Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мязіна Н. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Мязіна Н. Б. 
Глобальний маркетинг агропромислової продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Н. Б. Мязіна; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т., 2011. - 20 c. - укp.

Узагальнено теоретичні основи формування системи глобального маркетингу. Досліджено вплив процесів глобалізації на аграрний сектор. Виділено структурні особливості функціонування світового аграрного ринку. Визначено місце вітчизняного аграрного ринку в системі глобальних зв'язків і маркетингову позицію вітчизняних підприємств на глобальному ринку сільськогосподарської продукції Запропоновано корекції маркетингових методик аналізу ринку агропродукції. Розроблено систему сегментування ринків аграрної сировини та запропоновано варіанти маркетинг-мікс для конкретних сегментів глобального ринку агропромислової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.151 + У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382931 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського