Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Фурдуй Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Музичний твір у світлі сучасних наукових досліджень : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., [5 - 6 квіт. 2021 р.] / ред.: Ю. М. Новіков, С. В. Хананаєв, О. М. Берегова, В. В. Громченко, С. А. Щітова, І. М. Приходько, М. І. Варакута, А. А. Тулянцев, І. М. Рябцева, Д. Д. Купіна, Ю. В. Фурдуй, Я. А. Славська; Національна всеукраїнська музична спілка, Дніпропетровська академія музики імені М. Глінки. - Дніпро : ГРАНІ, 2021. - 84 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Подано матеріали досліджень, присвячених вивченню багатогранності сучасного музичного мистецтва у його художньо концентрованому представленні - музичному творі. Розглянуто актуальні питання українського музичного мистецтва, музичного виконавства та педагогіки, а також теоретичні й історичні проблеми музичного мистецтва. Висвітлено композиційні та імпровізаційні особливості української авторської етно-джазової музики. Увагу приділено технічним прийомам візуалізації концертного виступу сучасного естрадного виконавця. Розкрито особливості драматургії у творах циклічної форми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.15 + Щ319

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фурдуй Ю. В. 
Ритмологічні аспекти жанрової еволюції фортепіанної багателі : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / Ю. В. Фурдуй; Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової. - Одеса, 2018. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню еволюції жанру фортепіанної багателі, специфіки їхньої багатовимірної ритмічної організації в широкій історичній ретроспективі. Виділено основні параметри осмислення категорії ритму в загальногуманітарних і музикознавчих розуміннях; запропоновано типологію музичного ритму, яка охоплює чотири ступені організації, а саме: синтаксичний, композиційний, драматургічний та жанрово-стильовий ритми. Проаналізовано особливості чотирирівневої ритмічної організації буття фортепіанної багателі в творчості композиторів кінця XVIII - початку XXI століття, а саме: Л. Бетховена, А. Лядова, Б. Сметани, Я. Сибеліуса, К. Сен-Санса, Б. Бартока, К. Фабіо, П. Б'юра, В. Сильвестрова. Важливим етапом у роботі є розгляд ритму як явища та категорії, якому приділяється багато уваги у загальногуманітарних і музикознавчій науках. Створено власну типологію музичного ритму, яка включає чотири рівні ритмічної організації будь-яких процесів або буття будь-яких явищ в музиці - синтаксичний, композиційний, драматургічний, жанрово-стильовий. Така типологія дозволила простежити еволюцію жанру фортепіанної багателі та виявити характерні її жанрові ознаки на деяких рівнях ритмічної організації буття жанру. Це дозволило виявити "ідеальний" жанровий тип фортепіанної багателі, формування якого припало на творчість Л. Бетховена, і простежити розвиток (мандрівку) жанру багателі протягом двохсот п'ятдесяти років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-03(0)5/6 + Щ310.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Музичний твір як інтенція художньо-виконавського мислення. До 125-річчя Дніпровської академії музики : матеріали XVII Всеукр. студент.-аспірант. наук.-практ. конф. / ред.: Ю. М. Новіков, О. М. Берегова, М. П. Калашник, В. В. Громченко, Ю. В. Каплієнко-Ілюк, С. А. Щітова, М. І. Варакута, А. А. Тулянцевв, Н. В. Башмакова, Д. Д. Купіна, І. М. Рябцева, Л. В. Гонтова, Ю. В. Фурдуй; Національна всеукраїнська музична спілка, Дніпровська академія музики, Всеукраїнська студентсько-аспірантська науково-практична конференція "Музичний твір як інтенція художньо-виконавського мислення. До 125-річчя Дніпровської академії музики" . - Дніпро : Ліра, 2023. - 71 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто питання українського академічного музичного мистецтва. Охарактеризовано музичну багатомірність Вія як коду гоголівського світу. Визначено новаторське трактування жанру як фактора інтенсифікації партії соліста в камерній симфонії № 3 для флейти з оркестром Є. Станковича. Визначено специфіку втілення поетичного тексту Лесі Українки в хорових творах сучасностІ (на матеріалі Д. Волоха, В. Саратовського). Розглянуто специфіку взаємодії музики та поетичного першоджерела у вокальних мініатюрах В. Скуратовського (на матеріалі циклу "Я повернувся додому"). Досліджено виконавську складову композиторського мислення Юрія Радзецького (на прикладі концертної мініатюри "Сізіф" для гітари соло). Розглянуто питання музичного виконавства та педагогіки: майстер-клас як практичний а спект підготовки студента-вокаліста; патріотичне виховання студентів КНР засобами вокального мистецтва; функції музичного мистецтва в контексті музично-естетичної системи Давнього Китаю; проблеми виконавської організації сюїтного циклу І. Альбеніса (на прикладі "Іспанськоїсюїти" № 2); естетика музики Тань Дуня (на прикладі музичного альбому фільму "Тигр, що крадеться, Дракон, що причаївся"). Розглянуто теоретичні та історичні проблеми музичного мистецтва. Зазначено особливості жанру прелюдії в музиці для флейти в історичному та сучасному аспектах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.04/05 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА872733 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського