1. |
Сапенько Р. Искусство рекламы в современной культуре / Р. Сапенько. - К., 2005. - 295 c. - Библиогр.: 339 назв. - рус.Освещены политические и экономические предпосылки создания массового общества, рассмотрены вопросы зарождения массовой культуры. Проанализированы взаимоотношения искусства и рекламы, эстетическое отношение в контексте перемен культуры и искусства, а также взаимодействие рекламы и телевидения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч111.15 + Ю6*46 в03 + Ю6*671.1*46
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА665760 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Сапенько Р. П. Реклама як транскультурний феномен : автореф. дис... д-ра філософ. : 26.00.01 / Р. П. Сапенько; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. - К., 2008. - 35 c. - укp.Проведено комплексне дослідження реклами як феномену сучасної глобальної культури, розглянуто її найбільш суттєві культурологічні та естетико-художні атрибути. Висвітлено історичний процес формування масового суспільства та масової культури як результат ринкової економіки та процесів демократизації, універсалізації, глобалізації, індустріалізації й урбанізації. Міжгалузеві дослідження феномену "масової культури" проведено за різними напрямами, зокрема, такими, як теорія комунікацій, семіотика, постструктуралізм, британські дослідження культури, феміністична критика, вивчення телебачення та мас-медіа. Розкрито гуманістичний та афірмативний характер глобальної культури масового суспільства. З'ясовано, що пріоритетна роль у формуванні нової глобальної культури належить телебаченню, впливове та важливе місце у структурі якого займає реклама як джерело мас-медіального розповсюдження культури. Встановлено, що мас-медіальний спосіб існування реклами сприяє створенню нового транскультурного популярного мистецтва, визначено його головні атрибути - неоднорідність, дискретність, інтермедійність, багатоаспектність. У контексті історико-культурологічного підходу підтверджено обов'язкове пересічення векторів мистецтва та реклами. Виявлено, що банальність, повсякденність, тривіальність, сфера споживання, кітч стають об'єктами мистецтва. Доведено, що реклама використовує цілий арсенал мистецтв - від класичного до авангарду. Встановлено, що еволюція почуттєвої культури відбувається на фоні змін у сфері масової комунікації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА361347 Пошук видання у каталогах НБУВ
|