Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (57)Журнали та продовжувані видання (30)
Пошуковий запит: (<.>A=МОЛЯК$<.>+<.>A=ВАЛЕНТИН$<.>+<.>A=АЛЕКСЕЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Саблук П. Т. 
Формування міжгалузевих відносин: проблеми теорії та методології / П. Т. Саблук, М. Й. Малік, В. Л. Валентинов; Ін-т аграр. економіки. - К., 2002. - 294 c. - Бібліогр.: с. 280-292. - укp.

Розкрито суть еквівалентності обміну, запропоновано теоретичну інтерпретацію генезису нееквівалентності міжгалузевих відносин, виявлено методологічні особливості регулювання міжгалузевого обміну. З використанням системного підходу обгрунтовано принципи формування міжгалузевих зв'язків, проаналізовано їх поточний стан в АПК. Визначено методологічні передумови формування економічного механізму в агропромисловому виробництві та напрями його вдосконалення в сфері ціноутворення на сільськогосподарську продукцію. Висвітлено методологічні аспекти дослідження щодо Марксового механізму функціонування економіки. Обговорено особливості формування ціни виробництва як регулятора міжгалузевого обміну.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618387 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Алексеевич П. В. 
О научном альтруизме (проблемы нравственности) / П. В. Алексеевич. - Т. : Лідер, 2002. - 125 c. - рус.

Проанализировано значения нравственности в жизни общества. Рассмотрена нравственность как научная категория, раскрыто ее значение в истории человеческой цивилизации. Описано место морали среди регуляторов жизни и деятельности человека. Освещены сущность нравственной революции, пути достижения высокой общественной морали, причины низкого эффекта воспитательной деятельности. Приведены научно-альтруистические требования к капиталистическому обществу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Валентинов В. Л. 
Регулювання міжгалузевих відносин в системі аграрної політики / В. Л. Валентинов; Ін-т аграр. економіки УААН. - К., 2003. - 330 c. - Бібліогр.: с. 321-330. - укp.

У контексті теорії економічної організації розкрито методологічні засади поглиблення міжгалузевих відносин. Запропоновано систему важелів їх державного регулювання. Розкрито суть та цільове призначення аграрної політики, висвітлено її досвід у розвинутих країнах, наведено основні результати аграрної реформи в Україні. Обгрунтовано концепцію ініціативного вдосконалення інституційної структури АПК через поглиблення вертикальної координації та розвиток саморегулювальної діяльності товаровиробників.

В контексте теории экономической организации раскрыты методологические основы углубления межотраслевых отношений. Предложена система рычагов их государственного регулирования, проанализированы его особенности. Раскрыты содержание и целевое назначение аграрной политики, освещен ее опыт в развитых странах, приведены основные результаты аграрной реформы на Украине. Обоснована концепция инициативного усовершенствования институциональной структуры АПК на основе углубления вертикальной координации и развития саморегулирующей деятельности товаропроизводителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У532.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633921 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Моляка О. І. 
Інвестиційні проекти : Учб. посіб. / О. І. Моляка; Міжгалуз. ін-т упр. - К., 2002. - 50 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Наведено критерії ефективності інвестиційних проектів, оцінки ефективності інвестицій. Розглянуто питання оптимізації формування портфеля робіт для будівельної організації. Проаналізовано інвестиційні проекти з ординарними та неординарними потоками. Викладено системний підхід щодо складання бізнес-плану.

Приведены критерии эффективности инвестиционных проектов, оценки эффективности инвестиций. Рассмотрены вопросы оптимизации формирования портфеля работ для строительной организации. Проанализированы инвестиционные проекты с ординарными и неординарными потоками. Представлен системный подход при составлении бизнес-плана.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-56я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 12, вип. 3. Проблеми психології творчості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во Житомир. держ. ун-ту ім. І.Франка, 2007. - 317 с. - укp. - рус.

Проаналізовано творчість як предмет наукового дослідження. Розглянуто методологічні питання розвитку творчого потенціалу особистості, а також питання формування стратегії аналогізування у контексті структурування знань. Визначено динаміку самооцінки творчих здібностей учнів в учбово-творчій діяльності. Висвітлено проблему регуляції навчальної діяльності за умов переходу до кредитно-модульної системи навчання. Описано особливості формування візуальної медіа-культури особистості, психологічні особливості розвитку особистісно-мотиваційної сфери інтелектуально-обдарованих підлітків. Розкрито теоретико-методичні засади визначення взаємозв'язку когнітивних та особистісних чинників розвитку обдарованості. Наведено результати дослідження трансформації стратегії розв'язування конструктивно-технічних задач.

Проанализировано творчество как предмет научного исследования. Рассмотрены методологические вопросы развития творческого потенциала личности, а также вопросы формирования стратегии аналогизирования в контексте структурирования знаний. Определена динамика самооценки творческих способностей учеников в учебно-творческой деятельности. Освещена проблема регуляции учебной деятельности в условиях перехода к кредитно-модульной системе обучения. Описаны особенности формирования визуальной медиа-культуры личности, психологические особенности развития личностно-мотивационной сферы интеллектуально-одарённых подростков. Раскрыты теоретико-методические основы определения взаимосвязи когнитивных и личностных факторов развития одарённости. Приведены результаты исследования трансформации стратегии решения конструктивно-технических задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51 + Ю983.724 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 12, вип. 4. Проблеми психології творчості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Житомир, 2008. - 335 с. - укp.

Проаналізовано логічне мислення як інтелектуальний компонент навчання молодших школярів, шляхи розвитку творчого конструювання у дошкільників. Висвітлено проблему дослідження академічної обдарованості студентів. Розкрито теоретичні засади визначення особистісних чинників розвитку обдарованості. Викладено морально-етичні основи особистісного розвитку педагога.

Проанализированы логическое мышление как интеллектуальный компонент обучения младших школьников, пути развития творческого конструирования у дошкольников. Освещена проблема исследования академической одаренности студентов. Раскрыты теоретические основы определения личностных факторов развития одаренности. Изложены морально-этические основы личностного развития педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945я43 + Ю984.5я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 12, вип. 5, ч. 1. Проблеми психології творчості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка, 2008. - 287 с. - укp.

Проаналізовано роль осмислення в процесі засвоєння художнього тексту. Визначено креативність як основну функцію візуального мислення. Розглянуто питання креативності та альтернативності мислення вчителя у процесі прийняття педагогічного рішення, використання психологічної технології для виявлення та розвитку творчої обдарованості дітей у контексті їх особистісного розвитку. Описано особливості творчого процесу в науці, розкрито теоретичні основи творчо-конструкторської діяльності. Викладено синергетичний та індивідуально-творчий підходи щодо творчої самореалізації особистості.

Проанализирована роль осмысления в процессе усвоения художественного текста. Определена креативность как основная функция визуального мышления. Рассмотрены вопросы креативности и альтернативности мышления учителя в процессе принятия педагогического решения, использования психологической технологии для выявления и развития творческой одаренности детей в контексте их личностного развития. Описаны особенности творческого процесса в науке, раскрыты теоретические основы творческо-конструкторской деятельности. Изложены синергетический и индивидуально-творческий подходы относительно творческой самореализации личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 12, вип. 5, ч. 2. Проблеми психології творчості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во Житомир. держ. ун-ту ім. І.Франка, 2008. - 279 с. - укp. - рус.

Розглянуто проблему психологічної готовності педагогів до розвитку креативного потенціалу студентів. Проаналізовано вплив креативних психотехнологій на динаміку депресивності у підлітковому віці. Визначено основні чинники формування дезадаптивного синдрому у представників творчих професій. Висвітлено взаємозв'язок творчої обдарованості з іншими видами обдарованості студентів, розвиток соціального інтелекту в студентів-менеджерів. Розкрито специфіку психологічного впливу веб-дизайну інтернет-сайтів на користувачів мережі Інтернет. Описано метакогнітивні механізми творчості в реконструкції соціальних настанов.

Рассмотрена проблема психологической готовности педагогов к развитию креативного потенциала студентов. Проанализировано влияние креативных психотехнологий на динамику депрессивности в подростковом возрасте. Определены основные факторы формирования дезадаптивного синдрома у представителей творческих профессий. Освещены взаимосвязь творческой одаренности с другими видами одаренности студентов, развитие социального интеллекта у студентов-менеджеров. Раскрыта специфика психологического влияния вэб-дизайна интернет-сайтов на пользователей сети Интернет. Описаны метакогнитивные механизмы творчества в реконструкции социальных установок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень : моногр. / ред.: В. О. Моляко, О. Л. Музика; Держ. фонд фундамент. дослідж. М-ва освіти і науки України. - Житомир : Рута, 2006. - 320 c. - Бібліогр.: с. 306-319. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку здібностей і обдарованості. З використанням розроблених методик, зокрема, КАРУС, МВЦС (методики вивчення ціннісної свідомості), МВДЗ (методики вивчення динаміки здібностей), розкрито особливості взаємовпливу вікових, соціально-психологічних і суб'єктно-ціннісних чинників у розвитку творчо обдарованої особистості. Запропоновано системи тренінгів ціннісної підтримки розвитку здібностей і результати біографічних досліджень життєвого шляху обдарованих людей.

Рассмотрены проблемы развития способностей и одаренности личности. С использованием разработанных методик, в частности, КАРУС, МИЦС (методики изучения ценностного сознания), МИДС (методики изучения динамики способностей) раскрыты особенности взаимовлияния возрастных, социально-психологических и субъектно-ценностных факторов в развитии творчески одаренной личности. Предложены системы тренингов ценностной поддержки развития способностей и результаты биографических исследований жизненного пути одаренных людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24-8с + Ю945.1 + Ю983.724 + Ю984.51 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Здібності, творчість, обдарованість : теорія, методика, результати досліджень / ред.: В. О. Моляко, О. Л. Музика. - Житомир : Вид-во ПП Рута, 2007. - 319 c. - Бібліогр.: с. 306-319. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку здібностей і обдарованості. На підставі авторських методик, зокрема, КАРУС, МВЦС (методики вивчення ціннісної свідомості), МВДЗ (методики вивчення динаміки здібностей) висвітлено особливості взаємодії вікових, соціально-психологічних і суб'єктно-ціннісних чинників у розвитку творчо обдарованої особистості. Запропоновано системи тренінгів ціннісної підтримки розвитку здібностей. Викладено результати біографічних досліджень життєвого шляху обдарованих людей.

Рассмотрены проблемы развития способностей и одаренности. На основе авторских методик, в частности, КАРУС, МИЦС (методики изучения ценностного сознания), МИДС (методики изучения динамики способностей) освещены особенности взаимодействия возрастных, социально-психологических и субъективно-ценностных факторов в развитии творчески одаренной личности. Предложены системы тренингов ценностной поддержки развития способностей. Изложены результаты биографического исследования жизненного пути одаренных людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю937.24 с24 + Ю983.724 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми психології творчості та обдарованості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2006. - 196 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 1, вип. 1). - укp.

Розглянуто питання діагностики творчого потенціалу дітей, реалізації творчого потенціалу в художньо-графічній діяльності молодших школярів, а також прояву творчого потенціалу підлітків у процесі проектування стратегій подолання несприятливих ситуацій. Проаналізовано психологічні особливості розв'язування молодшими школярами конструктивних задач. Наведено психологічну характеристику прогнозування розв'язку творчих математичних задач, висвітлено гіпотези розв'язання нових математичних задач.

Рассмотрены вопросы диагностики творческого потенциала детей, реализации творческого потенциала в художественно-графической деятельности младших школьников, а также проявления творческого потенциала подростков в процессе проектирования стратегий преодоления неблагоприятных ситуаций. Проанализированы психологические особенности решения младшими школьниками конструктивных задач. Приведена психологическая характеристика прогнозирования решения творческих математических задач, освещены гипотезы решения новых математических задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945я43 + Ю937.24я43 + Ч311.220я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми психології творчості та обдарованості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. - 262 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 12, вип. 2). - укp.

Висвітлено психологічну проблему творчого потенціалу особистості, генезу креативності як складову професійного мислення психолога-практика. Наведено результати психологічних досліджень формування гіпотези розв'язку творчих математичних задач. Розглянуто питання формування внутрішньої мотивації науково обдарованої молоді. Проаналізовано особливості особистісної адаптації студентів за умов суміщення навчальної та трудової діяльності. Описано структуру інтегральної індивідуальності суддів з різним рівнем професійної самооцінки, сенсорні процеси в структурі творчої діяльності людини за сучасних умов. Визначено суб'єктивні й об'єктивні чинники становлення хореографічної обдарованості.

Освещены психологическая проблема творческого потенциала личности, генезис креативности как составная профессионального мышления психолога-практика. Приведены результаты психологических исследований формирования гипотезы решения творческих математических задач. Рассмотрены вопросы формирования внутренней мотивации научно одаренной молодежи. Проанализированы особенности личностной адаптации студентов в условиях совмещения учебной и трудовой деятельности. Описаны структура интегральной индивидуальности судьей с разным уровнем профессиональной самооценки, сенсорные процессы в структуре творческой деятельности человека в современных условиях. Определены субъективные и объективные факторы становления хореографической одаренности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Моляко В. О. 
Творча діяльність в ускладнених умовах : Наук.-метод. посіб. / В. О. Моляко, Н. А. Ваганова, Ю. А. Гулько, Е. В. Кіричевська, А. Б. Коваленко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 308 c. - укp.

Розкрито психологічні особливості творчої діяльності за складних і екстремальних умов. Розглянуто закономірності творчої поведінки людини під час навчання, професійної діяльності, а також в ускладнених і критичних ситуаціях. Охарактеризовано процес розуміння й особливості переробки старшими дошкільниками нової інформації. Наведено методику дослідження прояву стратегічних тенденцій розуміння за ускладнених умов і методичні засоби стимулювання процесу розв'язування учнями творчих задач. Висвітлено культурологічні та психологічні проблеми українського підприємництва.

Раскрыты психологические особенности творческой деятельности в сложных и экстремальных условиях. Рассмотрены закономерности творческого поведения человека при обучении, профессиональной деятельности, а также в усложненных и критических ситуациях. Охарактеризованы процесс понимания и особенности переработки старшими дошкольниками новой информации. Приведены методика исследования проявления стратегиальных тенденций понимания в усложненных условиях и методические средства стимулирования процесса решения учениками творческих задач. Освещены культурологические и психологические проблемы украинского предпринимательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.5 + Ю935.131 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 12, вип. 6. Проблеми психології творчості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во Житомир. держ. ун-ту ім. І.Франка, 2009. - 352 с. - укp.

Висвітлено специфіку розвитку моральної саморегуляції підлітків у процесі консультування. Проаналізовано вплив особливостей інтелекту на ефективність навчання молодших школярів, зв'язок рефлексії та показників самооцінки творчих здібностей у молодшому шкільному віці. Розкрито психологічний зміст особистісної рефлексії у підлітковому віці. Розглянуто питання реалізації спеціальних форм і методів навчання обдарованої молоді. Викладено особистісно-процесуальний підхід до вивчення педагогічної креативності. Визначено психологічну готовність викладачів гуманітарного профілю до творчої професійної діяльності.

Освещена специфика развития моральной саморегуляции подростков в процессе консультирования. Проанализированы влияние особенностей интеллекта на эффективность обучения младших школьников, связь рефлексии и показателей самооценки творческих способностей в младшем школьном возрасте. Раскрыто психологическое содержание личностной рефлексии в подростковом возрасте. Рассмотрены вопросы реализации специальных форм и методов обучения одаренной молодежи. Изложен личностно-процессуальный подход к изучению педагогической креативности. Определена психологическая готовность преподавателей гуманитарного профиля к творческой профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я54(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 12, вип. 7. Проблеми психології творчості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Житомир : Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка, 2009. - 344 с. - укp.

Описано особливості рефлексії здібностей та самооцінки творчих здібностей під час переходу від розвивальної до традиційної системи навчання, проявів фахової інноваційної культури в діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто питання психодіагностики професійно-значущих характерологічних якостей особистості до творчої педагогічної діяльності. Висвітлено проблеми дослідження творчого мислення особистості, психологічні аспекти проблеми творчого сприймання інформації. Визначено особистісні чинники учбової мотивації підлітків. Проаналізовано взаємозв'язок професійного вигоряння та механізмів психологічного захисту викладачів технічних ВНЗ.

Описаны особенности рефлексии способностей и самооценки творческих способностей при переходе от развивающей к традиционной системе обучения, проявлений профессиональной инновационной культуры в деятельности педагогических работников общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрены вопросы психодиагностики профессионально-значимых характерилогических качеств личности к творческой педагогической деятельности. Освещены проблемы исследования творческого мышления личности, психологические аспекты проблемы творческого восприятия информации. Определены личностные факторы учебной мотивации подростков. Проанализирована взаимосвязь профессионального выгорания и механизмов психологической защиты преподавателей технических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945 я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Моляко В. О. 
Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості : монографія / В. О. Моляко; АПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, лаб. психології творчості. - К. : Пед. думка, 2008. - 207 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання вивчення творчого потенціалу особистості, висвітлено концепцію творчої обдарованості. Проаналізовано прояви творчого потенціалу учнів у науково-технічній творчості, хореографічній, організаційній, соціально-комунікативній та художньо-графічній діяльності. Наведено загальну характеристику творчого потенціалу дітей дошкільного віку. Розглянуто проблеми психологічного стимулювання творчої діяльності суб'єкта в конкретних ситуаціях з урахуванням вікового чинника та професійного статусу. Проведено онтогенетичний аналіз проявів творчого потенціалу на різних вікових рівнях: дошкільника, молодшого школяра, підлітка, старшокласника, професійного працівника. Виявлено закономірності проявів творчого потенціалу залежно від характеру діяльності та рівня загальних і професійних знань.

Рассмотрены актуальные вопросы изучения творческого потенциала личности, освещена концепция творческой одаренности. Проанализированы проявления творческого потенциала учащихся в научно-техническом творчестве, хореографической, организационной, социально-коммуникативной и художественно-графической деятельности. Дана общая характеристика творческого потенциала детей дошкольного возраста. Рассмотрены проблемы психологического стимулирования творческой деятельности субъекта в конкретных ситуациях с учетом возрастного фактора и профессионального статуса. Проведен онтогенетический анализ проявлений творческого потенциала на различных возрастных уровнях: дошкольника, младшего школьника, подростка, старшеклассника, профессионального работника. Выявлены закономерности проявлений творческого потенциала в зависимости от характера деятельности и уровня общих и профессиональных знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 с + Ю984.5 + Ч421.385

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Моляко Р. В. 
Образ фізичного Я: становлення та деформації у пацієнтів з косметичними вадами : Автореф. дис... канд. психол. наук / Р. В. Моляко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено становлення та деформацію образу фізичного "Я" у пацієнтів з косметичними вадами (шкірними хворобами, чи необхідністю пластичної операції) підліткового та юнацького віку. Установлено особливості деформованого образу фізичного "Я" у таких пацієнтів, його вікову динаміку, вплив реальних і вигаданих дефектів зовнішності на виникнення деформацій даного образу. Установлено захисні психологічні стратегії індивіда з деформованим образом фізичного "Я". Розроблено структурно-функціональну модель цього образу. Виявлено динаміку процесу його деформації, зокрема, вади зовнішності (реальні, вигадані) спричинюють зниження самооцінки зовнішності та підвищення тривожності, виникають деформації образу фізичного "Я", які призводять до появи психічних розладів (синдрому дисморфофобії, нервової анорексії та булімії). Обгрунтовано, розроблено, апробовано та впроваджено психотренінг для подолання та профілактики тривожності пацієнтів з косметичними вадами підліткового та юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Валентинов В. Л. 
Соціально-економічні передумови розвитку сільськогосподарської кооперації : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01 / В. Л. Валентинов; Ін-т аграр. економіки УААН. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Висвітлено основні методологічні напрямки системного дослідження сільськогосподарської кооперації. Виявлено закономірності розвитку кооперації товаровиробників у практичному та теоретичному аспектах. Уточнено обгрунтування специфічної функціональної ролі кооперації у системі аграрних перетворень і аграрної політики. Визначено особливості дії соціальних факторів кооперації. Встановлено механізм впливу кооперації сільськогосподарських товаровиробників на підвищення їх конкурентоспроможності. Уточнено категоріальну структуру концепції кооперативного підприємства. Розроблено комплекс напрямків активізації сільськогосподарської кооперації: методологічні підходи до освітньої роботи, удосконалення фінансового механізму (обгрунтування оптимальної структури власних коштів, оптимальної стратегії повернення паїв), дії соціальних факторів та урахування зарубіжного досвіду в напрямку застосування процедур повернення паїв і пропорційного голосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Психологічні проблеми творчості : тези доп. Х Міжнар. наук. психол. конф., 23 - 24 лип. 2010 р., Київ / ред.: В. О. Моляко; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - К., 2010. - 168 c. - укp. - рус.

Висвітлено теоретичні та методологічні аспекти психології творчості. Проведено психологічний аналіз сприймання соціальної інформації, творів мистецтва. Описано психологічні механізми розвитку творчої обдарованості. Визначено креативність в структурі візуального мислення, дистанційне навчання як середовище саморозвитку. Вивчено проблеми діагностики та розвитку психології таланту творчої особистості. Розкрито специфіку розвитку здібності до конструювання в дошкільному віці, передумови розвитку творчої особистості. Розглянуто проблему становлення особистості школярів з різними навчальними досягненнями в онтогенетичному просторі, питання розвитку Я-концепції як детермінанти творчої активності школяра. Наведено результати емпіричних досліджень творчості й обдарованості. Визначено готовність студентів до вирішення сімейних конфліктів.

Освещены теоретические и методологические аспекты психологии творчества. Проведен психологический анализ восприятия социальной информации, произведений искусства. Описаны психологические механизмы развития творческой одаренности. Определены креативность в структуре визуального мышления, дистанционное обучение как среда саморазвития. Изучены проблемы диагностики и развития психологии таланта творческой личности. Раскрыты специфика развития способности к конструированию в дошкольном возрасте, предпосылки развития творческой личности. Рассмотрены проблема становления личности школьников с разными учебными достижениями в онтогенетическом пространстве, вопросы развития Я-концепции как детерминанты творческой активности школьника. Приведены результаты эмпирических исследований творчества и одаренности. Определена готовность студентов к решению семейных конфликтов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945я431(0)

Шифр НБУВ: ВА731007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Моляко В. О. 
Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях : монографія / В. О. Моляко, В. В. Москаленко, В. В. Рибалка, Т. М. Третяк, Н. А. Ваганова; ред.: В. О. Моляко; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка . - К. : Імекс, 2012. - 209 c. - укp.

Вперше проблему творчої перцептивної діяльності, що здійснюється на різних вікових рівнях за умов засвоєння нової інформації, представленої у різних формах і модальностях. Представлено відомі теорії та концепції на основі яких ведеться пошук нових, а також оригінальні теоретико-методологічні та експериментальні вектори дослідницької орієнтації в актуальній та складній сфері сучасного інформаційного Вавілона. Досліджено психологічні аспекти проблеми сприйняття в контексті теорії творчості. Розглянуто психологічні особливості творчого сприймання старшокласниками літературних текстів і нової технічної інформації, нової візуальної, музичної та соціальної інформації. Описано сприймання старшими підлітками конфліктних ситуацій у міжособистій взаємодії. Зроблено аналіз проблеми сприйняття інформації в мережі інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.53 + Ю984.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762261 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського