Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (222)Автореферати дисертацій (132)Книжкові видання та компакт-диски (243)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=ЛІТАК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1206
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Nesteruk I.  
Bodies With Favourable pressure gradient and reduction of the hydrodynamical drag / I. Nesteruk // Крайові задачі для диференц. рівнянь. - 2000. - Вип. 4. - С. 126-133. - Библиогр.: 9 назв. - англ.

Показано, що ефекти кривизни можуть суттєво змінити характеристики межового шару та зменшити загальний опір таких вісесиметричних тіл у нестисливій рідині. З використанням точного розв'язку розраховано вісесиметричні форми з від'ємним градієнтом тиску на переважній частині поверхні (до 99,7 % тіла). Одержані форми можна використовувати для подальшої оптимізації та контролювання фюзеляжів дозверхових літаків та суден.


Індекс рубрикатора НБУВ: В253.317

Шифр НБУВ: Ж69636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соколенко С.  
Авиация ускоряет глобализацию / С. Соколенко // Экономика Украины. - 2001. - № 2. - С. 66-74. - рус.

Досліджено трансформацію світової аерокосмічної та авіаційної промисловості, консолідацію її галузей. Висвітлено розвиток ринку літаків, конкурентну боротьбу між літакобудівними компаніями, впровадження у виробництво нових технологій. Охарактеризовано нагальні проблеми світової авіатранспортної індустрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.75

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яцевич С. Е. 
Автоматическая внутренняя калибровка радиолокационных систем дистанционного зондирования / С. Е. Яцевич, A. C. Курекин, В. Н. Уваров, А.С. Левда // Косм. наука і технологія. - 1998. - 4, № 2/3. - С. 34-38. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглядаються питання автоматичної внутрішньої калібровки бортових радіолокаторів бокового огляду дистанційного зондування поверхні Землі типу "Космос-1500", "Січ-1", літакових систем - "Аналог" та МАРС. Приводяться оцінки похибок вимірювань кількісних значень питомої ефективної площі розсіяння зондованих поверхонь та результати радіолокаційної зйомки тестових полігонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23с141

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соколов В. М. 
Використання відходів сплавів на основі нікелю при одержанні легованих сталей / В. М. Соколов, В. П. Карпов, Є. А. Жидков // Металознавство та оброб. металів. - 1998. - № 3. - С. 66-68. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Визначено основні марки сплавів з високим вмістом нікелю, які часто зустрічаються в двигунах ракет та літаків, що зараз підлягають конверсії. Створена математична програма розрахунку шихтових карток для плавки сталі з використанням цих відходів. Практичне застосування цих відходів обмежене через присутність в них вольфраму та молібдену. На ВАТ Костянтинівський завод "Втормет" реалізована технологія окислювального рафінування таких відходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: К327.91-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вопросы проектирования и производства конструкций летательных аппаратов : Сб. науч. тр. Вып. 25(2) / ред.: Я. С. Карпов; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н.Е.Жуковского. - Х., 2001. - 136 с. - рус. - укp.

Запропоновано інтегральний показник якості авіаційної техніки у вигляді адитивної та мультиплікативної залежностей, які включають технічну й економічну складові. Описано алгоритм визначення оптимальних вагових коефіцієнтів, складових інтегрального показника якості. Сформульовано технологічні задачі щодо проектування та підготовки виробництва великомасштабних вільнолітальних моделей літаків. Наведено методичний підхід до обгрунтування вимог щодо діапазонів, які визначають тактико-технічні характеристики майбутнього зразка (системи, комплексу) озброєння та військової техніки на підставі результатів розв'язання задачі оптимізації кількісно-якісного складу угруповання за критерієм ефективність - вартість - час. Розглянуто питання забезпечення стійкості та вибору загальних геометричних параметрів параплану. Висвітлено процес динамічної взаємодії потоку ідеальної стиснутої рідини з вібраційним станом тонкої циліндричної оболонки у загальній постановці. Проаналізовано залежність аеробразивного зносу від

швидкості частот у повітряному потоці. Розкрито аномальні закономірності, які дозволяють знизити знос на критичних режимах конструктивними заходами. Розглянуто модель оптимального фільтра, що згладжує геофізичне поле. Розкрито особливості застосування калманівської фільтрації для його згладжування, сутність яких полягає у звуженні смуги пропускання фільтра, а виникнення за даних умов динамічної помилки компенсують одночасною установкою фільтрів у канал картографічної інформації та канал поточного сигналу поля. Наведено графіки фактичного та згладженого геофізичних полів. Запропоновано двовимірний аналітичний опис замкнутої кривої перетину камери для утримання термоядерної плазми одним рівнянням із постійними коефіцієнтами - поліномом восьмої степені. Досліджено точність поліноміальної апроксимації перетину камери, заданого набором точок. Розроблено статистичний опис форми перетину камери з використанням відрізків прямих ліній для підвищення точності апроксимації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52я54

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Національного авіаційного університету. N 1(8) / ред.: В. П. Бабак. - К., 2001. - 199 с. - рус.

Наведено результати досліджень з проблем обслуговування авіаційної техніки, аеродинаміки, авіоніки, автоматизованих систем управління, обробки сигналів, а також системи зв'язку. Всебічно досліджено вплив бічного вітру на рух літака на злітно-посадковій смузі. Розглянуто особливості вегетативної регуляції за умов пасивної ортостатичної проби у пілотів винищувальної авіації з початковими проявами недостатності кровопостачання мозку. Значну увагу приділено паралельно-послідовному алгоритму розв'язання лінійних систем алгебричних рівнянь великої розмірності методом визначальних величин, побудові тривимірних ермітових інтерполяційних сплавів, а також системі показників радіолокаційних інформаційних полів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Самков О. В. 
До постановки задачі про формування програми розвитку авіаційного озброєння і методологічні шляхи її розв'язання / О. В. Самков, Г. О. Фінадорін, О. В. Харченко // Зб. наук. пр. Центр. н.-д. ін-ту озброєння та військ. техніки Збройн. Сил України. - 1998. - Вип. 1. - С. 96-104. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наводено математичну постановку задачі з обгрунтування парку літаків військового призначення на основі трьох критеріїв: бойової ефективності, безпеки польотів і вартості. Вказані методологічні напрямки розв'язку даної задачі складають основу формування Програми розвитку військової авіації з урахуванням етапів розробки, закупівлі, модернізації, модифікації авіаційної техніки та озброєння.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Матвийчук К. С. 
Исследование технической устойчивости движения по взлетно-посадочной полосе самолета при действии бокового ветра / К. С. Матвийчук // Приклад. механика. - 2001. - 37, № 6. - С. 126-136. - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Отримано достатні умови технічної стійкості стосовно міри динамічних станів літака, що рухається з великою швидкістю по злітно-посадочній смузі, коли сила ваги літака не набагато перевищує піднімальну силу його крил, за умов значного бокового вітру та довільних початкових розподілів із заданої відносно міри множини початкових значень параметрів процесу. Сформульовано залежність між власними значеннями побудованої додатно означеної квадратичної форми та вказаними критеріями технічної стійкості заданої системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Богомаз Г. И. 
Методика оценки динамической нагруженности ракеты-носителя космического аппарата при старте с самолета-носителя / Г. И. Богомаз, В. П. Гусынин, В. С. Легеза, М. Б. Соболевская // Косм. наука і технологія. - 1999. - 5, № 2/3. - С. 66-72. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

На основі аналізу існуючих в Україні проектів авіаційно-космічного ракетного комплексу (АКРК) визначено проблеми, які потрібно вирішити для забезпечення високих тактико-технічних та експлуатаційних характеристик комплексу повітряного базування на стадії його проектування. Для визначення вимог до конструкції перспективного АКРК запропоновано методику оцінки динамічних навантажень ракет-носіїв при їх повітряному старті з літака-носія.


Індекс рубрикатора НБУВ: О638-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Синеглазов В. М. 
Моделирование поражения молнией воздушного судна / В. М. Синеглазов, А. В. Мельниченко // Электрон. моделирование. - 2001. - 23, № 1. - С. 112-124. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Запропоновано метод моделювання враження блискавкою повітряного судна, який грунтується на математичному моделюванні фізичного процесу розвитку блискавки поблизу літака. Метод дозволяє визначити точки контакту (входу і виходу) каналу з поверхнею заданої моделі літака у випадку відомого початкового взаємного просторового розташування лідера блискавки і літака.


Ключ. слова: молния, точки контакта, самолет, математическое моделирование
Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01-07с31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Синеглазов В. М. 
Новый метод определения точек поражения самолета молнией / В. М. Синеглазов, А. В. Мельниченко // Техн. електродинаміка. - 2000. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Запропоновано новий метод визначення точок враження літака блискавкою. Він базується на математичному моделюванні фізичного процесу розвитку блискавки поблизу літака. Метод дозволяє визначити точки контакту (входу і виходу) каналу блискавки з поверхнею заданої моделі літака за відомим початковим взаємним просторовим розташуванням лідера блискавки і літака.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Плахтиенко Н. П. 
Об устойчивости движения самолета по взлетно-посадочной полосе при ветровой нагрузке / Н. П. Плахтиенко, Б. М. Шифрин // Приклад. механика. - 1999. - 35, № 10. - С. 101-107. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Побудовано нелінійну математичну модель плоскопаралельного руху літака, який виникає під час його пробігу на великій швидкості по злітно-посадочній смузі, коли сила ваги літака незначно переважає підйомну силу крила і при наявності бокового вітру. Літак розглянуто як двомасовий механічний об'єкт. Складено систему звичайних диференціальних рівнянь, яка описує поведінку літака. Запропоновано систему трьох фазових змінних, при яких динаміка поперечного руху об'єкта описується системою трьох диференціальних рівнянь першого порядку. Знайдено стаціонарний розв'язок цієї системи і з допомогою критеріїв Рауса--Гурвіца установлено критерій стійкості плоскопаралельного руху літака. Аналіз даних інших авторів дозволяє вважати побудовану математичну модель адекватною деяким об'єктам авіаційної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-014.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Семенов А. А. 
Основи теорії надійності : Навч. посіб. для студ. / А. А. Семенов, В. Г. Мелкумян; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 1998. - 84 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - рус.

Подані основні відомості про об'єкти надійності, їхні властивості та події, що з ними відбуваються. Розглянуто математичні моделі надійності елементів та систем, що складені з цих елементів. Представлено експериментальне визначення показників надійності. Висвітлені деякі аспекти резервування об'єктів. Наведені найпростіші алгоритми обчислення показників надійності відновлюваних та невідновлюваних об'єктів. Розглянута система забезпечення посадки літаків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О561.5-021.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Трофимов В. А. 
Особенности эксплуатационных разрушений деталей шасси самолета АН-124 "Руслан" / В. А. Трофимов, А. Г. Моляр // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2001. - 37, № 2. - С. 170-174. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Наведено результати досліджень зруйнованих під час експлуатації та ресурсних випробувань осей коліс літака АН-124 "Руслан". Встановлено, що в процесі експлуатації вісь руйнується за міжзеренним механізмом, а під час стендових випробувань - за втомним. На підставі аналізу конструкції шасі та виконаних досліджень зовнішніх факторів запропоновано модель утворення та поширення тріщини в осі колеса. Розроблено низку заходів щодо їх запобігання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042.082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Плахтиенко Н. П. 
Поперечные упруго-фрикционные вибрации движущегося по взлетно-посадочной полосе самолета / Н. П. Плахтиенко, Б. М. Шифрин // Приклад. механика. - 2001. - 37, № 5. - С. 136-143. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Запропоновано розвинуту аналітичну модель плоскопаралельного руху літака вздовж злітно-посадкової смуги за умов бокового вітрового навантаження. Враховано піддатливість внутрішніх в'язей частин літака і нелінійний характер поперечної сили на колесах шасі. Модель слугує на вивчення поперечних пружно-фрикційних вібрацій корпуса й опор шасі літака. Розглянуто стаціонарний режим руху, в якому використано вираз залежності поперечної сили тертя від кута воду у вигляді відрізка синусоїдальної кривої. В явному вигляді отримано умови втрати стійкості руху за Раусом - Гурвіцем. Для конкретного літака розглянуто поперечні вібрації у випадку втрати стійкості стаціонарного руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-016.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми експлуатації та надійності авіаційної техніки : Зб. наук. пр. / ред.: П. В. Назаренко; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 1998. - 180 c. - укp.

Надані результати досліджень, що проводяться на кафедрах та в наукових лабораторіях Київського міжнародного університету цивільної авіації, метою яких є забезпечення ефективної технічної експлуатації авіаційної техніки. Розглядаються шляхи підвищення економіії палива при експлуатації авіаційної техніки, основи застосування літаків та гелікоптерів цивільної авіації для вирішення завдань цивільної оборони, прогнозування попиту на авіаційні перевезення, оцінювання параметрів математичної моделі безпілотного літального апарату, принципи моделювання процесів використання парку різнотипових повітряних суден, проблеми якості ремонту і льотно-технічні характеристики повітряних суден та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-021.1 я43 + О52-08 я43

Шифр НБУВ: ВА586854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Васюхин М. И. 
Проблемы генерации сложных движущихся символов на цветном картографическом фоне / М. И. Васюхин // Управляющие системы и машины. - 1998. - № 6. - С. 50-52. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

На підставі результатів експериментальних досліджень дано рекомендації для вирішення проблем адекватної ідентифікації різних типів літаків і найбільш точного відображення виконання операції повороту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01 + З970.633

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Радіоелектронне обладнання : Зб. наук. пр. Вип. 4 / Київ. ін-т військ.-повітр. сил. - К., 1998. - 100 с. - рус.

Наведено узагальнений алгоритм синтезу діелектричних шарів інтерференційних поглинаючих покриттів, стохастичне рівняння для хвильового оперу лінії із випадковими розподіленими неодноріднощами, а також алгоритм класифікації на декілька класів, оснований на мінімізації середньоквадратичної помилки. Здійснено розрахунок допущень протирадіолокаційних покриттів. Проведена оцінка результатів використання алгоритму томографічної обробки інформації в телевізійній авіаційній системі спостереження земної поверхні. Дано опис алгоритму виявлення просторово-розподілених та малорозмірних цілей на фоні взхвильованої морської поверхні, а також алгоритму оптимізації програми набору висоти військово-транспортним літаком. Розглядаються проблеми прогнозування парку літальних апаратів в ході операції тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: О561.5я54

Шифр НБУВ: Ж69810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бетин А. В. 
Рациональные методы достижения потребного качества крупномасштабных свободнолетающих моделей самолетов / А. В. Бетин, А. И. Рыженко, Е. А. Мураховская // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - Х., 2000. - Вып. 19(2). - С. 33-36. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Теоретично та методично обгрунтовано методи виготовлення великомасштабних вільнолітаючих моделей літаків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-01-07с312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тамаргазін О. А. 
Системи технічного обслуговування пасажирських літаків / О. А. Тамаргазін; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 2000. - 268 c. - Бібліогр.: 73 назв. - укp.

Розглянуто питання побудови систем технічного обслуговування пасажирських літаків. Викладено сучасні методи оцінки основних показників якості її функціонування та елементи прийняття рішень в умовах експлуатації, особливістю яких є моделювання виробничих ситуацій за допомогою мереж. Запропоновано методологію побудови автоматизованої системи управління технічним обслуговуванням авіаційної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О531.1-08

Шифр НБУВ: ВА600868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського