Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=НУМЕРОЛОГІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Демчик О. І. 
Нумерологія піфагорійців та її інтерпретація в філософії Платона : автореф. дис... канд. філософ. наук / О. І. Демчик; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2007. - 18 c. - укp.

Досліджено нумерологію піфагорійців та її інтерпретацію у філософії Платона. Визначено місце концепту числа в космології засновника Академії. На підставі результатів історико-філософського аналізу значення концепту числа в піфагорійському вченні встановлено, що в італійців число вперше виокремлено у самостійний космологічний принцип (шляхом відмежування зі стихії міфу, але зберігаючи з ним зв'язок), який символічно виражає сутність буття та його універсальні закони. Досліджено зв'язок нумерологічних закономірностей піфагорійського вчення з атомістичною теорією Платона. Доведено, що платонівська космологія базується на піфагорійському вченні про число, оскільки побудова атомів здійснюється афінським філософом на основі теорії про співвідношення катетів до гіпотенузи як на панкосмічному законі, що структурує Всесвіт. На підставі аналізу концепту числа у творчій спадщині Платона показано, що саме онтологічний статус числа покладено в основу розробки першої теорії трансцендентальної філософії, на базі якої сформовано парадигму для майбутньої європейської метафізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(0)321-205.3 + Ю3(0)321-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жигірь В. 
Теоретичне обгрунтування вивчення менеджменту у системі безперервної освіти / В. Жигірь, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 14-19. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто ефективність управління навчальним процесом у будь-якій ланці системи безперервної освіти (БО) на основі теорії менеджменту системи БО, що грунтується на застосуванні нейрон-лінгвістичного програмування і нумерології. Виокремлено й уточнено сутність категорій "навчання", "виховання", "розвиток", визначено їх місце у системі БО, теоретична та практична проблематика дослідження формування професійних знань майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ до педагогічної діяльності. Акцентовано увагу на таких процесах управлінського рівня системи БО: планування, організація, контроль діяльності навчальних закладів. Наведено основні функції менеджменту в системі БО, систему загальних принципів педагогічної та управлінської науки й організації навчального процесу, структурну модель особистості менеджера освіти, які експліковано на рисунках.

Рассмотрена эффективность управления учебным процессом в любом звене системы непрерывного образования (НО) на основе теории менеджмента системы НО, базирующейся на применении нейрон-лингвистического программирования и нумерологии. Выделена и уточнена сущность категорий "обучение", "воспитание", "развитие", определено их место в системе НО, теоретическая и практическая проблематика исследования формирования профессиональных знаний будущих менеджеров в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ к педагогической деятельности. Акцентировано внимание на таких процессах управленческого уровня системы НО: планирование, организация, контроль деятельности учебных заведений. Приведены основные функции менеджмента в системе НО, система общих принципов педагогической и управленческой науки, организация учебного процесса, структурная модель личности менеджера образования, эксплицированные на рисунках.

In the article methodological, scientific, organizational and methodical bases of forming of professional knowledge's of future managers are examined in the process of professional preparation in HES to pedagogical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + У9(4УКР)212.14 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського