Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>A=КОШЛАН$<.>+<.>A=ИРИН$<.>+<.>A=ГРИГОРЬЕВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Кошлань І. Г. 
Психологічні особливості емоційності підлітків та стилі сімейного виховання : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. Г. Кошлань; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). - О., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше теоретично й емпірично доведено, що особливості емоційності у підлітковому віці взаємопов'язані з найважливішим компонентом індивідуального мікросередовища - стилем сімейного виховання. Визначено якісні показники емоційності, представлені патернами певних емоційних переживань, зокрема, спокою, радості, гумору, гніву, страху, печалі, байдужості. Виявлено та описано варіанти комбінацій типів емоційності (емоційні диспозиції) підлітків та їх батьків як членів однієї сімейної системи. Одержано нові дані про емоційність підлітків, яка виявляться у специфіці сполучень індивідуально психологічних рис особистості. З'ясовано характеристики стилю сімейного виховання в сім'ях підлітків - представників різних типів емоційності. Висвітлено дані, що доповнюють знання про взаємовідносини та взаємовплив емоційності членів сім'ї (підлітків і батьків) та стилів сімейного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.725 + Ю983.402.3 + Ю956-990-734 + Ч491.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кошлань И. Г. 
Специфика стилей воспитания в семьях подростков с разными типами эмоциональности / И. Г. Кошлань // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6. - С. 43-46. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Наведено деякі результати теоретико-емпіричного дослідження типів емоційності підлітків і стилів сімейного виховання, а також характеристики стилю сімейного виховання в сім'ях підлітків - представників мономодальних типів емоційності.

Представлены результаты теоретико-эмпирического исследования типов эмоциональности подростков и стилей семейного воспитания, а также характеристики семейного воспитания подростков в семьях подростков-представителей мономодальных типов эмоциональности.

Рresents some results of theoretical and empirical investigation on relation between teenager's type of emotionality and educational style in their families.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.725 + Ю983.402.2 + Ч491.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кошлань И. Г. 
Типы эмоциональности подростков: гендерный аспект / И. Г. Кошлань // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9. - С. 80-82. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Висвітлено проблему емоцій та емоційності як властивості характеру особистості. Запропоновано результати теоретико-емпіричного дослідження гендерних відмінностей в типах емоційності підлітків. Доведено існування гендерних відмінностей в типах підліткової емоційності.

Освещена проблема эмоций и эмоциональности как свойства личности. Представлены результаты теоретико-эмпирического исследования гендерных различий в типах эмоциональности подростков. Доказано существование гендерных различий в типах подростковой эмоциональности.

The article deals with the problem of emotions and emotional as properties of the person. Results of theoretical and empirical research of gender distinctions in types emotional teenagers are submitted. Existence of gender distinctions in types teenage emotion is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю983.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кошлань И. Г. 
Типы эмоциональности подростков: гендерный аспект / И. Г. Кошлань // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 152-154. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Наведено результати теоретико-емпіричного дослідження гендерних відмінностей у типах емоційності підлітків.

Приведены результаты теоретико-эмпирического исследования гендерных особенностей в типах эмоциональности подростков.

The article deals with the Results of theoretical and empirical research of gender features in types of emotion teenagers. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.121 + Ю983.402.2 + Ю983.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кошлань І. Г. 
Види та форми агресії у підлітків - представників сімей з різним стилем виховання / І. Г. Кошлань, С. М. Лизун // Наука і освіта. - 2009. - № 6. - С. 121-126. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати емпіричного дослідження співвідношення стилів сімейного виховання і тенденцій до прояву певних видів і форм агресії у підлітків. За допомогою опитувальника А. Басса й А. Дарки наведено профілі видів і форм агресії у підлітків з сімей з різними стилями виховання. Визначено значущі коефіцієнти кореляції між показниками стилів сімейного виховання та агресивних тенденцій в поведінці підлітків.

Представлены результаты эмпирического исследования соотношения стилей семейного воспитания и тенденций к проявлению определенных видов и форм агрессии у подростков. С помощью опросника А. Басса и А. Дарки приведены профили видов и форм агрессии у подростков из семей с разными стилями воспитания. Определены значимые коэффициенты корреляции между показателями стилей семейного воспитания и агрессивных тенденций в поведении подростков.

The results of empirical research relationship styles of family education and trends in the manifestation of certain types and forms of aggression among adolescents. With the help of questionnaire A.Bass and A.Darkie shows the profiles of types and forms of aggression among adolescents from families with different parenting style. Identified significant correlation coefficients between indicators of family upbringing style and aggressive tendencies in the behavior of adolescents. As a result of correlation analysis revealed that there existed a sufficiently high degree of positive interactions. Found that certain inharmonious style (s) family education correlate with certain types and forms of aggressive behavior in adolescents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю956-994-06-736

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кошлань І. Г. 
Переживання самотності підлітками - представниками сімей з різними стилями виховання / І. Г. Кошлань // Наука і освіта. - 2010. - № 9. - С. 78-81. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено результати теоретико-емпіричного дослідження (на базі ЗОШ № 27 м. Одеса) переживання самотності (ПС) підлітками у залежності від стилю сімейного виховання (ССВ). Показано роль ССВ як однієї з важливих соціально-психологічних детермінант ПС у підлітковому віці. Власне самотність охарактеризовано як переживання особистості, обумовлене деформацією її зв'язків з різними аспектами дійсності, відносно незалежне від об'єктивних умов і таке, що має як позитивний, так і негативний потенціал. Встановлено, що високий та низький рівні ПС виявили відповідно 4,6 % та 3,1 % досліджуваних, а решта 92,3 % - середній рівень; найменший рівень переживання самотності виявлено у підлітків із сімей з ССВ за типом "підвищена моральна відповідальність". Передбачено надалі детальніше вивчити механізм виникнення самотності в підлітковому віці, а також розробити програму психологічної підтримки підлітків, що переживають самотність.

Представлены результаты теоретико-эмпирического исследования (на базе СОШ № 27 г. Одесса) переживания одиночества (ПО) подростками в зависимости от стиля семейного воспитания (ССВ). Показана роль ССВ как одной из важных социально-психологических детерминант ПО в подростковом возрасте. Собственно одиночество охарактеризовано как переживания личности, обусловленное деформацией ее связей с различными аспектами действительности, относительно независимое от объективных условий и имеющее как положительный, так и негативный потенциал. Установлено, что высокий и низкий уровни ПС обнаружили соответственно 4,6 % и 3,1% испытуемых, а остальные 92,3% - средний уровень; что наименьший уровень переживания одиночества выявлен у подростков из семей с ССВ по типу "повышенная моральная ответственность". Предусмотрено в дальнейшем детально изучить механизм возникновения одиночества в подростковом возрасте, а также разработать программу психологической поддержки подростков, переживающих одиночество.

The article demonstrates some results of theoretic and empiric research on experiencing loneliness by teenagers in correlation with parental styles. It shows the role of parental style as a major social and psychological determinant of experiencing loneliness in teen age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.17 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кошлань І. Г. 
Специфіка комунікативної толерантності у студентів Ч представників різних типів акцентуацій / І. Г. Кошлань, І. Г. Дерябіна // Наука і освіта. - 2009. - № 8. - С. 68-71. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З метою вивчення специфіки комунікативної толерантності у студентів-педагогів проведено її емпіричне дослідження у представників різних типів акцентуацій. Наведено визначення поняття "комунікативна толерантність" як однієї з важливих категорій теорії не насильства в освіті, висвітлено методику та етапи проведення дослідження. Охарактеризовано показники комунікативної толерантності майбутніх педагогів з різними типами акцентуацій: збудливого, дистимічного, гіпертимічного, застрягаючого, циклотимічного, емотивного.

С целью изучения специфики коммуникативной толерантности у студентов-педагогов проведено ее эмпирическое исследование у представителей разных типов акцентуаций. Приведено определение понятия "коммуникативная толерантность" как одной из важных категорий теории ненасилия в образовании, освещена методика и этапы проведения исследования. Охарактеризованы показатели коммуникативной толерантности будущих педагогов с разными типами акцентуаций: возбудимого, дистимического, гипертимического, застревающего, циклотимического, емотивного.

The article demonstrates some results of empiric research on specificity of communicative tolerance of students Ч representatives of different accentuations types.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кошлань І. Г. 
Локалізація контролю в юнаків та його психологічні детермінанти / І. Г. Кошлань // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 94-98. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Здійснено дослідження особливостей локалізації контролю в юнаків як представників сімей з різними стилями виховання – інтернальним та екстернальним. Описано методику, яка надає можливість виявити стиль сімейного виховання, діагностувати порушення сімейного виховання та визначити їх причини. У графічному вигляді подано результати теоретико-емпіричного вивчення за допомогою методу "профілів" локалізації контролю у юнаків у співвідношенні з різними стилями виховання та описано специфіку (профілі) локалізації контролю у юнаків із сімей з різними стилями виховання. Підсумовано, що результати дослідження можуть доповнити уявлення про особливості локалізації контролю та стиль сімейного виховання як одну з психологічних детермінант.

Актуализировано исследование особенностей локализации контроля у юношей как представителей семей с разными стилями воспитания – интернальным и экстернальным. Описана методика, позволяющая выявить стиль семейного воспитания, диагностировать нарушения семейного воспитания и определить их причины. В графическом виде представлены результаты теоретико-эмпирического изучения с помощью метода "профилей" локализации контроля у юношей в соотношении с различными стилями воспитания и описана специфика (профили) локализации контроля у юношей из семей с разными стилями воспитания. Подытожено, что результаты исследования могут дополнить представление об особенностях локализации контроля и стиле семейного воспитания как одной из психологических детерминант.

The article analyzes results of theoretical and empirical research of the locus of control in youth age in correlation with parenting style.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956 + Ю983.732

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кошлань І. Г. 
Особливості обдарованості підлітків з різними типами емоційності / І. Г. Кошлань // Наука і освіта. - 2011. - № 9. - С. 126-129. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано й емпірично вивчено співвідношення між психологічними особливостями обдарованості та емоційності в підлітків. Розглянуто структуру поняття "обдарованість". Розкрито поняття "емоційність" як стійку властивість індивідуальності, одну з психологічних складових темпераменту разом з психічною активністю. Висвітлено результати діагностики емоційності підлітків за "Ситуаційним тестом-опитувальником емоційності" О. П. Саннікової, І. Г. Кошлань; інтелектуальної обдарованості за тестом зростаючої складності "Прогресивні матриці Дж. Равена", тестом "Фігурна форма тесту творчого мислення Торренса"; вербальної креативності за адаптованим варіантом тесту С. Медника RAT. Виокремлено дві групи виявлених типів емоційності у підлітків: мономодальні (домінування емоцій однієї модальності) і полімодальні (домінування емоцій двох і більше модальностей). Наведено профілі обдарованості підлітків – представників мономодальних і полімодальних типів емоційності: показник інтелекту, швидкість, гнучкість, оригінальність, унікальність, розробленість. Описано специфіку обдарованості підлітків – представників різних типів емоційності. Наголошено, що в результаті кореляційного (кількісного) аналізу були виявлені значущі зв'язки між показниками обдарованості та емоційності. Зазначено, що кожному типові емоційності властиве індивідуально- специфічне поєднання характеристик обдарованості. Підтверджено, що емоційність конституюче впливає на структуру особистості та її окремі властивості і в підлітковому віці.

Теоретически обоснованы и эмпирически изучены соотношения между психологическими особенностями одаренности и эмоциональности у подростков. Рассмотрена структура понятия "одаренность". Раскрыто понятие "эмоциональность" как устойчивое свойство индивидуальности, одна из психологических составляющих темперамента вместе с психической активностью. Освещены результаты диагностики эмоциональности подростков по "Ситуационному тесту-опроснику эмоциональности" О. П. Санникова, И. Г. Кошлань; интеллектуальной одаренности по тесту растущей сложности "Прогрессивные матрицы Дж. Равена", тесту "Фигурная форма теста творческого мышления Торренса"; вербальной креативности по адаптированному варианту теста С. Медник RAT. Выделены две группы выявленных типов эмоциональности у подростков: мономодальные (доминирование эмоций одной модальности) и полимодальные (доминирование эмоций двух и более модальностей). Представлены профили одаренности подростков - представителей мономодальных и полимодальных типов эмоциональности: показатель интеллекта, скорость, гибкость, оригинальность, уникальность, разработанность. Описана специфика одаренности подростков - представителей разных типов эмоциональности. Отмечено, что в результате корреляционного (количественного) анализа были выявлены значимые связи между показателями одаренности и эмоциональности. Указано, что каждому типу эмоциональности свойственно индивидуально-специфическое сочетание характеристик одаренности. Подтверждено, что эмоциональность конституционно влияет на структуру личности и ее отдельные свойства и в подростковом возрасте.

The article demonstrates some results of theoretical and empirical research on features of teenager's gifts in correlation with emotionality as a steady property of individuality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кошлань І. Г. 
Тривожність у підлітків - акцентуантів / І. Г. Кошлань, І. С. Майор // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 109-113. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - рус.

Проаналізовано наукові розробки проблеми тривожності в процесі соціально-психологічної адаптації та розладах емоційно-вольової сфери особистості. Уточнено поняття «акцентуація» та встановлено, що характерною рисою більшості акцентуантів є підвищена тривожність. В дослідженні використано теоретичну концепцію «акцентуйованих осіб» К. Леонгардта, за яким виділяють такі типи акцентуацій: демонстративний, педантичний, застрягаючий, збудливий, гіпертимічний, дистимічний, циклотимічний, афективно-екзальтований, тривожний, емотивний. Виявлено особливості тривожності підлітків з різними типами акцентуацій: специфічні поєднання показників тривожності та рівень показників співвідносні із типами акцентуацій. Досліджено особливості самооцінки підлітків акцентуантів залежно від типу акцентуації. Дані тестового обстеження рівня тривожності підлітків за типами акцентуацій подано в таблиці та на малюнку.

Проанализированы научные разработки проблемы тревожности в процессе социально-психологической адаптации и в расстройствах эмоционально-волевой сферы личности. Уточнено понятие «акцентуация» и установлено, что характерной чертой большинства акцентуантов является повышенная тревожность. В исследовании использована теоретическая концепция «акцентуированных личностей» К. Леонгардта, по которому выделяют следующие типы акцентуаций: демонстративный, педантичный, застревающий, возбуждающий, гипертимический, дистимичный, циклотимический, аффективно-экзальтированный, тревожный, эмотивный. Выявлены особенности тревожности у подростков с различными типами акцентуаций: специфические сочетания показателей тревожности и уровень показателей соотносятся с типами акцентуаций. Исследованы особенности самооценки у подростков акцентуантов в зависимости от типа акцентуации. Данные тестового обследования уровня тревожности подростков по типам акцентуаций представлены в таблице и на рисунке.

Analyzed is the research of scientific development of problems of anxiety in the process of social and psychological adjustment and disorders in emotional and volitional sphere of personality. Clarified is the notion of "accentuation" and established that a characteristic feature of a number of accentuated persons is increased anxiety. The study used the theoretical concept of "accented personalities" K. Leonhardt, on which the following types of accentuation are: demonstrative, pedantic, getting stuck, exciting, gipertimical, distimical, cyclothymical, affective-excited, anxious, emotive. Identified are the features of anxiety of adolescents with different types of accentuation: specific combination of anxiety performance and level indicators are relate to the types of accentuation. Investigated are the features of self-esteem of accentuated adolescents depending on the type of accentuation. These test surveys on adolescent anxiety by type of accentuation are presented in the table and figure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю935.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кошлань І. Г. 
Особливості життєстійкості у студентів-акцентуантів / І. Г. Кошлань, Н. М. Вербовецька // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 160-164. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто результати емпіричного дослідження особливостей життєстійкості студентів – представників різних типів акцентуацій, проведеного на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Зведену інформацію про сполучення показників життєстійкості кожної із груп акцентуантів наведено в таблиці. Проаналізовано відмінності в профілях життєстійкості студентів – представників різних типів акцентуацій – з урахуванням найбільш виражених показників, які надано у графічному вигляді. Наведено складені на підставі порівняння профілів характеристики життєстійкості у представників різних типів акцентуацій: гіпертимічного, демонстративного, циклотимічного, гіпертімічно демонстративного, гіпертімічно-циклотимічного, застрягаючого циклотимічного, тривожно-екзальтованого, емотивно-екзальтованого. Доведено відповідність певного сполучення показників життєстійкості та певних типів акцентуацій особистості. Зроблено висновок, що одержані дані можуть сприяти процесам самопізнання і самовдосконалення студентів, а також підвищенню фізичного та психічного здоров'я та реалізації себе в майбутній професійній діяльності.

Рассмотрены результаты эмпирического исследования особенностей жизнестойкости студентов – представителей разных типов акцентуаций, проведенного на базе Южноукраинского национального педагогического университета им. К. Д. Ушинского. Сводная информация о сочетании показателей жизнестойкости каждой из групп акцентуантов представлена в таблице. Проанализированы отличия в профилях жизнестойкости студентов – представителей разных типов акцентуаций – с учетом наиболее выраженных показателей, которые представлены в графическом виде. Приведены составленные на основании сравнения психологических профилей характеристики жизнестойкости у представителей разных типов акцентуаций: гипертимического, демонстративного, циклотимического, гипертимично демонстративного, гипертимично-циклотимического, застревающе-циклотимического, тревожно-экзальтированного, эмотивно-экзальтированного. Доказано соответствие определенного сочетания показателей жизнестойкости и определенных типов акцентуаций личности. Сделан вывод, что полученные данные могут способствовать процессам самопознания и самосовершенствования студентов, а также повышению физического и психического здоровья и реализации себя в будущей профессиональной деятельности.

The article presents the results of empirical research aimed at finding relations between such psychological phenomena as hardiness and types of personality's accentuations. Modem psychology determines hardiness as a system of convictions about oneself, about the world and relations with it. Hardiness is usually defined as a personality structure comprising the three related general dispositions of commitment, control, and challenge that functions as a resistance resource in the encounter with stressful conditions. The empirical research demonstrates a conformity of certain combination of vitality indicators and particular types of personality's accentuations. The obtained data complete known characteristics of accentuations and can promote the process of self-cognition and self-development of students, as well as increasing physical and psychical health and self-realization as a specialist in future professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.103

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кошлань І. Г. 
Психологічні чинники комунікативної толерантності у юнацькому віці / І. Г. Кошлань, Л. О. Першина // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 164-169. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуалізовано дослідження специфіки комунікативної толерантності в сучасному соціокультурному контексті. Відображено результати теоретико-емпіричного дослідження специфіки комунікативної толерантності у юнаків і дівчат – представників сімей з різними стилями виховання, що проводилося серед студентів II курсу Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. У ході дослідження діагностовано й описано такі стилі негармонійного виховання: поблажлива гіперпротекція, домінуюча гіперпротекція, підвищена моральна відповідальність, емоційне відторгнення, жорстоке поводження, гіпопротекція. На підставі аналізу одержаних результатів установлено та охарактеризовано взаємозв'язки психологічних чинників комунікативної толерантності в юнацькому віці зі стилем сімейного виховання, графічно розглянуто профілі комунікативної толерантності у досліджуваних. Зроблено висновок, що стиль сімейного виховання як один із найважливіших параметрів індивідуального середовища і в юнацькому віці впливає на формування особистості, зокрема на її комунікативну толерантність, що відбивається як у специфічному поєднанні параметрів, так і в рівнях досягнення показників комунікативної толерантності.

Актуализировано исследование специфики коммуникативной толерантности в современном социокультурном контексте. Отражены результаты теоретико-эмпирического исследования специфики коммуникативной толерантности у юношей и девушек – представителей семей с разными стилями воспитания, которое проводилось среди студентов II курса Южноукраинского национального педагогического университета им. К. Д. Ушинского. В ходе исследования диагностированы и описаны такие стили негармоничного воспитания: снисходительная гиперпротекция, доминирующая гиперпротекция, повышенная моральная ответственность, эмоциональное отторжение, жестокое обращение, гипопротекция. На основании анализа полученных результатов установлены и охарактеризованы взаимосвязи психологических факторов коммуникативной толерантности в юношеском возрасте со стилем семейного воспитания, на рисунке представлены профили коммуникативной толерантности у исследуемых. Сделан вывод, что стиль семейного воспитания как один из важнейших параметров индивидуальной среды и в юношеском возрасте влияет на формирование личности, в частности на ее коммуникативную толерантность, что отражается как в специфическом сочетании параметров, так и в уровнях показателей коммуникативной толерантности.

In the article the results of theoretical and empirical research of psychological factors of communicative tolerance in adolescence in correlation with a style of family upbringing as one of its psychological factors are examined. Peculiarities of communicative tolerance of teenagers who are brought up according to the style of hyper-protection are defined by low categoricity and conservatism, forgiveness, an ability to find a common language with partners etc. As for hypo-protection style, children from such families are characterized by the ability to isolate and understand the personality of an interlocutor, adapt to him, the ability to forgive. It was determined that a style of family upbringing as one of the most important parameters of personal environment influence the personality formation, exactly its communicative tolerance that is reflected in specific unity of parameters as well as levels which indicators of communicative tolerance reach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.39 + Ю937.26-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського