Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (8)Наукова електронна бібліотека (16)Автореферати дисертацій (122)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>K=ЗДІБНОСТІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 912
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Леонтьєва В. М. 
Архаїчна культуротворчість: спроба постнекласичної інтерпретації / В. М. Леонтьєва; Харк. держ. техн. ун-т радіоелектрон. - Х., 2000. - 60 c. - Бібліогр.: 43 назв. - укp.

Архаїку розглянуто як історію становлення культуротворчої здібності. Надано теоретичну реконструкцію архаїчної культуротворчої системи. Охарактеризовано основні культуротворчі досягнення архаїки, визначні риси якої порівняно з культурами стародавніх цивілізацій. Проведено паралель між архаїчним станом культуротворчості та ситуацією "постмодерну".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.154

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Герасімов В. І. 
Залежність відтворювальних здібностей кнурів від умов їх утримання / В. І. Герасімов, О. В. Пронь // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2001. - № 2-3. - С. 77. - укp.

Викладено результати експериментальних досліджень ступеня впливу умов утримання (організації моціону) кнурів-плідників на їх відтворювальні здібності, запліднюваність і багатоплідність свиноматок.


Індекс рубрикатора НБУВ: П65-34-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дороніна М. С. 
Культура спілкування ділових людей : Навч. посіб. / М. С. Дороніна. - 2-e вид. - К. : КМ Academia, 1998. - 191 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Даються рекомендації щодо ділового спілкування, які грунтуються на знанні законів психології, логіки, соціології і водночас легкі у практичному застосуванні. Розкриваються суть і структура процесу ділового спілкування, його характерні відмінності від побутового спілкування. Визначаються складові частини процесу та правила їх здійснення. Висвітлюється роль ділової етики у формуванні економічних результатів діяльності підприємства. Аналізуються питання сприйняття та оцінки людини людиною, здійснення обміну інформацією між партнерами, організації взаємодії ділових людей тощо. Наводяться вправи та запитання, за допомогою яких можна визначити свій психологічний тип, успішно підготуватись до ефекту першого враження, критично оцінити свій діловий одяг та здібності, знайти спосіб завоювати прихильність партнера та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155 я73 + Ю953.41 я73 + Ю715.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сергієнко В. М. 
Методика вивчення та оцінювання легкої атлетики на факультетах фізичного виховання / В. М. Сергієнко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 13. - С. 3-6. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано нову методику організації навчального процесу з легкої атлетики, що сприяє оволодінню навчальним матеріалом, за допомогою якої можна об'єктивно оцінити знання й уміння студентів.


Ключ. слова: навчальна програма, легка атлетика, школа, здібності, домашні завдання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.11р30

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дідусь Н. І. 
Модель психономічної техніки / Н. І. Дідусь // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 84-88. - укp.

Розкрито структуру і механізм функціонування психономічної техніки учителя. Запропоновано включати до психономічної техніки мінімум компонентів, який забезпечує оптимальне досягнення педагогічних і психотерапевтичних цілей: психономічної спостережливості, самостійного мислення, здібності до психотерапевтичної саморегуляції, емпатичного спілкуватися, здійснення педагогічного та особистісно-зорієнтованого психотерапевтичного впливу. Наведено оригінальну модель психономічної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю940.91с2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Палеха Ю. І. 
Основи психології та педагогіки : Навч.-метод. посіб. / Ю. І. Палеха, В. І. Герасимчук, О. М. Шиян; Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менеджменту і бізнесу. - К., 1999. - 156 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Розглянуто предмет психології, її місце у системі наук, а також школи, напрями та основні концепції у психології. Проаналізовано психологію діяльності та пізнавальних процесів (відчуття та сприймання, пам'ять, уяву, мислення), особистості (здібності, темперамент, характер, почуття та емоції), міжособистісних відносин, спілкування. Визначено складові частини виховного процесу - патріотичне, економічне, екологічне, моральне, естетичне, фізичне, а також місце і роль викладача у процесі виховання учнівської та студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я7 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Грабовская И. В. 
Оценка интеллекта: анализ теорий измерения уровня интеллектуальных и творческих способностей научных работников / И. В. Грабовская // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - N3, ч. 1 (спец. вип.). - С. 51-54. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто проблеми оцінки інтелектуальних якостей наукових працівників, використання тестування як одного з методів вимірювання рівня інтелекту науковців. Сформульовано основні, найважливіші якості та здібності, які можуть бути притаманні творчій особистості. З метою дослідження особистих якостей науковців запропоновано використання декількох методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.3-2с27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: І. Ф. Прокопенко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1998. - 196 с. - рус.

Висвітлено головні етапи творчої науково-виховної діяльності відомого українського філософа, просвітянина Г.С.Сковороди, зокрема, на Харківщині. Проаналізовано його багатогранну педагогічну спадщину, засновану на ідеях демократизму, гуманізму, народності та "сродності", оптимістичній вірі в людину, її особисті здібності. Розкрито дидактичні погляди педагога, вимоги до вчителя та його підготовки, досліджено вплив творчої педагогічної спадщини мислителя на розвиток освітньої думки та сучасної школи в Україні. Г.Сковорода вважав, що навчально-виховна діяльність учителя повинна засновуватись на народних засадах, зважати на особливості національного характеру і культури народу, народні традиції та ідеали.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)46-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Астахов В. В. 
Сдвоенная специальность: миф или реальность? / В. В. Астахов // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 169-176. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто питання підготовки адаптованої моделі спеціаліста-економіста з поглибленою правовою підготовкою на прикладі роботи Харківського гуманітарного інституту "Народна українська академія". Зазначено, що навчальний план підготовки спеціаліста з економіки чи права, розрахований на 5 років, включає в себе нормативний перелік дисциплін, які вивчаються, необхідних і достатніх для підготовки фахівців за одним з обраних напрямків. Включення до нього додаткових навчальних дисциплін, в певному обсязі, дозволяє говорити про підготовку так званого "подвійного спеціаліста" в одній особі, але потребує збільшення сумарного часу на його підготовку як мінімум до 7 років, що неможливо через фінансові труднощі. Проблему "подвійної спеціальності" досліджено через співвідношення держави та права в цілому та економіки і права зокрема, з позицій історичного досвіду. Наголошено, що цінність отримуваної економічної освіти як капітального блага залежить, в першу чергу, від можливостей наступної професійної кар'єри як головного фактора ринкової вартості знань і кваліфікації, набутих у процесі навчання. Запропонована модель підготовки спеціалістів грунтується на зв'язку базисних і вторинних професійних навичок через фундаменталізацію навчання, тобто засвоєння основ сучасних природничих і соціальних наук з метою формування навичок самостійного професійного економіко-правового аналізу власної діяльності. Фундаментальне навчання трактовано також як процес формування здібності до безперервної освіти.

До статті додано навчальний план підготовки спеціалістів факультета "Бізнес-управління".


Ключ. слова: ХГІ "НУА", подвоєна спеціальність, економіко-правова освіта, фундаментальна підготовка, безперервне навчання, навчальні програми
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)240 + Х.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кичигин В. Н. 
Способы контроля за формированием и развитием психомоторных способностей атлетов / В. Н. Кичигин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 13. - С. 50-56. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Зазначено, що психомоторика істотно впливає на діяльність індивідуума, більш того, вона значно впливає на успіх або невдачу будь-якого важливого підприємства в багатьох сферах діяльності. Практично доведено, що індивідуальні психомоторні здібності індивідуума змінюються в процесі спортивних занять і спеціальних тренувань. Висунуто тезу про необхідність зробити так, щоб максимально можливі (оптимальні) значення психомоторних здібностей припадали на вирішальні моменти: іспити, відповідальні періоди прийняття рішень і дій. Важливість сполучення високих навантажень і правильно організованого спортивного (активного) відпочинку доведена за допомогою аналізу змін показників психомоторики.


Ключ. слова: психомоторика, экстремальные условия, атлет, тестирование, способности, успех, интегрирующая функция
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.111.515

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Грищенко В. И. 
Влияние низкотемпературного хранения на пререкисное окисление липидов и антиоксидантную активность фолликулярной жидкости человека / В. И. Грищенко, А. Г. Геродес, Ю. В. Никитченко // Пробл. криобиологии. - 1998. - № 4. - С. 44-47. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Досліджено вплив заморожування-відігріву та довгострокового зберігання в рідинному азоті при -12 °C фолікулярної рідини на вміст в ній гідроперекисів ліпідів, активність ряду антиоксидантних ферментів та її здібності перехоплювати OH-радикали.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р451.33

Шифр НБУВ: Ж14260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Медвєдєв В. О. 
Вплив породи та методів розведення на відтворні здібності свиноматок / В. О. Медвєдєв, А. Ф. Ткачов, А. І. Хватов, Р. А. Файзулін, Л. В. Розсоха // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 2001. - № 2-3. - С. 75-76. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П653-334.34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Чеботарев А. Н. 
Синтез и физико-химические свойства комплексных тетрафторборатов цинка (II) и кадмия (II) с азотсодержащими органическими основаниями / А. Н. Чеботарев, М. В. Шестакова, В. Ф. Хорунов, О. М. Сабадаш, Т. М. Щербакова // Укр. хим. журн. - 2000. - 66, № 7-8. - С. 81-86. - Библиогр.: 9 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Меняйленко О. С. 
Автоматизовані педагогічні навчальні системи : Моногр. / О. С. Меняйленко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: 177 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання розробки автоматизованих навчальних систем, здатних враховувати індивідуальні особливості учнів та педагогічні (стимулювальні) впливи у процесі навчання. Проведено дослідження первинних (когнітивних) якостей учнів, що визначають здібності до навчання. Запропоновано методику керування навчальним процесом та оцінки знань учнів з урахуванням їх психолого-педагогічних особливостей. Розроблено адаптивні алгоритми класифікації учнів за класами (рівнями) з урахуванням особистісних якостей школярів. Досліджено ефективність нових навчальних технологій, розроблено алгоритми базових педагогічних стратегій і методи їх керування. Наведено приклад застосування програми, що реалізує розроблені алгоритми на базі освітньо-педагогічного Web-сайта cybercrime-stop.org., присвяченого питанням профілактики комп'ютерних злочинів.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы разработки автоматизированных обучающих систем, способных учитывать индивидуальные особенности учащихся и педагогические (стимулирующие) влияния в процессе обучения. Проведено исследование первичных (когнитивных) параметров учеников, определеющих способности к обучению. Предложена методика управления учебным процессом и оценки знаний учащихся с учетом их психолого-педагогических особенностей. Разработаны адаптивные алгоритмы классификации учеников по классам (уровням) с учетом показателей личностных параметров школьников. Исследована эффективность новых учебных технологий, разроботаны алгоритмы базовых педагогических стратегий и методы их управления. Приведены примеры использования программы, реализующей разработанные алгоритмы на основе образовательно-педагогического Web-сайта cybercrime-stop.org., посвященного вопросам профилактики компьютерных преступлений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Калініченко О.  
Аеробіка як засіб розвитку рухових здібностей / О. Калініченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 15. - С. 20-26. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Для розвитку рухових здібностей запропоновано використовувати комплекси аеробіки. Необхідно правильно вибрати вправи для тренування, проводити контроль за їх виконанням.

Для развития двигательных способностей предложено использовать комплексы аэробики. Для того, чтобы правильно выбрать упражнения для тренировки, необходимо знания средств предупреждения проблем, контроля за выполнением упражнений и разработки эффективных программ по аэробике.

For development of the motor abilities is offered use the complexes of the aerobics. Exercises are for drill to choose it is necessary it is correct. For this necessary knowledges of the facilities of the warning the problems, checking for performing the exercises and development of the efficient programs on aerobics.


Ключ. слова: аеробіка, рух, здібності, школяр
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ареф'єв В. Г. 
Актуальні проблеми теорії і методики фізичного виховання : Моногр. / В. Г. Ареф'єв, Є. Болях, О. Ю. Бубела, Л. В. Волоков, Л. В. Волкова; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Укр. акад. наук, Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2005. - 296 c. - укp.

Висвітлено проблеми фізичного виховання (ФВ) на сучасному етапі становлення вищого навчального закладу. Визначено місце дитячого та юнацького спорту в системі професійних знань фахівців ФВ і спорту. Наведено порівняльний змістово-структурний аналіз систем ФВ освітніх закладів з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду, розкрито суть поняття про рухові здібності та якісні показники в теорії та методиці ФВ. Розглянуто урок фізичної культури з елементами футболу як ефективний засіб підвищення рухової активності та зміцнення здоров'я учнівської молоді.

Освещены проблемы физического воспитания (ФВ) на современном этапе становления высшего учебного заведения. Определено место детского и юношеского спорта в системе профессиональных знаний специалистов ФВ и спорта. Приведен сравнительный содержательно-структурный анализ систем ФВ образовательных заведений с учетом отечественного и зарубежного опыта, раскрыта сущность понятия о двигательных способностях и качественных показателях в теории и методике ФВ. Рассмотрен урок физической культуры с элементами футбола как эффективный способ повышения двигательной активности и укрепления здоровья учащейся молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Волков В. Л. 
Вільна боротьба: базова фізична підготовка. Історія розвитку. Формування структури фізичної підготовленості. Фізичні здібності та методика їх розвитку. Комплексний контроль. Оцінка: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. фіз. виховання і спорту / В. Л. Волков. - К., 2005. - 93 c. - укp.

Наведено відомості про історію розвитку спортивної боротьби від форми розваг до окремого виду змагальної діяльності. Розглянуто динаміку формування структури фізичної підготовленості юних борців вільного стилю на етапах базової підготовки та визначено обсяги тренувальних навантажень різної спрямованості. Узагальнено досвід розвитку фізичних здібностей та використання засобів комплексного контролю в процесі багаторічного удосконалення у спортивній боротьбі. Розроблено методику оцінки фізичної підготовленості юних борців вільного стилю на попередньому та спеціалізованому етапах базової підготовки.

Представлены сведения об истории развития спортивной борьбы от формы развлечения до отдельного вида соревновательной деятельности. Рассмотрена динамика формирования структуры физической подготовленности юных борцов вольного стиля на этапах базовой подготовки и определен объем тренировочной нагрузки различной направленности. Обобщен опыт развития физических способностией и использования средств комплексного контроля в процессе многолетнего усовершенствования в спортивной борьбе. Разработана методика оценки физической подготовленности юных борцов вольного стиля на предварительном и специализированом этапах базовой подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.155.151.1 я73-1

Шифр НБУВ: ВА666643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сидорова В. В. 
Вплив рухових здібностей на ефективність удосконалювання спортивно-технічної майстерності гімнасток 8 - 12 років у вільних вправах / В. В. Сидорова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 190-195. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено рухові здібності, які найбільшою мірою впливають на рівень узагальнення майстерності гімнасток віком 8 - 12 років у вільних вправах.

Определены двигательные способности, которые в наибольшей степени влияют на уровень совершенствования мастерства гимнасток в вольных упражнениях.

In given article impellent abilities which to the greatest degree influence a level of perfection of skill gymnasts in free exercises are determined.


Ключ. слова: рухові здібності, юні гімнастки, вільні вправи, спортивно-технічна майстерність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.611.521 + Ч516.83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чаплицкий З.  
Двигательная подготовка детей и молодежи / З. Чаплицкий, И. Ратайчык // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 9. - С. 78-87. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

На підставі проведених досліджень показано, що рівень рухової підготовки дітей і молоді дуже різний. Одночасно він повинен стимулювати їх соматичний, психічний, інтелектуальний і соціальний розвиток. Встановлено, що рухові здібності дітей і молоді залежать від: соціального походження, освіти батьків, рівня урбанізації, місця мешкання, типу школи і стану здоров'я. Рухова активність є важливим, але не єдиним фактором, який впливає на збереження здоров'я і професійної активності людини. Це є найважливішим засобом в реалізації головних цілей, які стоять перед фізичним вихованням у школах на різних рівнях викладання.

На основании проведенных исследований показано, что уровень двигательной подготовленности детей и молодежи очень разный. Одновременно он должен стимулировать их соматическое, психическое, интеллектуальное и общественное развитие. Получено, что двигательные способности детей и молодежи зависят от: социального происхождения, образования родителей, уровня урбанизации, места жительства, типа школы и состояния здоровья. Двигательная активность является существенным, но не единственным фактором влияющим на сохранение здоровья и профессиональной активности человека. Это самое важное средство в реализации основных целей, поставленных перед физическим воспитанием в школах на разном уровне преподавания.

In Poland, research into the dynamics of changes of people's agility, has rich and long-standing traditions. An analysis of works by many authors researching the level, structure and changes in children's and adolescents' agility, was conducted in this publication. The researches were carried out on a wide range of subjects and divided into nationwide and regional categories. On the basis of the results of the results of the survey it was concluded that children's and adolescents' level of agility often varies. The dynamics of the pace of change is particularly dependent on the pace of biological development as well as the gender of the people surveyed. Agility depends on: social status at birth, the parents' background, the level of urbanization, the place of residence, the type of school and the state of family health.


Ключ. слова: дети и молодежь, двигательная активность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Концептуальні засади розвитку шкільної математичної освіти : Матеріали обл. наук.-практ. конф. 26 верес. 2004 р. / Упр. освіти і науки Чернів. облдержадмін., "Концептуальні засади розвитку шкільної математичної освіти", обласна науково-практична конференція (2004+ Чернівці). - Чернівці : Черемош, 2004. - 250 c. - укp.

Розлянуто актуальні проблеми вивчення математики у середній загальноосвітній школі на основі аналізу рівня знань абітурієнтів. Визначено основні принципи педагогічної діяльності, що підвищують якість знань та розвивають розумові здібності учнів. Наведено методичні рекомендації щодо впровадження дидактичних ігор на уроках математики. Висвітлено досвід використання особистісно-орієнтованого підходу під час вивчення навчальної дисципліни в середній загальноосвітній школі. Показано роль самостійної роботи у формуванні особистості учня. Розроблено посилювально-корекційну модель роботи з обдарованими дітьми та засоби активізації розумової діяльності школярів на уроках математики. Розглянуто методи інтерактивного навчання та особливості його організації у малих групах. Представлено сучасні інноваційні та інформаційні технології навчання математики. Розроблено методику використання навчальних комп'ютерних програм у загальноосвітніх навчальних закладах.

Рассмотрены актуальные проблемы обучения математике в средней общеобразовательной школе на основе анализа уровня знаний абитуриентов. Определены основные принципы педагогической деятельности, повышающие качество знаний и развивающие мыслительные способности учащихся. Сформулированы методические рекомендации по использованию дидактических игр на уроках математики. Освещен опыт использования личностно-ориентированного подхода во время изучения учебной дисциплины в средней общеобразовательной школе. Показана роль самостоятельной работы в формировании личности ученика. Разработана усиливающая коррекционная модель работы с одаренными детьми и средства активизации умственной деятельности учащихся на уроках математики. Рассмотрены методы интерактивного обучения и особенности его организации в малых группах. Представлены современные инновационные и информационные технологии обучения математике. Разработана методика использования учебных компьютерных программ в общеобразовательных учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664438 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського