Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (7)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>K=ЛОГОТИП$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Захарова Е. С. 
Логотип как неотъемлемая часть на рынке услуг / Е. С. Захарова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 242-244. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

The analysis of application of trade marks in the commodity environment.


Ключ. слова: логотип, товарный знак, бренд
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кирнос В. М. 
Внутренняя и внешняя структуры компании кредитных карт с частным торговым знаком-логотипом / В. М. Кирнос, Л. А. Турко // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2002. - № 9. - С. 36-44. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

С целью совершенствования методики применения кредитной платежной системы, являющейся собственностью группы компаний, а также стимулирования экономической деятельности предприятий приведено решение одной из задач - определение внутренней и внешней структуры работы компании кредитных карт с частным торговым знаком-логотипом, где компания кредитных карт образована группой предприятий одной отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Закалюжна Л. В. 
Торгова марка в сучасній Україні. Стан дослідженості зображальних аспектів / Л. В. Закалюжна // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 3. - С. 44-50. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання торгової марки в сучасній Україні. Проаналізовано зображальні аспекти торгових марок у контексті графічної, семантичної та історичної сфер.

Рассмотрены вопросы торговой марки в современной Украине. Проанализированы изобразительные аспекты торговых марок в контексте графической, семантической и исторической сфер.

The article contains analysis of investigations in graphic, semantik, and history spheers of trade mark, exactly in modern Ukraine.


Ключ. слова: торгва марка, товарний знак, логотип, семантика
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ158.46(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романюк О. Н. 
Веб-дизайн і комп`ютерна графіка : навч. посіб. / О. Н. Романюк, Д. І. Катєльніков, О. П. Косовець; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2007. - 141 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито основи дизайну веб-сторінок, аспекти композиції, контенту, графічного та шрифтового оформлення. Розглянуто питання функціонування мережі Інтернет, викладено основні підходи до розробки систем навігації, вибору кольорової гамми та основи дизайну логотипів.

Раскрыты основы дизайна вэб-страниц, аспекты композиции, контента, графического и шрифтового оформления. Рассмотрены вопросы функционирования сети Интернет, изложены основные подходы к разработке систем навигации, выбора цветной гаммы и основы дизайна логотипов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.631я73

Шифр НБУВ: ВА697092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісник Української академії геральдики, товарного знаку та логотипу. N 49 / ред.: Н. О. Базилевська; Укр. наук. т-во геральдики і вексикології, Ін-т біогр. дослідж. - К., 2005. - 28 с. - рус.

Проаналізовано символіку політичної партії "Національно-демократичне об'єднання "Україна", медальєрні розробки Українського видавничого консорціуму у 2004 р. Наведено опис ордену Кутузова періоду Великої Вітчизняної війни 1941 - 1945 рр.

Проанализированы символика политической партии "Национально-демократическое объединение "Украина", медальерные разработки Украинского издательского консорциума в 2004 г. Представлено описание ордена Кутузова периода Великой Отечественной войны 1941 - 1945 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т215я54

Шифр НБУВ: Ж71469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Української академії геральдики, товарного знаку та логотипу. N 56 / ред.: Н. О. Базилевська; Укр. наук. т-во геральдики і вексикології, Ін-т біогр. дослідж. - К., 2005. - 56 с. - рус.

Проаналізовано іміджеві довідники "Хто є хто" Українського видавничого консорціуму за 2004 - 2005 рр. Наведено опис прапорів Великої Вітчизняної війни, нагород маршалів СРСР Г.К.Жукова та К.К.Рокосовського.

Проанализированы имиджевые справочники "Кто есть кто" Украинского издательского консорциума за 2004 - 2005 гг. Приведены описания флагов Великой Отечественной войны, наград маршалов СССР Г.К.Жукова и К.К.Рокоссовского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т215я54

Шифр НБУВ: Ж71469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Української академії геральдики, товарного знаку та логотипу. N 58 / ред.: Н. О. Базилевська; Укр. наук. т-во геральдики і вексикології, Ін-т біогр. дослідж. - К., 2005. - 40 с. - рус.

Висвітлено історію символіки Київського військового ліцею ім. І.Богуна. Розглянуто питання геральдики в мистецтві протоекслібриса. Описано медалі Федерації космонавтики.

Освещена история символики Киевского военного лицея им. И.Богуна. Рассмотрены вопросы геральдики в искусстве протоэкслибриса. Представлены описания медалей Федерации космонавтики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т215(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вісник Української академії геральдики, товарного знаку та логотипу. N 59 / ред.: Н. О. Базилевська; Укр. наук. т-во геральдики і вексикології, Ін-т біогр. дослідж. - К., 2005. - 40 с. - рус.

Проаналізовано геральдичний суперекслібрис як засіб індивідуального оформлення книги. Описано символіку м.Коростень Житомирської області, емблему Київської державної академії водного транспорту. Розглянуто медальєрні проекти Української академії геральдики, товарного знаку та логотипу й Українського наукового товариства геральдики і вексикології.

Проанализирован геральдический суперэкслибрис как средство индивидуального оформления книги. Приведены описания символики г.Коростень Житомирской области, эмблемы Киевской государственной академии водного транспорта. Рассмотрены медальерные проекты Украинской академии геральдики, товарного знака и логотипа, а также Украинского научного общества геральдики и вексикологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т215я54

Шифр НБУВ: Ж71469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Авраменко Д. К. 
Зовнішня реклама в контексті носіїв інформації фірми та її стилю [Електронний ресурс] / Д. К. Авраменко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 33-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто поняття "зовнішньої реклами", як одного з головних складових фірмового стилю, від якого залежить впізнавання логотипу або назви фірми серед великої кількості аналогічних об'єктів. Термін "зовнішня реклама" розкритий в контексті поняття "носії інформації" - тексту, що відображає значення.

Рассмотрено понятие "внешней рекламы", как одного из главных составляющих фирменного стиля, от которого зависит узнавание логотипа или названия фирмы среди большого количества аналогичных объектов. Понятие "внешняя реклама" раскрыто в контексте понятия "носители информации" - текста, который раскрывает значение.

Notion is considered Дexternal advertising", as one of main constituents of firm style, which recognition of logotype or name of firm among a plenty of similar objects depends from. Term Дexternal advertising" is exposed in the context of notion Дdatacarriers" - text, that exposes value.


Ключ. слова: семантика, реклама, комунікація, інформація, стиль
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чуев С.  
"Съедобный" логотип / С. Чуев // Упаковка. - 2006. - № 2. - С. 56-57. - рус.

Отмечено, что в процессе создания логотипа для серии упаковок перед дизайнером, помимо сугубо профессиональных задач, встает ряд дополнительных. Эти дополнительные задачи порой становятся серьезными проблемами на пути создания качественного профессионального продукта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шепелев В. В. 
Відображення площини на поверхню та його застосування : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.01.01 / В. В. Шепелев; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк, 2005. - 16 c. - укp.

Розглянуто питання вирішення проблеми відображення площини на криволінійній поверхні. Доведено, що в геометричному аспекті задача є оберненою до задачі відображення криволінійної поверхні на площину, проблема координації на площині графічної інформації у вигляді візерунків, орнаментів, логотипів, надписів та перетворення інформації з метою її відображення на криволінійну поверхню актуальна для прикладного мистецтва та машинобудування у частині автоматизованого гравірування на виробах криволінійної форми. Обгрунтовано розв'язання проблеми на точкових відповідностях між площиною та криволінійною поверхнею, встановлених під час розв'язання прямої задачі. Відзначено, що отримання розв'язків в аналітичній формі, складання програм, які інтерпретують аналітичні моделі, застосування програмного комплексу MAPLE для візуалізації поверхні разом з відображеним на ній графічним об'єктом допомагає візуально оцінити розв'язок, визначити його оптимальні параметри, застосувати комп'ютерні технології на стадіях проектування та реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.19,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шкоріненко В. О. 
Народний танець у традиційній і сучасній культурі України : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / В. О. Шкоріненко; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - К., 2003. - 18 c. - укp.

Розглянуто феномен української народної хореографії в контексті характеристик, які розкривають етнонаціональну своєрідність процесів становлення української культури на різних історичних етапах її існування. Висвітлено історичну динаміку формування світоглядних концептів, що обумовлюють стильові відмінності українського народного танцю у порівнянні з іншими етнонаціональними логотипами традиційного хореографічного мистецтва. Уточнено мистецтвознавчі характеристики щодо генези та рольового призначення народних хореографічних форм у трансляції смисложиттєвої інформації, закладеної в основу українських культурних традицій. Розглянуто світоглядний зміст і культуротворчі засади українського народного танцю та хореографічної технології, які репрезентують специфіку відображення ціннісних орієнтирів, вироблених етносом впродовж своєї історії. Виявлено тенденції, які визначають зміст сучасних підходів до традиційних форм народної хореографії, спрогнозовано наслідки протиріч неузгодженості між проектами народницьким і модерн та у реаліях сучасної хореографічної практики їх використання. Запропоновано програму дій, спрямованих на оптимізацію процесів відродження та використання творчого потенціалу народного танцювального мистецтва за сучасних соціополітичних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ325.3(4УКР)0

Шифр НБУВ: РА328942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Турко Л. О. 
Розвиток виробництва будівельних фірм на основі створення компанії кредитних карт в умовах обмежених ресурсів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.22 / Л. О. Турко; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - Д., 2004. - 19 c. - укp.

Розроблено проект удосконалення методики застосування кредитної платіжної системи на основі кредитних карт, що є власністю групи будівельних компаній (юридичних осіб, що надають послуги або виробляють товари) з метою поширення продукції та надання послуг за допомогою безготівкового методу розрахунків у кредит за картками для одержання максимального прибутку. Створено зовнішню та внутрішню системи проекту функціонування компанії кредитних карт. Виявлено, систематизовано та класифіковано організаційно-економічні фактори та параметри проекту, що впливають на ефективність функціонування кредитної платіжної системи на основі кредитних карт. Обгрунтовано показники виміру рентабельності кредитної платіжної системи на основі кредитних карт з приватним знаком-логотипом. Удосконалено та реалізовано методику оцінки доцільності створення кредитної платіжної системи на основі кредитних карт з приватним знаком-логотипом, що дозволяє оперативно визначити динаміку рентабельності та можливості реалізації умов проекту створення кредитної компанії у випадку обмежених ресурсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.27 + У9(4УКР)311-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Малиновська Т. М. 
Індивідуалізація суб'єктів підприємницької діяльності : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Т. М. Малиновська; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2008. - 16 c. - укp.

Проведено комплексний правовий аналіз теоретичних і практичних проблем стосовно засобів індивідуалізації суб'єктів підприємницької діяльності. Увагу приділено аналізу певних основних найважливіших і основних новітніх проблем, наявних у сфері засобів індивідуалізації юридичної особи. Досліджено нові засоби індивідуалізації - бренд, логотип, засоби ідентифікації в мережі Інтернет, доменні імена. Увагу приділено формуванню доктрини інституту цивільного права - індивідуалізації як комплексу обов'язкових, присвоєних у встановленому порядку позначень, під якими юридична особа бере участь у відносинах приватного та публічного характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.30 + Х839(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Графика ХХІ века : тез. докл. ХІІІ Междунар. студ. науч.-техн. конф., 4 - 8 окт. 2010 г., Севастополь / ред.: Е. В. Пашков, В. Г. Середа, А. Ф. Медведь; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2010. - 153 c. - укp. - укp.

Розглянуто питання інженерної та комп'ютерної графіки в навчальному процесі, математичного та програмного забезпечення комп'ютерної графіки, комп'ютерних технологій в інженерній практиці та технічній естетиці. Запропоновано анімаційне уявлення проектування та складання друкованих плат для навчальних цілей. Надано поняття про графічний дискримінант. Проведено дослідження методів та алгоритмів зображення просторових кривих і поверхонь в комп'ютерній графіці. Розкрито перспективи створення логотипів: фундаментальні закони графіки, композиції та психології тощо.

Рассмотрены вопросы инженерной и компьютерной графики в учебном процессе, математического и программного обеспечения компьютерной графики, компьютерных технологий в инженерной деятельности и технической эстетике. Предложено анимационное представление проектирования и сборки печатных плат для учебных целей. Дано понятие о графическом дискриминанте. Проведены исследования методов и алгоритмов представления пространственных кривых и поверхностей в компьютерной графике. Раскрыты перспективы разработки логотипов: фундаментальные законы графики, композиции и психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Графика XXI века : тез. докл. XII Междунар. студ. науч.-техн. конф., 28 сент. - 3 окт. 2009 г., Севастополь / ред.: А. Ф. Медведь; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2009. - 108 c. - укp.

Рассмотрены вопросы технической эстетики, начертательной геометрии и инженерной графики. Освещены возможности и перспективы использования новых информационных технологий в компьютерной графике. Приведена методика разработки блоков библиотеки Auto-CAD, предназначенных для выполнения чертежей систем отопления строений. Обоснованы рекомендации по применению средств компьютерной графики при создаини активизатора очистки стоков "МЕДУЗА". Разработана методика создания трехмерной модели работы сложной технической системы в среде 3DS MAX для учебных целей. Показаны возможности применения средств Matlab для кинематического анализа механизмов второго класса. Проанализированы современные тендении в логотипостроении. Приведена методика использования динамических блоков в AutoCAD 2009 для выполнения электрических принципиальных схем. Показаны преимущества и недостатки ARCHICAD12 на последовательных этапах проектирования общественного здания. Описана технология создания архитектурных объектов 3DS MAX. Обоснованы возможности применения компьютерного моделирования при создании радиоуправляемой модели самолета. Разработана методика исследования свойств геометрических образов с использованием задач стереометрии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 я431(0) + Ж2 с116 я431(0) + З970.631 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дурняк Б. В. 
Розробка і дизайн рекламних видань. Комп'ютерні технології в рекламі : [навч. посіб.] / Б. В. Дурняк, А. Є. Батюк, М. А. Назаркевич, О. І. Мриглод. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2011. - 196 c. - Бібліогр.: с. 175-176. - укp.

Розглянуто комп'ютерні технології, що застосовуютья в сучасному рекламному дизайні. Наведено практичні поради щодо способів створення елементів ефективної реклами, систематизовано знання про художні основи дизайну, описано ефекти, які корисні під час підготовки макета реклами до друку. Описано та наочно показано, як стилізувати текст з використанням різних шрифтів, зокрема об'ємних ("текст у воді", "діамантовий текст", "електричний текст", "хромований текст", "черепаховий текст", "квітковий текст" та ін.), застосовувати різні фони у рекламі (фон малахіту, оранжевий вихор, текстуру дерева та металу, фон-спіраль, зоряне небо, лісовий пейзаж), створювати ілюстрації та правильно їх будувати (кнопку, шестерню, смайлик, каркасний об'єкт, рослину, краплі, логотип, орнамент тощо). Значну увагу приділено також питанням розробки колажів ("колаж з авто", "нереальна ніч", "дівчина у полум'ї", "реалістичні хмари" тощо) та іншим елементам реклами, зокрема, анімації, шаблону сайта, листівкам, картам, календарній сітці та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч611.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Golubjeva O. N. 
Nikolai Nikolaevich Bogolyubov - great scientist and humanist of the XX-th century = Микола Миколайович Боголюбов - найвидатніший вчений і гуманіст XX-го століття / O. N. Golubjeva, L. L. Jenkovszky, A. D. Sukhanov // Укр. фіз. журн. - 2010. - 55, № 1. - С. 143-150. - Библиогр.: 2 назв. - англ.

21 серпня 2009 р. відзначалося століття від дня народження М. М. Боголюбова - класика світової науки. Ім'я Боголюбова назавжди увійшло в історію цивілізації. Він був вченим енциклопедичного масштабу, одним із творців сучасної теоретичної та математичної фізики, засновником сузір'я наукових шкіл, а також широко відомого журналу "Теоретична і математична фізика". Логотип, запропонований ним, став знаком серії міжнародних конгресів із математичної фізики (останній, XVI-й Конгрес цієї серії відбувся у Празі 3 - 8 серпня 2009 р.). Наведено стислий огляд основних наукових результатів М. М. Боголюбова.


Індекс рубрикатора НБУВ: В31 д(0) + В311 д(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Наука в інформаційному просторі : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф., 4 - 5 жовт. 2012 р., Дніпропетровськ: у 7 т. Т. 1. Архітектура. Мистецтво та культура. Філологія. - Д. : Біла К.О., 2012. - 110 c. - укp. - рус.

Надано відомості про використання абстрактного зображення у логотипі як елементу художньо-образної основи стилю закладів мистецтва. Досліджено проблему вибору мови, якою творили національну літературу північно-африканські письменники. Показано стилістичні особливості конфесійних текстів середньоверхньонімецького періоду. Розкрито аспекти та проблеми лінгвістичного впорядкування текстів, принципи моделювання сучасної комп'ютерної термінології та її переклад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я431(0) + Щ10 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354042/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Безуглий І. В. 
Наукові аспекти формування рекреаційно-туристичного бренду України / І. В. Безуглий, І. Б. Рябов // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2013. - Вип. 3. - С. 148-157. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Надано авторське визначення рекреаційно-туристичного бренду країни. Це сформована у свідомості споживача сукупність уявлень, асоціацій, думок щодо пропозиції видів послуг, їх якості, місця розташування об'єктів інфраструктури, наявності природно-рекреаційних та культурно-пізнавальних ресурсів, оздоровчих властивостей територій та курортів, рівня розвитку мережевих структур, які впливають на мотивацію туристів відвідати Україну. Обгрунтовано інструментальне забезпечення просування бренду України на світових ринках рекреаційно-туристичних послуг: розробка і впровадження логотипів та слоганів країни, регіонів, міст; просування торгових марок вітчизняних виробників; проведення міжнародних фестивалів та спортивних змагань; створення рекреаційно-туристичних представництв за кордоном. Висвітлено основні маркетингові концепції формування рекреаційно-туристичного бренду країни, подані критерії їх вибору. Узагальнено існуючі методики оцінки бренду країн. Проаналізований світовий досвід створення регіональних відділень та представництв за кордоном. Запропоновано створити мережу рекреаційно-туристичних представництв України за кордоном.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського