Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ЄНДЖЕЄВИЧ$<.>+<.>A=ЄЖИ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Єжижанська Т. С. Людина у світі масової комунікації (за романом Ліни Костенко "Записки українського самашедшого") / Т. С. Єжижанська // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 12. - С. 41-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто вплив засобів масової комунікації на людину в романі Ліни Костенко "Записки українського самашедшого", досліджено існування людини в глобальному світі абсурду, надмірної інформації, тотального відчуження. Доведено, що аналіз проблеми комунікації в художньому творі, як міжособистісної, так і масової, може стати ключем до розуміння його ідейно-художнього змісту, творчого задуму письменника. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Єжик Е. Ретромаркетинг - ностальгія за минулим. Джерела успіху ретромаркетингу у сегменті старших споживачів / Е. Єжик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 62-65. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Висвітлено роль спогадів і ностальгії у поведінці старших споживачів і визначено важливість критичного періоду стабілізації споживчих вподобань для ефективності ретромаркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Єжижанська Т. С. Особливості здійснення корпоративних комунікацій у реальному й віртуальному просторі / Т. С. Єжижанська // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 3. - С. 38-42. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто особливості комунікацій в інтернет-просторі, проаналізовано принципи, умови, технології розвитку корпоративних комунікацій в інформаційному, віртуальному світі. Увагу приділено теоріям М. Кастельса, Ж. Бодріяра, Н. Лумана, Г. Почепцова, які визначають умови існування людини й компанії в інформаційному просторі, у віртуальній реальності. Доведено, що будь-яка організація повинна використовувати всі можливі засоби для здійснення корпоративних комунікацій в Інтернет-просторі, щоб не опинитись серед аутсайдерів, на маргінальних позиціях як в інформаційному, так і у фізичному просторі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Єжижанська Т. С. Бренд видавництва як продукт комунікації / Т. С. Єжижанська // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2017. - № 1. - С. 238-248. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Досліджено рівень поінформованості читачів про українські видавничі бренди, проаналізовано впізнаваність видавництв читачами-покупцями. Мета дослідження - з'ясування ролі комунікації у створенні бренду видавництва. Визначено, що серед основних бар'єрів читання є обізнаність і вияв довіри видавництвам з боку читачів-покупців. За результатами дослідження, проведеного на найбільших книжкових ярмарках країни - Книжковому Арсеналі й Форумі видавців, з'ясовано найвідоміші серед читачів українські видавничі бренди. Встановлено, що є два лідери українського книжкового ринку і київське видавництво "А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА" і львівське "Видавництво Старого Лева". Головні результати й висновки дослідження полягають у тому, що хоча видавничий бренд не є вирішальним фактором для споживачів, які купують книги, його впіз наваність сприяє утвердженню позитивного іміджу видавництва, зміцненню його репутації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.16
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців : монографія / І. Ю. Афанасьєв, Н. М. Базелюк, Н. Б. Благовірна, Н. М. Вернигора, С. М. Вернигора, Т. С. Єжижанська, О. В. Кошелюк, В. І. Шпак, Р. В. Ярошенко; ред.: Г. В. Горбенко, Н. М. Вернигора; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - 255 c. - Бібліогр.: с. 211-234 - укp.Висвітлено сучасний стан видавничої діяльності в Україні, шляхи інноваційного поступу галузі. Детально розглянуто досвід стартап-індустрії, інновацій у проектуванні та художньому оформленні книги, впровадження нових напрямів видавничої діяльності та розвитку галузей, що завжди матимуть попит і будуть прибутковими. Досліджено тенденції та перспективи розвитку видавничої діяльності в аспекті фахових вимог до майбутнього фахівця з видавничої справи та редагування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА860903 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|