Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Наукова електронна бібліотека (14)Автореферати дисертацій (184)Книжкові видання та компакт-диски (65)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОСУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1432
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Актуальні проблеми міжнародних відносин. Вип. 6, ч. 1 / ред.: Л. В. Губерський; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т міжнар. відносин. - К., 1998. - 172 с. - рус.

Висвітлюються проблеми економічного розвитку в умовах фінансових криз, лізингові операції в Україні, теоретичні основи розробки стратегії просування експорту країни на світовий ринок. Простежується вплив світової фінансової кризи на український фондовий ринок, режиму валютного курсу на рівень інфляції. Розглядаються питання страхування валютних ризиків в міжнародних лізингових угодах, методика оцінки фінансового положення фірми за даними балансу. Наведено порівняльний аналіз страхового бізнесу в Україні та в провідних країнах світу (США, Великобританії) тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х91г(4УКР)6я431 + У9(4УКР)8я431 + У58я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сухаревский О. И. 
Алгоритм восстановления "освещенной" части выпуклой идеально проводящей поверхности / О. И. Сухаревский, А. В. Музыченко // Радиофизика и радиоастрономия. - 2000. - 5, № 3. - С. 311-319. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Описано ітераційну процедуру відновлення форми об'єкта великих електричних розмірів шляхом послідовного просування у часі, яка базується на порівнянні кожного моменту часу розрахункових значень перехідної характеристики об'єкта та показників перехідної характеристики, отриманої в результаті експерименту та визначення різниці між ними. На її підставі уточнено форму об'єкта. За допомогою даного методу відновлено форму "освітлених" частин сфери та тривісного еліпсоїда за умови різних співвідношень між півосями для випадків осьового зондування.


Індекс рубрикатора НБУВ: З95-5-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Алексєєв І. В. 
Банківський маркетинг : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим; Нац. банк України. Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 94 c. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Вивчаються питання основ маркетингу та проблеми банківського маркетингу. Зокрема, розглядаються банківські послуги та особливості їх ринкового просування. Представлено тематику і методичні рекомендації щодо проведення семінарських і практичних занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тєлєтов О. С. 
Маркетинг на промисловому підприємстві : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / О. С. Тєлєтов; Ін-т змісту і методів навчання. - Суми : Собор, 1999. - 148 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглядаються особливості маркетингу у виробничій сфері, організаційної маркетингової діяльності, маркетингового планування, а також проведення маркетингових досліджень. Висвітлюються принципи створення та ведення інформаційних маркетингових систем, просування продукції до споживача, основи інноваційної політики на промисловому підприємстві; дається оцінка ефективності маркетингу на промисловому підприємстві тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. освіти / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 1998. - 383 c. - Бібліогр.: 158 назв. - у.

Розглянуто сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу. Проаналізовано види, принципи і функції маркетингу: комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу, товарна та цінова політика, політика розподілу, просування товарів, контроль маркетингової діяльності. Викладено теоретичні засади, наведено численні приклади маркетингової діяльності з практики вітчизняних та відомих зарубіжних фірм. Значна увага приділена використанню математичного апарату маркетингу, завдяки чому з'явилась можливість кількісної оцінки рішень, прийнятих на кожному етапі маркетингової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73

Шифр НБУВ: ВА586450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кливец П. Г. 
Проблемы подготовки персонала управления. Вопросы теории и практики / П. Г. Кливец. - Д. : Систем. технологии, 2000. - 240 c. - Библиогр.: 115 назв. - рус.

Розглянуто особливості управлінської діяльності та вимоги до керівників, їх вміння приймати рішення. Проаналізовано досвід підготовки управлінського персоналу до умов ринкової економіки на основі активних методів навчання. Обгрунтовано моделі просування керівників і шляхи вдосконалення використання управлінського персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Омельяненко Ю.  
Рекламна лексика як фактор стимулювання збутової діяльності на ринку товарів та послуг / Ю. Омельяненко, І. Ферябов, О. Ковальчук // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відмічається, що в умовах соціально-економічної трансформації і переходу до ринкових відносин в Україні все важливіше місце займають проблеми удосконалення збутової діяльності на ринку товарів та послуг. Досліджується роль реклами як фактора, що стимулює просування товарів на споживчому ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бегма В. М. 
Ринок озброєнь: проблеми маркетингу продукції військово-технічного призначення / В. М. Бегма; Рада нац. безпеки і оборони України. - К., 2001. - 191 c. - Бібліогр.: с. 168-170. - укp.

Зазначено, що скорочення Збройних сил України і різке зниження їх потреби в озброєнні та військовій техніці створюють об'єктивну необхідність у цілеспрямованих зусиллях щодо просування української зброї та військової техніки на зовнішні ринки, експорт яких стає однією з найважливіших передумов, що визначають можливості полегшення економічного тягаря воєнних витрат та одночасного забезпечення ефективності оборонної промисловості як основи оборонного потенціалу країни. З урахуванням специфіки продукції військово-технічного призначення як товару, розглянуто особливості маркетингу озброєнь і військової техніки. Виявлено тенденції розвитку світового ринку озброєнь та оборонно-промислових комплексів провідних світових експортерів зброї, зважаючи на зміни геополітичної ситуації у світі. Запропоновано методику визначення поточного рівня та підходи щодо збільшення експортного потенціалу українського ОПК, а також шляхи удосконалення системи військово-технічного співробітництва України з іноземними державами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.35 + У9(4УКР)843.5 + У9(4УКР)305.2-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА608695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Морозов М. А. 
Стратегия и тактика продвижения товара на рынок / М. А. Морозов, А. И. Пушкарь, А. Н. Тридед. - Х. : Основа, 1998. - 176 c. - Библиогр.: 114 назв. - рус.

Розглядаються питання розробки та реалізації стратегії і тактики систем просування на ринок наукомісткої продукції. Запропоновано механізми керування цими процесами та концепцію побудови систем управління просуванням товару на ринок. Розроблено методологічні основи формування стратегії систем управління, показано результативність діяльності підприємства щодо просування високотехнологічної наукомісткої продукції на ринок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лобанова Л. С. 
Трансформація науки України: гендерний аспект / Л. С. Лобанова // Наука та наукознавство. - 2000. - № 1-2. - С. 82-85. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено становище жінок в науці України (чисельність жінок у різних галузях науки, її динаміку, регіональний розподіл кадрів жінок-науковців, проблеми їх просування у науковій кар'єрі тощо). Показано можливі шляхи вирішення гендерних проблем у науці та їх важливість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(4Укр)18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бондарчук П. М. 
Українізаційні процеси у профспілковому русі УСРР (20-і роки) / П. М. Бондарчук; ред.: С. В. Кульчицький; НАН України. Ін-т історії України. - К., 1999. - 46 c. - (Іст. зошити). - укp.

Висвітлено політику українізації у профспілковому апараті та серед робітників, службовців, а також членів профспілок. Досліджено створення правових гарантій для успішного просування національно-культурних заходів. азначено, що недостатня матеріальна забезпеченість даної програми протягом усього періоду 1920-х років значно гальмувала вищезазначені процеси. Особливу увагу приділено переселенню сільського україномовного населення до зрусифікованих міст. Це стало початком перетворевання русифікованих міст на українські культурні центри та допомогло змінити ставлення міського населення до української мови та культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф72(2)93(2УК)35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лантух Е. В. 
Управление рекламными средствами торгового предприятия / Е. В. Лантух, А. Г. Саржевская // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 2(6). - С. 114-115. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Необхідність кардинальних змін діяльності усіх підприємств України зробила актуальною для підприємства задачу просування вироблених товарів до споживача. Вирішення цієї задачі передбачає виконання складного комплексу заходів, пов'язаних з ефективним розподілом коштів, виділених на рекламу. Класична задача розподілу, яка вирішується у процесі управління, потребує коригування у зв'язку зі специфікою торгівельної діяльності. Поставлено задачу розрахунку основних показників бюджету на рівні підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Bogoboyashchiy V. V. 
Effect of annealing on activation of native acceptors in narrow-gap ip/i-HgCdTe crystals = Вплив відпалу на активацію власних акцепторів у кристалах вузькозонного ip/i-HgCdTe / V. V. Bogoboyashchiy // Фізика напівпровідників, квант. електроніка та оптоелектроніка. - 1999. - 2, № 1. - С. 62-69. - Библиогр.: 14 назв. - англ.


Ключ. слова: власний акцептор, енергiя iонiзацiї, термiчна обробка.
Індекс рубрикатора НБУВ: З854.22 + В379.274

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16425 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Гусев Ю.В.  
Анализ и структуризация процесса продвижения вагонопотоков, прибывающих на металлургическое предприятие / Ю.В. Гусев // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2004. - Вип. 14. - С. 323-327. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Досліджено технологію обробки вагонів загальномережевого парку, що прибувають на металургійне підприємство. Розглянуто маршрути просування вагонопотоків. Запропоновано моделі, що дозволяють розрахувати тимчасові параметри вагонопотоків і виявити основні причини простою вагонів і затримок їх перебування на підприємстві.

Исследована технология обработки вагонов общесетевого парка, прибывающих на металлургическое предприятие. Рассмотрены маршруты продвижения вагонопотоков. Предложены модели, позволяющие рассчитать временные параметры вагонопотоков и выявить основные причины простоя вагонов и задержек их пребывания на предприятии.

Technology of treatment of carriages of generalnetwork park of arriving on a metallurgical enterprise is explored. The routes of advancement of stream of carriages are considered. Models allowing to expect the temporal parameters of stream of carriages and expose the principal reasons of outage of carriages and delays of their stay on an enterprise are offered


Ключ. слова: Бойко В.А. , вагонопотоки, оптимизация
Індекс рубрикатора НБУВ: К3-44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Москаленко Н. О. 
Ділова кар'єра : Конспект лекцій / Н. О. Москаленко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ХНЕУ, 2005. - 151 c. - укp.

Розкрито зміст поняття "ділова кар'єра", визначено причини та фактори, що обумовлюють прагнення людини до трудової діяльності та успішної професійної реалізації. Висвітлено питання формування життєвих цілей, особистих цінностей та планування кар'єри. Проаналізовано вплив індивідуально-психологічних якостей людини на успішність її професійної реалізації. Розглянуто сучасні теорії мотивації трудової діяльності та фактори, що стимулюють її розвиток. Наведено методи мотивації кар'єрного просування, а також рекомендації щодо формування ділового іміджу, працевлаштування та адаптації у новому трудовому колективі. Розроблено методику прийняття рішень і правила ділового спілкування.

Раскрыто содержание понятия "деловая карьера", определены причины и факторы, обуславливающие человеческое стремление к трудовой деятельности и успешной профессиональной реализации. Освещены вопросы формирования жизненных целей, личностных ценностей и планирования карьеры. Проанализировано влияние индивидуально-психологических качеств на успешность профессиональной реализации. Рассмотрены современные теории мотивации трудовой деятельности и факторы, стимулирующие ее развитие. Приведены методы мотивации карьерного роста, а также рекомендации по формированию делового имиджа, трудоустройства и адаптации в новом трудовом коллективе. Разработана методика принятия решений и правила делового общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)24 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соломицкая О. Н. 
Использование дизайна для продвижения товаров в розничной торговле Первомайщины / О. Н. Соломицкая // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 102-108. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Висвітлено сучасні проблеми просування товарів у роздрібній торговельній мережі Первомайська та Первомайського району, запропоновано сучасні шляхи їх вдосконалення, зокрема, за допомогою дизайну.

Раскрыты современные проблемы продвижения товаров в розничной торговой сети Первомайска и Первомайского района и предложены современные пути их усовершенствования, в том числе и с помощью применения дизайна.

The article dwells upon urgent problems of goods promotion in the retailing system of the town of Pervomaisk and Pervomaisk region. The author suggests some ways of improving the process particularly by means of design.


Ключ. слова: розничная торговля, дизайн, маркетинг, реклама, интерактивный режим
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 + У9(4УКР)421.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кольбер Ф.  
Маркетинг у сфері культури та мистецтв = Marketing culture and the arts / Ф. Кольбер, Ж. Нантель, С. Білодо, Д. Д. Річ С. Яринич. - Л. : Кальварія, 2004. - 238 c. - укp.

Наведено характеристики маркетингу в сфері культури і мистецтв. Розглянуто питання історії маркетингу, місця підприємств культурної сфери в суспільстві. Проаналізавано поняття продукту, особливості ринку, поведінки споживачів, сегментації та позиціонування, компонентів цінової змінної, змінної місця та просування. Викладено основні системи маркетингової інформації та методи збирання даних. Охарактеризовано проблеми планування маркетингу та контролю за виконанням.

Представлена характеристика маркетинга в сфере культуры и искусств. Рассмотрены вопросы истории маркетинга, места предприятий культурной сферы в обществе. Проанализированы понятия продукта, особенности рынка, поведения потребителей, сегментации и позиционирования, компонентов ценовой переменной, переменной места и продвижения. Изложены основные системы маркетинговой информации и методы сбора данных. Охарактеризованы проблемы планирования маркетинга и контроля за выполнением.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Ч11/Щ + Ч11 к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мнушко З. М. 
Оцінка ринку біологічно активних добавок та характерних для нього видів ризиків / З. М. Мнушко, Н. В. Сотникова, Є. М. Євтушенко // Клініч. фармація. - 2005. - 9, № 2. - С. 25-32. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено маркетинговий аналіз ринку біологічно активних добавок (БАД) з антиоксидантними властивостями. Проаналізовано оптовий ринок виділеної групи БАД: з урахуванням коефіцієнта ліквідності досліджено динаміку цін та визначено кількість пропозицій від оптових фірм на представлену групу БАД. Для вивчення споживчих переваг проведено анкетування та експертну оцінку провізорів. У результаті анкетування споживачів досліджено переваги респондентів щодо даної продукції, визначені фактори, які впливають на здійснення покупки, і проведено аналіз одержаних результатів. Аналіз експертної оцінки провізорів дозволив провести оцінку попиту на БАД з антиоксидантними властивостями. Виділено основні напрямки ризиків, які виникають під час виробництва і реалізації БАД, наведено їх характеристики та методи мінімізації. Визначено проблеми, які виникають у виробників і дистриб'юторів під час просування даної продукції. Запропоновано рекомендації щодо забезпечення вітчизняного споживача ефективними та безпечними БАД.

Проведен маркетинговый анализ рынка биологически активных добавок с антиоксидантными свойствами. Изучен оптовый рынок выделенной группы БАД: с учетом коэффициента ликвидности исследована динамика цен и проанализировано количество предложений от оптовых фирм на данную группу БАД. С целью изучения потребительских предпочтений проведено анкетирование и экспертная оценка провизоров. В результате анкетирования потребителей изучены предпочтения респондентов относительно данной продукции, определены факторы влияющие на выбор товара, проведен анализ полученных результатов. Изучение экспертной оценки провизоров позволило провести оценку спроса на БАД с антиоксидантными свойствами. Выделены основные направления рисков, которые возникают при производстве и реализации биологически активных добавок, приведены их характеристики и методы минимизации. Определены проблемы, с которыми сталкиваются производители и дистрибьюторы при продвижении данной продукции. Предложены рекомендации по обеспечению отечественного потребителя эффективными и безопасными БАД.

The marketing analysis of biologically active additives with the antioxidant properties has been performed. The wholesale market of the given group of BAA has been studied. Taking into account the liquidity coefficient the dynamics of the prices has been investigated and the quantity of offers from the wholesale distributors on the given group of BAA has been analyzed. For the aim of studying the consumer preferences the questioning and the expert evaluation of pharmaceutists have been conducted. As a result of the consumers' the preferences of the respondents concerning the given production have been studied, the factors influencing the goods choice have been determined; the analysis of the results obtained has been carried out. The study of the expert evaluation of pharmaceutists allowed performing the demand evaluation on BAA with the antioxidant properties. The main directions of risks, which arise in manufacturing and realizing biologically active additives have been distinguished; their characteristics and methods of minimization have been given. The problems, which manufacturers and distributors face while promoting the given production have been determined. The recommendations for domestic consumers' supply with effective and safe BAA havebeen offered.


Ключ. слова: Біологічно активні добавки, маркетинговий аналіз ринку, антиоксидантні властивості, динаміка цін, підприємницькі ризики
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.794-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сбитнева Н. Ф. 
Современная украинская упаковка: проблемы повышения рекламной эффективности / Н. Ф. Сбитнева // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 40-46. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто проблему підвищення рекламної ефективності упаковки за умов ринкової економіки. На сучасному українському матеріалі проаналізовано методи і засоби впливу на споживачів, що сприяють просуванню товарів.

Рассмотрена проблема повышения рекламной эффективности упаковки в условиях рыночной экономики. На современном украинском материале проанализированы методы и средства воздействия на потребителей, способствующие продвижению товаров.

The increasing of advertising efficiency of packing problem is discussed in this article. The methods and means of influence for the consumers promoting of the goods are analyzed on a modern Ukrainian material.


Ключ. слова: упаковка, дизайн, рекламная функция, брендинг
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж679-3 + У9(4УКР)421.20-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мостовий Г. І. 
Агробізнес: державне регулювання / Г. І. Мостовий. - Х. : Основа, 2002. - 300 c. - Бібліогр.: с. 274-297. - укp.

Розглянуто процес розвитку агробізнесу в Україні як об'єкт державного управління та регулювання. Наведено основні напрями та закономірності перетворень сучасного агропромислового комплексу на ринкових засадах, форми та засоби впливу держави на бізнес-структури, визначено ефективність функціонування підприємств різних форм власності. Розглянуто агробізнес як комплекс різновидів інтегрованої підприємницької діяльності виробництва сільгосппродукції, її переробки та просування до споживача. Визначено критерії ефективності державного управління економікою АПК. Доведено, що кон'юнктурна політика є важливим елементом державного управління, запропоновано концептуальні підходи до її формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-131-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620578 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського