Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (11)Наукова електронна бібліотека (244)Автореферати дисертацій (119)Книжкові видання та компакт-диски (59)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>K=КОМП’ЮТЕР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 881
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дорошенко Н. І. 
Комп’ютерні графічно-інформаційні технології у системі графічної підготовки робітничих кадрів / Н. І. Дорошенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 114-125. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено підходи щодо реалізації комп’ютерних графічно-інформаційних технологій у ході графічної підготовки кваліфікованих робітників для технічної та будівельної галузі.

Очерчены подходы к реализации компьютерных графично-информационных технологий в графической подготовке квалифицированных рабочих для технической и строительной отрасли.

The article outlines the implementation approach dataprojektor graphically and information technology in the graphic training skilled workers for the technical and construction industry.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.253

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Столярова Т. О. 
Інформатизація професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки та підприємництва, прикладної математики і комп’ютерних наук / Т. О. Столярова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 178-185. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти використання новітніх засобів навчання та інформаційних технологій в навчанні майбутніх фахівців з економіки та підприємництва, прикладної математики та комп’ютерних наук. Розкрито важливість впровадження інформаційних і телекомунікаційних технологій у сферу вищої освіти та її практичне використання.

Рассмотрено внедрение инновационных средств обучения информационных технологий в обучении будущих специалистов экономики и предпринимательства, прикладной математики и компьютерных наук. Раскрыта важность внедрения информационных и телекоммуникационных технологий в сферу высшего образования и их практическое использование.

The article rassmatrivaetsya innovative learning tools of information technology in teaching future professionals of Economics and Business, Applied Mathematics and Computer Science. Disclosed the importance of introducing information and communication technologies in higher education and their practical use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Севастьянова О. С. 
Ігровий характер навчально-пізнавальної діяльності учнів / О. С. Севастьянова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 47-54. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Увагу акцентовано на перевагах та можливостях активних методів навчання, спрямованих на самостійну діяльність, реалізацію творчого потенціалу, розвиток мислення учнів. Розглянуто та проаналізовано основні аспекти використання ігрових методів на уроках трудового навчання.

Внимание акцентировано на преимуществах и возможностях активных методов обучения, направленных на самостоятельную деятельность, реализацию творческого потенциала, развитие мышления ученика. Рассмотрены и проанализированы основные аспекты использования игровых методов на уроках трудового обучения.

In the article special attention is paid to the benefits and opportunities of the active learning methods, aimed at self-reliant activities, implementation of pupil creativity, promote the development of thinking. The main aspects of the use of gamingtechniques in the classroom of labour studies are reviewed and analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нищак І. Д. 
Створення та використання електронних графічних завдань з креслення (на прикладі теми «Прості розрізи») / І. Д. Нищак // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 69-76. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано загальну характеристику комп’ютерного педагогічного програмного засобу з креслення, що містить електронні графічні завдання з теми «Прості розрізи». Описано основні можливості програми та її значення для графічної підготовки майбутніх учителів технологій за умов комп’ютерно-орієнтованого навчання.

Представлена общая характеристика компьютерного педагогического программного средства по черчению, которое содержит электронные графические задания по теме «Простые разрезы». Описаны основные возможности программы и ее значение для графической подготовки будущих учителей технологий в условиях компьютерно-ориентированного обучения.

The article presents a general description of computer educational software tool in drawing that contains electronic graphic tasks problem on topic „Simple cuts». The basic features of the programme and its importance for graphics technology training of teachers in conditions of computer-based training have been described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сажко Г. І. 
Концепція адресної підготовки операторів комп’ютерного набору до безпомилкової діяльності / Г. І. Сажко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 109-118. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено основні положення науково-дослідної роботи «Наукові та методичні основи формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до навчання безпомилковій операторській діяльності в процесі комп’ютерної підготовки».

Изложены основные положения научно-исследовательской работы «Научные и методические основы формирования готовности будущих инженеров-педагогов к обучению безошибочной операторской деятельности в процессе компьютерной подготовки».

The concepts, assumed as basis of research work «Scientific and methodological bases of prepation training of future engineer-teachers to unerring operator’s activity training in the process of computer training» are given in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сопіга В. Б. 
Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках креслення в школі технологічного профілю / В. Б. Сопіга // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 205-210. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито основні методичні аспекти навчання креслення за допомогою комп’ютерних систем. Визначено цілі, зміст і алгоритм застосування програми Компас-3D для вирішення типових задач з креслення. Обґрунтовано доцільність використання графічного редактора Компас-3D під час вивчення окремих тем: «Загальні вимоги до оформлення креслень», «Геометричні побудови на кресленнях», «Креслення плоских предметів», «Креслення в системі прямокутних проекцій». Розкрито алгоритм використання програмного засобу Компас-3D на прикладі теми «Креслення в системі прямокутних проекцій».

Раскрыты основные методические аспекты обучения черчению с помощью компьютерных систем. Определены цели, содержание и алгоритм применения программы Компас-3D для решения типовых задач по черчению. Обоснована целесообразность использования графического редактора Компас-3D при изучении отдельных тем: «Общие требования к оформлению чертежей», «Геометрические построения на чертежах», «Чертеж плоских предметов», «Чертежи в системе прямоугольных проекций». Раскрыт алгоритм использования программного средства Компас-3D на примере темы «Чертежи в системе прямоугольных проекций».

Reveals the basic methodological aspects of drafting study through a computer system, the objectives, content and algorithm application program KOMPAS-3D to solve the typical problems of drafting. Defined cognitive value, feasibility of using a graphical editor of Kompas-3D in the study of specific topics «General requirements for design drafts», «Geometric construction of the drafts», «Drafting planar objects», «Drafting in the system of rectangular projections». Algorithm reveals the use of the product KOMPAS-3D for example the theme «Sketching in the system of rectangular projections».


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Уруський А. В. 
Шляхи використання комп’ютерної техніки в умовах інформаційного суспільства / А. В. Уруський // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 210-216. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито роль комп’ютера як основного фактора зародження та становлення інформаційного суспільства. Розглянуто основні сфери застосування комп’ютера та комп’ютерної техніки: побут, системи автоматизованого проектування, автоматизовані системи наукових досліджень, бази знань та експертні системи, адміністративне управління, керування технологічними процесами, медицина, торгівля, електронні гроші, сільське господарство, освіта тощо. Визначено напрями використання комп’ютерної техніки у процесі підготовки вчителів технологій.

Раскрыта роль компьютера как основного фактора зарождения и становления информационного общества. Рассмотрены основные сферы применения компьютера и компьютерной техники: быт, система автоматизированного проектирования, автоматизированная система научных исследований, базы знаний и экспертные системы, административное управление, управление технологическими процессами, медицина, торговля, электронные деньги, сельское хозяйство, образование и др. Определенно направление использования компьютерной техники при подготовке учителей технологии.

The role of a computer as a basic factor of the information society formation and coming into being is highlighted here. The main spheres of the computer and computer machinery usage are examined, they are the following: mode of life, the system of computer-aided design, computer-aided systems of scientific research, the knowledge base and expert systems, administrative management, technological processes administration, medicine, commerce, electronic money, agriculture, education etc. The directionsof computer machinery usage in the technology teachers training are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кириленко В. В. 
Проблеми формування інформаційної культури студентів у вищій професійній освіті / В. В. Кириленко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 222-226. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему застосування нових комп’ютерних інформаційних технологій в освіті. Показано формування інформаційної культури майбутніх педагогів, базових складових їх майбутньої сфери діяльності.

Рассмотрена проблема внедрения компьютерных информационных технологий в образовании. Показано формирование информационной культуры будущих педагогов, базовых составляющих их будущей профессиональной деятельности.

In the article an attempt to reveal the problems in education, which are connected with the development of the new computer information technologies and the exposure of problems in forming culture in future teachers is made and also in forming basic constituents of their future sphere of activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гаврищак Г. Р. 
Застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій навчальної графічної діяльності студентів педагогічних вузів / Г. Р. Гаврищак // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 226-230. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Обгрунтовано застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання студентів педагогічних ВНЗ під час вивчення ними графічних дисциплін на прикладі системи Moodle. Наголошено на основних перевагах використання вказаної системи - однієї з найбільш адаптованих засобів організації навчальної діяльності за умов дистанційного або аудиторного навчання.

Обосновано применение компьютерно-ориентированных технологий обучения студентов ВУЗ при изучении ими графических дисциплин на примере системы Moodle. Отмечены основные преимущества использования предлагаемой системы - наиболее адаптированной среди средств организации учебной деятельности в условиях дистанционного или аудиторного обучения.

The application of computer-oriented teaching technology of students of pedagogical universities while studying graphic activities on the example of Moodle is grounded. The system Moodle is determined as the main benefits of using this system one of the most adapted means of learning activities in a distance learning or auditorium.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дібрівна І. Е. 
Удосконалення підготовки студентів агротехнологічного спрямування під час вивчення математичних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій / І. Е. Дібрівна // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 313-318. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано теорію й практику математичної підготовки майбутніх фахівців агротехнологічного спрямування. Визначено основні функції застосування інформаційних технологій у навчанні. Встановлено, що застосування систем комп’ютерної математики під час вивчення математичних дисциплін підвищить рівень математичної освіти студентів агротехнологічного спрямування у ВНЗ.

Проанализированы теория и практика математической подготовки будущих специалистов агротехнологического направления. Определены основные функции применения информационных технологий в учебе. Установлено, что применение систем компьютерной математики при изучении математических дисциплин позволит повысить уровень математического образования студентов агротехнологического направления в ВУЗ.

The analysis of operating theory and practice of mathematical preparation of future specialists of agro technological specialty is done. The basic functions of informational technologies application are determined. Application of computer mathematics systems in the process of studying mathematical disciplines will allow promoting the level of mathematical education of agro technological field students of in higher educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р3

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бочар Ю. І. 
Методичні особливості використання програмного пакету CorelDRAW при підготовці фахівців інженерно-педагогічного напрямку / Ю. І. Бочар // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 318-326. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх фахівців інженерно-педагогічного напрямку. Проаналізовано рівень підготовки студентів до використання програмного пакета CorelDRAW у редакційно-видавничих системах.

Рассмотрена проблема подготовки будущих специалистов инженерно-педагогического направления. Проанализирован уровень их подготовки к использованию пакета CorelDRAW в редакционно-издательских системах.

The article deals with the problem of training future specialist and analyzes the level of training future professionals who uses CorelDRAW in editorial publishing systems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.42 + З970.63-018.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Федорейко В. С. 
Імітаційне комп’ютерне моделювання як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів технології та інженерів-педагогів / В. С. Федорейко, Р. М. Горбатюк, І. І. Павх, М. І. Рутило // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 327-333. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито особливості імітаційного комп’ютерного моделювання у ході підготовки вчителів технології та інженерів-педагогів до майбутньої професійної діяльності на прикладі вивчення дисципліни «Електротехніка». Встановлено, що застосування комп’ютерних технологій у навчальному процесі підвищує пізнавальний інтерес студентів, розширює можливості цілеспрямованого формування, поглиблення та засвоєння теоретичних знань, робить процес навчання технологічнішим і результативнішим.

Раскрыты особенности имитационного компьютерного моделирования при подготовке учителей технологии и инженеров-педагогов к будущей профессиональной деятельности на примере изучения дисциплины «Электротехника». Установлено, что применение компьютерных технологий в учебном процессе повышает познавательный интерес студентов, расширяет возможности целенаправленного формирования, углубления и усвоения теоретических знаний, делает процесс обучения технологичнее и результативнее.

The article describes features of computer simulation in teacher training and technology engineers and educators to future careers in the example of the discipline, «Electronics». It was found that the use of computer technology in the learning process improves the cognitive interest of students, enhances the formation of a focused, deeper, and assimilation of theoretical knowledge, makes the learning process smarter and more productively.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Горбатюк Р. М. 
Експериментальне дослідження компонентів професійної готовності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / Р. М. Горбатюк, В. С. Федорейко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 343-350. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено результати експериментального дослідження мотиваційного, когнітивного, операційного і технологічного компонентів готовності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю до професійної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Встановлено, що застосування системи професійної підготовки студентів на основі інтеграції професійно-орієнтованих дисциплін засобами інформаційних технологій надає змогу сформувати кваліфікованого фахівця комп’ютерного профілю, спроможного фахово виконувати свої функціональні компетенції у ПТНЗ і на виробництві.

Освещены результаты экспериментального исследования мотивационного, когнитивного, операционного и технологического компонентов готовности будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля к профессиональной деятельности в профессионально-технических учебных заведениях. Установлено, что применение системы профессиональной подготовки студентов на основе интеграции профессионально-ориентированных дисциплин средствами информационных технологий позволяет сформировать компетентного специалиста компьютерного профиля, способного профессионально выполнять свои функциональные компетенции в ПТУЗ и на производстве.

The experimental investigation’s results of motivational, cognitive, operational and technological components of future computer profile engineer-teachers’ preparedness are grounded on the conditions of their professional activity in the technical schools. It’s determined that the application of the professional teaching system which is based on the integration of professionally-oriented subjects by means of the informational technologies makes it possible to form a competent computer profile specialists. Such persons will be able to carry out their functional competences in the technical education and manufacturing.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ашеров А. Т. 
Методична система навчання ергономічній експертизі трудового середовища / А. Т. Ашеров // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 354-362. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі 10-річного досвіду ергономічної підготовки фахівців комп’ютерного профілю описано методичну систему формування ергономічних знань і умінь в галузі ергономічної експертизи автоматизованих робочих місць, технологічних процесів, умов праці. Подано характеристику навчального матеріалу, лабораторного практикуму, методичного забезпечення.

На основе 10-летнего опыта эргономической подготовки специалистов компьютерного профиля описана методическая система формирования эргономических знаний и умений в области эргономической экспертизы автоматизированных рабочих мест, технологических процессов, условий труда. Приведена характеристика учебного материала, лабораторного практикума, методического обеспечения.

The methodological system of ergonomic knowledge and abilities in the field of ergonomic expertise of automated work places, technological processes, the conditions of work is described on the basis of 10 years’ experience in this article. The characteristic of training material, laboratory practical training session, methodological aids are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Козяр М. М. 
Навчально-демонстраційна програма «Робочі кресленики деталей машинобудування» / М. М. Козяр // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 404-410. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання вивчення графічних дисциплін з використанням комп’ютерних технологій та інноваційних педагогічних технологій. Проаналізовано навчально-демонстраційну програму з курсу «Інженерна графіка».

Рассмотрены вопросы изучения графических дисциплин с использованием компьютерных технологий и инновационных педагогических технологий. Проанализирована учебно-демонстрационная программа из курса «Инженерная графика».

In the article the question of study of graphic disciplines is examined with the use of computer technologies and innovative pedagogical technologies; analysed educational-demonstration program from a course the “Engineering graphic arts”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Трофимов О. Є. 
Підготовка студентів до комплексного використання аудіовізуальних засобів навчання та нових інформаційних технологій / О. Є. Трофимов // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 70-77. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито порядок організації та засоби використання аудіовізуальних приладів, визначено особливості вибору та поєднання аудіовізуальних посібників з іншими засобами навчання та словом учителя, з’ясовано зміст поняття та наведено характеристику інформаційних технологій.

Раскрыт порядок организации и способы использования аудиовизуальных приборов, определены особенности выбора и совмещения аудиовизуальных учебников с другими средствами обучения и словом учителя, объяснено содержание понятия и дана характеристика информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Нудьга М. О. 
Основні переваги й недоліки використання комп’ютера в навчанні школярів / М. О. Нудьга // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 103-107. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено основні переваги та недоліки використання комп’ютера в навчанні школярів, висвітлено певні аспекти комп’ютеризації шкільної освіти. Розкрито роль комп’ютера в навчальному процесі школи та зазначено переваги та недоліки використання цього технічного засобу в навчанні школярів.

Определены основные преимущества и недостатки использования компьютера в обучении школьников, освещены некоторые аспекты компьютеризации школьного образования. Раскрыта роль компьютера в учебном процессе школы и указаны сильные и слабые стороны использования этого технического средства в обучении школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ткачов А. С. 
Характеристика основних джерел інформації для учнів старшої школи / А. С. Ткачов // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 123-127. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі аналізу наукової літератури виокремлено й охарактеризовано основні джерела інформації для учнів старшої школи, розкрито роль інформації в сучасному суспільстві. Визначено місце та дидактичні можливості цих джерел у навчальному процесі загальноосвітнього закладу, а також доведено перспективи використання комп’ютера як засобу доступу в мережу Інтернет, завдяки інформаційним ресурсам якої можливо знайомство с величезним обсягом інформації за допомогою спеціальних Інтернет-технологій, які умовно поділяють на три групи: сповіщальні, інтерактивні й пошукові.

На основе анализа научной литературы выделены и охарактеризованы основные источники информации для учащихся старшей школы, раскрыта роль информации в современном обществе. Определены место и дидактические возможности этих источников в учебном процессе общеобразовательного учреждения, а также доказаны перспективы использования компьютера как средства доступа в сеть Интернет, благодаря информационным ресурсам которой возможно знакомство с огромным объемом информации с помощью специальных Интернет-технологий, которые условно делят на три группы: оповестительные, интерактивные и поисковые.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тулашвілі Ю. Й. 
Модель професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору / Ю. Й. Тулашвілі // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4. - С. 166-171. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано модель професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору та визначено основні її організаційні компоненти. Розкрито специфіку організації навчально-виховного процесу для незрячих людей із застосуванням інформаційних технологій. Вказано на необхідність дотримання принципів природовідповідності, доступності та емоційності у навчанні.

Обоснована модель профессиональной компьютерной подготовки людей с нарушениями зрения и определены основные ее организационные компоненты. Раскрыта специфика организации учебно-воспитательного процесса для незрячих людей с применением информационных технологий. Указано на необходимость использования принципов естественности, доступности и эмоциональности в обучении.

The model of professional computer preparation is determined and its basic organization components are also defined in this article. An author selects the specific of organization of education process for people with the defects of sight with the use of information technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241 + З970 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ляпандра А. С. 
Підхід до узагальненого оцінювання ресурсів програмованих логічних інтегральних схем / А. С. Ляпандра // Электротехн. и компьютер. системы. - 2012. - № 7. - С. 92-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано підхід до попереднього узагальненого оцінювання ресурсів програмованих логічних інтегральних схем з метою підвищення ефективності проектування комп’ютерних систем, що реконфігуруються. Він грунтується на застосуванні морфологічного методу для генерування альтернативних структур та використанні модифікованої мережі Петрі для вибору оптимальної структури за обчислювальними критеріями.

Предложен подход к предварительному обобщенному оцениванию ресурсов программируемых логических интегральных схем с целью повышения скорости проектирования реконфигурируемых компьютерных систем. Он основывается на применении морфологического метода длягенерирования альтернативных структур и использовании модифицированной сети Петри для выбора оптимальной структуры по вычислительным критериям.

Оffered approach to the previous integrated evaluation of resources of the programmable logic devices to improve performance of design of reconfigurable computing. It is based on generating of alternative structures by application of morphological method and use of the modified Petri net to choice of optimum structure by calculable criteria.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-047.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського