Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (54)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>K=БЕНЧМАРКІНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 292
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Редченко К. І. 
Стратегічний аналіз : Навч.-метод. посіб. / К. І. Редченко; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2002. - 196 c. - укp.

Проаналізовано стратегії підприємств, що перебувають на різних стадіях життєвого циклу, зокрема зростання, утримання та скорочення. Всебічно охарактеризовано процес бенчмаркінгу та його етапи: планування, дослідження, спостереження та збирання інформації, аналіз, адаптацію, удосконалення. Розглянуто стратегії підприємств з різною конкурентною позицією - лідера, претендента, послідовника та новачка. Наведено методику складання та аналізу проектованого звіту про фінансові результати. Охарактеризовано особливості прийняття стратегічних управлінських рішень з використанням теорії ймовірностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА622319 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні проблеми міжнародних відносин : зб. наук. пр. Вип. 67, ч. 2 / ред.: Л. В. Губерський; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т міжнар. відносин. - К., 2007. - 137 с. - укp.

Проаналізовано передумови формування нанотехнологічної парадигми глобального міжнародного бізнесу. Розглянуто питання інтеграції вітчизняних консалтингових компаній на міжнародний ринок аудиторських послуг. Розкрито роль національних туристичних організацій у регулюванні торгівлі міжнародними туристичними послугами, маркетингових комунікацій у розвитку підприємницької діяльності за умов переходу до інформаційного суспільства. Висвітлено стратегію та тактику бізнес-комунікацій суб'єктів господарської діяльності. Визначено основні тенденції впливу технологій на бізнес, бенчмаркінг як напрямок маркетингових досліджень у міжнародному бізнесі. Описано особливості англо-американської моделі корпоративного управління, інноваційного менеджменту у фірмах Японії та США.

Проанализированы предпосылки формирования нанотехнологической парадигмы глобального международного бизнеса. Рассмотрены вопросы интеграции отечественных консалтинговых компаний на международный рынок аудиторских услуг. Раскрыты роль национальных туристических организаций в регулировании торговли международными туристическими услугами, маркетинговых коммуникаций в развитии предпринимательской деятельности в условиях перехода к информационному обществу. Освещены стратегия и тактика бизнес-коммуникаций субъектов хозяйственной деятельности. Определены основные тенденции влияния технологий на бизнес, бенчмаркинг как направление маркетинговых исследований в международном бизнесе. Описаны особенности англо-американской модели корпоративного управления, инновационного менеджмента в фирмах Японии и США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(0)я54 + Ф4(4УКР)я54 + У58я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського / ред.: О. О. Шубін. - Донецьк, 2006. - 252 с. - (Екон. науки; N 4(32)). - укp. - рус.

Проаналізовано вплив інноваційної конкуренції на економічний розвиток. Розглянуто питання етимології категорії управління розвитком соціально-економічних систем за ринкових умов господарювання, удосконалення інноваційної політики України в контексті становлення інноваційної моделі розвитку. Висвітлено перспективи застосування кластерної моделі як засобу ефективного управління рекреаційною галуззю та способу створення інвестиційної привабливості регіонів. Визначено вплив консьюмеризму та інвайронменталізму на становлення соціально-відповідального маркетингу. Викладено комплексний підхід до документаційного забезпечення системи менеджменту якості в галузі торгівлі споживчої кооперації. Наведено збалансовану оцінку ефективності бенчмаркінгу у ВНЗ. Розкрито значення венчурного капіталу у фінансуванні інноваційного розвитку України.

Проанализировано влияние инновационной конкуренции на экономическое развитие. Рассмотрены вопросы этимологии категории управления развитием социально-экономических систем в рыночных условиях хозяйствования, усовершенствования инновационной политики Украины в контексте становления инновационной модели развития. Освещены перспективы применения кластерной модели как средства эффективного управления рекреационной отраслью и способа создания инвестиционной привлекательности регионов. Определено влияние консьюмеризма и инвайронментализма на становление социально-ответственного маркетинга. Изложен комплексный подход к документационному обеспечению системы менеджмента качества в области торговли потребительской кооперации. Приведена сбалансированная оценка эффективности бенчмаркинга в ВУЗ. Раскрыто значение венчурного капитала в финансировании инновационного развития Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70141/Ек. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського / ред.: О. О. Шубін. - Донецьк, 2007. - 246 с. - (Екон. науки; N 4(36)). - укp. - рус.

Викладено концептуальний підхід щодо розвитку міжнародного туризму в Україні. Розглянуто питання розвитку і аналізу економічних відносин на основі нової інституціональної економічної теорії. Наведено визначення корпорації як перехідної форми розвитку капіталу, бенчмаркінгу як основи створення стратегічних конкурентних переваг. Розкрито організаційний аспект податкового планування в системі управління підприємств. Описано комплексну систему стратегічного управління маркетинговою товарною політикою торговельних підприємств, стратегії їх розвитку на основі франчайзингу.

Изложен концептуальный подход относительно развития международного туризма в Украине. Рассмотрены вопросы развития и анализа экономических отношений на основе новой институциональной экономической теории. Приведены определения корпорации как переходной формы развития капитала, бенчмаркинга как основы создания стратегических конкурентных преимуществ. Раскрыт организационный аспект налогового планирования в системе управления предприятий. Описаны комплексная система стратегического управления маркетинговой товарной политикой торговых предприятий, стратегии их развития на основе франчайзинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70141/Ек. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісник Тернопільського державного економічного університету. Вип. 1 / ред.: А. Ф. Мельник. - Т. : Екон. думка, 2007. - 169 с. - укp.

Висвітлено макро- та мезоекономічні аспекти моделювання динаміки соціально-економічного розвитку регіонів України. Проаналізовано перспективи розвитку житлового іпотечного ринку країни. Розглянуто бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентоспроможності підприємств. Викладено тенденції розвитку і шляхи удосконалення орендних земельних відносин в сільському господарстві.

Освещены макро- и мезоэкономические аспекты моделирования динамики социально-экономического развития регионов Украины. Проанализированы перспективы развития жилищного ипотечного рынка страны. Рассмотрен бенчмаркинг как инструмент определения конкурентоспособности предприятий. Изложены тенденции развития и пути усовершенствования арендных земельных отношений в сельском хозяйстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Єрмошенко М. М. 
Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства : Препр. наук. доп. / М. М. Єрмошенко, К. С. Горячева, А. М. Ашуєв; Нац. акад. упр. - К., 2005. - 77 c. - Бібліогр.: с. 75-77. - укp.

Висвітлено сутність фінансової безпеки (ФБ) та її місце в системі економічної безпеки підприємства. Проаналізовано інформаційні джерела забезпечення ФБ. Наведено методи оцінки рівня ФБ, описано механізм забезпечення ФБ підприємства. Розглянуто бенчмаркінг як інструмент забезпечення ФБ.

Освещены сущность финансовой безопасности (ФБ) и ее место в системе экономической безопасности предприятия. Проанализированы информационные источники обеспечения ФБ. Приведены методы оценки уровня ФБ, описан механизм обеспечения ФБ предприятия. Рассмотрен бенчмаркинг как инструмент обеспечения ФБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р107692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бутирська І. В. 
Інфраструктурне забезпечення регіонального розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення : моногр. / І. В. Бутирська; Ін-т регіон. дослідж. НАН України. - Чернівці : Кн.-ХХІ, 2006. - 238 c. - Бібліогр.: с. 206-221. - укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні засади інфраструктурного забезпечення регіонального розвитку за сучасних умов. Обгрунтовано доцільність застосування економіко-математичного моделювання процессу інвестування та методики бенчмаркінгу для визначення напрямів розвитку інфраструктури регіону.

Проанализированы теоретико-методологические основы инфраструктурного обеспечения регионального развития в современных условиях. Обоснована целесообразность применения экономико-математического моделирования процесса инвестирования и методики бенчмаркенга для определения направлений развития инфраструктуры региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ЧЕН)6 + У9(4УКР-4ЧЕН)0-961-312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Наукова та інноваційна діяльність, інтелектуальна власність. Тлумачний українсько-російський словник / ред.: Л. Г. Розенфельд; АМН України. ДУ "Ін-т мед. радіології ім. С.П.Григор'єва". - Х., 2007. - 172 c. - (Б-ка УРЖ). - укp.

Наведено тлумачення українською та російською мовами понад 550 термінів з питань наукової, інноваційної діяльності, інтелектуальної власності, науково-медичної інформації, наукознавства. Розкрито сутність таких понять, як анулювання, асоціативність знаку для товарів і послуг, бенчмаркінг, бібліографічний опис, венчурна компанія, виключне право, еквівалентні ознаки, похідний твір, цитовані посилання, явочний патент.

Приведено толкование на украинском и русском языках более 550 терминов по вопросам научной, инновационной деятельности, интеллектуальной собственности, научно-медицинской информации, науковедения. Раскрыта сущность таких понятий, как аннулирование, ассоциативность знака для товаров и услуг, бенчмаркинг, библиографическое описание, венчурная компания, исключительное право, эквивалентные признаки, производное произведение, цитированные ссылки, явочный патен.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-434:Ч21 + Ш141.4-434:Ч21 + Ч21я21 + Р.ф.я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС44717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Науковий вісник Одеського державного економічного університету та Всеукраїнської асоціації молодих науковців. N 8(45) / ред.: В. М. Соколов. - О., 2007. - 219 с. - рус.

Проаналізовано підприємницьку діяльність як основу ефективного розвитку економіки України, досвід Польщі щодо залучення іноземних інвестицій. Визначено бенчмаркінг як актуальну тенденцію розвитку сучасного маркетингу. Висвітлено проблеми оптимізації ціноутворення на інформаційну продукцію на лазерних носіях. Розглянуто питання впровадження моніторингу фінансового стану приватних фірм, трансформування системи управління підприємствами в контексті зміни відносин власності у суспільстві.

Проанализированы предпринимательская деятельность как основа эффективного развития экономики Украины, опыт Польши по привлечению иностранных инвестиций. Определен бенчмаркинг как актуальная тенденция развития современного маркетинга. Освещены проблемы оптимизации ценообразования на информационную продукцию на лазерных носителях. Рассмотрены вопросы внедрения мониторинга финансового состояния частных фирм, трансформирования системы управления предприятиями в контексте изменения отношений собственности в обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України / ред.: О. О. Нестуля. - Полтава, 2007. - 162 с. - (Екон. науки; N 2(22)). - укp. - рус.

Проаналізовано виробничі відносини як чинник економічної та соціальної безпеки держави. Висвітлено світову практику та проблеми захисту інтелектуальної власності України. Розкрито теоретико-прикладні аспекти використання стратегічного маркетингу регіональними промисловими підприємствами, основи стратегічного управління розвитком конкурентоспроможності малих рекреаційних підприємств, концептуальні основи формування дизайну бенчмаркінгового проекту в процесі підвищення конкурентоспроможності ведення бізнесу. Визначено критерії ефективності управління вертикальними маркетинговими системами. Викладено методичні підходи до визначення показників діагностики маркетингової діяльності підприємств. Описано особливості ціноутворення на ринку консалтингових послуг. Розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності банківської системи України за допомогою операцій з цінними паперами.

Проанализированы производственные отношения как фактор экономической и социальной безопасности государства. Освещены мировая практика и проблемы защиты интеллектуальной собственности Украины. Раскрыты теоретико-прикладные аспекты использования стратегического маркетинга региональными промышленными предприятиями, основы стратегического управления развитием конкурентоспособности малых рекреационных предприятий, концептуальные основы формирования дизайна бенчмаркетингового проекта в процессе повышения конкурентоспособности ведения бизнеса. Определены критерии эффективности управления вертикальными маркетинговыми системами. Изложены методические подходы к определению показателей диагностики маркетинговой деятельности предприятий. Описаны особенности ценообразования на рынке консалтинговых услуг. Рассмотрены вопросы повышения конкурентоспособности банковской системы Украины с помощью операций с ценными бумагами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)я52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ліпкан В. А. 
Національна безпека України : навч. посіб. / В. А. Ліпкан; Нац. акад. внутр. справ. - К. : Кондор, 2008. - 552 c. - (Нац. і міжнар. безпека). - Бібліогр.: с. 548-551. - укp.

Висвітлено сутність і зміст національної безпеки та її складових. Охарактеризовано систему управління національною безпекою України. Розглянуто модель ієрархічної системи нормативно-правових актів, що регулюють суспільні відносини у даній сфері. Викладено питання інформаційної, геополітичної, екологічної, воєнної безпеки держави. Проаналізовано особливості управління національною безпекою в таких країнах, як США, Китай, Німеччина, Монголія, Білорусь, Російська Федерація. Особливу увагу приділено інноваційним технологіям забезпечення національної безпеки, зокрема бенчмаркінгу.

Освещены сущность и содержание национальной безопасности и ее составляющих. Охарактеризована система управления национальной безопасностью Украины. Рассмотрена модель иерархической системы нормативно-правовых актов, регулирующих общественные отношения в данной сфере. Изложены вопросы информационной, геополитической, экологической, военной безопасности государства. Проанализированы особенности управления национальной безопасностью таких стран, как США, Китай, Германия, Монголия, Беларусь, Российская Федерация. Особое внимание уделено инновационным технологиям обеспечения национальной безопасности, в частности бенчмаркингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112я73 + Х819(4/8)112я73 + Ф4(4УКР)64я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Савельєв Є. В. 
Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич, М. Г. Шевчик, В. О. Мартинюк. - К. : Знання, 2008. - 420 c. - (Сер. "Вища освіта XXI ст."). - укp.

Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.

Проанализированы новейшие подходы к маркетингу как науке и учебной дисциплине, рассмотрены основные направления его развития в современных условиях. Охарактеризованы интегрированные системы распределения, освещены основные положения концепции социально-этического маркетинга. Освещены научные основы маркетинга знаний, определены его цели и виды. Раскрыта сущность брендинга, описан процесс создания и расширения бренда. Рассмотрены основные принципы и характеристики бенчмаркинга, показаны преимущества и недостатки маркетингвого аутсорсинга. Обоснованы возможности реализации франчайзинга в Украине. Установлены основные требования к планированию торгового зала супермаркета. Описаны технологии мерчандайзинга, структура туристического продукта и методы его продажи. Проанализированы особенности управления маркетингом в шоу-бизнесе, стратегии и формы ведения маркетингвовых воен, рассмотрены способы противодействия. Охарактеризована социально-культурная среда международного маркетинга. Рассмотрен процесс формирования национального имиджа продукта на иностранном рынке. Раскрыты методологические основы формирования системы глобальной маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Савельєв Є. В. 
Новітній маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Савельєв, О. С. Братко, М. Я. Матвіїв, О. П. Арсеньєва, Р. І. Буряк; ред.: Є. В. Савельєв; Терноп. держ. екон. ун-т. - Т. : Екон. думка, 2005. - 295 c. - укp.

Наведено відомості про історію виникнення та розвитку маркетингу, проаналізовано особливості його впровадження у вітчизняну економіку. Розглянуто сучасну теорію маркетингу, розкрито сутність основних понять і категорій навчальної дисципліни, показано еволюцію їх змісту в зв'язку з використанням синергетичного підходу. Викладено теоретичні засади інтегрованого маркетингу як основи філософії управління бізнесовою діяльністю підприємства. Проаналізовано процес становлення соціального маркетингу, розглянуто проблему відповідальності бізнесу перед суспільством. Розроблено новітні концепції, охарактеризовано види та визначено цілі маркетингу знань. Розкрито сутність понять бренда та брендингу, визначено основні принципи бенчмаркінгу, наведено загальні схеми та методи оцінки ефективності аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу за умов України, показано його переваги та недоліки для продавця та покупця.

Приведены сведения об истории возникновения и развития маркетинга, проанализированы особенности его внедрения в отечественную экономику. Рассмотрена современная теория маркетинга, раскрыта сущность основных понятий и категорий учебной дисциплины, показана эволюция их содежания в связи с использованием синергетического подхода. Изложены теоретические основы интегрированного маркетинга как основы философии управления бизнесовой деятельностью предприятия. Проанализирован процес становления социального маркетинга, рассмотрена проблема ответственности бизнеса перед обществом. Разработаны новейшие концепции, охарактеризованы виды и опредлены цели маркетинга знаний. Раскрыта сущность понятий бренда и брендинга, определены основные принципы бенчмаркинга, приведены общие схемы и методы оценки эффективности аутсорсинга. Обоснованы возможности использования франчейзинга в условиях Украины, показаны его преимущества и недостатки для продавца и покупателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Реформування обліку, аналізу і аудиту економічних ресурсів в контексті євроінтеграції / ред.: В. А. Гурин. - Рівне, 2006. - 512 с. - (Вісн. Нац. ун-ту вод. госп-ва та природокористування. Сер. Економіка; Вип. 4(36), ч. 3). - укp.

Проаналізовано організацію управлінського обліку операцій банків з векселями. Висвітлено проблеми аудиту державних фінансових ресурсів у галузі капітальних вкладень. Викладено методичний підхід до проведення внутрішнього банківського аудиту кредитних операцій. Розглянуто питання розвитку методики обліку факторингу, реформування оподаткування доходів фізичних осіб в контексті євроінтеграції. Розкрито значення економіко-математичних методів у прогнозуванні фінансового результату суб'єктів малого підприємництва, сутність бенчмаркінгу та його роль у формуванні конкурентної стратегії підприємств.

Проанализирована организация управленческого учёта операций банков с векселями. Освещены проблемы аудита государственных финансовых ресурсов в области капитальных вложений. Изложен методический подход к проведению внутреннего банковского аудита кредитных операций. Рассмотрены вопросы развития методики учёта факторинга, реформирования налогообложения доходов физических лиц в контексте евроинтеграции. Раскрыты значение экономико-математических методов в прогнозировании финансового результата субъектов малого предпринимательства, сущность бенчмаркинга и его роль в формировании конкурентной стратегии предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)2я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70434/Ек. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лахижа М. І. 
Система управління якістю в органах влади (вітчизняний та зарубіжний досвід) : монографія / М. І. Лахижа; Укоопспілка. Полтав. ун-т спож. кооперації України. Каф. правознав. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. - 131 c. - Бібліогр.: с. 127-131. - укp.

Розкрито сутність і теоретичні основи системи управління якістю, розглянуто основні принципи й етапи її впровадження, зокрема, в органах влади. Наведено сучасні методи удосконалення діяльності організації. Сформульовано орієнтовні правила реінжинірингу, перебудови та підвищення ефективності адміністративних процесів у системі державного управління, розглянуто перспективи розвитку аутсорсінгу, аутстаффінгу та бенчмаркінгу. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний (на прикладі США, Японії, країн Європейського Союзу та Польші) досвід впровадження системи управління якістю у практику роботи органів влади.

Раскрыты сущность и теоретические основы системы управления качеством, рассмотрены основные принципы и этапы ее внедрения, в частности, в органах власти. Приведены современные методы усовершенствования деятельности организации. Сформулированы ориентированные правила реинжиниринга, перестройки и повышения эффективности административных процессов в системе государственного управления, расмотрены перспективы развития аутсорсинга, аутстаффинга и бенчмаркинга. Проанализирован отечественный и зарубежный (на примере США, Японии, стран Европейского Союза и Польши) опыт внедрения системы управления качеством в практику работы органов власти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012-9 + Х819(4/8)012-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гордієнко П. Л. 
Стратегічний аналіз : навч. посіб. / П. Л. Гордієнко, Л. Г. Дідковська, Н. В. Яшкіна; Міжнар. наук.-техн. ун-т. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Алерта, 2008. - 477 c. - Бібліогр.: с. 464-473. - укp.

Висвітлено сутність, теоретичні та методологічні аспекти стратегічного аналізу на підприємстві. Розкрито методи та критерії прийняття стратегічних управлінських рішень. Охарактеризовано методику SWOT-аналізу, зміст, сфери застосування й основні етапи бенчмаркінгового проекту, особливості аналізу життєвого циклу бізнесу з використанням RONA-графів і оцінки інвестиційних проектів з урахуванням показника економічної доданої вартості.

Освещены сущность, теоретические и методологические аспекты стратегического анализа на предприятии. Раскрыты методы и критерии принятия стратегических управленческих решений. Охарактеризованы методика SWOT-анализа, содержание, сферы применения и основные этапы бенчмаркингового проекта, особенности анализа жизненного цикла бизнеса с использованием RONA-графов и оценки инвестиционных проектов с учетом показателя экономической добавленной стоимости.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)29я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вісник Хмельницького національного університету / ред.: М. Є. Скиба. - Хмельниц., 2007. - 395 с. - (Екон. науки; N 6, т. 3). - укp.

Проаналізовано інвестиційний клімат України як об'єкт досліджень інноваційного маркетингу. Описано механізми адаптації стратегії компаній в сучасному інноваційному середовищі. Визначено інтернет-маркетинг як складову у загальній маркетинговій стратегії підприємств, бенчмаркінг як важливий інструмент залучення іноземних інвестицій. Розглянуто питання стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств за умов маркетингових орієнтирів на основі бенчмаркінгу. Викладено концепцію стратегічного маркетингу у формуванні інвестиційного портфеля виробничих підприємств, концептуальні підходи щодо використання маркетинг-менеджменту у діяльності промислових підприємств. Висвітлено роль і значення маркетингових досліджень у використанні інновацій на стадії технічної підготовки виробництва нових виробів у машинобудуванні.

Проанализирован инвестиционный климат Украины как объект исследований инновационного маркетинга. Описаны механизмы адаптации стратегий компаний в современной инновационной среде. Определены интернет-маркетинг как слагаемая в общей маркетинговой стратегии предприятий, бенчмаркинг как важный инструмент привлечения иностранных инвестиций. Рассмотрены вопросы стратегического управления конкурентоспособностью предприятий в условиях маркетинговых ориентиров на основе бенчмаркинга. Изложены концепция стратегического маркетинга в формировании инвестиционного портфеля производственных предприятий, концептуальные подходы к использованию маркетинг-менеджмента в деятельности промышленных предприятий. Освещены роль и значение маркетинговых исследований в использовании инноваций на стадии технической подготовки производства новых изделий в машиностроении.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кендюхов О. В. 
Ефективність використання марочного капіталу / О. В. Кендюхов // Економіка пром-сті. - 2008. - № 3. - С. 96-103. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито суть поняття "марочний капітал". Висвітлено зміст бенчмаркінгу та розроблено методику оцінювання ефективності управління марочним капіталом на основі концепції бенчмаркінгу.

Раскрыта суть понятия "марочный капиталл". Освещено содержание бенчмаркинга и разработана методика оценивания эффективности управления марочным капиталлом на основе концепции бенчмаркинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кравченко О. В. 
Можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством / О. В. Кравченко // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. - 2008. - Вип. 6. - С. 102-110. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-21 + У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Ліпкан В. А. 
Національна безпека України : навч. посіб. / В. А. Ліпкан. - 2-ге вид. - К. : КНТ, 2009. - 574 c. - (Нац. і міжнар. безпека). - укp.

Розкрито зміст загальної теорії національної безпеки, розглянуто її складові, правові засади та механізм управління і визначено місце в системі інших наук. Висвітлено питання забезпечення національної безпеки України, з'ясовано роль сил спеціального призначення у даному процесі. Викладено основні підходи до формування доктрин національної безпеки, описано модель ієрархічної системи нормативно-правових актів, що регулюють суспільні відносини у даній сфері. Охарактеризовано сучасний стан інформаційної, геополітичної, екологічної та воєнної безпеки України. Розглянуто стратегії національної безпеки США, Китаю, Німеччини, Франції, Японії, Монголії, республік Молдова та Білорусь, Російської Федерації. Вперше наведено матеріали про формування політики забезпечення національної безпеки України недержавними суб'єктами й обгрунтовано перспективи впровадження інноваційних технологій забезпечення національної безпеки України, зокрема бенчмаркінгу.

Раскрыто содержание общей теории национальной безопасности, рассмотрены ее составляющие, правовые основы и механизм управления и определено место в системе других наук. Освещены вопросы обеспечения национальной безопасности Украины, обоснована роль сил специального назначения в данном процессе. Изложены основные подходы к формированию доктрин национальной безопасности, описана модель иерархической системы нормативно-правовых актов, регулирующих общественные отношения в данной сфере. Охарактеризовано современное состояние информационной, геополитической, экологической и военной безопасности Украины. Рассмотрены стратегии национальной безопасности США, Китая, Германии, Франции, Японии, Монголии, республик Молдова и Белорусь, Российской Федерации. Впервые приведены материалы о формировании политики обеспечения национальной безопасности Украины негосударственными субъектами и обоснованы перспективы внедрения инновационных технологий обеспечения национальной безопасности Украины, в частности бенчмаркинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112 я73 + Ф4(4УКР)64 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705271 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського