Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (114)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23569$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 655
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології / ред.: В. Андрущенко; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К.; Рівне, 2007. - 211 с. - (Вища освіта України; N 2 (дод. 1), т. 2). - укp.

Проаналізовано тенденції модернізації системи вищої освіти за умов демократичної трансформації українського суспільства. Визначено вплив цінностей громадянського суспільства на формування особистості. Висвітлено історико-філософські засади гендерного виховання. Розглянуто проблеми інтеграції фундаментальної та професійної підготовки у ВНЗ. Описано кредитно-модульну систему організації навчального процесу як важливу умову мобільності та конкурентоспроможності випускників ВНЗ, інноваційні технології реалізації навчального процесу.

Проанализированы тенденции модернизации системы высшего образования в условиях демократической трансформации украинского общества. Определено влияние ценностей гражданского общества на формирование личности. Освещены историко-философские основы гендерного воспитания. Рассмотрены проблемы интеграции фундаментальной и профессиональной подготовки в ВУЗ. Описаны кредитно-модульная система организации учебного процесса как важное условие мобильности и конкурентоспособности выпускников ВУЗ, инновационные технологии реализации учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)я52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569/дод.1, т.2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технологія / ред.: В. Андрущенко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К.; Рівне, 2007. - 198 с. - (Вища освіта України; N 2 (дод. 1), т. 1). - укp.

Висвітлено питання методології, теорії та технологій педагогіки ВНЗ. Розкрито роль освіти в цивілізаційному вимірі, визначено головні домінанти духовності, умови цивілізаційної місії освіти, ціннісні пріоритети морального виховання студентської молоді. Проаналізовано філософію освіти як духовну парадигму модернізації ВНЗ України, комплексні засади удосконалення управління освітньою системою. Розглянуто проблеми управління освітою за умов демократизації суспільства. Викладено технологічний підхід щодо проектування інноваційних технологій навчання і виховання. Описано технологію переходу на кредитно-модульну систему підготовки вчителів початкових класів, інформаційні та інтерактивні технології, поточно-рейтингову систему контролю успішності студентів у ВНЗ. Визначено сучасні інформаціологічні тенденції розвитку вищої освіти в глобальному світовому просторі.

Освещены вопросы методологии, теории и технологий педагогики ВУЗ. Раскрыта роль образования в цивилизационном измерении, определены главные доминанты духовности, условия цивилизационной миссии образования, ценностные приоритеты морального воспитания студенческой молодежи. Проанализированы философия образования как духовная парадигма модернизации ВУЗ Украины, комплексные основы усовершенствования управления образовательной системой. Рассмотрены проблемы управления образованием в условиях демократизации общества. Изложен технологический подход относительно проектирования инновационных технологий обучения и воспитания. Описаны технология перехода на кредитно-модульную систему подготовки учителей начальных классов, информационные и интерактивные технологии, текущая рейтинговая система контроля успешности студентов в ВУЗ. Определены современные информациологические тенденции развития высшего образования в глобальном мировом пространстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481я43 + Ч484(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569/дод.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наука і вища освіта в Україні: міра взаємодії / ред.: В. Андрущенко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2008. - 212 с. - (Вища освіта України; N 3, дод. 1). - укp.

Проаналізовано основні напрями реформування вітчизняної педагогічної освіти. Визначено провідну роль освіти у становленні толерантного суспільства. Розглянуто питання впровадження компонентів особистісно орієнтованого навчання у приватних ВНЗ, інформатизації освітнього простору в контексті інноваційних стратегій. Проведено моніторинг вищої освіти ХХІ ст.

Проанализированы основные направления реформирования отечественного педагогического образования. Определена ведущая роль образования в становлении толерантного общества. Рассмотрены вопросы внедрения компонентов личностно ориентированого обучения в частных ВУЗ, информатизации образовательного пространства в контексте инновационных стратегий. Проведен мониторинг высшего образования ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569/дод.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наука і вища освіта в Україні: міра інтеграції / ред.: В. Андрущенко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 308 с. - (Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис; N 2, дод. 1). - укp.

Проаналізовано світовий досвід професійної освіти в безперервній освітній системі. Викладено концептуальні підходи та визначення економічного механізму управління ефективністю освітніх послуг у системі вищої освіти (ВО). Розглянуто питання інституційного розвитку державного управління ВО України за умов інтеграційних процесів у методологічному аспекті, професійної самоорганізації викладачів ВНЗ в теоретико-методологічному аспекті. Розкрито причини актуалізації праксіологічної спрямованості філософії в системі сучасної ВО. Описано особливості використання мультимедійних засобів навчання у професійній підготовці педагогів, метафоризації у процесі професійної підготовки психологів, структуру та функції первинної гендерної соціалізації в сучасному українському суспільстві.

Проанализирован мировой опыт профессионального образования в непрерывной образовательной системе. Приведены концептуальные подходы и определения экономического механизма управления эффективностью образовательных услуг в системе высшего образования (ВО). Рассмотрены вопросы институционного развития государственного управления ВО Украины в условиях интеграционных процессов в методологическом аспекте, профессиональной самоорганизации преподавателей ВУЗ в теоретико-методологическом аспекте. Раскрыты причины актуализации праксиологической направленности философии в системе современного ВО. Описаны особенности использования мультимедийных средств обучения в процессе профессиональной подготовки психологов, структура и функции первичной гендерной социализации в современном украинском обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)я52 + Ч214(4Укр)я52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569/Дод.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології / ред.: В. Андрущенко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К.; Рівне, 2007. - 228 с. - (Вища освіта України; N 2, т. 3, дод. 1). - укp.

Висвітлено методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Проаналізовано самоосвіту особистості як форму неперервної освіти. Розкрито теоретичні аспекти дослідження процесу розвитку комунікативної діяльності вчителів, психолого-педагогічний аспект розвитку особистості школяра в системі сучасної освіти. Викладено методику організації виховної діяльності студентів у класних колективах загальноосвітніх шкіл під час проходження педагогічних практик як основи формування педагогічної культури. Розглянуто питання формування нормативно-правової бази освіти в контексті євроінтеграційних процесів.

Освещены методологические основы трансформации высшего образования Украины в контексте Болонского процесса. Проанализировано самообразование личности как форма непрерывного образования. Раскрыты теоретические аспекты исследования процесса развития коммуникативной деятельности учителей, психолого-педагогический аспект развития личности школьника в системе современного образования. Изложена методика организации воспитательной деятельности студентов в классных коллективах общеобразовательных школ при прохождении педагогических практик как основы формирования педагогической культуры. Рассмотрены вопросы формирования нормативно-правовой базы образования в контексте евроинтеграционных процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)я52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569/дод.1,т.3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гетман В. 
Антропоетика здоров'я як сучасний напрям оздоровчої освіти / В. Гетман, Ю. Новицький // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 68-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано комплексний підхід до розробки концепції здорового способу життя (ЗСЖ) з урахуванням психологічних і педагогічних аспектів життєдіяльності людини та чинників формування здоров'я. Охарактеризовано найважливіші складові ЗСЖ, які визначають якість життя людини. Зроблено висновок, що у суспільстві відсутня філософія здоров'я людини.

Предложен комплексный подход к разработке концепции здорового образа жизни (ЗОЖ) с учетом психологических и педагогических аспектов жизнедеятельности человека и факторов формирования здоровья. Охарактеризованы наиболее важные составляющие ЗОЖ, которые указывают на качество жизни человека. Сделан вывод, что в обществе отсутствует философия здоровья человека.

New comprehensive approach to the creation of healthy lifestyle's conception is proposed to be considered. This approach is based on anthropological and pedagogical perspectives of human life and health-creating elements.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР),1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андрущенко Т. 
Антропоцентричний характер естетичного ідеалу епохи Ренесансу і сучасність / Т. Андрущенко // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 97-102. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено антропоцентричний характер естетичного ідеалу епохи Ренесансу. Розглянуто й охарактеризовано близькість науки та мистецтва у визначенні місця та ролі людини у світі у зазначену епоху. Доведено соціальну значущість діяльності митців і мислителів Ренесансу.

Исследован антропоцентрический характер эстетического идеала эпохи Ренессанса. Рассмотрена и охарактеризована близость науки и искусства в видении места и роли человека в мире в указанную эпоху. Доказана социальная значимость деятельности художников и мыслителей эпохи Ренессанса.

The article deals with the anthropocentrically character of an aesthetic ideal of an epoch of the Renaissance. The affinity of a science and art in vision of a place and a role of the person in the world during the specified epoch is considered and characterized. The social importance of artists and thinkers of an epoch of the Renaissance is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.181 + Ю812.282.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Олійник А. І. 
Болонські домовленості як правове й організаційне підгрунтя інноваційного розвитку освіти / А. І. Олійник // Вища освіта України. - 2006. - № 4. - С. 14-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Простежено розвиток процесу об'єднання освітніх систем Європи. Наведено основні завдання (1971 р.), спрямовані на формування спільного освітнього простору. Звернено увагу на те, що об'єднання освіти - один зі способів Європи утримувати конкурентні позиції на світовому ринку. Розкрито заходи, які свідчать про те, що США першими почали розглядати освіту як інструмент радикальних інновацій і створення конкурентних переваг: значне зростання обсягів вищої освіти, які наближаються до обсягів освіти середньої; висока інституційна ініціатива тощо. Акцентовано увагу на американській системі оцінювання знань, яку було адаптовано європейцями як єдину систему залікових одиниць (ЕСТS). Розкрито її ідею та призначення , зокрема, забезпечення мобільності студентів, викладачів та фахівців. Проаналізовано найважливіші правові документи 1976 - 2001 рр., які конкретизують завдання вищої освіти і закріплюють спільні освітні цінності. Досліджено інноваційні зміни в Україні, ініційовані болонськими домовленостями. Визначено, що інтеграція науки і вищої освіти в стратегічному плані є важливим фактором розвитку науково-освітньої сфери і всього суспільства. Підтримано пропозицію Л.Федулової щодо розробки в Україні Державної цільової програми "Інтеграція науки і вищої освіти". Визначено шість напрямів програми, реалізація яких забезпечить розвиток нового інноваційного циклу вітчизняної освіти й економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Терещенко Ю. 
Вибори 2006 року: освіта в програмних документах політичних партій / Ю. Терещенко // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 45-48. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано передвиборні програми Партії регіонів, партії "Наша Україна", блоку Юлії Тимошенко, Соціалістичної партії України, Комуністичної партії України, блоку В.Литвина та блоку Н.Вітренко щодо наявності в них питань освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Андрущенко В. 
Високі педагогічні технології / В. Андрущенко, В. Олексенко // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 70-76. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито особливості навчально-виховної діяльності викладача ВНЗ з підготовки спеціалістів за високими педагогічними технологіями. Окреслено стратегічні завдання національної системи освіти та науки. Розглянуто й охарактеризовано застосування інформаційних систем під час занять зі студентами. Констатовано, що перспективою подальших розвідок у цьому напрямі є розробка концептуальної основи створення високих педагогічних технологій.

Раскрыты особенности учебной деятельности преподавателя ВУЗ по подготовке специалистов по высоким педагогическим технологиям. Указаны стратегические задачи национальной системы образования. Дана характеристика использованию информационных систем во время занятий со студентами.Констатирован факт, что перспективой дальнейших изысканий в этом направлении является разработка концептуальной основы создания высоких педагогических технологий.

The article deals with the features of educational activity of the teacher of high school on preparation of experts on high pedagogical technologies. Strategic problems of a national education system are specified. The characteristic is given to use of information systems during employment with students. The fact is ascertained, that prospect of the further researches in this direction is development of a conceptual basis of creation of high pedagogical technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гуревич Р. С. 
Вища освіта в Канаді: проблеми та реалії / Р. С. Гуревич // Вища освіта України. - 2006. - № 4. - С. 87-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено статистичні дані щодо кількості університетів та університетських коледжів, системи оплати за навчання. Розглянуто неперервну триступеневу освіту від бакалаврату до докторантури, особливості набору студентів тощо. Подано характеристики канадських університетів та коледжів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Федулова Л. 
Вища освіта в національній інноваційній системі / Л. Федулова // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 9-17. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано стан наукової діяльності вузівського сектора та виявлено фактори, що впливають на її результативність. Запропоновано заходи щодо реалізації державної інноваційної політики у сфері вищої освіти з урахуванням потреб ринкової економіки, зокрема, обгрунтовано необхідність розробки та впровадження економічних стимулів, що сприяють використанню світового знаннєвого здобутку; активного впливу держави на всіх етапах формування інтелектуального потенціалу особистості; розв'язання організаційно-правових проблем у системі освіти та науки щодо захисту прав інтелектуальної власності.

Проанализировано состояние научной деятельности вузовского сектора и выявлены факторы, влияющие на ее результативность. Предложены мероприятия по реализации государственной инновационной политики в сфере высшего образования с учетом нужд рыночной экономики, в частности, обоснована необходимость разработки и внедрения экономических стимулов, способствующих использованию мировых достижений в области знаний; активного влияния государства на всех этапах формирования интеллектуального потенциала личности; решения организационно-правовых проблем в системе образования и науки по защите прав интеллектуальной собственности.

Essence and role of higher education is exposed in the national innovative system. The state of scientific activity of institute of higher sector is analyzed and factors which influence on is effectiveness are exposed. Measures are offered on realization of public innovative policy in the direction of providing of integration of higher education in an innovative process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кремень В. 
Вища освіта в соціокультурних змінах сучасності / В. Кремень // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 9-13. - укp.

Сформульовано та обгрунтовано основні тенденції, ідеї та завдання розвитку національної системи освіти, зумовлені цивілізаційними процесами. Особливу увагу звернено на динамізм суспільного прогресу як одну з найважливіших тенденцій розвитку сучасної цивілізації. Констатовано необхідність надання якомога більшій частині молоді вищої освіти.

Сформулированы и обоснованны основные тенденции, идеи и задачи развития национальной системы образования, обусловленные цивилизационными процессами. Особое внимание обращено на динамизм общественного прогресса как одну из важнейших тенденций развития современной цивилизации. Констатирована необходимость предоставления по возможности большей части молодежи высшего образования.

The author formulated and proved basic tendencies, ideas and tasks of development of the national education system, caused by civilization processes. The special attention is inverted on dynamism of public progress, as one of the major tendencies of development of a modern civilization. Necessity of granting whenever possible the most part of youth of higher education is ascertained.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в05 + Ч34(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Коваль Т. 
Вища освіта сучасної Німеччини в умовах політичних і технологічних модернізацій / Т. Коваль // Вища освіта України. - 2007. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено особливості системи вищої освіти сучасної Німеччини. Наголошено, що вища освіта почала розвиватись на засадах розумного консерватизму та підтримки успішних проектів, що спричинило значний політичний, соціальний, економічний та освітній результати.

Исследованы особенности высшего образования в современной Германии. Подчеркнуто, что высшее образование стало развиваться на принципах разумного консерватизма и поддержки успешных проектов, что дало значительный политический, социальный, экономический образовательный результаты.

The article deals with the features of higher education in modern Germany. It is underlined, that the higher education began to develop on principles of reasonable conservatism and support of successful projects that has given significant political, social, economic and educational results.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Рябченко В. 
Вищий навчальний заклад як засіб формування цінностей громадянського суспільства та цивілізаційного визначення молоді / В. Рябченко // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 88-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито роль ВНЗ в контексті формування цінностей громадянського суспільства та цивілізаційного визначення молоді. Окреслено основні критерії цивілізаційного визначення. З'ясовано атрибути доцивілізаційного та цивілізаційного людства. Теоретично осмислено сутність і функції культурних цінностей.

Раскрыта роль высшего учебного заведения в контексте формирования ценностей гражданского общества и цивилизационного определения молодежи. Определены основные критерии цивилизационного определения. Выяснены атрибуты доцивилизационного и цивилизационного периодов в истории человечества. Теоретически осмысленна сущность и функции культурных ценностей.

The article deals with the role of a supreme educational institution in a context of formation of values of a civil society and civilization definitions of youth is covered. The basic criteria civilization definitions are determined. Attributes civilization and the civilization periods in a history of mankind are found out. The essence and functions of cultural values is theoretically intelligent. It is proved, that only under condition of an appropriate level of the domestic higher school it is possible to expect human vital revealing from youth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + С5*328.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Жадько В. 
Відродження історичної пам'яті як основний метод проекту в культурно-інформаційній діяльності з виховання молоді / В. Жадько // Вища освіта України. - 2007. - № 4. - С. 18-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено проблему використання проектного підходу в контексті переосмислення структури історичної пам'яті. Зазначено, що розширення сфер інженерно-конструкторської та комп'ютерно-програмної діяльності сприяло універсалізації проектного підходу. Констатовано, що історична пам'ять належить до соціально-філософських та педагогічних проблем і є найважливішим концептом суспільної свідомості.

Освещена проблема использования проектного подхода в контексте переосмысления структуры исторической памяти. Подчеркнуто, что расширение сфер инженерно-конструкторской и компьютерной деятельности способствовало универсализации проектного подхода. Констатирован факт, что историческая память принадлежит к социально-философским и педагогическим проблемам и является важным концептом общественного сознания.

The article deals with the problem of use of the design approach in a context of reconsideration of structure of historical memory. It is underlined, that expansion of spheres of engineering - design and computer activity promoted of universalization the design approach. The fact is ascertained, that historical memory belongs to social - philosophical and pedagogical problems and is important concept of public consciousness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.252.2 + Ю6*622

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шуляр В. 
Візуалізація методики вивчення літератури в системі професійно-фахових компетентностей учителя-словесника: постмодерновий погляд / В. Шуляр // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 27-29. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено проблему візуалізації методики вивчення літератури в системі професійно-фахових компетентностей вчителя-словесника. Окреслено технологію і методику формування візуальної компетентності вчителя-філолога. Проаналізовано систему підготовки компетентного вчителя літератури. Констатовано, що місія педагога має бути спрямована на таку співпрацю з учнем, де він виступатиме як організатор і партнер.

Освещена проблема визуализации методики изучения литературы в системе профессиональной компетенции учителя-словесника. Описаны технология и методика визуальной компетенции учителя-филолога. Проанализирована система подготовки компетентного учителя литературы. Констатирован факт, что миссия педагога состоит в таком сотрудничестве с учеником, где он будет выступать в роли организатора и партнера.

This article deals with the problem of visualization of a technique of studying of the literature in system of the professional competence of the teacher - language and literature teacher. The technology and a technique of the visual competence of theteacher - philologist is found out. The system of preparation of the competent teacher of the literature is analysed. The fact is ascertained, that mission of the teacher will consist in such form of co-operation with the pupil where he will act in a role of the organizer and the partner.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кутузова О. 
Вплив розвиненої туристичної самосвідомості населення на прогрес туристичної індустрії України / О. Кутузова // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 70-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність розвитку загальної туристичної освіти на національному рівні та формування туристичної свідомості населення. Здійснено порівняльний огляд підготовки свідомості до туристичної діяльності населення України та Австрії за чинниками: талант гостинності населення; ставлення населення до конкретних елементів культури - мистецтва, науки, релігії, історії, музики, одягу тощо. Акцентовано увагу на завданнях поліпшення підготовки української нації до глобального туристичного феномену.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Степаненко І. В. 
Вчитель ХХІ століття: європейська перспектива України і цивілізаційні виклики / І. В. Степаненко // Вища освіта України. - 2006. - № 4. - С. 48-52. - укp.

Здійснено аналітичний огляд роботи VІ міжнародної науково-практичної конференції "Вчитель для ХХІ століття: європейська перспектива України і цивілізаційні виклики", яка відбулася 10 - 11 листопада 2005 р. в Харківському національному педагогічному університеті ім. С.Сковороди. Визначено наскрізні теми конференції: відповідальність вчителя за формування і розвиток духовного потенціалу учнів, а відтак і за майбутній стан духовності суспільства у цілому; проблеми змісту освіти та її якості; метрологічні питання філософії освіти тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(0)л0

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Зарівна О. 
Глобалізаційні виклики епохи: потреба в толерантності / О. Зарівна // Вища освіта України. - 2007. - № 4. - С. 84-87. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування толерантної особистості в контексті прискорення глобалізаційних змін. Досліджено психологічне підгрунтя будь-якої соціальної співпраці.

Обоснована необходимость формирования толерантной личности в контексте ускорения глобализационных изменений. Исследована психологическая подоплека любых форм социального сотрудничества.

The article deals with the necessity of formation of the tolerant person for a context of acceleration of global changes. The psychological underlying reason of any forms of social cooperation is investigated. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського