1. |
Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : Моногр. / В. М. Бебик; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2005. - 440 c. - Бібліогр.: с. 432-437. - укp.Розглянуто питання менеджменту масових комунікацій, прес-служб і рекламного медіа-медежменту у контексті змісту понять паблік рилейшнз і реклами. Розкрито суть понять політичної та соціальної комунікації, а також комунікаційні аспекти соціалізації. Наведено моделі та технології соціальної комунікації, зокрема, соціологічні, семіотичні, пропагандистські, іміджеві, психологічні та психотерапевтичні, інтернет-моделі. Проаналізовано особливості становлення національного інформаційного простору України. Рассмотрены вопросы менеджмента массовых коммуникаций, пресс-служб и рекламного медиа-менеджмента в контексте содержания понятий паблик рилейшнз и рекламы. Раскрыта сущность понятий политической и социальной коммуникации, а также коммуникационные аспекты социализации. Приведены модели и технологии социальной коммуникации, в частности, социологические, семиотические, пропагандистские, имиджевые, психологические и психотерапевтические, интернет-модели. Проанализированы особенности становления национального информационного пространства Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ч620.4(4УКР) + Ю953 + А6 + С5*676 691
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА662765 Пошук видання у каталогах НБУВ
|