациональные методы достижения потребного качества крупномасштабных свободнолетающих моделей самолетов / А. В. Бетин, А. И. Рыженко, Е. А. Мураховская // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - Х., 2000. - Вып. 19(2). - С. 33-36. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Теоретично та методично обгрунтовано методи виготовлення великомасштабних вільнолітаючих моделей літаків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01-07с312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тамаргазін О. А. 
Системи технічного обслуговування пасажирських літаків / О. А. Тамаргазін; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 2000. - 268 c. - Бібліогр.: 73 назв. - укp.

Розглянуто питання побудови систем технічного обслуговування пасажирських літаків. Викладено сучасні методи оцінки основних показників якості її функціонування та елементи прийняття рішень в умовах експлуатації, особливістю яких є моделювання виробничих ситуацій за допомогою мереж. Запропоновано методологію побудови автоматизованої системи управління технічним обслуговуванням авіаційної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О531.1-08

Шифр НБУВ: ВА600868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лукин К. А. 
Шумовая радарная технология / К. А. Лукин // Радиофизика и электроника. - Х., 1999. - 4, № 3. - С. 105-111. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Шумова радарна технологія (ШРТ) - це радарна технологія, в якій використовуються неперервні (або квазінеперервні) шумові сигнали (НШС), як зондуючі, та кореляційна (або подвійна спектральна) обробка відбитого сигналу з метою його оптимального прийому (узгодженої фільтрації). Показано, що ШРТ - перспективна технологія для застосування в ближній радіолокації, яка відповідає вимогам сучасних мікрохвильової та електронної технологій. Зараз розвиваються два види шумових радарів. В одному з них використовується кореляційна обробка відбитого сигналу радара, а в іншому - так звана подвійна спектральна обробка. Експериментально доведено, що ШРТ можна з успіхом використовувати під час розробки радарів для різноманітних цивільних застосувань, таких як автоматичне керування рухом суден, наземні радари з синтезованою апертурою, системи автоматичної посадки літаків і причалювання суден тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: З95-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Банах Т. О. 
Симетричні підмножини і фарбування зв'язних компактних груп / Т. О. Банах // Укр. мат. журн. - 2001. - 53, № 5. - С. 694-697. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В152.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Павлова С. В. 
Аналітико-геометричне моделювання літака / С. В. Павлова, С. Г. Оснач // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2005. - № 4. - С. 60-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано аналiтико-комп'ютерний метод моделювання літаків, який дозволить на стадії проектування прогнозувати аеродинамічні характеристики літака залежно від його конфігураційної схеми.


Ключ. слова: характеристика літака, характеристика самолета, airplane performance, моделювання комп'ютерне, моделирование компьютерное, simulation modelling. моделювання математичне, моделирование математическое, mathematical modelling, аеродинаміка літака, аэроди , характеристика аеродинамічна, характеристика аэродинамическая, аналитические методы моделирования аэродинамических характеристик самолета
Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вісник Національного авіаційного університету. N 3(21) / ред.: В. П. Бабак. - К., 2004. - 152 с. - укp.

Розглянуто питання статистичного моделювання та оцінки ризику зіткнень літаків з використанням кореляційної теорії. Проаналізовано вплив кисню на надійність роботи паливних систем, забруднень на енергетичні властивості вуглеводневих палив, методи оцінки біологічного забруднення нафтопродуктів. Описано термомеханічні властивості титанового сплаву ВТ20 з вакуум-плазмовими покриттями, висвітлено особливості методики випробувань трансмісійних мастил.

Рассмотрены вопросы статистического моделирования и оценки риска столкновений самолетов с использованием корреляционной теории. Проанализированы влияние кислорода на надежность работы топливных систем, загрязнений на энергетические свойства углеводородных топлив, методы оценки биологического загрязнения нефтепродуктов. Описаны термомеханические свойства титанового сплава ВТ20 с вакуум-плазменными покрытиями, освещены особенности методики испытаний трансмиссионных масел.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пшитицький Ю.  
Двісті років теорії вузлів : (З додатком Л.Плахти) / Ю. Пшитицький; Пер.: Л. Плахта. - Л., 2004. - 34 c. - (Препр. / Ін-т приклад. пробл. механіки і математики ім. Я.С.Підстригача НАН України; №1-04). - Бібліогр.: 96 назв. - укp.

Викладено питання історії теорії вузлів як окремої математичної дисципліни, починаючи з античних згадок про вузли та закінчуючи сучасним станом в теорії інваріантів вузлів. Основну увагу приділено особливостям інваріантів, які пов'язані з 3-розфарбуваннями сплетень і вузлів або, більш загально, з їх n-розфарбуванням. Наведено деякі допоміжні відомості з теорії вузлів, пов'язані з класичними інваріантами вузлів і сплетень.

Изложены вопросы истории теории узлов как отдельной математической дисциплины, начиная с античных упоминаний о узлах и заканчивая современным состоянием в теории инвариантов узлов. Основное внимание уделено особенностям инвариантов, связанных с 3-раскрашиванием сплетений и узлов или, более обобщенно, с n-раскрашиванием их. Представлены некоторые вспомогательные сведения относительно теории узлов, связанные с классическими инвариантами узлов и сплетений.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.45 г(0) + В182.1 г(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р104211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Електроніка та системи управління. N 2 / ред.: В. М. Синєглазов; Нац. авіац. ун-т. - К., 2004. - 166 с. - укp.

Описано методику визначення динамічних характеристик стохастичних сигналів з використанням інтерактивних засобів апроксимації експериментальних даних, віртуальну модель задач лінійного програмування в середовищі Electronics Workbench. Розглянуто питання оптимізації дискретних стохастичних систем з урахуванням випадково виникаючих детермінованих збурень. Визначено показники надійності функціонування систем радіотехнічного забезпечення посадки літаків, перспективи застосування ємнісних перетворювачів для вимірювання малих висот їх польоту. Висвітлено способи підвищення якості функціонування систем мобільного зв'язку.

Приведены описания методики определения динамических характеристик стохастических сигналов с использованием интерактивных средств аппроксимации экспериментальных данных, виртуальной модели задач линейного программирования в среде Electronics Workbench. Рассмотрены вопросы оптимизации дискретных стохастических систем с учётом случайно возникающих детерминированных возбуждений. Определены показатели надежности функционирования систем радиотехнического обеспечения посадки самолётов, перспективы применения ёмкостных преобразователей для измерения малых высот их полёта. Освещены способы повышения качества функционирования систем мобильной связи.


Індекс рубрикатора НБУВ: З8/9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Збірник наукових праць Харківського інституту Військово-повітряних Сил ім. І.Кожедуба. Вип. 1(10) / ред.: В. К. Медведєв. - Х., 2004. - 225 с. - укp.

Висвітлено перспективи застосування плазмових систем запалювання та стабілізації полум'я у форсажних камерах згоряння літаків. Наведено результати експериментального дослідження впливу геометрії дифузора регулятора камери згоряння на його ефективність. Розглянуто питання гідроаеродинаміки, динаміки руху та маневрування бойових літаків. Представлено аеродинамічні характеристики крил різного подовження в потоці від гвинтових двигунів. Описано алгоритм функціонування адаптивного каналу в системах авіаційного радіозв'язку, систему критерії ефективності радіотехнічного забезпечення під час перебазування авіаційної частини.

Освещены перспективы применения плазменных систем зажигания и стабилизации пламени в форсажных камерах сгорания самолетов. Приведены результаты экспериментального исследования влияния геометрии диффузора регулятора камер сгорания на его эффективность. Рассмотрены вопросы гидроаэродинамики, динамики движения и маневрирования боевых самолетов. Представлены аэродинамические характеристики крыльев разного удлинения в потоке от винтовых двигателей. Описаны алгоритм функционирования адаптивного канала в системах авиационной радиосвязи, система критериев эффективности радиотехнического обеспечения при перебазировке авиационной части.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8я54(4УКР-2ХАР)395.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Челюканов І. П. 
Конструкція літаків : Конспект лекцій / І. П. Челюканов, Г. В. Савельєв; Нац. авіац. ун-т. - К., 2004. - 188 c. - Бібліогр.: с. 183. - укp.

Висвітлено загальні питання конструкції та міцності цивільних літаків. Наведено класифікації літаків за призначенням і конструктивними ознаками. Розглянуто випадки навантаження літаків за очікуваних умов експлуатації. Описано призначення та будову крила, фюзеляжу, шасі, а також конструкцію та роботу деяких інших агрегатів планера.

Освещены общие вопросы конструкции и прочности гражданских самолетов. Приведена классификация самолетов по назначению и конструктивным признакам. Рассмотрены случаи нагрузки самолетов в ожидаемых условиях эксплуатации. Описаны назначение и строение крыла, фузеляжа, шасси, а также конструкции и работа некоторых других агрегатов планера.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Литвин О. М. 
Методи обчислень. Додаткові розділи : Навч. посіб. / О. М. Литвин. - К. : Наук. думка, 2005. - 332 c. - укp.

Показано можливості використання таких нетрадиційних методів обчислення як інтерлінація та інтерфлетація функцій багатьох змінних, тобто відновлення функцій за їх слідами та слідами їх похідних (або деяких диференціальних операторів) на фіксованій системі ліній і поверхонь. Представлено оптимальний метод скінченних елементів та охарактеризовано оператори мішаної апроксимації функцій багатьох змінних. Обгрунтовано доцільність застосування інтерлінації для розв'язання крайових задач щодо областей складеної форми, для побудови економних кубатурних формул обчислення кратних інтегралів, цифрової обробки сигналів та аналізу результатів експериментів. Наведено приклади задач, для розв'язання яких необхідно використовувати метод інтерлінації, зокрема у сфері проектування корпусів літаків, суден та автомобілів; діагностування за допомогою комп'ютерної томографії; картографування дна океану за даними гідролокації; опису поверхні космічного тіла з використанням радіолокації.

Исследованы возмоджности использования таких нетродиционных методов исчисления, как интерлинация и интерфлетация функций многих переменных, то есть восстановления функций по их следам и следам их производных (или некоторых дифференциальных операторв) на фиксированной системе линий и поверхностей. Представлен оптимальный метод конечных элементов и охарактеризованы операторы смешанной аппроксимации функций многих переменных. Обоснована целесообразность применния интерлинации для решения краевых задач в областях составной формы, для построения экономых кубатурных формул исчисления кратных интегралов, цифровой обработки сигналов и анализа результатов экспериментов. Приведены примеры задач, для решения которых необходимо использовать метод интерлинации, в частности в сфере проектирования корпусов самолетов, суден и автомобилей; диагностирования с помощью компьютерной томографии; картографирования дна океана по данным гидролокации; описания поверхности космического тела с использованием радиолокации.


Індекс рубрикатора НБУВ: В192.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Блохін Л. М. 
Модернізований алгоритм та результати синтезу системи стабілізації крейсерського руху літака / Л. М. Блохін, Н. В. Білак // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2005. - № 3. - С. 38-42. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано модернізований алгоритм синтезу оптимальних структур комплексованої системи стабілізації літака в крейсерському польоті в транспортних ешелонах з урахуванням лише випадкових збурювальних рух факторів. На практичному прикладі синтезу оптимальних структур системи стабілізації бічного руху літака в крейсерському польоті та за одержаними результатами показано, що тільки за рахунок потрібної оптимальної обробки потоків бортової навігаційної інформації можливо забезпечити конкурентоспроможність руху літаків в ешелоні.


Ключ. слова: синтез системи, синтез системы, system synthesis, система стабілізації, система стабилизации, stabilization system, політ літака, полет самолета, flight airplane політ крейсерський, полет крейсерський, системы управления, стабилизации, полет в крейсер , supersonic cruise, анализ и синтез оптимальных систем автоматики и телемеханики
Індекс рубрикатора НБУВ: О53-014 + Ц651.39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського