1. |
Шевченко О. І. Підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода кар'єрних самоскидів великої вантажопідйомності : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.03 / О. І. Шевченко; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 19 c. - укp.Розглянуто питання підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода (ТЕП) великовантажних автосамоскидів з автономною електроенергетичною установкою шляхом використання енергії гальмування за умов глибоких кар'єрів на прикладі автосамоскидів типу БелАЗ-7509. Проаналізовано роботу електромеханічного устаткування великовантажних кар'єрних самоскидів (ВКС). Встановлено, що його низька ефективність обумовлена нераціональним використанням енергії, яку виробляють тягові електричні двигуни (ТЕД) у генераторному режимі роботи. Доведено, що підвищення ефективності роботи ТЕП досягається шляхом застосування рекуперативного гальмування як основного способу електричного гальмування - в результаті зменшення використання дизельного палива та збільшення продуктивності системи охолодження ТЕД. Виявлено, що потужність рекуперації повинна бути обмеженою з урахуванням забезпечення технічних умов експлуатації дизельного двигуна. Встановлено аналітичну залежність між зменшенням витрат палива в технологічному циклі та технологічними параметрами експлуатації ВКС за умов рекуперації енергії гальмування. Визначено умови максимальної економії палива в технологічному циклі ВКС. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-048.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328774 Пошук видання у каталогах НБУВ
|