Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Малишевська І. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Малишевська І. А. 
Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання природотерапії у роботі з учнями початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. А. Малишевська; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2011. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічну доцільність використання природотерапії у навчально-виховній роботі з молодшими школярами. Проаналізовано сучасний стан та особливості підготовки майбутніх вчителів початкової школи до використання природотерапії у молодших класах. Визначено доцільні форми та методи використання природотерапії у навчальному процесі початкової школи. Розроблено та впроваджено технологію підготовки майбутніх вчителів до використання природотерапії у роботі з учнями початкової школи. Доведено, що розроблена та впроваджена у навчальний процес підготовки бакалаврів технологія може бути основою підготовки студентів до використання природотерапії у роботі з учнями, що дозволяє реалізувати оздоровчі цілі навчально-виховного процесу початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Малишевська І. А. 
Природотерапія у роботі з учнями початкової школи : навч.-метод. посіб. / І. А. Малишевська. - Умань : Алмі, 2009. - 163 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні аспекти використання природотерапії у навчальному процесі початкової школи. Розкрито сутність поняття природотерапії як специфічної технології корекції здоров'я й активізації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на засадах впливу на них об'єктів природного оточення. Наведено методичні розробки уроків з української мови, читання, математики, природознавства, трудового навчання з використанням природотерапевтичної технології.

Освещены теоретические и методические аспекты использования природотерапии в учебном процессе начальной школы. Раскрыта сущность понятия природотерапии как специфической технологии коррекции здоровья и активизации познавательной деятельности учащихся младших классов на основе влияния на них объектов природного окружения. Изложены методические разработки уроков по украинскому языку, чтению, математике, природоведению, трудовому обучению с использованием природотерапевтической технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 р + Б.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Малишевська І. А. 
Природотерапія як технологія корекції здоров'я молодших школярів / І. А. Малишевська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 253-259. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему впровадження природотерапевтичних засобів у навчальний процес початкової школи, зокрема позитивному ефекту, який виявляється у поліпшенні психофізичного здоров'я та підвищенні інтелектуальних здібностей учнів молодших класів. Обгрунтовано обсяг знань про фізіологію та механізми мислення молодшого школяра, якими має володіти вчитель для впровадження природотерапевтичних технологій.

Рассмотрена проблема внедрения природотерапевтических средств в учебный процесс начальной школы, в частности положительному эффекту, который проявляется в улучшении психофизического здоровья и повышении интеллектуальных способностей учащихся младших классов. Обоснован объем знаний о физиологии и механизмах мышления младшего школьника, которыми должен владеть учитель для использования природотерапевтических технологий.

The article concerns the problem of using nature therapy in the educational process at primary school. Nature therapy is the technology of teaching the ways of treatment by nature objects. The usage of nature therapy requires teacher's deep knowledge in the physiology and psychology of primary schoolchildren. The usage of nature therapy results in the improvement of children's psychophysical health and in raising their intellectual abilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Малишевська І. А. 
Теоретико-методичні основи підготовки фахівців психолого-педагогічного профілю до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / І. А. Малишевська; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка. - Київ, 2018. - 33 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки фахівців психолого-педагогічного профілю до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища (ІОС). Обгрунтовано теоретико-методичні основи зазначеної проблеми. З'ясовано інтеграційну природу фахової підготовки професійних кадрів для інклюзивної освіти, що створює передумови для реалізації ефективної командної взаємодії різнопрофільних спеціалістів. Розроблено концепцію фахової підготовки психолого-педагогічних кадрів до роботи в умовах ІОС, що базується на пріоритетах забезпечення інтеграції інклюзивно зорієнтованого змісту навчання у компетентнісному форматі. Розроблено систему підготовки фахівців психолого-педагогічного профілю до роботи в умовах ІОС. Доведено, що практична реалізація рекомендованих положень щодо підготовки цих фахівців до роботи в умовах ІОС сприяє формуванню їх професійної компетентності та зумовлює підвищення ефективності підготовки студентів у закладах вищої педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Ч43 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теоретико-методологічні засади розвитку спеціальної та інклюзивної освіти : колект. монографія. Т. 3 / І. А. Малишевська, Л. А. Черніченко, І. С. Калиновська, А. А. Слатвінська. - Б.м., 2023. - 257 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Надано дослідження зарубіжного досвіду підготовки педагогічних фахівців до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти; прорводено аналіз теоретичних основ підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти: проведено діагностику готовності майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; надано теоретичні основи підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Рекомендовано для вчителів-логопедів, вчителів-реабілітологів, психологів закладів освіти, директорів інклюзивно-ресурсних центів, здобувачів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359620/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Регіональні, культурні, мистецькі та освітні практики : матеріали X Міжнар. наук.-практ. конф. 26-27 квіт. 2023 р. / ред.: Н. В. Ігнатенко, Т. В. Мартинюк, А. К. Мартинюк, І. А. Малишевська, Л. В. Кожевнікова, О. М. Ткаченко, В. В. Демяненко; Університет Григорія Сковороди в Переяславі. - Переяслав : Домбровська Я. М., 2023. - 169 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - chi.

Охарактеризовано національно-патріотичне виховання дітей засобами української народної творчості. Представлено теоретичні основи проблеми розвитку творчого мислення учнів середньої школи. Досліджено компоненти рекреаційно-танцювальної компетентності майбутніх учителів і викладачів хореографії. Розглянуто творчу ініціативу як компонент пізнавальної активності майбутніх учителів музичного мистецтва. Увагу приділено організації вокально-хорової освіти у закладах вищої освіти в умовах військового стану. Проаналізовано міжпредметні зв'язки у системі підготовки учня-піаніста. Досліджено академічну традицію як цінність у формуванні академічної вокально-виконавської культури майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах. Увагу приділено педагогічним умовам вивчення студентами традиційної вишивки. Розглянуто процес розвитку творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи під час вивчення курсу "Методика навчання мистецької освітньої галузі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 я431(0) + Щ10 р(4УКР) я431(0) + Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867444 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського