Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (48)Книжкові видання та компакт-диски (132)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>K=ІЗОЛЯЦІЯ$<.>+<.>K=ДОШКІЛЬНИКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 379
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дметерко Н. В. 
Психологические особенности интеллектуального и эмоционального развития дошкольников в процессе подготовки к обучению в школе / Н. В. Дметерко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 50-54. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проаналізовано особливості інтелектуального й емоційного розвитку дошкільника в процесі підготовки до навчання в школі. Вивчено питання про роль навчальних корекційних занять, ігрових вправ у розвитку в дітей інтелектуальних і емоційних особливостей особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ю983.520.1-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кононко О. Л. 
Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (Системний підхід) / О. Л. Кононко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Стилос, 2000. - 336 c. - Бібліогр.: 452 назв. - укp.

Висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні та технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей та власного "Я". Описано позицію "Я у Світі" як інтегральну модель функціонування особистості у просторі-часі дошкільного дитинства. Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку, а також запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ч411.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кричковська Т. Д. 
Психологія дітей дошкільного віку : Навч.-метод. посіб. / Т. Д. Кричковська; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 62 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Розкрито основні психологічні закономірності розвитку дитини від народження до вступу до школи. Висвітлено особливості соціальної ситуації розвитку, домінуючої діяльності на кожному віковому етапі. Проаналізовано якісні зміни у психіці дошкільника. Розглянуто вікові кризи як рушійні сили розвитку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 я7 + Ч411.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Середницький Я.  
Сучасна протикорозійна ізоляція в трубопровідному транспорті / Я. Середницький; Фіз.-мех. ін-т ім. Г.В.Карпенка НАН України. - Л., 1999. - 240 c. - Бібліогр.: 261 назв. - укp.

Розглянуто науково-технічні досягнення у галузі розробки та освоєння сучасних ізоляційних матеріалів і на їх основі конструкцій покриттів - у практиці протикорозійного захисту сталевих магістральних трубопроводів і технологічно зв'язаних з ними резервуарів і металоконструкцій. Наведено результати фундаментальних і науково-прикладних досліджень корозії трубопровідних сталей і руйнування протикорозійних покриттів у корозійно- і мікробіологічноактивних середовищах. Розроблено стійкі щодо дії вказаних середовищ інгібітор-, біоцидвмісні покриття з підвищеними техніко-експлуатаційними властивостями. На підставі критичного аналізу переваг і недоліків різних видів вітчизняної та зарубіжної ізоляції, а також технологічних процесів та устаткування для її нанесення за заводських (базових) і трасових умов визначено перспективні матеріали і технології щодо практичного застосування в українському трубопровідному транспорті.


Індекс рубрикатора НБУВ: О71-060.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кулачківська С. Є. 
Сьогодення майбутнього школяра : Метод. рекомендації / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко; Ін-т соціології НАН України. Центр соц. експертиз і прогнозів . - К., 1998. - 87 c. - укp.

Представлені результати цілеспрямованого вивчення досвіду виховання дітей-дошкільників, які проживають в зонах підвищеного радіаційного контролю. Представлений віковий портрет можливостей старшого дошкільника, розглядається сучасна ситуація його розвитку, а також пропонуються рекомендації щодо вирішення проблеми діагностики і корекції готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фунтикова О. А. 
Теоретические основы умственного развития дошкольников / О. А. Фунтикова; Запорож. гос. ун-т. - Сімф. : Тавріда, 1999. - 301 c. - Библиогр.: 381 назв. - рус.

Проаналізовано сучасний стан проблеми розумового розвитку дітей дошкільного віку, узагальнено дані теорії передової практики. Розглянуто психологічні основи розвитку пізнавальної сфери дітей 3 - 7 років, педагогічні основи розумового розвитку дошкільника. Розроблено експериментальні підходи вирішення актуальних питань розумового розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ю983.510.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Новосядлий С. П. 
Підвищення ефективності локальної ізоляції активних елементів BIC в технології LOCOS / С. П. Новосядлий // Оптоэлектроника и полупроводниковая техника. - 1999. - Вып. 34. - С. 177-185. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З844.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60673 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Новосядлий С. П. 
Фізико-технологічні особливості формування локальної ізоляції активних областей великих інтегральних схем канавками / С. П. Новосядлий // Оптоэлектроника и полупроводниковая техника. - 2000. - Вып. 35. - С. 120-128. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З844.15-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60673 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 4. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2004. - 202 с. - укp.

Розглянуто рефлексію як педагогічну умову навчальної етичної діяльності студентів. Проаналізовано творчу діяльність особистості в контексті гуманізації навчально-виховного процесу, а також вплив фразеологічних одиниць на мовленнєву культуру учнів. Охарактеризовано тенденції розвитку фізики як навчального предмета в середній загальноосвітній школі України, наведено гносеологічний аналіз змісту поняття "готовність" особистості до безперервної освіти. Висвітлено уявлення про фундаментальні емоції людини як складової емоційної культури дошкільника, а також погляди педагогів-гуманістів щодо музичної освіти.

Рассмотрена рефлексия как педагогическое условие учебной этической деятельности студентов. Проанализированы творческая деятельность личности в контексте гуманизации учебно-воспитательного процесса, а также влияние фразеологических единиц на речевую культуру учеников. Охарактеризованы тенденции развития физики как учебной дисциплины в средней общеобразовательной школе Украины, приведен гносеологический анализ содержания понятия "готовность" личности к непрерывному образованию. Освещены представления о фундаментальных эмоциях человека как составляющей части эмоциональной культуры дошкольника, а также взгляды педагогов-гуманистов на музыкальное образование.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2005. - 400 с. - (Сер. 12. Психологія; Вип. 6(30), ч. 1). - укp.

Висвітлено соціальні та особистісні аспекти розвитку творчості та обдарованості, вікову динаміку творчих здібностей, питання ціннісної регуляції творчої діяльності, психосемантики свідомості творчої особистості. Розглянуто проблему формування "я-образу" як передумови розкриття творчого потенціалу особистості. Проаналізовано особливості розвитку рефлексії здібностей у дошкільному, молодшому шкільному віці та у студентів. Розкрито вплив вокально-виконавської творчості на психофізіологічний розвиток дошкільника, змістові аспекти впливу суб'єктивної семантики кольору на колористичну стратегію розв'язання творчих задач.

Освещены социальные и личностные аспекты развития творчества и одаренности, возрастная динамика творческих способностей, вопросы ценностной регуляции творческой деятельности, психосемантики сознания творческой личности. Рассмотрена проблема формирования "я-образа" как предпосылки раскрытия творческого потенциала личности. Проанализированы особенности развития рефлексии способностей в дошкольном, младшем школьном возрасте и у студентов. Изучено влияние вокально-исполнительского творчества на психофизиологическое развитие дошкольника, раскрыты содержательные аспекты влияния субъективной семантики цвета на колористическую стратегию решения творческих задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.12 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми ревалоризації феномена української народної іграшки у сучасних культурно-освітніх умовах : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Полтава, 16 - 17 квіт. 2003 р. / ред.: О. О. Григор'єва; Полтав. облдерждмін., Полтав. обл. упр. освітою, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка, Полтав. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників ім. М.Остроградського. - Полтава, 2004. - 177 c. - укp.

Проаналізовано значення іграшки у соціалізації дитини, творчо-активізуючі особливості української народної іграшки. Розглянуто питання художньо-педагогічної підготовки спеціалістів дошкільного профілю до використання освітньо-виховного потенціалу української народної іграшки. Розкрито вплив народної іграшки на формування емоційної сфери дошкільника та на творчий розвиток особистості. Висвітлено методичні засади організації виставки дитячих робіт за мотивами української народної іграшки.

Проанализированы значение игрушки в социализации ребенка, творческо-активизирующие особенности украинской народной игрушки. Рассмотрены вопросы художественно-педагогической подготовки специалистов дошкольного профиля к использованию образовательно-воспитательного потенциала украинской народной игрушки. Изучено влияние народной игрушки на формирование эмоциональной сферы дошкольника и на творческое развитие личности. Освещены методические основы организации выставки детских работ по мотивам украинской народной игрушки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ126.7(4УКР)я431 + Ч313(4УКР) + Ч311.252.6 + Т594.178я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психологія розвитку дошкільника / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Нора-прінт, 2004. - 119 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 4, вип. 2). - укp.

Розкрито психологічні засади розвитку індивідуальності дитини, психолого-педагогічні основи вивчення індивідуальних особливостей пізнавальної діяльності дошкільників, проналізовано їх комунікативний розвиток. Викладено концептуальні підходи до дослідження індивідуальних особливостей емоційного розвитку дитини. Описано особливості спілкування молодших та старших дошкільників.

Освещены психологические основы развития индивидуальности ребенка, психолого-педагогические основы изучения индивидуальных особенностей познавательной деятельности дошкольников, проанализировано их коммуникативное развитие. Изложены концептуальные подходы к исследованию индивидуальных особенностей эмоционального развития ребенка. Описаны особенности общения младших и старших дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2я43 + Ч411я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пангелова Н. Є. 
Спортивний стиль життя та його значення для гармонійного розвитку особистості дошкільника / Н. Є. Пангелова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 114-116. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наголошено, що сучасний стан фізичного виховання дітей дошкільного віку характеризується недостатньою ефективністю. Зазначено, що традиційні форми і методи не забезпечують формування здорової і гармонійно розвинутої особистості. Оптимізація процесу фізичного виховання дошкільників можлива на основі конверсії високих технологій спортивної підготовки і відповідного програмного забезпечення.

Рассмотрено современное состояние физического воспитания детей дошкольного возраста, которое характеризуется недостаточной эффективностью. Отмечено что, традиционные формы и методы не обеспечивают формирование здоровой и гармонически развитой личности. Оптимизация процесса физического воспитания дошкольников возможна на основе конверсии высоких технологий спортивной подготовке и соответствующего программного обеспечения.

The modern state of physical education of children of preschool age is characterized by insufficient efficiency. Traditional forms and methods do not provide forming of healthy and harmoniously developed personality. In opinion of researchers the optimization of process of physical education of under-fives is possible on the basis of conversion of high technologies of sporting preparation and proper software.


Ключ. слова: спортивний стиль життя, фізичне виховання дошкільників
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Витоки формування в учнів національної школи морально-духовних цінностей : Матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 22 - 23 трав. 2001 р. / ред.: О. О. Гладчук; Донец. ін-т соц. освіти. - Донецьк, 2001. - 114 c. - укp.

Розглянуто деякі питання формування у дітей віком 4 - 6 років соціально-духовних цінностей. Досліджено розвиток українського мовлення у дітей раннього віку. Висвітлено практичні аспекти підготовки дитини до школи, а також особливості формування психологічної готовності дитини до школи за допомогою гри. Проаналізовано вплив української народної казки на розвиток соціального мислення дошкільника. Охарактеризовано принципи активізації навчально-пізнавальної діяльності шестирічних учнів на уроках математики. Розкрито теоретико-методологічні проблеми формування в учнів початкової школи моральних і духовних цінностей у процесі їх навчання та виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352я431

Шифр НБУВ: ВА611842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: М. С. Корольчук. - К. : Прав. джерела, 2002 . - 292 с. - (Пед. науки. Психол. науки; Вип. 1). - укp.

Висвітлено основні напрямки підготовки студентів вищої школи до формування навичок і поняття фізичної культури у дітей дошкільного віку. Описано методику проведення комп'ютерних ігор у підготовці магістрів дошкільного профілю. Проаналізовано вплив професійної майстерності викладача вищого навчального закладу на фахову підготовку майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. Розглянуто основні напрямки підготовки майбутніх вихователів до професійної мовленнєвої комунікації з дошкільниками. Охарактеризовано соціально-економічні, політичні та історичні передумови розвитку суспільного дошкільного виховання в Україні. Розкрито структурні особливості самосвідомості особистості у разі депресії, принципи навчальної діяльності старшокласників на сучасному етапі.

Освещены основные направления подготовки студентов высшей школы к формированию физической культуры детей дошкольного возраста. Описана методика проведения компьютерных игр в подготовке магистров дошкольного профиля. Проанализировано влияние профессионального мастерства преподавателя высшего учебного заведения на профессиональную подготовку будущих воспитателей детей дошкольного возраста. Рассмотрены основные направления подготовки будущих воспитателей к профессиональной речевой коммуникации с дошкольниками. Раскрыты социально-экономические, политические и исторические предпосылки развития общественного дошкольного воспитания в Украине. Освещены структурные особенности самосознания личности при депрессии, особеннности учебной деятельности старшеклассников на современном этапе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.психол.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Карпенко Н. В. 
Корекція страхів у дошкільників через спеціальні вправи для зміцнення психомоторного компонента / Н. В. Карпенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 29. - С. 3-8. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано вправи, які систематично застосовувались на заняттях з фізичного виховання та на прогулянках з дошкільниками. Батькам було рекомендовано використовувати будь-яку можливість, щоб навчати своїх дітей збереженню рівноваги, а також усіма можливими методами підтримувати та заохочувати кожну спробу прояву сміливості у дитини.


Ключ. слова: рухливі ігри, діти, страх, психологія, корекція, профілактика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.301

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2002. - 171 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 19). - укp.

Висвітлено питання історії дошкільної педагогіки, підготовки педагогічних кадрів, сучасні концепції дошкільного виховання. Розглянуто деякі аспекти проблеми готовності дітей до вивчення математики в школі, описано роль навчання математики в гуманізації дошкільної освіти. Проаналізовано вплив професійної діяльності музичного керівника на розвиток особистості дошкільника. Запропоновано аксіологічний підхід до проблем сучасного дошкільного виховання.

Освещены вопросы истории дошкольной педагогики, подготовки педагогических кадров, современные концепции дошкольного воспитания. Рассмотрены некоторые аспекты проблемы готовности детей к изучению математики в школе, описана роль обучения математике в гуманизации дошкольного образования. Проанализировано влияние профессиональной деятельности музыкального руководителя на развитие личности дошкольника. Предложен аксиологический подход к проблемам современного дошкольного воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Хушанг Амірахмаді 
Основні причини слабкого економічного розвитку країн мусульманського світу (на прикладі Ірану) = Indigenous causes of underdevelopment in the moslem world: the case of Iran / Хушанг Амірахмаді, Пуя Аледіні // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. формування і реалізації політики сприяння розвиткові підприємництва в Україні: Щорічник наук. пр. - 2002. - Вип. 1. - С. 288-298. - англ.

Розглянуто широкий спектр причин економічної відсталості і політичної нестабільності країн мусульманського світу. Зазначено, що саме відсутність стратегії постреволюційного розвитку, неспроможність політичних лідерів створити дієву модель розвитку країни гальмує економічний поступ мусульманських країн. Наведено основні причини, які перешкоджають економічному просуванню Ірану: ісламізм, що домінує в усіх сферах життя Ірану; ізоляція Ірану на світовій економічній, політичній та ідеологічній аренах; несприятливий інвестиційний клімат тощо.

Рассмотрен широкий спектр причин экономической отсталости и политической нестабильности стран мусульманского мира. Именно отсутствие стратегии постреволюционного развития, несостоятельность политических лидеров создать действующую модель развития страны тормозит экономическое развитие мусульманских стран. Весь комплекс проблем, присущий всем странам мусульманского мира, отображается в экономической и политической жизни Ирана. Определены основные причины, препятствующие экономическому продвижению Ирана: исламизм, который доминирует во всех сферах жизни Ирана; изоляция Ирана на мировой экономической, политической и идеологической арене; неблагоприятный инвестиционный климат. Отмечено, что без восприятия глобальных реалий, перспектива развития стран мусульманского мира не имеет реального основания.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5Іра)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Педагогіка та методики: спеціальні : Зб. наук. ст. Вип. 1 / ред.: М. К. Шеремет; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 193 с. - укp.

Описано педагогічні можливості сюжетно-рольової гри та місце фольклору в розвитку мовлення дітей дошкільного віку із тяжкими вадами мовлення (ТВМ). Проведено порівняльний аналіз особливостей перебігу виконання діагностичних завдань дошкільниками з різними формами інтелектуальних порушень. Розглянуто сучасну систему знань учнів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Розкрито методику формування в учнів із ТВМ звукового аналізу та синтезу слів. Наведено сучасні підходи до подолання порушення звуковимови. Особливу увагу приділено сучасним комп'ютерним технологіям в логопедичній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92я54(4УКР)1 + Ш12-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Актуальні проблеми сучасної української психології / ред.: С. Д. Максименко. - К., 2003. - 436 с. - (Наук. зап. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Вип. 23). - укp.

Висвітлено фізіологічні можливості людини каріометричним методом функціональної генетики. Проаналізовано психологічні механізми управління навчанням учнів за умов застосування гіпертекстових систем. Описано психічні та фізіологічні функції в онтогенезі учня. Розглянуто питання періодизації психічного розвитку дитини в історії вітчизняної психології кінця ХІХ - початку ХХІ ст., особистості дошкільника в інноваційних системах виховання, комунікативної культури школярів підліткового віку. Розкрито психологічні аспекти девіантної поведінки неповнолітніх.

Освещены физиологические возможности человека кариометрическим методом функциональной генетики. Проанализированы психологические механизмы управления обучением учеников в условиях применения гипертекстовых систем. Описаны психические и физиологические функции в онтогенезе ученика. Рассмотрены вопросы периодизации психического развития ребенка в истории отечественной психологии конца ХІХ - начала ХХІ ст., личности дошкольника в инновационных системах воспитания, коммуникативной культуры школьников подросткового возраста. Раскрыты психологические аспекты девиантного поведения несовершеннолетних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4УКР)6 + Ч314я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського