Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Баранова Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
| | | | |
1. |
Туленков М. В. Соціальний захист у соціологічному вимірі : монографія / М. В. Туленков; ред.: Н. Курбанова, Ю. Баранова; Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2011. - 168 c. - Бібліогр.: 146 назв. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні аспекти соціального захисту (СЗ), його моделі, структуру та функції. Визначено місце і роль СЗ у соціальному розвитку сучасного суспільства, інституційні чинники та правові основи формування системи СЗ в Україні, ефективність її функціонування та індикативні детермінанти політики СЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР) в614 + У9(4УКР)272
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА746118 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Баранова Ю. В. Вплив індивідуально-психологічних якостей педагога на успішність його професійної діяльності / Ю. В. Баранова, О. А. Сорокіна // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 102-104. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто проблеми визначення індивідуально-психологічних якостей педагога і їх вплив на успішність його професійної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9-7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Баранова Ю. В. Професійні якості викладача вищої школи у структурі його професійної діяльності / Ю. В. Баранова, В. В. Тупченко // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 1. - С. 91-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто проблеми формування професійних якостей педагога та їх вплив на успішність його професійної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Тупченко В. В. Практичний досвід виховання художнього інтересу студентів у навчальній діяльності аграрного університету / В. В. Тупченко, Ю. В. Баранова, О. А. Сорокіна // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 1. - С. 173-176. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто проблему виховання художнього інтересу у студентів аграрного університету на заняттях з іноземної мови та у позааудиторній роботі. Описано теоретичні та практичні аспекти вирішення цієї проблеми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + П. р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Баранова Ю. В. Вплив індивідуально-психологічних якостей педагога вищого навчального закладу на його професійну діяльність / Ю. В. Баранова, В. В. Тупченко, Н. Л. Дергачова // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1. - С. 78-82. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Визначено сутність та складові індивідуально-психологічних якостей викладача вищої школи на сучасному етапі розвитку освітньої системи України та їх вплив на професійну діяльність викладача. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю940.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Баранова Ю. О. Методологічні правила порівняльно-правових досліджень : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.01 / Ю. О. Баранова; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". - Одеса, 2015. - 24 c. - укp.Проведено перше комплексне загальнотеоретичне дослідження проблем застосування методологічних правил у порівняльно-правових дослідженнях. Удосконалено структуру методології порівняльного правознавства шляхом надання нової інтерпретації окремим її елементам. Визначено, що вона є багаторівневою, а методологічні правила порівняльно- правових досліджень є одним із її важливих елементів. Виявлено співвідношення методологічних правил порівняльно-правових досліджень із такими суміжними категоріями, як "методологічні принципи", "метод", "методика", "методологічні вимоги", "рекомендації", "засоби пізнання", "установки", "концепції", "аксіоми", "канони", "алгоритми" тощо, і на цій основі надано авторську дефініцію методологічних правил. Визначено характерні особливості методологічних правил. Здійснено класифікацію методологічних правил порівняльно-правових досліджень на основі різних критеріїв залежно від етапів досліджень - методологічні правила підготовчого етапу, етапів збору інформації, її попередньої обробки, аналізу й оцінки; рівня цих досліджень - методологічні правила емпіричного та теоретичного рівнів; видів порівняння - методологічні правила функціонального, діахронного, субстанціонального порівняння та порівняння на макро- та мікрорівнях. Розкрито зміст методологічних правил порівняльно-правових досліджень за етапами, рівнями наукового пізнання та видами порівняння. Індекс рубрикатора НБУВ: Х990 в601
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА420102 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Баранова Ю. В. Ритм як формотворча характеристика орхестики Античності / Ю. В. Баранова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2017. - Вип. 25. - С. 10-14. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Зазначено, що проблема здатності до ритмовідчуття та його ролі у пізнанні світу і творчості розглядалася у перших філософських вченнях. Наголошено, що аналіз уявлень про ритм у танці від ранніх цивілізацій дає можливість прослідкувати еволюцію хореографічної культури від синкретичних форм до все більшої самостійності, індивідуалізації танцю. Виявлено, що танець досягає свого завершеного пластичного, космологічного типу в грецькій культурі. Звернення до творів Лукіана, Платона, Аристотеля дає підстави стверджувати, що "мусичне мистецтво" є завершеним симбіозом музики, танцю і поезії. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.53(0)32 + Щ310.53(0)32
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Баранова Ю. В. Формування у майбутніх вчителів іноземних мов готовності до науково-дослідної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. В. Баранова; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 22 c. - укp.Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування у майбутніх вчителів іноземних мов готовності до науково-дослідної роботи (удосконалення змісту фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов; організація навчання через дослідження; включення майбутніх учителів іноземних мов в професію через набуття досвіду науково-дослідної роботи у позааудиторній роботі та під час навчально-виробничої практики; застосування хмарних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов). Розроблено модель формування у майбутніх учителів іноземних мов готовності до науково-дослідної роботи, яка включає теоретичний, процесуальний та результативний блоки; наукові підходи (діяльнісний, компетентнісний, системний, особистісно зорієнтований, культурологічний, синергетичний, суб'єктний, акмеологічний) та принципи підготовки; взаємопов'язані етапи (діагностико-мотиваційний, процесуально-діяльнісний, рефлексивно-корекційний), технології (особистісно зорієнтована інтерактивна, проблемно-пошукова, інноваційна), змістове наповнення (технічне середовище, програмне середовище, предметне середовище, методичне середовище, методи, форми, засоби, критерії (мотиваційний, когнітивно-дослідницький, креативно-діяльнісний), показники та рівні (репродуктивний (низький), конструктивний (середній), рефлексивно-творчий (високий)) формування у майбутніх учителів іноземних мов готовності до науково-дослідної роботи. Уточнено сутність ключових дефініцій дослідження, а саме: зміст понять "формування у майбутніх учителів іноземних мов готовності до науково-дослідної роботи" та "готовність майбутніх учителів іноземних мов до науково-дослідної роботи". Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА443318 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|