2. |
Корнелюк І. Д. Комунікаційний аспект впливу на електоральний вибір / І. Д. Корнелюк // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Думка. - 2017. - № 5/6. - С. 59-67. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Розглянуто процес використання засобів масової інформації у виборчих кампаніях. Оскільки комунікація є засобом залучення населення до політичного життя через сприйняття політичної інформації, залучення до політичних процесів, що відбуваються в суспільстві, і водночас справляє вплив на процеси електорального орієнтування населення, то, важливим є аналіз її впливу на електоральні орієнтири громадян. Проаналізовано взаємозалежність впливу мас-медіа та поінформованості виборців з показниками компетентного, ефективного електорального вибору та формування детермінант електоральної поведінки. Акцентовано на необхідності налагодження механізму двосторонніх комунікацій з боку громади та політиків в електоральному процесі. Адже у формуванні нової системи цінностей і норм політичні реалії потребують дослідження процесу електоральної поведінки молоді в суспільстві та здійснення пошуку шляхів підвищення рівня виборчої активності, впровадження ефективних виборчих технологій, подолання політичного нігілізму громадян. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч62 в05 + Ф3(4/8)133
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ
|